Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie din 23 decembrie 2024
Monitorul Oficial 15 bis din 10 Ianuarie 2025 (M. Of. 15 bis/2025)
ANEXĂ din 17 decembrie 2024 D8. Procesele de pregătire şi de achiziţie aferente PPP-urilor - Metodologie şi Ghid pentru Procesele de Pregătire şi de Achiziţie aferente PPP-urilor - REFORM/SC2021/077 EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 15 bis din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 6.695 din 17 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 15 din 10 ianuarie 2025.──────────acest proiect este realizat cu finanţare de la uniunea europeană prin institutul de suport tehnic şi cu cooperarea din partea dg reform a comisiei europene.abrevieriac autoritatea/entitatea contractantăacb analiză cost-beneficiuepec centrul european de expertiză în domeniul ppp-urilorafpc angajamente fiscale şi obligaţii contingenteuic unitatea internă de coordonare a proiectelor de pppipn invitaţie de participare la negociereipd invitaţie de participare la dialogmf ministerul finanţeloranap agenţia naţională pentru achiziţii publiceins institutul naţional de statisticăjoue jurnalul oficial al uniunii europeneueip unitatea de evaluare ...
ANEXĂ din 17 decembrie 2024 D7: Datoria Publică şi Deficitul - Metodologie şi Ghid pentru Identificarea şi Calculul Impactului PPP asupra Datoriei Publice şi Deficitului Bugetar - REFORM/SC2021/077 EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 15 bis din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 6.695 din 17 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 15 din 10 ianuarie 2025.──────────acest proiect este realizat cu finanţare de la uniunea europeană prininstrumentul de suport tehnic şi cu cooperare din partea dgreform a comisiei europene. (a se vedea imaginea asociată) abrevieri┌─────┬────────────────────────────────┐│pde │procedura de deficit excesiv │├─────┼────────────────────────────────┤│bei │banca europeană de investiţii │├─────┼────────────────────────────────┤│cpe │contract de performanţă ││ │energetică ...
ANEXĂ din 17 decembrie 2024 D3.1: Ghid privind contractul de parteneriat public-privat - Metodologie şi Ghid pentru Evaluarea Eficienţei economice a proiectelor de PPP - REFORM/SC2021/077 EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 15 bis din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 6.695 din 17 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 15 din 10 ianuarie 2025.──────────acest proiect este realizat cu finanţare de la uniunea europeană prin instrumentul de suport tehnic şi cu cooperare din partea dg reform a comisiei europene.cuprinsghid privind contractele de parteneriat public-privat1. introducere1.1 conţinutul şi structura prezentului document1.2 definiţii şi abrevieri2. contractele de ppp2.1 legislaţia română aplicabilă ppp-urilor2.1.1 cadrul juridic principal2.1.2 atribuirea contractelor de ppp2.2 conceptul de ppp în dreptul român2.3 părţile unui contract de ppp2.3.1 partenerul public2.3.2 partenerul privat2.3.3 societatea de proiect2.4 durata contractului de ppp2.4.1 introducere2.4.2 perioada preliminară2.4.3 ...
Monitorul Oficial 72 din 29 Ianuarie 2025 (M. Of. 72/2025)
DECIZIA nr. 113 din 9 noiembrie 2024 referitoare la recunoaşterea încadrării activităţii în condiţii deosebite de muncă, conform art. 22 din Legea nr. 104/2003 EMITENT: Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 72 din 29 ianuarie 2025
Dosar nr. 2.102/1/2024┌──────────────┬───────────────────────┐│ │- vicepreşedintele ││mariana │Înaltei curţi de ││constantinescu│casaţie şi justiţie - ││ │preşedintele ││ │completului │├──────────────┼───────────────────────┤│carmen elena │- preşedintele secţiei ...
Monitorul Oficial 35 din 16 Ianuarie 2025 (M. Of. 35/2025)
METODOLOGIE din 20 decembrie 2024 privind fundamentarea cifrei de şcolarizare pentru învăţământul preuniversitar de stat, evidenţa efectivelor de antepreşcolari/preşcolari şi elevi şcolarizaţi în unităţile de învăţământ particular pentru anul şcolar 2025-2026 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 35 din 16 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.871 din 20 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 35 din 16 ianuarie 2025.──────────cap. ifundamentarea cifrei de şcolarizare pentru învăţământul preuniversitar de stat finanţat de la bugetul de stat şi prin bugetele locale/judeţene, după cazart. 1proiectul planului de şcolarizare la nivelul unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, respectiv al inspectoratelor şcolare, în vederea fundamentării cifrei de şcolarizare pentru învăţământul preuniversitar de stat, se realizează pe baza următoarelor criterii generale: criteriul legislativ, criteriul economic, criteriul demografic, criteriul geografic, criteriul socioeconomic şi criteriul relevanţei.art. 2pentru fundamentarea proiectului planului de şcolarizare, în cadrul criteriului ...
Monitorul Oficial 8 bis din 09 Ianuarie 2025 (M. Of. 8 bis/2025)
METODOLOGIE din 6 decembrie 2024 pentru monitorizarea, evaluarea, identificarea, prevenirea şi combaterea segregării şcolare în învăţământul preuniversitar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 8 bis din 9 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.701 din 6 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 8 din 9 ianuarie 2025.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează monitorizarea, identificarea, evaluarea şi prevenirea segregării şcolare, precum şi intervenţia în cazuri de segregare şcolară.(2) prezenta metodologie stabileşte cadrul general pentru acţiunile de prevenire şi monitorizare a segregării şcolare, calendarul monitorizării, precum şi acţiunile de prevenire a segregării şcolare sau de intervenţie în cazurile de segregare şcolară din unităţile de învăţământ preuniversitar. metodologia stabileşte obligaţiile privind desegregarea şcolară care revin unităţilor de învăţământ preuniversitar, inspectoratelor Şcolare judeţene,/inspectoratului Şcolar al municipiului bucureşti, ...
Monitorul Oficial 20 din 13 Ianuarie 2025 (M. Of. 20/2025)
METODOLOGIE din 20 decembrie 2024 privind înfiinţarea şi organizarea programelor de studii universitare de licenţă "Educaţie timpurie" EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 20 din 13 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.841 din 20 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 20 din 13 ianuarie 2025.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1programul de studii universitare de licenţă „educaţie timpurie“ este programul de studii organizat în vederea accesului absolvenţilor la o carieră didactică în învăţământul preuniversitar şi certifică competenţele didactice corespunzătoare funcţiei didactice de profesor pentru educaţie timpurie.art. 2programul de studii universitare de licenţă „educaţie timpurie“ pregăteşte resursa umană pentru o carieră didactică în educaţia timpurie, formată din învăţământul antepreşcolar - pentru copii antepreşcolari cu vârste cuprinse între 3 luni şi 3 ani şi pentru preşcolar - ...
Monitorul Oficial 18 din 13 Ianuarie 2025 (M. Of. 18/2025)
METODOLOGIE din 20 decembrie 2024 privind înfiinţarea şi organizarea programelor de studii universitare de licenţă - Pedagogia învăţământului primar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 18 din 13 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.872 din 20 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 18 din 13 ianuarie 2025.──────────cap. i dispoziţii generaleart. 1programul de studii universitare de licenţă „pedagogia învăţământului primar“ este programul de studii organizat în vederea accesului absolvenţilor la o carieră didactică în învăţământul preuniversitar şi certifică competenţele didactice corespunzătoare funcţiei didactice de profesor pentru învăţământ primar.art. 2programul de studii universitare de licenţă „pedagogia învăţământului primar“ pregăteşte resursa umană pentru cariera didactică aferentă învăţământului primar, respectiv învăţământul obligatoriu cu durata de 5 ani, care cuprinde clasa pregătitoare şi clasele i-iv.art. 3programul de studii universitare ...
Monitorul Oficial 14 din 10 Ianuarie 2025 (M. Of. 14/2025)
METODOLOGIE din 18 decembrie 2024 privind organizarea şi funcţionarea învăţământului obligatoriu la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 14 din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.822 din 18 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 14 din 10 ianuarie 2025.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează organizarea şi funcţionarea învăţământului obligatoriu la forma de învăţământ cu frecvenţă redusă. (2) Învăţământul cu frecvenţă redusă implică participarea beneficiarilor primari în spaţiul şcolar doar la o parte dintre activităţile didactice prevăzute în planurile-cadru de învăţământ, altă parte dintre acestea fiind înlocuită cu activităţi de studiu individual, în formele şi contextele stabilite de unitatea de învăţământ.art. 2(1) Învăţământul obligatoriu cuprinde învăţământul preşcolar, învăţământul primar, învăţământul gimnazial şi învăţământul ...
Monitorul Oficial 7 din 09 Ianuarie 2025 (M. Of. 7/2025)
CODUL SILVIC din 20 decembrie 2024 (Legea nr. 331/2024) EMITENT: Parlamentul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 7 din 9 ianuarie 2025
Parlamentul româniei adoptă prezenta lege.titlul idispoziţii generalecap. iobiectul de reglementare şi domeniul de aplicareart. 1fondul forestier naţional(1) terenurile cu destinaţie forestieră constituie fondul forestier naţional al româniei, denumit în continuare ffn, şi se supun prevederilor prezentei legi. (2) terenurile cu destinaţie forestieră sunt cele cuprinse în amenajamente silvice în vigoare la data de 1 ianuarie 1990, inclusiv cu modificările de suprafaţă, conform operaţiunilor de intrări-ieşiri efectuate şi/sau actelor administrative emise în condiţiile legii.(3) terenurile cu destinaţie forestieră au următoarele categorii de folosinţă:a) terenuri cu păduri;b) terenuri în curs de regenerare;c) terenuri destinate împăduririi: terenuri degradate şi terenuri ...