Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENTE din 16 martie 1990  la Codul IBC, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.16(58) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 24 mai 1990 şi, respectiv prin Rezoluţia MEPC.40(29) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 16 martie 1990    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 AMENDAMENTE din 16 martie 1990 la Codul IBC, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.16(58) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 24 mai 1990 şi, respectiv prin Rezoluţia MEPC.40(29) a Comitetului pentru Protecţia Mediului Marin la Londra la 16 martie 1990

EMITENT: Organizaţia Maritimă Internaţională
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 189 bis din 26 martie 2003
    1.3 Definiţii
    Noua definiţie trebuie adăugată astfel.
    "1.3.2.3 "Data de aniversare" înseamnă ziua şi luna fiecărui an care vor corespunde datei de expirare a Certificatului internaţional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase."


    1.5 Inspecţii şi certificare
    Textul existent al secţiunii 1.5 trebuie înlocuit cu următorul:
    "1.5.1 Procedura de inspecţie
    1.5.1.1 Inspecţia navelor, în ceea ce priveşte aplicarea prevederilor prezentelor reguli şi acordarea de scutiri de la acestea, trebuie efectuată de către inspectorii Administraţiei. Totuşi, Administraţia poate încredinţa inspecţiile fie inspectorilor numiţi în acest scop, fie organizaţiilor recunoscute de ea.
    1.5.1.2 Administraţia care numeşte inspectori sau recunoaşte organizaţii pentru efectuarea inspecţiilor trebuie ca cel puţin să împuternicească orice inspector numit sau organizaţie recunoscută pentru ca să:
    .1 solicite reparaţii la navă; şi
    .2 efectueze inspecţii dacă sunt solicitate de autorităţile respective ale statului portului.
    Administraţia trebuie să notifice Organizaţiei responsabilităţile specifice şi condiţiile delegării autorităţii inspectorilor numiţi sau organizaţiilor recunoscute pentru a fi difuzate guvernelor contractante.
    1.5.1.3 Dacă un inspector numit sau o organizaţie recunoscută stabileşte ca starea navei sau a echipamentului sau nu corespunde de fapt menţiunilor din Certificatul internaţional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase sau este în asa fel încât nava nu poate ieşi în mare fără pericol pentru ea însăşi sau persoanele aflate la bord sau fără să prezinte pericol exagerat pentru mediul marin, acest inspector sau organizaţia trebuie să se asigure imediat ca sunt luate măsuri de remediere şi trebuie să comunice Administraţiei în timp util. Dacă nu sunt luate aceste măsuri de remediere, certificatul respectiv trebuie să fie retras, iar Administraţia informată imediat; şi, dacă nava se afla într-un port al unui alt guvern contractant, autorităţile respective ale statului portului trebuie, de asemenea, să fie informate imediat. Dacă un inspector al Administraţiei, un inspector numit sau o organizaţie recunoscută a informat autorităţile respective ale statului portului, guvernul statului portului respectiv trebuie să acorde orice sprijin necesar acestui inspector sau organizaţiei pentru a-şi îndeplini obligaţiile prevăzute de acest paragraf. Dacă este cazul, guvernul statului portului respectiv trebuie să ia măsuri pentru a se asigura ca nava nu va ieşi în mare sau nu va părăsi portul în scopul îndreptării către cel mai apropiat şantier de reparaţii disponibil decât în cazul în care nu exista pericol pentru nava sau persoanele aflate la bord sau nu prezintă pericol exagerat pentru mediul marin.
    1.5.1.4 În fiecare caz, Administraţia trebuie să garanteze efectuarea completă şi eficientă a inspecţiei şi trebuie să se angajeze să asigure măsurile necesare pentru îndeplinirea acestei obligaţii.
