Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie din 23 decembrie 2024
Monitorul Oficial 15 bis din 10 Ianuarie 2025 (M. Of. 15 bis/2025)
ANEXĂ din 17 decembrie 2024 D8. Procesele de pregătire şi de achiziţie aferente PPP-urilor - Metodologie şi Ghid pentru Procesele de Pregătire şi de Achiziţie aferente PPP-urilor - REFORM/SC2021/077 EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 15 bis din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 6.695 din 17 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 15 din 10 ianuarie 2025.──────────acest proiect este realizat cu finanţare de la uniunea europeană prin institutul de suport tehnic şi cu cooperarea din partea dg reform a comisiei europene.abrevieriac autoritatea/entitatea contractantăacb analiză cost-beneficiuepec centrul european de expertiză în domeniul ppp-urilorafpc angajamente fiscale şi obligaţii contingenteuic unitatea internă de coordonare a proiectelor de pppipn invitaţie de participare la negociereipd invitaţie de participare la dialogmf ministerul finanţeloranap agenţia naţională pentru achiziţii publiceins institutul naţional de statisticăjoue jurnalul oficial al uniunii europeneueip unitatea de evaluare ...
ANEXĂ din 17 decembrie 2024 D7: Datoria Publică şi Deficitul - Metodologie şi Ghid pentru Identificarea şi Calculul Impactului PPP asupra Datoriei Publice şi Deficitului Bugetar - REFORM/SC2021/077 EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 15 bis din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 6.695 din 17 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 15 din 10 ianuarie 2025.──────────acest proiect este realizat cu finanţare de la uniunea europeană prininstrumentul de suport tehnic şi cu cooperare din partea dgreform a comisiei europene. (a se vedea imaginea asociată) abrevieri┌─────┬────────────────────────────────┐│pde │procedura de deficit excesiv │├─────┼────────────────────────────────┤│bei │banca europeană de investiţii │├─────┼────────────────────────────────┤│cpe │contract de performanţă ││ │energetică ...
ANEXĂ din 17 decembrie 2024 D3.1: Ghid privind contractul de parteneriat public-privat - Metodologie şi Ghid pentru Evaluarea Eficienţei economice a proiectelor de PPP - REFORM/SC2021/077 EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 15 bis din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 6.695 din 17 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 15 din 10 ianuarie 2025.──────────acest proiect este realizat cu finanţare de la uniunea europeană prin instrumentul de suport tehnic şi cu cooperare din partea dg reform a comisiei europene.cuprinsghid privind contractele de parteneriat public-privat1. introducere1.1 conţinutul şi structura prezentului document1.2 definiţii şi abrevieri2. contractele de ppp2.1 legislaţia română aplicabilă ppp-urilor2.1.1 cadrul juridic principal2.1.2 atribuirea contractelor de ppp2.2 conceptul de ppp în dreptul român2.3 părţile unui contract de ppp2.3.1 partenerul public2.3.2 partenerul privat2.3.3 societatea de proiect2.4 durata contractului de ppp2.4.1 introducere2.4.2 perioada preliminară2.4.3 ...
Monitorul Oficial 8 bis din 09 Ianuarie 2025 (M. Of. 8 bis/2025)
METODOLOGIE din 6 decembrie 2024 pentru monitorizarea, evaluarea, identificarea, prevenirea şi combaterea segregării şcolare în învăţământul preuniversitar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 8 bis din 9 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.701 din 6 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 8 din 9 ianuarie 2025.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează monitorizarea, identificarea, evaluarea şi prevenirea segregării şcolare, precum şi intervenţia în cazuri de segregare şcolară.(2) prezenta metodologie stabileşte cadrul general pentru acţiunile de prevenire şi monitorizare a segregării şcolare, calendarul monitorizării, precum şi acţiunile de prevenire a segregării şcolare sau de intervenţie în cazurile de segregare şcolară din unităţile de învăţământ preuniversitar. metodologia stabileşte obligaţiile privind desegregarea şcolară care revin unităţilor de învăţământ preuniversitar, inspectoratelor Şcolare judeţene,/inspectoratului Şcolar al municipiului bucureşti, ...
Monitorul Oficial 18 din 13 Ianuarie 2025 (M. Of. 18/2025)
METODOLOGIE din 20 decembrie 2024 privind înfiinţarea şi organizarea programelor de studii universitare de licenţă - Pedagogia învăţământului primar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 18 din 13 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.872 din 20 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 18 din 13 ianuarie 2025.──────────cap. i dispoziţii generaleart. 1programul de studii universitare de licenţă „pedagogia învăţământului primar“ este programul de studii organizat în vederea accesului absolvenţilor la o carieră didactică în învăţământul preuniversitar şi certifică competenţele didactice corespunzătoare funcţiei didactice de profesor pentru învăţământ primar.art. 2programul de studii universitare de licenţă „pedagogia învăţământului primar“ pregăteşte resursa umană pentru cariera didactică aferentă învăţământului primar, respectiv învăţământul obligatoriu cu durata de 5 ani, care cuprinde clasa pregătitoare şi clasele i-iv.art. 3programul de studii universitare ...
