Acte program februarie 2010
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
- 1998
- 1995
- 1994
- 1993
- 1992
Monitorul Oficial 80 din 05 Februarie 2010 (M. Of. 80/2010)
PROGRAMUL din 29 ianuarie 2010 anual de marketing si promovare EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 80 din 5 februarie 2010
Art. 1 programul anual de marketing şi promovare urmãreşte promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din românia pe piaţa internã şi pe principalele pieţe turistice din strãinãtate. art. 2 programul anual de marketing şi promovare urmãreşte realizarea urmãtoarelor activitãţi: a) studii de marketing; b) marketing prin internet şi alte mijloace electronice, incluzând şi realizarea şi administrarea unui portal de informaţii de turism, pe baze concurenţiale, cu suportarea integralã a cheltuielilor, inclusiv a celor de administrare, din fonduri bugetare, precum şi alte activitãţi ...
PROGRAMUL din 29 ianuarie 2010 anual de dezvoltare a destinatiilor si a produselor turistice EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 80 din 5 februarie 2010
Art. 1 programul anual de dezvoltare a destinaţiilor şi a produselor turistice urmãreşte susţinerea turismului intern în vederea îmbunãtãţirii circulaţiei turistice în paralel cu conservarea patrimoniului natural şi cultural. art. 2 programul anual de dezvoltare a destinaţiilor şi a produselor turistice urmãreşte realizarea urmãtoarelor obiective: a) îmbunãtãţirea calitãţii serviciilor turistice din românia; b) participarea în cadrul unor proiecte comune iniţiate pe plan intern şi internaţional în domeniul turismului; c) realizarea de investiţii publice în infrastructura turisticã; d) dezvoltarea unor ...