1.5.2 Cerinţe privind inspecţia
    1.5.2.1 În cazul unei nave cisternă pentru produse chimice structura, echipamentul, instalaţiile, amenajările şi materialele (altele decât elementele pentru care s-au eliberat Certificatul de siguranţă a construcţiei pentru nava de marfa, Certificatul de siguranţă a echipamentului pentru nava de marfa şi Certificatul de siguranţă radio pentru nava de marfa sau Certificatul de siguranţă pentru nava de marfa) trebuie să fie supuse următoarelor inspecţii:
    .1 O inspecţie iniţială, efectuată înainte ca nava să fie pusă în exploatare sau înainte de a i se elibera pentru prima data Certificatul internaţional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase, care trebuie să includă o examinare completa a structurii sale, a echipamentului, instalaţiilor, amenajărilor şi materialelor sale în măsura în care acest Cod se aplică navei. Aceasta inspecţie trebuie să fie astfel încât să se asigure ca structura navei, echipamentul, instalaţiile, amenajările şi materialele corespund în întregime prevederilor aplicabile ale acestui Cod.
    .2 O inspecţie de reînnoire la intervalele specificate de către Administraţie, dar fără a depăşi cinci ani, cu excepţia cazului când se aplică regula 1.5.6.2.2, 1.5.6.5, 1.5.6.6 sau 1.5.6.7. Inspecţia de reinnoire trebuie să fie astfel încât să se asigure ca structura, echipamentul, instalaţiile, amenajările şi materialele corespund în întregime prevederilor aplicabile ale Codului.
    .3 O inspecţie intermediara într-un interval de 3 luni înainte sau după cea de-a doua data de aniversare sau într-un interval de 3 luni înainte sau după cea de-a treia data de aniversare a Certificatului care trebuie să ţină locul uneia din inspecţiile anuale menţionate la 1.5.2.1.4. Inspecţia intermediara trebuie să fie astfel încât să se asigure ca echipamentul de siguranţă şi alte echipamente, precum şi pompele şi instalaţiile de tubulatura aferente, corespund în întregime prevederilor aplicabile ale Codului şi ca sunt în stare buna de funcţionare. Aceste inspecţii intermediare trebuie să facă obiectul unei menţiuni în Certificatul eliberat în virtutea prevederilor paragrafului 1.5.4 sau 1.5.5.
    .4 O inspecţie anuală într-un interval de trei luni înainte sau după fiecare data de aniversare a Certificatului, care va include o examinare generală a structurii, echipamentului, instalaţiilor, amenajărilor şi materialelor menţionate la 1.5.2.1.1. pentru a se asigura ca ele au fost menţinute conform prevederilor paragrafului 1.5.3 şi ca rămân corespunzătoare din toate punctele de vedere exploatării pentru care este destinată nava. Aceasta inspecţie anuală trebuie să facă obiectul unei menţiuni în Certificatul eliberat în virtutea prevederilor paragrafului 1.5.4 sau 1.5.5.
    .5 O inspecţie suplimentară, generală sau parţială după caz, care trebuie să fie efectuată dacă se considera necesar după o ancheta conform subparagrafului 1.5.3.3, sau ori de câte ori nava suferă reparaţii sau înlocuiri importante. Aceasta inspecţie trebuie să fie astfel încât să se asigure ca reparaţiile sau inlocuirile necesare au fost efectiv realizate, ca materialele folosite la aceste reparaţii sau înlocuiri şi calitatea execuţiei acestora sunt satisfăcătoare, şi ca nava poate să iasa în mare fără pericol pentru ea însăşi sau persoanele aflate la bord sau fără a prezenta pericol exagerat pentru mediul marin.
1.5.3 Menţinerea stării tehnice a navei după efectuarea inspecţiei
    1.5.3.1 Starea tehnică a navei şi a echipamentului sau trebuie menţinute conform prevederilor Codului astfel încât nava să poată ieşi în mare fără pericol pentru ea însăşi sau persoanele aflate la bord sau fără a prezenta pericol exagerat pentru mediul marin.
    1.5.3.2 După efectuarea oricărei inspecţii a navei prevăzută la paragraful 1.5.2, nu trebuie facuta nici o modificare la structura, echipamentul, instalaţiile, amenajările şi materialele care au făcut obiectul inspecţiei, fără autorizaţia Administraţiei, cu excepţia înlocuirii directe a acestora.
