Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina: Monitorul Oficial - metodologie Twitter Facebook

Monitorul Oficial
Metodologie (afisez 1029 rezultate)


‹‹ Pagina 1 din 103

Monitorul Oficial 191 din 17 Martie 2017 (M. Of. 191/2017)

 METODOLOGIE din 14 februarie 2017 privind acordarea accesului parţial la activitatea profesională în România asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali formaţi în profesie în unul din celelalte state membre EMITENT: Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 191 din 17 martie 2017

──────────aprobată de hotărârea nr. 8 din 14 februarie 2017, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 191 din 17 martie 2017.────────── art. 1(1) prevederile prezentei metodologii se aplică în vederea soluţionării cererilor de acces la activitatea profesională în românia, înaintate de:a) asistenţii medicali generalişti şi moaşele, formaţi în profesie în celelalte state membre, care nu întrunesc condiţiile prevăzute de lege pentru recunoaşterea automată a calificării, în vederea exercitării profesiei în românia, precum şib) asistenţii medicali titulari ai unui titlu de calificare de asistent medical specializat/tehnician medical, eliberat de un alt stat membru, care doresc să ...

Monitorul Oficial 170 din 08 Martie 2017 (M. Of. 170/2017)

 METODOLOGIE din 3 martie 2017 de evaluare a calităţii proiectelor de manuale şcolare pentru clasa a V-a (Anexa 3) EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 170 din 8 martie 2017

──────────aprobată de ordinul nr. 3.411 din 3 martie 2017, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 170 din 8 martie 2017──────────cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie reglementează procesul de evaluare a calităţii proiectelor de manuale şcolare, în vederea aprobării pentru utilizarea în clasa a v-a.art. 2În sensul prezentei metodologii se definesc următorii termeni:a) calendarul pentru evaluarea proiectelor de manuale şcolare pentru clasa a v-a - termene stabilite în conformitate cu legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, pentru procedura de licitaţie deschisă, denumit în continuare calendar;b) criterii tehnice de calitate - norme în baza cărora proiectele de ...

 METODOLOGIE din 3 martie 2017 de asigurare şi de gestionare a manualelor şcolare pentru clasa a V-a în anul şcolar 2017-2018 (Anexa 1) EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 170 din 8 martie 2017

──────────aprobată de ordinul nr. 3.411 din 3 martie 2017, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 170 din 8 martie 2017──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează cadrul general de asigurare şi de gestionare a manualelor şcolare, în vederea utilizării lor în învăţământul preuniversitar pentru clasa a v-a.(2) În unităţile de învăţământ se utilizează doar manuale şcolare aprobate de ministerul educaţiei naţionale, denumit în continuare men.(3) manualul şcolar este un instrument de lucru al elevului, elaborat în conformitate cu programa şcolară. În sistemul de învăţământ preuniversitar pentru clasa a v-a, manualele şcolare se prezintă în fiecare dintre următoarele ...

 METODOLOGIE din 22 februarie 2017 de monitorizare specială a Universităţii "Tibiscus" din Timişoara EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 170 din 8 martie 2017

──────────aprobată de ordinul nr. 3.362 din 22 februarie 2017, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 170 din 8 martie 2017──────────art. 1universitatea "tibiscus" din timişoara, instituţie de învăţământ superior, care face parte din sistemul naţional de învăţământ, conform legii nr. 484/2002 privind înfiinţarea universităţii "tibiscus" din timişoara, este monitorizată pe o perioadă de 18 luni, începând cu data publicării prezentei metodologii în monitorul oficial al româniei, partea i.art. 2(1) monitorizarea specială se referă la întreaga activitate desfăşurată de către universitatea "tibiscus" din timişoara şi vizează asigurarea respectării standardelor legale de calitate specifice învăţământului superior, privind întreaga activitate didactică, ...

Monitorul Oficial 149 din 28 Februarie 2017 (M. Of. 149/2017)

 METODOLOGIE din 10 februarie 2017 de primire la studii şi şcolarizare a cetăţenilor străini pe locuri fără plata taxelor de şcolarizare şi cu bursă şi pe locuri fără plata taxelor de şcolarizare, dar fără bursă, în instituţiile de învăţământ superior de stat acreditate EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 149 din 28 februarie 2017

──────────aprobată prin ordinul nr. 3.236 din 10 februarie 2017, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 149 din 28 februarie 2017.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1locurile de studii fără plata taxelor de şcolarizare şi cu bursă se acordă:a) pe bază de reciprocitate, în conformitate cu prevederile documentelor de cooperare bilaterală în domeniul educaţiei. aceste locuri pot fi alocate şi sub forma lunilor-bursă;b) în baza unor oferte unilaterale ale statului român, reglementate prin acte normative specifice;c) în baza ofertei statului român, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, la propunerea ministerului afacerilor externe (mae), în funcţie de interesele externe ale româniei;d) ...

