Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina: Monitorul Oficial 874-bis din 02 Decembrie 2014 Twitter Facebook

Monitorul Oficial 874-bis din 02 Decembrie 2014

Monitorul Oficial 874 bis din 02 Decembrie 2014 (M. Of. 874 bis/2014)

1.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru serviciile sociale acordate în sistem integrat cu alte servicii de interes general, destinate persoanelor adulte (Anexa 10) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodul i evaluare Şi planificarestandard 1 evaluarea nevoiloracordarea serviciului se realizează în baza evaluării nevoilor individuale ale beneficiarilorrezultate aşteptate: beneficiarii se asigură că primesc servicii în concordanţă cu nevoile identificate ale fiecăruias1.1. furnizorul serviciului utilizează o procedură proprie de evaluare a nevoilor individuale ale beneficiarilor/situaţiei de dificultate în care aceştia se află.furnizorul serviciului elaborează şi aplică o procedură proprie de evaluare a nevoilor beneficiarilor/situaţiei de dificultate în care aceştia se află.procedura de evaluare ...

2.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru cantina socială (Anexa 9) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodul i accesarea serviciuluistandard 1 informarecantina socială asigură informarea potenţialilor beneficiari şi a oricăror persoane interesate cu privire la activităţile desfăşurate şi serviciile oferiterezultate aşteptate: persoanele interesate au acces la informaţii referitoare la modul de organizare şi funcţionare a cantinei sociale, condiţiile de admitere şi oferta de servicii, drepturile şi obligaţiile persoanelor beneficiares1.1. cantina pune la dispoziţia beneficiarilor/reprezentanţilor legali/convenţionali (ai beneficiarului/ai familiei acestuia) sau oricărei alte persoane interesate materiale informative privind serviciile oferite.materialele ...

3.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru serviciile de îngrijiri la domiciliu pentru persoane vârstnice (Anexa 8) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodul i accesarea serviciului (standardele 1-2)standard 1 informareserviciul de îngrijiri la domiciliu, denumit în continuare serviciu, asigură informarea potenţialilor beneficiari şi a oricăror persoane interesate cu privire la scopul/funcţiile sale şi modul propriu organizare şi funcţionarerezultate aşteptate: persoanele interesate au acces la informaţii referitoare la modul de organizare şi funcţionare a serviciului, scopul/funcţiile acestuia, condiţiile de accesares1.1. serviciul deţine şi pune la dispoziţia beneficiarului sau oricărei alte persoane interesate materiale informative privind activităţile ...

4.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru serviciile sociale acordate în comunitate, destinate persoanelor adulte (Anexa 7) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodul i accesarea serviciuluistandard 1 informarefurnizorul serviciului asigură informarea potenţialilor beneficiari şi a oricăror persoane interesate cu privire la scopul său/funcţiile sale şi modul de organizare şi funcţionarerezultate aşteptate: persoanele interesate au acces la informaţii referitoare la modul de organizare şi funcţionare a serviciului, scopul/funcţiile acestuia, condiţiile de accesares1.1. furnizorul serviciului deţine şi pune la dispoziţia beneficiarului sau oricărei alte persoane interesate materiale informative privind activităţile derulate.materialele informative conţin date despre localizarea şi ...

5.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru serviciile sociale acordate în comunitate, organizate ca centre de zi destinate persoanelor adulte (Anexa 6) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodul i accesarea serviciuluistandard 1 informarecentrul de zi asigură informarea potenţialilor beneficiari şi a oricăror persoane interesate cu privire la scopul său/funcţiile sale, activităţile desfăşurate şi serviciile oferiterezultate aşteptate: persoanele interesate au acces la informaţii referitoare la modul de organizare şi funcţionare a centrului de zi, scopul/funcţiile acestuia, condiţiile de admitere şi oferta de servicii, drepturile şi obligaţiile persoanelor beneficiares1.1. centrul deţine şi pune la dispoziţia beneficiarului sau oricărei alte persoane interesate materiale ...