    1.5.3.3 Ori de câte ori se produce un accident la o nava sau este descoperită o defectiune, care fie afectează siguranţa navei, fie eficienta sau integralitatea mijloacelor sale de salvare sau a unui alt echipament prevăzut de Cod, comandantul sau armatorul navei trebuie să informeze cu prima ocazie Administraţia, inspectorul numit sau organizaţia recunoscută răspunzătoare pentru eliberarea certificatului respectiv, care trebuie să initieze o ancheta pentru a stabili dacă este necesară o inspecţie conform prevederilor subparagrafului 1.5.2.1.5. Dacă nava se afla în portul unui alt guvern contractant, comandantul navei sau armatorul trebuie, de asemenea, sa informeze imediat autorităţile respective ale statului portului, iar inspectorul numit sau organizaţia recunoscută trebuie să se convingă ca aceasta informare a fost facuta.
1.5.4 Eliberarea sau vizarea certificatului internaţional de conformitate
    1.5.4.1 Un certificat numit Certificat internaţional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase se va elibera după o inspecţie iniţială sau de reinnoire unei nave cisterna pentru produse chimice angajata în voiaje internaţionale şi care corespunde prevederilor respective ale Codului.
    1.5.4.2 Un Certificat internaţional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase trebuie redactat sub forma modelului dat în Apendice. Dacă limba utilizata nu este nici engleza nici franceza, textul trebuie să includă traducerea în una din aceste limbi.
    1.5.4.3 Certificatul eliberat conform prevederilor acestei secţiuni trebuie să fie disponibil la bordul navei pentru examinare în orice moment.
    1.5.4.4 Indiferent de orice alte prevederi ale amendamentelor la acest Cod, adoptate de Comitetul pentru protecţia mediului marin (MEPC) prin rezoluţia MEPC.40(29) şi Comitetul Securităţii Maritime (MSC) prin rezoluţia MSC.16(58), orice Certificat internaţional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase, care este valabil în momentul intrării în vigoare al acestor amendamente, trebuie să rămână valabil până la expirarea sa conform prevederilor acestui cod înaintea intrării în vigoare a amendamentelor.
1.5.5 Eliberarea sau vizarea Certificatului internaţional de conformitate de către un alt guvern
    1.5.5.1 Un guvern care este atât Guvern contractant la Convenţia SOLAS 1974 cat şi parte la MARPOL 73/78 poate, la cererea unui alt guvern, sa dispună inspectarea unei nave autorizata sa arboreze pavilionul altui stat şi, dacă se convinge ca sunt respectate prevederile Codului, el va elibera sau autoriza eliberarea unui Certificat internaţional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase şi, dacă este cazul, va viza sau autoriza vizarea certificatului navei în conformitate cu prevederile Codului. Orice certificat astfel eliberat va conţine o declaraţie în sensul că a fost eliberat la cererea guvernului statului al cărui pavilion nava este autorizata sa-l arboreze.
1.5.6 Durata şi valabilitatea Certificatului internaţional de conformitate
    1.5.6.1 Un Certificat internaţional de conformitate pentru transportul în vrac al produselor chimice periculoase trebuie eliberat pentru o perioadă specificată de Administraţie, care nu va depăşi cinci ani.
    1.5.6.2.1 Fără a ţine seama de cerinţele paragrafului 1.5.6.1, când inspecţia de reînnoire este încheiată în decurs de 3 luni înainte de data expirării certificatului existent, noul certificat va fi valabil de la data încheierii inspecţiei de reinnoire până la o dată ce nu va depăşi 5 ani de la data expirării certificatului existent.
    1.5.6.2.2 Când inspecţia de reînnoire este încheiată după data expirării certificatului existent, noul certificat va fi valabil de la data încheierii inspecţiei de reinnoire până la o dată ce nu va depăşi 5 ani de la data expirării certificatului existent.
    1.5.6.2.3 Când inspecţia de reînnoire este încheiată cu mai mult de 3 luni înainte de data expirării certificatului existent, noul certificat va fi valabil de la data încheierii inspecţiei de reinnoire până la o dată ce nu va depăşi 5 ani de la data încheierii inspecţiei de reinnoire.