Monitorul Oficial 14 din 10 Ianuarie 2025 (M. Of. 14/2025)
METODOLOGIE din 18 decembrie 2024 privind organizarea şi funcţionarea învăţământului obligatoriu la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 14 din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.822 din 18 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 14 din 10 ianuarie 2025.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează organizarea şi funcţionarea învăţământului obligatoriu la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă. (2) Învăţământul cu frecvenţă redusă implică participarea beneficiarilor primari în spaţiul şcolar doar la o parte dintre activităţile didactice prevăzute în planurile-cadru de învăţământ, altă parte dintre acestea fiind înlocuită cu activităţi de studiu individual, în formele şi contextele stabilite de unitatea de învăţământ.art. 2(1) Învăţământul obligatoriu cuprinde învăţământul preşcolar, învăţământul primar, învăţământul gimnazial şi învăţământul ...
Monitorul Oficial 7 din 09 Ianuarie 2025 (M. Of. 7/2025)
CODUL SILVIC din 20 decembrie 2024 (Legea nr. 331/2024) EMITENT: Parlamentul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 7 din 9 ianuarie 2025
Parlamentul româniei adoptă prezenta lege.titlul idispoziţii generalecap. iobiectul de reglementare şi domeniul de aplicareart. 1fondul forestier naţional(1) terenurile cu destinaţie forestieră constituie fondul forestier naţional al româniei, denumit în continuare ffn, şi se supun prevederilor prezentei legi. (2) terenurile cu destinaţie forestieră sunt cele cuprinse în amenajamente silvice în vigoare la data de 1 ianuarie 1990, inclusiv cu modificările de suprafaţă, conform operaţiunilor de intrări-ieşiri efectuate şi/sau actelor administrative emise în condiţiile legii.(3) terenurile cu destinaţie forestieră au următoarele categorii de folosinţă:a) terenuri cu păduri;b) terenuri în curs de regenerare;c) terenuri destinate împăduririi: terenuri degradate şi terenuri ...
Monitorul Oficial 2 din 03 Ianuarie 2025 (M. Of. 2/2025)
METODOLOGIE DIN 23 DECEMBRIE 2024 privind recunoaşterea rezultatelor învăţării obţinute de elevii care participă la mobilităţi în proiectele finanţate prin programele UE în domeniul educaţiei EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 2 din 3 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.891 din 23 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 2 din 3 ianuarie 2025.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie privind recunoaşterea rezultatelor învăţării se aplică pentru toate stagiile de pregătire practică organizate la nivel internaţional, în cadrul unor proiecte finanţate prin programe ale ue, în învăţământul preuniversitar tehnologic şi tehnologic dual; stagiile sunt parte a programelor de educaţie şi formare profesională iniţială, care se finalizează cu certificat de calificare profesională şi suplimentul descriptiv al certificatului în format europass.(2) recunoaşterea rezultatelor învăţării este precedată de validarea şi transferul acestora în ...
ORDIN nr. 7.891 din 23 decembrie 2024 pentru aprobarea Metodologiei privind recunoaşterea rezultatelor învăţării obţinute de elevii care participă la mobilităţi în proiectele finanţate prin programele UE în domeniul educaţiei EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 2 din 3 ianuarie 2025
Având în vedere:- prevederile art. 131 alin. (3) şi (5) din legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare;– referatul de aprobare nr. vet 1.819 din 26.11.2024 referitor la proiectul de ordin privind aprobarea metodologiei privind transferul şi recunoaşterea rezultatelor învăţării obţinute de elevii care participă la mobilităţi în proiecte finanţate prin programele ue în domeniul educaţiei,în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din hotărârea guvernului nr. 731/2024 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cu modificările ulterioare,ministrul educaţiei emite prezentul ordin.art. 1se aprobă metodologia privind recunoaşterea rezultatelor învăţării obţinute de elevii care participă la mobilităţi în proiectele finanţate prin ...
Monitorul Oficial 1320 bis din 30 Decembrie 2024 (M. Of. 1320 bis/2024)
METODOLOGIE din 19 decembrie 2024 privind organizarea taberelor studenţeşti EMITENT: Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1320 bis din 30 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 25.191 din 19 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1320 din 30 decembrie 2024.────────── (a se vedea imaginea asociată) titlul inorme privind repartizarea locurilor în taberele studenţeşti pe perioada vacanţelor de vară şi de iarnă, pentru studenţii înscrişi la cursurile cu frecvenţă în instituţiile de învăţământ superior de statcap. idispoziţii generaleart. 1cadrul legal pentru organizarea taberelor studenţeşti este reprezentat de:1. legea tinerilor nr. 350/2006,cu modificările şi completările ulterioare;2. hotărârea guvernului nr. 22/2022 privind organizarea şi funcţionarea ministerului familiei, tineretului şi egalităţii de Şanse, cu modificările şi completările ulterioare;3. hotărârea guvernului nr. 259/2006 privind aprobarea ...