Monitorul Oficial 146 din 27 Februarie 2017 (M. Of. 146/2017)

 METODOLOGIE din 20 februarie 2017 de alocare a fondurilor bugetare pentru finanţarea de bază şi finanţarea suplimentară a instituţiilor de învăţământ superior de stat din România, pentru anul 2017 EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 146 din 27 februarie 2017

──────────aprobată prin ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 3.279 din 20 februarie 2017, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 146 din 27 februarie 2017.──────────art. 1(1) sumele stabilite pentru finanţarea de bază şi cea suplimentară, provenite de la bugetul ministerului educaţiei naţionale, sunt evidenţiate distinct în contractul instituţional al instituţiilor de învăţământ superior. În contract sunt specificate: numărul de studenţi (echivalenţi unitari) finanţaţi de la bugetul de stat, pe cicluri de studii şi numărul de granturi doctorale finanţate.(2) contractele instituţionale pentru alocarea de fonduri bugetare sunt supuse controlului periodic efectuat de ministerul educaţiei naţionale (men) şi consiliul naţional pentru ...

Monitorul Oficial 133 din 21 Februarie 2017 (M. Of. 133/2017)

 METODOLOGIE din 14 februarie 2017 de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2017-2018 EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 133 din 21 februarie 2017

──────────aprobată de ordinul nr. 3247 din 14 februarie 2017, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 133 din 21 februarie 2017.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1În conformitate cu prevederile legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, învăţământul primar cuprinde clasa pregătitoare şi clasele i-iv.art. 2(1) conform legii, învăţământul primar este învăţământ obligatoriu.(2) numărul de locuri care se alocă, prin cifra de şcolarizare, pentru clasa pregătitoare, în învăţământul de stat, este mai mare sau egal cu numărul copiilor care au împlinit vârsta pentru a începe învăţământul primar, asigurând astfel fiecărui copil un loc.(3) inspectoratele şcolare vor soluţiona orice ...

Monitorul Oficial 117 din 10 Februarie 2017 (M. Of. 117/2017)

 METODOLOGIE din 20 ianuarie 2017 pentru asigurarea suportului necesar elevilor cu tulburări de învăţare EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 117 din 10 februarie 2017

──────────aprobată de ordinul nr. 3124 din 20 ianuarie 2017, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 117 din 10 februarie 2017.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează procedurile de evaluare adecvate pentru depistarea tulburărilor de învăţare (dislexie, disgrafie şi discalculie) ale elevilor, precum şi tipul de intervenţie pentru asigurarea învăţării individualizate şi personalizate în cazul acestora.(2) prezenta metodologie nu se referă la categoria copiilor/elevilor cu dificultăţi de învăţare, care este reglementată de legislaţia actuală în vigoare.art. 2principiile care stau la baza intervenţiei sunt cele prevăzute în art. 3 din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ...

Monitorul Oficial 98 din 03 Februarie 2017 (M. Of. 98/2017)

 METODOLOGIE din 18 ianuarie 2017 de stabilire a venitului reglementat, a venitului total şi a tarifelor reglementate pentru activitatea de înmagazinare subterană a gazelor naturale EMITENT: AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE REGLEMENTARE ÎN DOMENIUL ENERGIEI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 98 din 3 februarie 2017

──────────*) aprobată de ordinul nr. 4 din 18 ianuarie 2017, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 98 din 3 februarie 2017.──────────cap. iprincipii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează modalitatea de stabilire a venitului reglementat, a venitului total şi a tarifelor reglementate pentru activitatea de înmagazinare subterană a gazelor naturale printr-un sistem de înmagazinare subterană a gazelor naturale aflat pe teritoriul româniei.(2) racordarea terţilor la sistemul de înmagazinare subterană, activităţile conexe celor de operare a sistemului de înmagazinare subterană desfăşurate conform reglementărilor specifice, precum şi alte activităţi prestate de titularul licenţei de operare a sistemului de înmagazinare subterană nu ...

Monitorul Oficial 29 din 11 Ianuarie 2017 (M. Of. 29/2017)

 METODOLOGIE din 20 decembrie 2016 privind evaluarea anuală a activităţii cluburilor sportive universitare EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE ŞI CERCETĂRII ŞTIINŢIFICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 29 din 11 ianuarie 2017

──────────aprobată de ordinul nr. 6.120 din 20 decembrie 2016, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 29 din 11 ianuarie 2017──────────art. 1(1) evaluarea anuală a activităţii cluburilor sportive universitare constă în determinarea gradului de îndeplinire a obiectivelor instituţionale: performanţa, selecţia, pregătirea şi participarea la competiţii interne şi internaţionale.(2) evaluarea anuală include monitorizarea continuă a rezultatelor obţinute de cluburile sportive universitare, identificarea necesităţilor de dezvoltare şi a barierelor întâmpinate în vederea obţinerii performanţei sportive.(3) evaluarea anuală a activităţii cluburilor sportive universitare se realizează în conformitate cu următoarele principii de bază:a) obiectivitate - federaţia sportului Şcolar şi universitar în procesul ...

‹‹ Pagina 1 din 103
Cautare document
Club Legislatia Muncii
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5