    1.5.6.3 Dacă un certificat este eliberat pentru o perioadă mai mica de 5 ani, Administraţia poate extinde valabilitatea certificatului după data expirării până la perioada maximă specificată la paragraful 1.5.6.1, cu condiţia ca inspecţiile menţionate la regulile 1.5.2.1.3 şi 1.5.2.1.4, aplicabile când este eliberat un certificat pentru o perioadă de 5 ani, să fie efectuate corespunzător.
    1.5.6.4 Dacă s-a efectuat o inspecţie de reînnoire şi nu se poate elibera sau pune la dispoziţia bordului navei un nou certificat înainte de data expirării certificatului existent, persoana sau organizaţia autorizata de către Administraţie poate să vizeze certificatul existent şi acest certificat trebuie acceptat ca valabil pentru o perioadă suplimentară ce nu va depăşi 5 luni de la data expirării.
    1.5.6.5 Dacă la data expirării unui certificat nava nu se afla într-un port în care urmează să fie inspectata, Administraţia poate prelungi perioada de valabilitate a certificatului, dar aceasta prelungire va fi acordată numai pentru a-i permite navei să-şi termine voiajul spre portul în care va fi inspectata, şi aceasta numai în cazurile în care această măsură este oportună şi rezonabilă. Nici un certificat nu se va prelungi pentru o perioadă mai mare de 3 luni, iar o nava căreia i s-a acordat o prelungire nu trebuie, la sosirea sa în portul unde urmează să fie inspectata, să se creadă indreptatita în virtutea acestei prelungiri, sa părăsească portul fără să aibă un certificat nou. Când inspecţia de reinnoire este încheiată, noul certificat va fi valabil până la o dată ce nu va depăşi 5 ani de la data expirării certificatului existent înainte de acordarea prelungirii.
    1.5.6.6 Un certificat eliberat unei nave angajata în voiaje scurte, ce nu a fost prelungit conform prevederilor mai sus menţionate în aceasta secţiune, poate fi prelungit de către Administraţie pentru o perioadă de graţie de maximum o luna de la data expirării menţionată pe acesta. Când este încheiată inspecţia de reinnoire, noul certificatul va fi valabil până la o dată ce nu va depăşi 5 ani de la data expirării certificatului existent înainte de acordarea prelungirii.
    1.5.6.7 în situaţii speciale, după cum hotărăşte Administraţia, un certificat nou nu este nevoie să fie datat de la data expirării certificatului existent, asa cum se prevede la paragrafele 1.5.6.2.2, 1.5.6.5 sau 1.5.6.6. În aceste situaţii speciale, noul certificat va fi valabil până la o dată ce nu va depăşi 5 ani de la data încheierii inspecţiei de reinnoire.
    1.5.6.8 Dacă o inspecţie anuală sau intermediara se încheie înainte de perioada specificată la paragraful 1.5.2, atunci:
    .1 data de aniversare indicată pe certificat va fi modificată prin vizare cu o dată ce nu va depăşi 3 luni de la data la care s-a încheiat inspecţia;
    .2 inspecţia anuală sau intermediară ulterioară, prevăzută conform 1.5.2, trebuie să fie efectuată la intervalele prevăzute de acea secţiune, utilizând noua data de aniversare;
    .3 data de expirare poate rămâne neschimbată cu condiţia ca una sau mai multe inspecţii anuale sau intermediare, după caz, să fie efectuate în aşa fel încât intervalele maxime dintre inspecţiile prevăzute la 1.5.2, să nu fie depăşite.
