Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie din 19 ianuarie 2012
Monitorul Oficial 92 din 06 Februarie 2012 (M. Of. 92/2012)
METODOLOGIA SI FORMULARISTICA din 30 ianuarie 2012 necesare punerii in aplicare a prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 25/2010 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat temporare privind asigurarea accesului la finantare in agricultura, inclusiv modul de calcul al ratei dobanzii la credit necesare pentru calculul subventiei, al ratei de referinta si al valorii nominale a subventiei EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 92 din 6 februarie 2012
Art. 1(1) schema de ajutor de stat privind asigurarea accesului la finanţare în agriculturã constã în subvenţionarea ratei dobânzii la creditele bancare contractate de producãtorii agricoli cu instituţiile de credit sau cu instituţiile financiare nebancare în perioada 28 ianuarie 2011-31 decembrie 2011 inclusiv.(2) subvenţia ratei dobânzii se calculeazã la sumele reprezentând dobânzi plãtite la creditele menţionate la alin. (1) pânã la data de 31 decembrie 2013.art. 2(1) beneficiarii schemei de ajutor de stat sunt prevãzuţi la art. 6 din ordonanţa guvernului nr. 25/2010 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat temporare privind asigurarea accesului la finanţare în agriculturã, aprobatã ...
Monitorul Oficial 86 din 02 Februarie 2012 (M. Of. 86/2012)
METODOLOGIE DIN 19 IANUARIE 2012 de organizare a claselor din invatamantul preuniversitar in regim simultan EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 2 februarie 2012
Art. 1(1) În localitãţile izolate geografic sau lingvistic ori în localitãţile în care efectivele de elevi corespunzãtoare unui anumit nivel de clasã din învãţãmântul primar sau gimnazial sunt mai mici decât efectivele minime prevãzute de lege şi nu existã posibilitatea asigurãrii transportului şcolar se organizeazã clase în regim simultan.(2) pot fi organizate clase în regim simultan în învãţãmântul primar şi în cel gimnazial.(3) nu se organizeazã clase în regim simultan în învãţãmântul liceal, profesional sau postliceal.(4) organizarea claselor în regim simultan se face în condiţiile stabilite de prezenta metodologie, la propunerea bine motivatã a consiliului de administraţie al unitãţii de ...
ORDIN nr. 3.062 din 19 ianuarie 2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a claselor din invatamantul preuniversitar in regim simultan EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 2 februarie 2012
În conformitate cu prevederile ordinului ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 3.753/2011 privind aprobarea unor mãsuri tranzitorii în sistemul naţional de învãţãmânt, cu modificãrile ulterioare, şi ale instrucţiunii ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 6/2011 privind funcţionarea formaţiunilor de studiu în învãţãmântul preuniversitar,în conformitate cu hotãrârea guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,în temeiul art. 3 şi 13 din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,ministrul educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.art. 1 se aprobã metodologia de organizare a claselor din învãţãmântul ...
Monitorul Oficial 69 din 27 Ianuarie 2012 (M. Of. 69/2012)
METODOLOGIE-CADRU din 10 ianuarie 2012 de organizare si desfasurare a competitiilor scolare EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 69 din 27 ianuarie 2012
Cap. icadrul generalart. lprezenta metodologie-cadru reglementeazã organizarea şi desfãşurarea competiţiilor şcolare.art. 2În sensul prezentei metodologii-cadru, sintagma "competiţii şcolare" include olimpiade şi concursuri interdisciplinare şi transdisciplinare sau organizate pe discipline de învãţãmânt/calificãri şi domenii de pregãtire profesionalã, concursuri de creaţie, concursuri şi festivaluri cultural-artistice, campionate şi concursuri sportive şcolare pentru elevi. acestea au caracter ştiinţific, tehnico-aplicativ, cultural-artistic şi sportiv.art. 3competiţiile şcolare au ca obiectiv general stimularea elevilor cu performanţe şcolare înalte sau care au interes şi aptitudini deosebite în domeniul ştiinţific, tehnico-aplicativ, cultural-artistic, civic şi în cel sportiv. totodatã, competiţiile şcolare promoveazã valorile culturale şi etice fundamentale, spiritul de fair-play, competitivitatea ...
ORDIN nr. 3.035 din 10 ianuarie 2012 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative, scolare si extrascolare EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 69 din 27 ianuarie 2012
În conformitate cu art. 57 alin. (4) din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,în temeiul hotãrârii guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,ministrul educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.art. 1(1) se aprobã metodologia-cadru de organizare şi desfãşurare a competiţiilor şcolare, prevãzutã în anexa nr. 1 care face parte integrantã din prezentul ordin.(2) se aprobã regulamentul de organizare a activitãţilor cuprinse în calendarul activitãţilor educative, şcolare şi extraşcolare, prevãzut în anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezentul ordin.art. 2la data publicãrii în ...
