Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
protocol nr 3 din 6 martie 1959
Monitorul Oficial 1412 din 12 Noiembrie 1974 (M. Of. 1412/1974)
HOTĂRÂRE nr. 1.381 din 12 noiembrie 1974 pentru stabilirea unor măsuri privind reorganizarea parcului de transporturi auto EMITENT: Consiliul de Miniştri PUBLICAT ÎN: Buletinul Oficial nr. 141 din 12 noiembrie 1974
Consiliul de miniştri al republicii socialiste românia hotărăşte:art. 1 pe data de 1 ianuarie 1975 se înfiinţează, în subordinea centralei de transporturi auto de sub îndrumarea şi controlul ministerului transporturilor şi telecomunicaţiilor, întreprinderile de transporturi auto, în judeţe şi municipiul bucureşti, cu denumirea, sediul şi obiectul de activitate prevăzute în anexa nr. 1.Întreprinderile de transporturi auto prevăzute la alineatul precedent se organizează şi funcţionează potrivit normelor legale privind organizarea şi conducerea unităţilor socialiste de stat. aceste întreprinderi pot avea ca unităţi componente autobaze sau alte formaţiuni de transporturi de mărfuri şi de călători sau specializate pentru transporturi specifice agriculturii, comerţului şi ...
Monitorul Oficial 48 din 03 Iunie 1967 (M. Of. 48/1967)
DECRET nr. 511 din 3 iunie 1967 pentru aderarea Republicii Socialiste Romania la Conventia relativa la regimul fiscal al vehiculelor rutiere de uz particular in circulatie internationala, incheiata la Geneva la 18 mai 1956, si denuntarea Conventiei asupra regimului fiscal al vehiculelor automobile straine, incheiata la Geneva la 30 martie 1931 EMITENT: CONSILIUL DE STAT PUBLICAT ÎN: BULETINUL OFICIAL nr. 48 din 3 iunie 1967
Consiliul de stat al republicii socialiste românia decreteazã: art. 1 republica socialistã românia adera la convenţia relativã la regimul fiscal al vehiculelor rutiere de uz particular în circulaţie internationala, încheiatã la geneva la 18 mai 1956, cu urmãtoarea rezerva: "republica socialistã românia nu se considera legatã de prevederile articolului 10 alineatul 2 şi 3 din convenţie. poziţia republicii socialiste românia este aceea ca un diferend privind interpretarea sau aplicarea convenţiei ar putea fi supus arbitrajului numai cu consimţãmântul tuturor pãrţilor în litigiu". ...