    1.5.6.9 Un certificat eliberat conform prevederilor paragrafului 1.5.4 sau 1.5.5 îşi va pierde valabilitatea în oricare din următoarele cazuri:
    .1 dacă inspecţiile pertinente nu sunt încheiate în perioadele specificate la paragraful 1.5.2;
    .2 dacă certificatul nu este vizat în conformitate cu prevederile paragrafului 1.5.2.1.3 sau 1.5.2.1.4;
    .3 la transferul navei sub pavilionul altui stat. Un nou certificat se va elibera numai când guvernul ce eliberează noul certificat este pe deplin convins ca nava corespunde prevederilor paragrafelor 1.5.3.1 şi 1.5.3.2. În cazul unui transfer de pavilion între guverne care sunt atât guverne contractante la Convenţia SOLAS 1974, cat şi părţi la MARPOL 73/78, dacă cererea se face în decurs de 3 luni de la data la care a avut loc transferul, guvernul statului al cărui pavilion a fost anterior autorizata nava sa-l arboreze, trebuie să transmită, cat mai curând posibil, Administraţiei copii de pe certificatul aflat la bordul navei înainte de transfer şi, dacă este posibil, copii de pe rapoartele de inspecţie pertinente."


    Apendice

    MODEL DE CERTIFICAT INTERNAŢIONAL DE CONFORMITATE PENTRU
    TRANSPORTUL ÎN VRAC AL PRODUSELOR CHIMICE PERICULOASE
    Modelul de certificat existent trebuie înlocuit cu următorul:
    " CERTIFICAT INTERNAŢIONAL DE CONFORMITATE PENTRU TRANSPORTUL
    ÎN VRAC AL PRODUSELOR CHIMICE PERICULOASE (sigiliul oficial)
    Eliberat în virtutea prevederilor din
    CODUL INTERNAŢIONAL
    PENTRU CONSTRUCŢIA ŞI ECHIPAMENTUL NAVELOR
    PENTRU TRANSPORTUL ÎN VRAC AL PRODUSELOR CHIMICE PERICULOASE
    (rezoluţiile MSC.4(48) şi MEPC. 19(22), asa cum au fost amendate
    de rezoluţiile MSC. 16(58) şi MEPC.40(29)) sub autoritatea Guvernului
    ................................................................
    (Numele oficial complet al ţării)
    de către
    ................................................................
    (titlul oficial complet al persoanei competente sau organizaţiei recunoscute de către Administraţie)
    Caracteristicile navei*1)
    *1) Alternativ, caracteristicile navei pot fi introduse orizontal în casuţe.
    Numele navei ................................................
    Numărul sau literele distinctive ............................
    Portul de înmatriculare .....................................
    Tonaj brut ..................................................
    Tipul de nava (paragraful 2.1.2 din Cod) ....................
    Număr IMO*2) ................................................
    *2) în conformitate cu rezoluţia A.600(15) - Schema privind numărul de identificare IMO - aceasta informaţie poate fi inclusă în mod voluntar.
    Data la care s-a pus chila sau la care nava era într-un stadiu similar de construcţie sau, (în cazul unei nave transformate), data la care a început transformarea în nava cisternă pentru produse chimice ....................................
    Nava corespunde, de asemenea, în întregime următoarelor amendamente ale Codului:
    ...........................................................
    ...........................................................
    Nava este scutită de la aplicarea următoarelor prevederi ale Codului:
    ............................................................
    ............................................................ SE CERTIFICĂ PRIN PREZENTUL CĂ:
    1 nava a fost inspectata în conformitate cu prevederile secţiunii 1.5 a Codului;
    2 în urma inspecţiei s-a constatat ca construcţia şi echipamentul navei şi starea lor tehnică sunt satisfăcătoare din toate punctele de vedere şi ca nava corespunde prevederilor pertinente ale Codului.
    3 nava este o navă incinerator care corespunde de asemenea cerinţelor suplimentare şi modificate ale capitolului 19 din Cod.a)
    4 nava a fost prevăzută cu un Manual în conformitate cu normele pentru proceduri şi amenajări, asa cum se prevede în regulile 5, 5A şi 8 din Anexa II la MARPOL 73/78, şi ca instalaţiile şi echipamentul navei prevăzut în Manual sunt satisfăcătoare din toate punctele de vedere şi corespund cerinţelor aplicabile ale normelor menţionate.
