Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROGRAMUL din 29 ianuarie 2010  anual de marketing si promovare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROGRAMUL din 29 ianuarie 2010 anual de marketing si promovare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 80 din 5 februarie 2010

ART. 1
Programul anual de marketing şi promovare urmãreşte promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internã şi pe principalele pieţe turistice din strãinãtate.
ART. 2
Programul anual de marketing şi promovare urmãreşte realizarea urmãtoarelor activitãţi:
a) studii de marketing;
b) marketing prin internet şi alte mijloace electronice, incluzând şi realizarea şi administrarea unui portal de informaţii de turism, pe baze concurenţiale, cu suportarea integralã a cheltuielilor, inclusiv a celor de administrare, din fonduri bugetare, precum şi alte activitãţi de marketing şi promovare prin internet şi alte mijloace electronice;
c) participarea la manifestãri expoziţionale de turism în ţarã şi în strãinãtate;
d) organizarea de vizite educaţionale şi de informare, în ţarã, pentru reprezentanţi mass-media, touroperatori, reprezentanţi ai societãţilor comerciale cu activitãţi în turism din ţarã şi strãinãtate, reprezentanţi ai asociaţiilor sau organizaţiilor neguvernamentale cu activitate în turism, ai administraţiei publice centrale şi locale, alţi lideri de opinie, specialişti în turism din ţarã şi din strãinãtate etc.;
e) organizarea de evenimente şi misiuni cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România sau cu impact în creşterea notorietãţii României ca destinaţie turisticã, în ţarã şi în strãinãtate, precum şi participarea în calitate de coorganizator împreunã cu asociaţiile profesionale, patronale şi organizaţiile neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autoritãţile administraţiei publice locale şi centrale, alte entitãţi cu activitate cu impact în domeniul turismului;
f) activitãţi de promovare şi publicitate prin intermediul companiilor aeriene care opereazã zboruri cãtre destinaţii din România şi prin intermediul principalelor aeroporturi din România şi din strãinãtate pe care opereazã curse internaţionale cãtre România constând în inserţii publicitare în materialele de promovare ale companiilor aeriene şi ale aeroporturilor, difuzare de clipuri TV promoţionale şi filme publicitare de turism în aeroporturi şi în aeronave, precum şi alte tipuri de activitãţi de promovare şi publicitate în colaborare cu companiile aeriene sau cu aeroporturile;
g) activitãţi de promovare prin intermediul inserţiilor publicitare în cataloagele turistice realizate de cãtre touroperatori, societãţi comerciale cu activitate de turism, asociaţii profesionale, patronale şi organizaţii neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autoritãţi ale administraţiei publice locale şi centrale, alte entitãţi cu activitate cu impact în domeniul turismului, care promoveazã pe pieţele-ţintã de interes destinaţia turisticã România, produse turistice şi pachete de servicii turistice cu locul de desfãşurare în România;
h) achiziţionarea de materiale de promovare de tipul: ghiduri despre România, hãrţi, albume, cataloage, fotoreportaje, fotografii, cãrţi cu specific de turism etc.;
i) realizarea de materiale de promovare de tipul: cataloage, broşuri, pliante, postere şi foi volante, diverse tipãrituri, ghiduri şi hãrţi turistice, panouri, fotografii, albume, fotoreportaje, diapozitive, materiale audio-video, casete, filme cu specific de turism, CD-uri şi DVD-uri turistice, obiecte de protocol, expedierea materialelor promoţionale şi de protocol în ţarã şi în strãinãtate etc.;
j) activitãţi de promovare prin intermediul posturilor de televiziune şi radio care realizeazã emisiuni de turism sau alte emisiuni cu impact în creşterea circulaţiei turistice în România, creşterea notorietãţii destinaţiilor turistice româneşti sau conştientizarea importanţei turismului românesc;
k) acţiuni generale de publicitate şi reclamã a destinaţiilor turistice româneşti şi a produselor turistice româneşti.
ART. 3
(1) Participarea Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului la manifestãrile expoziţionale se realizeazã pe pieţe de interes, prin organizarea de pavilioane naţionale, standuri specializate pe produse sau miniexpoziţii, pe bazã de listã aprobatã prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului.
(2) Societãţile comerciale cu activitate de turism, asociaţiile profesionale, patronale şi organizaţiile neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autoritãţile administraţiei publice locale şi centrale, alte entitãţi cu activitate cu impact în domeniul turismului pot participa gratuit sau în urma achitãrii unei taxe la manifestãrile expoziţionale, în pavilioanele naţionale, standurile specializate sau miniexpoziţiile la care participã în ţarã şi în strãinãtate Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului.
(3) Cuantumul taxei de participare se va stabili prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului, în funcţie de fiecare manifestare expoziţionalã în parte, iar valoarea însumatã, colectatã de la toţi participanţii, nu va putea depãşi 10% din totalul devizului general al acţiunii.
(4) Pentru participarea la manifestãrile expoziţionale se finanţeazã integral urmãtoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea încadrãrii în fondurile bugetare alocate cu aceastã destinaţie:
a) cheltuieli cu elaborarea proiectului de execuţie a standului, închirierea, construirea, amenajarea şi decorarea spaţiului expoziţional, precum şi cu asigurarea acestuia;
b) cheltuieli ocazionate de activitãţi de marketing specifice participãrii la manifestarea expoziţionalã respectivã;
c) cheltuieli cu publicitatea în perioada premergãtoare manifestãrilor expoziţionale, precum şi în perioada de desfãşurare a acestora;
d) cheltuieli cu transportul, cazarea şi diurna pentru reprezentanţi mass-media;
e) cheltuieli cu transportul, cazarea şi diurna sau onorarii pentru formaţii artistice, meşteri populari, personal hostess, membri ai colectivelor artistice, sportive, ştiinţifice şi altele asemenea, lideri sau creatori de opinie cu rol în desfãşurarea manifestãrii expoziţionale respective;
f) cheltuieli de administrare şi întreţinere pentru utilitãţi, consumabile etc.;
g) cheltuieli generale pe perioada de desfãşurare a acţiunilor promoţionale;
h) cheltuielile de reprezentare şi de protocol;
i) cheltuieli pentru realizarea materialelor publicitare, de prezentare şi promovare cu caracter general şi pentru mediatizarea prezenţei româneşti la acţiunile respective;
j) cheltuieli cu organizarea de evenimente de tipul: searã româneascã, recepţie, conferinţã de presã şi altele similare cu rol în sporirea atractivitãţii standului;
k) cheltuieli pentru închirierea aparaturii specifice, necesarã derulãrii programelor artistice sau a altor activitãţi organizate cu ocazia manifestãrii expoziţionale;
l) cheltuieli cu taxele de participare, de înscriere sau orice alte taxe necesare participãrii, plãtibile cãtre organizatori sau terţi;
m) alte cheltuieli necesare pentru buna desfãşurare a manifestãrii expoziţionale, cu aprobarea ordonatorului principal de credite.
(5) Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului poate efectua atât majorãri sau diminuãri ale sumelor estimate a fi cheltuite pentru fiecare manifestare expoziţionalã, cât şi modificarea sau completarea listei cu alte manifestãri de interes pentru promovarea turismului românesc, în limita plafonului maxim de cheltuieli alocat cu aceastã destinaţie.
ART. 4
Pentru vizitele educaţionale şi de informare se finanţeazã integral urmãtoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea încadrãrii în fondurile bugetare alocate cu aceastã destinaţie: cazare, masã şi transport pentru invitaţi şi pentru ghid sau pentru însoţitor de grup, ghid sau însoţitor de grup pe teritoriul României, bilete de intrare la obiectivele turistice, taxe de fotografiere şi de filmare, precum şi alte cheltuieli necesare desfãşurãrii în condiţii optime a vizitelor.
ART. 5
(1) Fondurile bugetare repartizate anual pentru realizarea de evenimente şi misiuni cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România sau cu impact în creşterea notorietãţii României ca destinaţie turisticã, în ţarã şi în strãinãtate, pentru participarea în calitate de coorganizator sau pentru participarea în baza unei taxe (de participare, de înscriere sau orice altã taxã similarã) se pot utiliza pentru urmãtoarele categorii de cheltuieli:
a) cazare, masã, transport participanţi;
b) închiriere sãli şi aparaturã specificã;
c) onorariu personal hostess;
d) onorariu pentru formaţii artistice prezente în cadrul evenimentului, precum şi închirierea aparaturii specifice;
e) servicii de rent-a-car (servicii de închiriere automobile) pentru participanţi, tipãrire şi transmitere de invitaţii, realizare de diplome şi trofee, protocol;
f) producţie de materiale publicitare specifice, publicitate înainte şi în perioada evenimentului, de tipul: producţie şi difuzare de clipuri TV şi spoturi audio, publicitate prin mijloace electronice, realizare de CD/DVD cu participanţii şi principalele produse turistice prezentate, taxe de participare, de înscriere sau orice alte taxe similare etc.
(2) Pentru evenimentele la care Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului participã în calitate de organizator sau coorganizator, cheltuielile de reprezentare şi protocol se realizeazã pentru oferirea unor trataţii în limita stabilitã de cãtre ordonatorul de credite pentru fiecare acţiune. Cheltuielile se referã la achiziţionarea de produse alimentare pentru trataţii curente şi pentru cocktail, apã, bãuturi rãcoritoare şi slab alcoolizate, produse de patiserie şi cofetãrie şi altele asemenea. Bãuturile alcoolice se achiziţioneazã numai în cazul organizãrii de cocktailuri.
ART. 6
Fondurile bugetare repartizate anual activitãţilor prevãzute la art. 2 lit. j) se pot utiliza pentru urmãtoarele categorii de cheltuieli: costuri de coproducţie de emisiuni TV şi radio, costuri de realizare a emisiunilor TV şi radio, costuri de difuzare clipuri TV, precum şi costuri de difuzare spoturi audio în cadrul emisiunii etc.
ART. 7
Fondurile bugetare repartizate anual activitãţilor prevãzute la art. 2 lit. k) se pot utiliza pentru urmãtoarele categorii de cheltuieli: inserţii publicitare în presã, în pagini web, prin intermediul principalelor motoare de cãutare internet, ghiduri turistice, cataloage, albume, cãrţi cu specific de turism, publicaţii de specialitate, publicitate outdoor în ţarã şi în strãinãtate, publicitatea destinaţiei şi a produselor turistice româneşti în mass-media internã şi internaţionalã, pe pieţele-ţintã, activitãţi de marketing direct etc.


___________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016