Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina: Monitorul Oficial 192-bis din 26 Martie 2003 Twitter Facebook

Monitorul Oficial 192-bis din 26 Martie 2003

Monitorul Oficial 192 bis din 26 Martie 2003 (M. Of. 192 bis/2003)

1.  AMENDAMENTE din 5 octombrie 2000 la Codul BCH adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MEPC.91(45) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 5 octombrie 2000 EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 192 bis din 26 martie 2003

Capitolul 2stocarea mĂrfii2.12 furtunurile de marfă transportate la bordul navei1 secţiunea existentă 2.12 este înlocuită cu următoarea:"2.12 furtunurile de marfă ale navei2.12.1 paragrafele 2.12.2 până la 2.12.4 se aplică furtunurilor de marfă instalate la bordul navelor la 1 iulie 2002 sau după această dată.2.12.2 furtunurile pentru lichid şi vapori utilizate la transferul mărfii trebuie să fie compatibile cu marfa şi rezistente la temperatura mărfii.2.12.3 furtunurile, supuse la presiunea din tanc sau la presiunea de refulare a pompelor trebuie să fie dimensionate pentru o presiune de rupere cu cel puţin egală cu de 5 ori presiunea maximă la care va fi ...

2. AMENDAMENTE din 1 iulie 1999 la Codul BCH adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MEPC.80(43) a Comitetului pentru Protectia Mediului Marin la Londra la 1 iulie 1999 EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 192 bis din 26 martie 2003

Cap. 2 stocarea mĂrfii 1. urmãtorul paragraf nou 2.14.3 este adãugat dupã paragraful existent 2.14.2: "2.14.3 instalatia de aerisire de tip controlat a tancului, dupã cum se prevede în paragraful 2.14.2 de mai sus, trebuie sa aibã mijloace principale şi secundare pentru a permite deversarea completa a vaporilor în scopul prevenirii suprapresiunii sau subpresiunii în cazul în care unul dintre mijloace s-ar defecta. alternativ, al doilea mijloc poate avea în componenta senzori de presiune prevãzuţi la fiecare tanc cu o instalatie de supraveghere în compartimentul de control marfa sau într-un loc ...

3.  AMENDAMENTE din 10 iulie 1996 la Codul BCH adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MEPC.70(38) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 10 iulie 1996 EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 192 bis din 26 martie 2003

1 paragraful nou 4.18.4 se adaugă la capitolul iv după cum urmează:"4.18.4 pentru a evita temperatura ridicată, această marfă nu trebuie transportată în tancurile de punte."2 referirile la paragraful 16.6 al codului ibc şi 4.18 al codului bch sunt înlocuite cu următoarele:referiri din codul ibc referiri din codul bch   16.6.1 4.18.1   16.6.2 ...

4.  AMENDAMENTE din 16 martie 1990 la Codul BCH adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MEPC.41(29) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 16 martie 1990 EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 192 bis din 26 martie 2003

1.4 definiţiinoua definiţie se adaugă astfel:"1.4.16.c "dată de aniversare" înseamnă ziua şi luna fiecărui an care vor corespunde datei de expirare a certificatului de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase".1.6 cerinţe privind inspecţiatitlul existent se înlocuieşte cu următorul:"inspecţii şi certificare"textul existent al secţiunii 1.6 trebuie înlocuit cu următorul:"1.6.1 procedura de inspecţie1.6.1.1 inspecţia navelor, în ceea ce priveşte aplicarea prevederilor prezentelor reguli şi acordarea de scutiri de la acestea, trebuie efectuată de către inspectorii administraţiei. totuşi, administraţia poate încredinţa inspecţiile fie inspectorilor numiţi în acest scop, fie organizaţiilor recunoscute de ea.1.6.1.2 administraţia care numeşte inspectori sau recunoaşte organizaţii ...

5.  COD BCH (CONST. NAVE SPECIALE) din 30 octombrie 1992 Codulul pentru construcţia şi echipamentul navelor pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase (Codul BCH) adoptat de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MEPC.20(22) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 5 decembrie 1985, astfel cum a fost modificat de amendamentele adoptate prin Rezoluţia MEPC.33(27) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 17 martie 1989 şi prin Rezoluţia MEPC.56(33) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 30 octombrie 1992 EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 192 bis din 26 martie 2003

Introducere1. scopul codului pentru construcţia şi echipamentul navelor pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase (codul bch) este de a pune la dispoziţie o normă internaţională pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase şi nocive, prin formularea caracteristicilor constructive ale navelor implicate în acest transport, indiferent de tonajul lor, şi ale echipamentului aflat la bord astfel încât să reducă la minim riscurile la care sunt supuse nava, echipajul său şi mediul înconjurător, ţinând cont de natura produselor transportate.2. codul se bazează în esenţă pe principiul clasificării în tipuri diferite a navelor cisternă pentru produse chimice, în funcţie de ...

Cautare document
Club Legislatia Muncii
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5
 

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016