    5 nava poate transporta în vrac următoarele produse, dacă sunt respectate toate regulile de exploatare pertinente ale Codului:

┌────────┬─────────────────────────────┐
│Produse │Condiţii de transport │
│ │(numerele de tancuri etc.) │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┴─────────────────────────────┤
│Continuare în Suplimentul 1*3) │
│Numerele tancurilor la care se face │
│referire în această listă corspund │
│celor din Suplimentul 2. │
└──────────────────────────────────────┘

    *3) Se şterge după caz.
    6 în conformitate cu secţiunea 1.4/paragraful 2.8.2*3), prevederile Codului în legătură cu nava au fost modificate în următorul mod:
    .................................................................
    7 nava trebuie să fie încărcată:
    .1 în conformitate cu condiţiile de încărcare prevăzute în Manualul de încărcare aprobat, stampilat şi datat ................ şi semnat de un inspector responsabil al Administraţiei sau al unei organizaţii recunoscută de către Administraţie*3);
    .2 în conformitate cu condiţiile limită de încărcare anexate prezentului certificat*3).
    Dacă este necesară încărcarea navei altfel decât în conformitate cu instrucţiunile mai sus menţionate, calculele necesare pentru a se justifica condiţiile de încărcare propuse trebuie să fie comunicate Administraţiei care a eliberat certificatul, care poate autoriza în scris adoptarea condiţiilor de încărcare propuse*4).
    *4) În loc să fie introdus în certificat, acest text poate fi anexat certificatului dacă este semnat şi ştampilat.
    Prezentul certificat este valabil până la ...............*5) sub rezerva inspecţiilor prevăzute conform secţiunii 1.5 din Cod.
    *5) Se introduce data de expirare asa cum se specifică de către Administraţie în conformitate cu prevederile paragrafului 1.5.6.1 din Cod. Ziua şi luna acestei date corespund datei de aniversare aşa cum s-a definit la paragraful 1.3.2.3 din Cod, dacă nu s-a modificat în conformitate cu paragraful 1.5.6.8 din Cod.
    Eliberat la ................................................
    (Locul eliberării certificatului)
    .................
    (Data eliberării)
    ...........................................
    (Semnatura persoanei oficiale autorizată să elibereze certificatul)
    (sigiliul sau ştampila autorităţii, după caz)
    Observaţii privind modul de completare a certificatului:
    *1). Certificatul poate fi eliberat doar navei autorizata sa arboreze pavilioanele statelor care sunt atât guverne contractante la Convenţia SOLAS 1974, cat şi părţi la MARPOL 73/78.
    *2). Tipul de nava: fiecare menţiune din aceasta coloana trebuie să se refere la toate recomandările pertinente, de exemplu menţiunea "Tip 2" trebuie să desemneze o nava care corespunde din toate punctele de vedere prevederilor Codului referitoare la tipul 2.
    *3). Produse: trebuie să fie menţionate produsele enumerate în lista de la capitolul 17 al Codului sau produsele care au fost evaluate de către Administraţie în conformitate cu paragraful 1.1.3 al Codului. În ceea ce priveşte ultima categorie de produse "noi", trebuie luate în considerare toate cerinţele speciale stipulate cu titlu provizoriu. Trebuie menţionat faptul ca pentru navele incinerator în locul denumirilor produselor individuale se va menţiona "deşeuri chimice lichide
    *4). Produse: Lista produselor pe care nava poate să le transporte trebuie să includă substantele lichide nocive din categoria D care nu sunt incluse în Cod şi trebuie identificate drept "capitolul 18 categoria D".
    *5). Condiţii de transport: Limitarile la transportul substanţelor din categoria B sau categoria C conform secţiunii 16A.2 din Cod trebuie, de asemenea, indicate.
    ATESTAREA INSPECŢIILOR ANUALE ŞI INTERMEDIARE
    SE CERTIFICA PRIN PREZENTUL CA în urma unei inspecţii prevăzută la paragraful 1.5.2 din Cod s-a constatat ca nava corespunde prevederilor pertinente ale Codului:
    Inspecţia anuală: Semnat .............................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul .........................
    Data ..........................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz)
    Inspecţia anuală/intermediara*3): Semnat ........................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul .....................
