Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie din 25 februarie 2011
Monitorul Oficial 274 din 22 Martie 2022 (M. Of. 274/2022)
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 27 din 18 martie 2022 privind măsurile aplicabile clienţilor finali din piaţa de energie electrică şi gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022-31 martie 2023, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul energiei EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 274 din 22 martie 2022
Având în vedere situaţia determinată de creşterea preţului pe pieţele de energie electrică şi gaze naturale la nivel internaţional, precum şi efectele provocate de aceste creşteri, este necesară instituirea unor măsuri cu caracter temporar, astfel încât preţurile la energie electrică şi gaze naturale plătite de către clienţii finali să nu agraveze nivelul de sărăcie energetică,ţinând cont de faptul că operatorii economici s-au confruntat pe perioada stării de alertă cu probleme determinate de existenţa unor restricţii, întreruperea activităţii, scăderea cifrei de afaceri, toate aceste măsuri au condus la un blocaj al acestor activităţi economice la nivel naţional, ceea ce grevează asupra ...
Monitorul Oficial 241 din 11 Martie 2022 (M. Of. 241/2022)
CONTRACT DE FINANŢARE din 30 decembrie 2021 între Guvernul României reprezentat de Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene şi Fondul European de Investiţii EMITENT: Act Internaţional PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 241 din 11 martie 2022
──────────aprobat prin hotĂrÂrea nr. 324 din 9 martie 2022, publicată în monitorul oficial, partea i, nr. 241 din 11 martie 2022.──────────acest contract („contractul de finanţare“) este încheiat la data intrării în vigoare de către şi între:(1) guvernul româniei („gor“), reprezentat de ministerul investiţiilor şi proiectelor europene, cu sediul social în strada menuetului nr. 7, bucureşti 013713, românia (în continuare „mipe“); şi(2) fondul european de investiţii, cu sediul social la adresa: 37 b, avenue j.f. kennedy, l-2968 luxemburg, luxemburg („eif“),în mod colectiv „părţile“ şi individual „partea“, după cum o cere contextul.Întrucât:(a) mecanismul de redresare şi rezilienţă (denumit în continuare ...
Monitorul Oficial 171 din 21 Februarie 2022 (M. Of. 171/2022)
METODOLOGIE-CADRU din 8 februarie 2022 privind organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licenţă, de master şi de doctorat EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 171 din 21 februarie 2022
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.102 din 8 februarie 2022, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 171 din 21 februarie 2022.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie-cadru stabileşte cadrul general pentru organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licenţă, de master şi de doctorat.art. 2(1) instituţiile de învăţământ superior elaborează şi aplică regulamentul propriu de organizare a admiterii la programele de studii oferite în concordanţă cu misiunea proprie, strategia instituţională, precum şi cu cerinţele pieţei forţei de muncă.(2) admiterea românilor de pretutindeni, precum şi a cetăţenilor din state terţe uniunii europene se realizează în baza metodologiilor special elaborate de ...
Monitorul Oficial 169 din 21 Februarie 2022 (M. Of. 169/2022)
METODOLOGIE-CADRU din 9 februarie 2022 de organizare şi desfăşurare a examenelor de licenţă/diplomă şi disertaţie EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 169 din 21 februarie 2022
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.106 din 9 februarie 2022, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 169 din 21 februarie 2022.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1examenele de licenţă/diplomă şi disertaţie se organizează şi se desfăşoară numai de către instituţiile de învăţământ superior acreditate, pe baza unui regulament propriu aprobat de senatul universitar şi publicat pe site-ul web al instituţiei de învăţământ superior.art. 2regulamentul propriu privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă/diplomă şi disertaţie, denumit în continuare regulament propriu, se elaborează în conformitate cu prezenta metodologie-cadru, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.cap. iiorganizarea şi desfăşurarea examenului de licenţă/diplomăart. 3programele de studii universitare de ...
Monitorul Oficial 127 din 08 Februarie 2022 (M. Of. 127/2022)
ORDIN nr. 3.062 din 25 ianuarie 2022 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea Programului "A doua şansă" - învăţământ primar şi a Metodologiei privind organizarea Programului "A doua şansă" - învăţământ secundar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 127 din 8 februarie 2022
Având în vedere prevederile art. 29 alin. (4) şi ale art. 30 alin. (2) din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din hotărârea guvernului nr. 369/2021 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei emite prezentul ordin.art. 1se aprobă metodologia privind organizarea programului „a doua şansă“ - învăţământ primar, prevăzută în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin.art. 2se aprobă metodologia privind organizarea programului „a doua şansă“ - învăţământ secundar, prevăzută în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin.art. 3(1) metodologia privind organizarea programului ...
