Acte metodologie aprilie 1998
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
- 1999
- 1998
- 1997
- 1996
- 1995
- 1994
- 1993
- 1992
- 1990
- 1976
Monitorul Oficial 164 din 27 Aprilie 1998 (M. Of. 164/1998)
METODOLOGIA nr. 27.032 din 18 februarie 1998 privind completarea catedrelor cu alte discipline decat specializarea dobandita prin studii EMITENT: Min. Educatiei Nationale PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 164 din 27 aprilie 1998
În conformitate cu prevederile art. 44 din legea nr. 128/1997 , norma didactica cuprinde orele prevãzute în planul de învãţãmânt la disciplinele corespunzãtoare specializãrii/specializãrilor înscrise pe diploma de licenta sau de absolvire. prin excepţie, în norma didactica se pot include şi orele de la disciplinele stabilite prin prezenta metodologie, aprobatã de ministerul educaţiei naţionale, fãrã diminuarea salariului. În acest context, catedrele se pot completa cu discipline care se regãsesc în foaia matricola anexatã la diploma de studii (de licenta sau de absolvire), iar studiul lor a fost finalizat cu nota. completarea ...
METODOLOGIA nr. 27.033 din 18 februarie 1998 privind organizarea pregatirii instructorilor-animatori [conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic] EMITENT: Min. Educatiei Nationale PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 164 din 27 aprilie 1998
Art. 1 prezenta metodologie este elaborata în conformitate cu prevederile art. 3 alin. 2, ale art. 134 şi ale art. 165 din legea învãţãmântului nr. 84/1995 şi cu prevederile art. 8 pct. 6 din legea nr. 128/1997 privind statutul personalului didactic. art. 2 În conformitate cu prevederile art. 8 lit. e) din legea nr. 128/1997 , pentru funcţia de instructor-animator sunt necesare urmãtoarele condiţii: absolvirea cu diploma a unei instituţii de învãţãmânt superior, a unei şcoli postliceale, a unui liceu pedagogic sau a echivalentului acestuia, ori a altui liceu, ...