    Data ......................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz)
    Inspecţia anuală/intermediara*3): Semnat ........................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul ...................
    Data ....................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz)
    Inspecţia anuală: Semnat ............................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul ...................
    Data ....................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz)
    Inspecţia anuală/intermediara în conformitate cu prevederile paragrafului 1.5.6.8.3.
    SE CERTIFICA PRIN PREZENTUL CA în urma unei inspecţii anuale/intermediare*3) prevăzută la paragraful 1.5.6.8.3 din Cod s-a constatat ca nava corespunde prevederilor pertinente ale Codului.
    Semnat ..............................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul ......................
    Data .......................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz)
    Aviz pentru extinderea certificatului dacă acesta este valabil mai puţin de 5 ani în cazul când se aplică prevederile paragrafului 1.5.6.3
    Nava corespunde prevederilor pertinente ale Codului şi, în conformitate cu prevederile paragrafului 1.5.6.3 din Cod, acest certificat se accepta ca fiind valabil până la .........................
    Semnat .................................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul ......................
    Data .......................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz)
    Aviz pentru extinderea certificatului după ce s-a efectuat inspecţia de reînnoire şi în cazul când se aplică prevederile paragrafului 1.5.6.4
    Nava corespunde prevederilor pertinente ale Codului şi, în conformitate cu prevederile paragrafului 1.5.6.4 din Cod, acest certificat se accepta ca fiind valabil până la ..............................
    Semnat ....................................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul .........................
    Data ..........................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz)
    Aviz pentru extinderea valabilităţii certificatului până când nava va ajunge în portul de inspecţie sau pentru perioada de graţie în cazul când se aplică prevederile paragrafului 1.5.6.5/1.5.6.6
    În conformitate cu prevederile paragrafului 1.5.6.5/1.5.6.6*3) din Cod, acest certificat se accepta ca fiind valabil până la ...................
    Semnat ....................................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul ............................
    Data .............................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz)
    Aviz privind avansarea datei de aniversare în cazul când se aplică prevederile paragrafului 1.5.6.8
    În conformitate cu prevederile paragrafului 1.5.6.8 din Cod, noua data de aniversare este ....................
    Semnat ....................................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul .........................
    Data ..........................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz)
    În conformitate cu prevederile paragrafului 1.5.6.8 din Cod, noua data de aniversare este ..................
    Semnat ....................................
    (semnatura persoanei oficiale autorizate)
    Locul ........................
    Data .........................
    (Ştampila sau sigiliul autorităţii, după caz) SUPLIMENTUL 1
                  LA CERTIFICATUL INTERNAŢIONAL DE CONFORMITATE PENTRU
                 TRANSPORTUL ÎN VRAC AL PRODUSELOR CHIMICE PERICULOASE
    Continuarea listei produselor specificate în secţiunea 5 şi condiţiile de transport ale acestora.

┌────────┬─────────────────────────────┐
│Produse │Condiţii de transport │
│ │(numerele de tancuri, etc) │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
├────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
└────────┴─────────────────────────────┘

    Data ........................
    (identică cu cea din Certificat)
    .......................
    (semnatura persoanei oficiale care eliberează certificatul şi/sau sigiliul sau ştampila autorităţii emitente) SUPLIMENTUL 2
                     LA CERTIFICATUL INTERNAŢIONAL DE CONFORMITATE
              PENTRU TRANSPORTUL ÎN VRAC AL PRODUSELOR CHIMICE PERICULOASE
                               PLANUL TANCULUI (specimen) Numele navei .....................................................
        Numărul sau literele distinctive .................................

┌──────────────────────────────────────┐
│← Zona de marfă → │
├─┬──────────────────────────────────┬─┤
│ │Planul schematic al tancului se va│ │
│ │introduce în această zonă │ │
└─┴──────────────────────────────────┴─┘

    Data ...........................
    (identică cu cea din Certificat)
    ..............................
    (semnatura persoanei oficiale care eliberează certificatul şi/sau sigiliul sau ştampila autorităţii emitente)"



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016