Monitorul Oficial 54 din 18 Ianuarie 2022 (M. Of. 54/2022)
REGULAMENT nr. 20 din 23 decembrie 2021 pentru modificarea şi completarea Regulamentului Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 1/2019 privind evaluarea şi aprobarea membrilor structurii de conducere şi a persoanelor care deţin funcţii-cheie în cadrul entităţilor reglementate de Autoritatea de Supraveghere Financiară EMITENT: Autoritatea de Supraveghere Financiară PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 54 din 18 ianuarie 2022
În temeiul prevederilor art. 2 alin. (1), art. 3 alin. (1) lit. b), art. 6 alin. (2) şi ale art. 28 din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 93/2012 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea autorităţii de supraveghere financiară, aprobată cu modificări şi completări prin legea nr. 113/2013, cu modificările şi completările ulterioare, în conformitate cu prevederile: - art. 173 alin. (1) lit. t) şi ale art. 179 alin. (4) din legea nr. 237/2015 privind autorizarea şi supravegherea activităţii de asigurare şi reasigurare, cu modificările şi completările ulterioare; – art. 2 alin. (1), art. 15, 19,21, 26-33, art. 122 alin. (2) şi alin. (3) ...
Monitorul Oficial 51 bis din 17 Ianuarie 2022 (M. Of. 51 bis/2022)
ANEXE din 13 ianuarie 2022 privind modificarea şi completarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.597/2021 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 51 bis din 17 ianuarie 2022
──────────conţinute de ordinul nr. 3.026 din 13 ianuarie 2022, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 51 din 17 ianuarie 2022.──────────anexa 1 (anexa nr. 1 la metodologie) borderou de notare (proba scrisă)numele candidatului .....................comisia de evaluare .....................┌────────┬───────┬───────────┬─────────┐│ │ │proba │ ││ │ │scrisă │ ││comisia │nume şi├───────────┤semnătura││de ...
Monitorul Oficial 1218 bis din 22 Decembrie 2021 (M. Of. 1218 bis/2021)
ANEXE din 17 decembrie 2021 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie 2021-2025 şi a documentelor aferente acesteia EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1218 bis din 22 decembrie 2021
──────────aprobate prin hotĂrÂrea nr. 1.269 din 17 decembrie 2021, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1218 din 22 decembrie 2021.──────────anexa 1 strategia naŢionalĂ anticorupŢie 2021-2025● introducerestrategia naţională anticorupţie (denumită în continuare sna) 2016-2020, în corelare cu recomandările formulate de formatele internaţionale anticorupţie la care românia este parte sau la care participă, a promovat schimbarea paradigmei în ceea ce priveşte abordarea strategică în acest domeniu. astfel, sna 2016-2020 a inclus obiective şi măsuri care să acţioneze asupra cauzelor mai profunde ale corupţiei, abordarea nefiind limitată la combaterea fenomenului. documentul programatic a inclus măsuri care să vizeze prevenirea ...
Monitorul Oficial 1169 din 09 Decembrie 2021 (M. Of. 1169/2021)
DECIZIA nr. 612 din 30 septembrie 2021 referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 28 alin. (1) din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004 raportat la cele ale art. 254 alin. (1) din Codul de procedură civilă, ale art. 288 alin. (1) şi ale art. 289 alin. (6) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 EMITENT: Curtea Constituţională PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1169 din 9 decembrie 2021
┌───────────────────┬──────────────────┐│valer dorneanu │- preşedinte │├───────────────────┼──────────────────┤│cristian deliorga │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│marian enache │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│daniel marius morar│- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│mona-maria │- judecător ││pivniceru │ │├───────────────────┼──────────────────┤│gheorghe stan ...
Monitorul Oficial 1086 bis din 12 Noiembrie 2021 (M. Of. 1086 bis/2021)
METODOLOGIE-CADRU din 10 noiembrie 2021 privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul 2022-2023 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1086 bis din 12 noiembrie 2021
──────────aprobată prin ordinul nr. 5.578 din 10 noiembrie 2021, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 1086 din 12 noiembrie 2021.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează:a) condiţiile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar;b) organizarea şi desfăşurarea etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar;c) angajarea personalului didactic de predare în învăţământul preuniversitar, precum şi eliberarea din funcţie a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar.(2) prin localitate, în sensul prezentei metodologii, se înţelege: comună, oraş sau municipiu.(3) prin unităţi de învăţământ, în sensul prezentei metodologii, se au în vedere: unităţile de învăţământ cu ...