6.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru serviciile sociale acordate în comunitate, organizate ca adăposturi de noapte (Anexa 5) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodul i accesarea serviciuluistandard 1 informareadăpostul de noapte/furnizorul acestuia realizează informarea potenţialilor beneficiari şi a publicului cu privire la scopul său/funcţiile sale şi serviciile oferiterezultate aşteptate: potenţialii beneficiari au acces la informaţii referitoare la modul de organizare şi funcţionare al adăpostului de noapte, scopul/funcţiile acestuia, condiţiile de admitere, drepturile şi obligaţiile persoanelor beneficiares1.1. adăpostul de noapte deţine şi pune la dispoziţia publicului materiale informative privind activităţile derulate şi serviciile oferite.materialele informative trebuie să ...

7.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru serviciile sociale cu cazare pe o perioadă determinată organizate ca centre rezidenţiale pentru persoanele fără adăpost (Anexa 4) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodul i accesarea serviciuluistandard 1 informarecentrul rezidenţial realizează informarea potenţialilor beneficiari şi a publicului cu privire la scopul său/funcţiile sale şi serviciile oferiterezultate aşteptate: potenţialii beneficiari au acces la informaţii referitoare la modul de organizare şi funcţionare a centrului rezidenţial, scopul/funcţiile acestuia, condiţiile de admitere şi oferta de servicii, drepturile şi obligaţiile persoanelor beneficiares1.1. centrul deţine şi pune la dispoziţia publicului materiale informative privind activităţile derulate şi serviciile oferite.materialele informative trebuie să cuprindă, ...

8.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru serviciile sociale cu cazare, organizate ca centre rezidenţiale pentru tinerii care părăsesc sistemul de protecţie a copilului (Anexa 3) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodul i accesarea serviciuluistandard 1 informarecentrul rezidenţial realizează informarea potenţialilor beneficiari şi a publicului cu privire la scopul său/funcţiile sale şi serviciile oferiterezultate aşteptate: potenţialii beneficiari au acces la informaţii referitoare la modul de organizare şi funcţionare a centrului rezidenţial, scopul/funcţiile acestuia, condiţiile de admitere şi oferta de servicii, drepturile şi obligaţiile persoanelor beneficiares1.1. centrul deţine şi pune la dispoziţia publicului materiale informative privind activităţile derulate şi serviciile oferite.materialele informative trebuie să cuprindă, ...

9.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru serviciile sociale cu cazare, organizate ca locuinţe protejate pentru persoanele vârstnice (Anexa 2) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodul i accesarea serviciului (standardele 1-3)standard 1 informarefurnizorul realizează informarea potenţialilor beneficiari/reprezentanţilor legali şi/sau membrilor de familie cu privire la locuinţa protejatărezultate aşteptate: potenţialii beneficiari/reprezentanţii legali şi/sau membrii de familie, cunosc modul de organizare şi funcţionare a locuinţei protejate, scopul/funcţiile acesteia, condiţiile de admitere, drepturile şi obligaţiile persoanelor beneficiares1.1. furnizorul locuinţei protejate pune la dispoziţia beneficiarilor/reprezentanţilor legali/membrilor de familie materiale informative privind organizarea acesteia, activităţile derulate, condiţiile de admitere.materialele informative trebuie să cuprindă, ...

10.  STANDARDE MINIME DE CALITATE din 5 noiembrie 2014 pentru serviciile sociale cu cazare organizate ca centre rezidenţiale destinate persoanelor vârstnice (Anexa 1) EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 874 bis din 2 decembrie 2014

──────────*) aprobate de ordinul nr. 2.126 din 5 noiembrie 2014, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 874 din 2 decembrie 2014.──────────secŢiunea 1standarde minime de calitatemodulul i accesarea serviciului (standardele 1-3)standard 1 informarecentrul rezidenţial realizează informarea potenţialilor beneficiari/reprezentanţilor legali şi/sau membrilor de familie cu privire la scopul său/funcţiile sale şi serviciile oferiterezultate aşteptate: potenţialii beneficiari/reprezentanţii legali şi/sau membrii de familie au acces la informaţii referitoare la modul de organizare şi funcţionare a centrului rezidenţial, scopul/funcţiile acestuia, condiţiile de admitere şi oferta de servicii, drepturile şi obligaţiile persoanelor beneficiares1.1. centrul deţine şi pune la dispoziţia publicului materiale informative privind ...

Cautare document
Club Legislatia Muncii
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5
 

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice