Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina: Monitorul Oficial 189-bis din 26 Martie 2003 Twitter Facebook

Monitorul Oficial 189-bis din 26 Martie 2003

Monitorul Oficial 189 bis din 26 Martie 2003 (M. Of. 189 bis/2003)

1.  AMENDAMENTE din 1 iulie 1999 la Codul IBC, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.102(73) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 5 decembrie 2000 şi, respectiv prin Rezoluţiile MEPC.79(43) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 1 iulie 1999 şi MEPC.90(45) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 5 octombrie 2000 EMITENT: Organizaţia Maritimă Internaţională PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 189 bis din 26 martie 2003

Cap. 5transferul mĂrfii5.7 furtunurile de marfă ale navei1. paragraful 5.7.3 existent se înlocuieşte cu următorul:"5.7.3 pentru furtunurile de marfă instalate la bordul navelor la 1 iulie 2002 sau după această dată, fiecare tip nou de furtun pentru marfă, completat cu accesorii la extremităţi, va trebui supus unei încercări de prototip la temperatura normală a mediului ambiant la 200 de cicluri de presiune de la zero la cel puţin de două ori presiunea maximă convenţională de lucru. după ce s-a efectuat încercarea la presiunea ciclică, încercarea de prototip trebuie să demonstreze ca presiunea de rupere a furtunului este de cel puţin ...

2.  AMENDAMENTE din 16 martie 1990 la Codul IBC, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.16(58) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 24 mai 1990 şi, respectiv prin Rezoluţia MEPC.40(29) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 16 martie 1990 EMITENT: Organizaţia Maritimă Internaţională PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 189 bis din 26 martie 2003

1.3 definiţiinoua definiţie trebuie adăugată astfel."1.3.2.3 "data de aniversare" înseamnă ziua şi luna fiecărui an care vor corespunde datei de expirare a certificatului internaţional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase."1.5 inspecţii şi certificaretextul existent al secţiunii 1.5 trebuie înlocuit cu următorul:"1.5.1 procedura de inspecţie1.5.1.1 inspecţia navelor, în ceea ce priveşte aplicarea prevederilor prezentelor reguli şi acordarea de scutiri de la acestea, trebuie efectuată de către inspectorii administraţiei. totuşi, administraţia poate încredinţa inspecţiile fie inspectorilor numiţi în acest scop, fie organizaţiilor recunoscute de ea.1.5.1.2 administraţia care numeşte inspectori sau recunoaşte organizaţii pentru efectuarea inspecţiilor trebuie ca cel ...

3.  CODUL INTERNAŢIONAL PENTRU CONSTRUCŢIA ŞI ECHIPAMENTUL NAVELOR din 17 iunie 1983 pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase (Codul IBC) adoptat de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.4(48) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 17 iunie 1983 şi, respectiv prin Rezoluţia MEPC.19(22) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 5 decembrie 1985, astfel cum a fost modificat prin amendamentele adoptate prin Rezoluţia MSC.10(54) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 29 aprilie 1987, prin Rezoluţia MSC.14(57) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 11 aprilie 1989 şi, respectiv prin Rezoluţia MEPC.32(27) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 17 martie 1989, prin Rezoluţia MSC.28(61) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 11 decembrie 1992 şi, respectiv, prin Rezoluţia MEPC.55(33) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 30 octombrie 1992, prin Rezoluţia MSC.50(66) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 4 iunie 1996 şi, respectiv, prin Rezoluţia MEPC.69(38) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 10 iulie 1996 şi prin Rezoluţia MSC.58(67) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 5 decembrie 1996 şi, respectiv, prin Rezoluţia MEPC.73(39) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 10 martie 1997 EMITENT: Organizaţia Maritimă Internaţională PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 189 bis din 26 martie 2003

──────────acceptat prin legea nr. 72 din 11 martie 2003, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 189 din 26 martie 2003.──────────introducere1 scopul acestui cod este de a pune la dispoziţie o norma internationala referitoare la siguranţa transportului maritim în vrac a produselor chimice lichide periculoase şi nocive, enumerate în capitolul 17 al codului, impunând navelor utilizate pentru un astfel de transport, indiferent de tonaj, norme de proiectare şi de construcţie, şi un echipament care să permită reducerea la minim a riscurilor la care sunt supuse nava, echipajul sau şi mediul înconjurător, ţinând cont de natura produselor transportate.2 codul ...

Cautare document
Club Legislatia Muncii
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5
 

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016