Acte program martie 2011
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
- 1998
- 1995
- 1994
- 1993
- 1992
Monitorul Oficial 213 din 28 Martie 2011 (M. Of. 213/2011)
PROGRAMUL NATIONAL APICOL din 16 martie 2011 pentru perioada 2011-2013 EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 213 din 28 martie 2011
Cap. i scopul programului naţional apicolromânia, conform regulamentului (ce) nr. 1.234/2007 al consiliului din 22 octombrie 2007 de instituire a unei organizãri comune a pieţelor agricole şi privind dispoziţii specifice referitoare la anumite produse agricole (regulamentul unic ocp), publicat în jurnalul oficial al uniunii europene, seria l, nr. 299 din 16 noiembrie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, trebuie sã stabileascã pentru o perioadã de 3 ani un program naţional care sã vizeze îmbunãtãţirea condiţiilor de producere şi comercializare a produselor apicole, denumit în continuare program.scopul de bazã al programului este sprijinirea financiarã a activitãţilor de profilaxie şi ...
Monitorul Oficial 168 din 09 Martie 2011 (M. Of. 168/2011)
PROGRAMUL din 24 februarie 2011 de pregatire profesionala continua aferent anului 2011 EMITENT: CAMERA CONSULTANTILOR FISCALI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 168 din 9 martie 2011
Cap. idispoziţii generale1. camera consultanţilor fiscali elaboreazã programul de pregãtire profesionalã continuã aferent anului 2011, în conformitate cu prevederile normelor privind pregãtirea profesionalã continuã a consultanţilor fiscali, aprobate prin hotãrârea camerei consultanţilor fiscali nr. 7/2007, cu modificãrile ulterioare.2. programul de pregãtire profesionalã continuã aferent anului 2011 se adreseazã tuturor membrilor camerei consultanţilor fiscali.3. pregãtirea profesionalã continuã este un drept şi, în acelaşi timp, o obligaţie a membrilor camerei consultanţilor fiscali, în ceea ce priveşte actualizarea cunoştinţelor şi formarea eficientã, cu garantarea calitãţii serviciilor prestate cãtre clienţi. totodatã pregãtirea profesionalã continuã este o exigenţã impusã prin codul de eticã şi deontologie ...