Acte rezolutie februarie 2014
Monitorul Oficial 139 din 25 Februarie 2014 (M. Of. 139/2014)
REZOLUŢIE nr. MSC.341(91) din 30 noiembrie 2012 Adoptarea amendamentelor la Standardul calităţii pentru acoperirile de protecţie de la tancurile destinate balastării cu apă de mare de la bordul tuturor tipurilor de nave şi de la spaţiile din dublu bordaj al vrachierelor [Rezoluţia MSC.215(82)] EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 139 din 25 februarie 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind articolul 28(b) al convenţiei privind crearea organizaţiei maritime internaţionale, referitor la funcţiile comitetului,luând notă de rezoluţia msc.215(82), prin care comitetul a adoptat standardul calităţii pentru acoperirile de protecţie de la tancurile destinate balastării cu apă de mare de la bordul tuturor tipurilor de nave şi de la spaţiile din dublu bordaj al vrachierelor (denumit în continuare standardul calităţii) care este obligatoriu în temeiul capitolului ii-1 din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas) (denumită în continuare convenţia),recunoscând necesitatea menţinerii la zi a standardului calităţii în ceea ce priveşte referirile la alte instrumente ...
REZOLUŢIE nr. MSC.342(91) din 30 noiembrie 2012 Adoptarea amendamentelor la Standardul de calitate pentru acoperiri de protecţie a tancurilor de marfă pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportă ţiţei [Rezoluţia MSC.288(87)] EMITENT: ACT INTERNAŢIONAL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 139 din 25 februarie 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind articolul 28(b) al convenţiei privind crearea organizaţiei maritime internaţionale, referitor la funcţiile comitetului,luând notă de rezoluţia msc.288(87), prin care comitetul a adoptat standardul de calitate pentru acoperiri de protecţie a tancurilor de marfă pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportă ţiţei (denumit în continuare standardul calităţii), care este obligatoriu în temeiul capitolului ii-1 din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas) (denumită în continuare convenţia),recunoscând necesitatea menţinerii la zi a standardului calităţii în ceea ce priveşte referirile la alte instrumente omi conţinute în acesta,luând în considerare, la cea de-a nouăzeci şi ...
REZOLUŢIE nr. MSC.345(91) din 30 noiembrie 2012 Adoptarea amendamentelor la Protocolul din 1988 privind Convenţia internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare, aşa cum a fost amendat EMITENT: ACT INTERNAŢIONAL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 139 din 25 februarie 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind articolul 28(b) al convenţiei privind crearea organizaţiei maritime internaţionale, referitor la funcţiile comitetului,amintind, de asemenea, articolul vi din protocolul din 1988 privind convenţia internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare (denumit în continuare protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare) referitor la procedurile de amendare,recunoscând necesitatea de a îmbunătăţi claritatea şi de a standardiza aplicarea cerinţelor de stabilitate de avarie cu privire la starea iniţială de încărcare şi condiţiile de echilibru pentru navele tanc care transportă produse petroliere, produse chimice sau gaze,luând în considerare, la cea de-a nouăzeci şi una sesiune a sa, amendamentele la protocolul ...
Monitorul Oficial 116 din 17 Februarie 2014 (M. Of. 116/2014)
REZOLUŢIE nr. A.1.050(27) din 30 noiembrie 2011 privind accesul la spaţiile închise la bordul navelor, adoptată de Adunarea Organizaţiei Maritime la 30 noiembrie 2011 EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 116 din 17 februarie 2014
Recomandări revizuite privind accesul la spaţiile închise la bordul naveloradunarea,amintind articolul 15(j) al convenţiei privind crearea organizaţiei maritime internaţionale, referitor la funcţiile adunării privind adoptarea de reguli şi linii directoare privind siguranţa maritimă,amintind, de asemenea, că a adoptat prin rezoluţia a.864(20) recomandările privind accesul la spaţiile închise la bordul navelor, în care au fost incluse recomandările privind accesul la spaţii de marfă, tancuri, compartimente de pompe, tancuri de combustibil, coferdamuri, chile tunel, tancuri de balast şi alte spaţii similare închise,constatând cu îngrijorare că pierderile de vieţi omeneşti continuă să se producă atunci când personalul intră, la bordul navelor, în spaţii ...