Acte procedura septembrie 2002
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
- 1999
- 1997
- 1996
- 1995
Monitorul Oficial 682 din 16 Septembrie 2002 (M. Of. 682/2002)
PROCEDURA din 14 august 2002 de implementare a Subprogramului national multianual pe perioada 2002-2005 pentru sustinerea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la servicii de instruire si consultanta EMITENT: MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 682 din 16 septembrie 2002
1. obiectivul subprogramului obiectivul subprogramului naţional multianual pe perioada 2002-2005 pentru susţinerea accesului întreprinderilor mici şi mijlocii la servicii de instruire şi consultanţa, denumit în continuare subprogram, îl constituie afirmarea şi valorificarea potenţialului lor de producţie şi de servicii, prin diminuarea decalajului de instruire a personalului de decizie şi de execuţie din întreprinderile mici şi mijloci (imm) româneşti fata de cele din uniunea europeanã şi facilitarea accesului imm la servicii de consultanţa. subprogramul urmãreşte: - dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale bazate pe cunoaşterea şi gestionarea optima a resurselor, în vederea adaptãrii rapide la ...
PROCEDURA din 14 august 2002 de implementare a Subprogramului national multianual pe perioada 2002-2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului EMITENT: MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 682 din 16 septembrie 2002
1. obiectivul subprogramului obiectivul subprogramului naţional multianual pe perioada 2002-2005 de sprijinire a întreprinderilor mici şi mijlocii în dezvoltarea exportului, denumit în continuare subprogram, este facilitarea accesului întreprinderilor mici şi mijlocii (imm) româneşti pe pieţele externe, a afirmarii şi valorificãrii potenţialului de export al acestora, precum şi reducerea decalajului în ceea ce priveşte informaţiile de piata, serviciile de consultanţa şi de instruire ale imm româneşti fata de cele din uniunea europeanã. subprogramul urmãreşte: a) promovarea produselor şi serviciilor imm pe pieţele externe; b) stimularea comunicãrii şi a parteneriatului ...