Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
decizia nr 690 din 8 noiembrie 2018
Monitorul Oficial 1018 bis din 19 Decembrie 2016 (M. Of. 1018 bis/2016)
PLAN DE MANAGEMENT din 28 iunie 2016 al Geoparcului Platoul Mehedinţi şi al ariilor naturale protejate cu care se suprapune EMITENT: Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1018 bis din 19 decembrie 2016
──────────aprobat prin ordinul nr. 1.198 din 28 iunie 2016, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1.018 din 19 decembrie 2016.────────── cuprinscap. 1introducere Şi context1.1. scurta descriere a planului de management1.2. legislaŢia privind ÎnfiinŢarea, reglementare Şi administrarea geoparcului platoul mehedinŢi Şi a ariilor protejate din aceastĂ zonĂ1.2.1. baza legală pentru în fiinţarea şi reglementarea regimului de arie protejată a geoparcului platoul mehedinţi şi a ariilor protejate din această zonă1.3. procesul de elaborare a planului de management1.3.1. calendarul de elaborare1.3.2. aprobare şi revizuire1.3.3. implementarea planului de management1.4. arii naturale din zona geoparcului platoul mehedinŢi1.4.1. geoparcul platoul mehedinţi. scopul înfiinţării1.4.3. situri ...
Monitorul Oficial 766 bis din 30 Septembrie 2016 (M. Of. 766 bis/2016)
PLANUL DE MANAGEMENT din 28 iulie 2016 al sitului de importanţă comunitară ROSCI0074 Făgetul Clujului - Valea Morii EMITENT: Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 766 bis din 30 septembrie 2016
──────────*) aprobat de ordinul nr. 1.525 din 28 iulie 2016, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 766 din 30 septembrie 2016.────────── cuprinsscurtă descriere a planului de managementa. introducerea.1. procesul de elaborare a planului de managementa.2. baza legală a planului de managementb. descrierea sitului fĂgetul clujului - valea morii rosci0074b.1. informaţii generaleb.1.1. localizareb.1.2. cadrul legal şi administrativ pentru managementb.1.3. drepturi de proprietate, administrare şi folosinţă a terenurilorb.1.4. factorii interesaţib.1.5. resurse pentru management şi infrastructurăb.1.6. planuri şi programe relevante pentru managementul ariei protejateb.1.7. sistemul de planificare a activităţilor, monitorizare şi raportareb.1.8. ...
Monitorul Oficial 106 bis din 07 Februarie 2017 (M. Of. 106 bis/2017)
PLAN DE MANAGEMENT din 21 decembrie 2016 al riscului la inundaţii - Administraţia Bazinală de Apă Mureş EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 106 bis din 7 februarie 2017
──────────aprobat prin hotărârea guvernului nr. 972 din 21 decembrie 2016, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 106 din 7 februarie 2017.────────── cuprinsabreviericap. 1: prezentarea generală a bazinului hidrografic mureşcap. 2: riscul la inundaţii în bazinul hidrografic mureş2.1. descrierea lucrărilor existente de protecţie împotriva inundaţiilor2.2. descrierea sistemelor existente de avertizare - alarmare şi de răspuns la inundaţii2.3. istoricul inundaţiilor2.4. evenimentele semnificative de inundaţii2.5. zone cu risc potenţial semnificativ la inundaţii2.6. hărţi de hazard şi hărţi de risc la inundaţii2.7. indicatori statisticicap. 3: descrierea obiectivelor de management al riscului la inundaţii3.1. procesul de elaborare a obiectivelorcap. ...
PLAN DE MANAGEMENT din 21 decembrie 2016 al riscului la inundaţii - Administraţia Bazinală de Apă Crişuri EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 106 bis din 7 februarie 2017
──────────aprobat prin hotărârea nr. 972 din 21 decembrie 2016, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 106 din 7 februarie 2017──────────cuprinsabreviericap. 1prezentarea generală a spaţiului hidrografic crişuricap. 2riscul la inundaţii în spaţiul hidrografic crişuri2.1. descrierea lucrărilor existente de protecţie împotriva inundaţiilor2.2. descrierea sistemelor existente de avertizare - alarmare şi de răspuns la inundaţii2.3. istoricul inundaţiilor2.4. evenimentele semnificative de inundaţii2.5. zone cu risc potenţial semnificativ la inundaţii2.6. hărţi de hazard şi hărţi de risc la inundaţii2.7. indicatori statisticicap. 3descrierea obiectivelor de management al riscului la inundaţii3.1. procesul de elaborare a obiectivelorcap. 4sinteza măsurilor propuse şi prioritizarea acestora4.1. măsuri aplicabile ...
PLAN DE MANAGEMENT din 21 decembrie 2016 al riscului la inundaţii - Administraţia Bazinală de Apă Someş - Tisa EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 106 bis din 17 februarie 2017
──────────aprobat prin hotărârea guvernul nr. 972 din 21 decembrie 2016 publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 106 din 7 februarie 2017────────── cuprinsabreviericap. 1: prezentarea generală a spaţiului hidrografic someş-tisacap. 2: riscul la inundaţii în spaţiul hidrografic someş- tisa2.1. descrierea lucrărilor existente de protecţie împotriva inundaţiilor2.2. descrierea sistemelor existente de avertizare - alarmare şi de răspuns la inundaţii2.3. istoricul inundaţiilor2.4. evenimentele semnificative de inundaţii2.5. zone cu risc potenţial semnificativ la inundaţii2.6. hărţi de hazard şi hărţi de risc la inundaţii2.7. indicatori statisticicap. 3: descrierea obiectivelor de management al riscului la inundaţii3.1. procesul de elaborare a obiectivelorcap. ...