Monitorul Oficial 62 din 25 Ianuarie 2012 (M. Of. 62/2012)
METODOLOGIE DIN 19 IANUARIE 2012 privind cuprinderea copiilor in clasa pregatitoare si in clasa I pentru anul scolar 2012-2013 EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 62 din 25 ianuarie 2012
Cap. idispoziţii generaleart. 1În conformitate cu prevederile legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, învãţãmântul primar cuprinde clasa pregãtitoare şi clasele i-iv.art. 2(1) cuprinderea elevilor în clasa pregãtitoare şi în clasa i pentru anul şcolar 2012-2013 se face în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.(2) În sensul prezentei metodologii, prin pãrinţi se înţelege inclusiv tutori legal instituiţi sau susţinãtori legali.(3) În sensul prezentei metodologii, prin domiciliu se înţelege inclusiv reşedinţã, dupã caz.art. 3(1) În conformitate cu prevederile regulamentului de organizare şi funcţionare a unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar, fiecare locuinţã este arondatã unei unitãţi de învãţãmânt obligatoriu, aflatã în ...
ORDIN nr. 3.064 din 19 ianuarie 2012 pentru aprobarea Metodologiei privind cuprinderea copiilor in clasa pregatitoare si in clasa I pentru anul scolar 2012-2013 si a Calendarului inscrierii EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 62 din 25 ianuarie 2012
În conformitate cu hotãrârea guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,în temeiul art. 23 şi 29 din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,ministrul educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.art. 1se aprobã metodologia privind cuprinderea copiilor în clasa pregãtitoare şi în clasa i pentru anul şcolar 2012-2013, prevãzutã în anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul ordin.art. 2se aprobã calendarul înscrierii în clasa pregãtitoare şi în clasa i pentru anul şcolar 2012-2013, prevãzut în anexa nr. 2, care face parte integrantã din ...
Monitorul Oficial 45 din 19 Ianuarie 2012 (M. Of. 45/2012)
METODOLOGIE din 13 decembrie 2011 privind evaluarea, asistenta psihoeducationala, orientarea scolara si orientarea profesionala a copiilor, a elevilor si a tinerilor cu cerinte educationale speciale EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 45 din 19 ianuarie 2012
Cap. idispoziţii generaleart. 1(1) În vederea evaluãrii, asistenţei psihoeducaţionale, orientãrii şcolare şi orientãrii profesionale a copiilor, a elevilor şi a tinerilor cu cerinţe educaţionale speciale, se înfiinţeazã serviciul de evaluare şi orientare şcolarã şi profesionalã, denumit în continuare seosp, în cadrul centrelor judeţene de resurse şi de asistenţã educaţionalã (cjrae), respectiv al centrului municipiului bucureşti de resurse şi de asistenţã educaţionalã (cmbrae).(2) finanţarea posturilor nou-înfiinţate în cadrul seosp se va realiza de cãtre consiliul judeţean/al municipiului bucureşti, prin cjrae/cmbrae.(3) din seosp fac parte: 2 profesori psihologi atestaţi în psihologie educaţionalã, un profesor psihopedagog, un profesor de educaţie specialã, un asistent ...
ORDIN nr. 6.552 din 13 decembrie 2011 pentru aprobarea Metodologiei privind evaluarea, asistenta psihoeducationala, orientarea scolara si orientarea profesionala a copiilor, a elevilor si a tinerilor cu cerinte educationale speciale EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 45 din 19 ianuarie 2012
În conformitate cu hotãrârea guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,în temeiul art. 50 alin. (1) din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,ministrul educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.art. 1se aprobã metodologia privind evaluarea, asistenţa psihoeducaţionalã, orientarea şcolarã şi orientarea profesionalã a copiilor, a elevilor şi a tinerilor cu cerinţe educaţionale speciale prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.art. 2direcţia generalã educaţie şi învãţare pe tot parcursul vieţii, direcţia generalã învãţãmânt în limbile minoritãţilor naţionale, relaţia cu parlamentul şi partenerii ...
Monitorul Oficial 37 din 17 Ianuarie 2012 (M. Of. 37/2012)
ORDIN nr. 24 din 9 ianuarie 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare ale instituţiilor publice la 31 decembrie 2011 EMITENT: Ministerul Finanţelor Publice PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 37 din 17 ianuarie 2012
În baza prevederilor art. 19 lit. d) din legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 80 alin. (2) şi art. 84 din legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 4 din legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din hotărârea guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea ministerului finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:art. 1se aprobă normele metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare ale instituţiilor publice la 31 decembrie 2011, prevăzute în anexa care face parte ...