PLAN DE MANAGEMENT din 21 decembrie 2016 al riscului la inundaţii Administraţia Bazinală de Apă Banat EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 106 bis din 7 februarie 2017
──────────aprobat prin hotărârea guvernului nr. 972 din 21 decembrie 2016, publicat în monitorul oficial al româniei nr. 106 din 7 februarie 2017──────────cuprinsabreviericap. 1prezentarea generală a spaţiului hidrografic banatcap. 2riscul la inundaţii în spaţiul hidrografic banat2.1. descrierea lucrărilor existente de protecţie împotriva inundaţiilor2.2. descrierea sistemelor existente de avertizare - alarmare şi de răspuns la inundaţii2.3. istoricul inundaţiilor2.4. evenimentele semnificative de inundaţii2.5. zone cu risc potenţial semnificativ la inundaţii2.6. hărţi de hazard şi hărţi de risc la inundaţii2.7. indicatori statisticicap. 3descrierea obiectivelor de management al riscului la inundaţii3.1. procesul de elaborare a obiectivelorcap. 4sinteza măsurilor propuse şi prioritizarea acestora4.1. măsuri aplicabile la ...
Monitorul Oficial 492 din 28 Iunie 2017 (M. Of. 492/2017)
LEGE-CADRU nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice EMITENT: Parlamentul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 492 din 28 iunie 2017
Parlamentul româniei adoptă prezenta lege.cap. idispoziţii generalesecŢiunea 1dispoziţii comuneart. 1obiectul de reglementare(1) prezenta lege are ca obiect de reglementare stabilirea unui sistem de salarizare pentru personalul din sectorul bugetar plătit din bugetul general consolidat al statului.(2) prezenta lege creează cadrul legislativ pentru:a) dezvoltarea unui sistem de fundamentare a politicilor salariale în sectorul bugetar şi de supraveghere a aplicării acestora;b) dezvoltarea unui sistem de distribuire a resurselor bugetare alocate pentru cheltuielile de personal, prin stabilirea salariilor de bază în sectorul bugetar, în vederea promovării performanţei individuale;c) remunerarea persoanelor care ocupă funcţii de demnitate publică.(3) Începând cu data intrării în vigoare ...
Monitorul Oficial 145 din 27 Februarie 2017 (M. Of. 145/2017)
DECIZIE nr. 64 din 9 februarie 2017 referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 13/2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 286/2009 privind Codul penal şi a Legii nr. 135/2010 privind Codul de procedură penală EMITENT: CURTEA CONSTITUŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 145 din 27 februarie 2017
Cu participarea reprezentantului ministerului public, procuror cosmin grancea.1. pe rol se află soluţionarea excepţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor ordonanţei de urgenţă a guvernului nr. 13/2017 pentru modificarea şi completarea legii nr. 286/2009 privind codul penal şi a legii nr. 135/2010 privind codul de procedură penală, excepţie ridicată direct de avocatul poporului şi care formează obiectul dosarului curţii constituţionale nr. 374d/2017.2. la apelul nominal răspunde, pentru autorul excepţiei de neconstituţionalitate, doamna consilier ileana frimu, cu împuternicire depusă la dosar. procedura de citare este legal îndeplinită.3. magistratul-asistent-şef referă asupra faptului că preşedintele senatului, preşedintele camerei deputaţilor şi guvernul au transmis puncte de ...
Monitorul Oficial 127 din 17 Februarie 2017 (M. Of. 127/2017)
LEGE nr. 6 din 16 februarie 2017 bugetului de stat pe anul 2017 EMITENT: PARLAMENTUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 127 din 17 februarie 2017
Parlamentul româniei adoptă prezenta lege.cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta lege prevede şi autorizează pentru anul bugetar 2017 veniturile pe capitole şi subcapitole şi cheltuielile pe destinaţii şi pe ordonatori principali de credite pentru bugetul de stat, bugetele fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, creditelor externe, fondurilor externe nerambursabile şi activităţilor finanţate integral din venituri proprii.secŢiunea 1dispoziţii referitoare la bugetul de stat pe anul 2017art. 2(1) sinteza bugetului de stat, detaliată la venituri pe capitole şi subcapitole, iar la cheltuieli, pe părţi, capitole, subcapitole, paragrafe, respectiv titluri, articole şi alineate, după caz, este prevăzută în anexa nr. 1.(2) bugetul de ...
Monitorul Oficial 22 din 13 Ianuarie 2016 (M. Of. 22/2016)
NORME METODOLOGICE din 6 ianuarie 2016 de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 22 din 13 ianuarie 2016
Titlul idispoziţii generalecap. idefiniţiisecŢiunea 1activitatea independentă1. (1) În aplicarea prevederilor art. 7 pct. 3 din legea nr. 227/2015 privind codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare (codul fiscal), se are în vedere ca raportul juridic încheiat între părţi să conţină, în mod obligatoriu, clauze contractuale clare privind obiectul contractului, drepturile şi obligaţiile părţilor, astfel încât să nu rezulte existenţa unei relaţii de subordonare, ci libertatea persoanei fizice de a dispune în ceea ce priveşte desfăşurarea activităţii. la încadrarea unei activităţi ca activitate independentă, părţile vor avea în vedere ca raportul juridic încheiat să reflecte conţinutul economic ...