┌─────────────┬─────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│Punctaj maxim│Punctaj │ Observaţii │
│al standar- │rezultat │ │
│delor minime │în urma │ │
│de calitate │autoevaluării│ │
│ │îndeplinirii │ │
│ │standardelor │ │
│ │minime de │ │
│ │calitate │ │
┌───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│MODUL I ACCESAREA SERVICIULUI (Standarde 1-2) │ 6 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│STANDARD 1 INFORMARE │TOTAL: 2 │TOTAL: │ │
│Furnizorul serviciului asigură informarea potenţialilor │ │ │ │
│beneficiari şi a oricăror persoane interesate cu privire │ │ │ │
│la scopul său/funcţiile sale şi modul de organizare şi │ │ │ │
│funcţionare │ │ │ │
│Rezultate aşteptate: Persoanele interesate au acces la │ │ │ │
│informaţii referitoare la modul de organizare şi │ │ │ │
│funcţionare a serviciului, scopul/funcţiile acestuia, │ │ │ │
│condiţiile de accesare │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.1 Furnizorul serviciului deţine şi pune la dispoziţia │ │ │ │
│beneficiarului sau oricărei alte persoane interesate │ │ │ │
│materiale informative privind activităţile derulate │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.2 Furnizorul serviciului are capacitatea de a realiza │ │ │ │
│propriul program de informare a beneficiarilor şi de │ │ │ │
│comunicare cu publicul interesat │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│STANDARD 2 ADMITERE │TOTAL: 4 │TOTAL: │ │
│Serviciul se adresează exclusiv categoriilor de beneficiari│ │ │ │
│ale căror nevoi pot fi soluţionate prin activităţile │ │ │ │
│derulate │ │ │ │
│Rezultate aşteptate: Beneficiarii/reprezentanţii legali │ │ │ │
│cunosc scopul/funcţiile serviciului şi acceptă condiţiile │ │ │ │
│de acordare │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.1 Furnizorul serviciului elaborează şi aplică o │ │ │ │
│procedură proprie de accesare a serviciului. │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.2 Personalul serviciului ţine evidenţa beneficiarilor │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.3 Furnizorul serviciului asigură arhivarea documentelor │ │ │ │
│de evidenţă a beneficiarilor. │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.4 Furnizorul serviciului elaborează şi utilizează o │ │ │ │
│procedură proprie privind încetarea acordării serviciilor │ │ │ │
│către beneficiar │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│MODUL II ACTIVITĂŢI DERULATE (Standarde 1-2) │ 9 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│STANDARD 1 EVALUAREA NEVOILOR │TOTAL: 3 │TOTAL: │ │
│Acordarea serviciului se realizează în baza evaluării │ │ │ │
│nevoilor individuale ale beneficiarilor │ │ │ │
│Rezultate aşteptate: Beneficiarii se asigură că primesc │ │ │ │
│servicii în concordanţă cu nevoile identificate ale │ │ │ │
│fiecăruia │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.1 Furnizorul serviciului utilizează o procedură proprie │ │ │ │
│de evaluare a nevoilor individuale ale beneficiarilor/ │ │ │ │
│situaţiei de dificultate în care aceştia se află │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.2 Furnizorul serviciului are capacitatea de a realiza │ │ │ │
│evaluarea nevoilor individuale/situaţiei de dificultate în │ │ │ │
│care se află beneficiarul │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.3 Evaluarea/reevaluarea nevoilor beneficiarului/ │ │ │ │
│situaţiei de dificultate se efectuează cu acordul şi │ │ │ │
│implicarea acestuia │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│STANDARD 2 PLANIFICAREA ŞI REALIZAREA ACTIVITĂŢILOR │TOTAL: 6 │TOTAL: │ │
│Furnizorul serviciului stabileşte şi planifică activităţile│ │ │ │
│derulate astfel încât să răspundă nevoilor beneficiarilor │ │ │ │
│Rezultate aşteptate: Fiecare beneficiar primeşte serviciul │ │ │ │
│recomandat, în funcţie de nevoile individuale │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.1 Furnizorul serviciului stabileşte şi derulează │ │ │ │
│activităţile conform unui plan de intervenţie │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.2 Furnizorul serviciului asigură monitorizarea aplicării│ │ │ │
│planurilor de intervenţie │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.3 Furnizorul serviciului stabileşte programul zilnic de │ │ │ │
│derulare a activităţilor │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.4 Furnizorul serviciului asigură păstrarea │ │ │ │
│confidenţialităţii asupra datelor personale şi │ │ │ │
│informaţiilor privind beneficiarii │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.5 Furnizorul serviciului dispune de personal de │ │ │ │
│specialitate capabil să elaboreze planul de intervenţie │ │ │ │
│şi să-l aplice │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.6 Furnizorul serviciului dispune de spaţiile şi dotările│ │ │ │
│necesare pentru realizarea activităţilor S2.6 Furnizorul │ │ │ │
│serviciului dispune de spaţiile şi dotările necesare pentru│ │ │ │
│realizarea activităţilor │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│MODULUL III DREPTURI ŞI ETICĂ (Standarde 1-2) │ 11 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│STANDARD 1 RESPECTAREA DREPTURILOR BENEFICIARILOR │TOTAL: 7 │TOTAL: │ │
│Furnizorul serviciului respectă drepturile beneficiarilor │ │ │ │
│prevăzute de lege │ │ │ │
│Rezultate aşteptate: Drepturile beneficiarilor sunt │ │ │ │
│cunoscute şi respectate de personal │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.1 Personalul serviciului îşi desfăşoară activitatea cu │ │ │ │
│respectarea drepturilor beneficiarilor │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.2 Furnizorul serviciului asigură informarea │ │ │ │
│beneficiarilor cu privire la drepturile lor │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.3 Personalul serviciului cunoaşte şi respectă │ │ │ │
│prevederile Cartei │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.4 Furnizorul serviciului măsoară gradul de satisfacţie a│ │ │ │
│beneficiarilor cu privire la activitatea desfăşurată │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.5 Furnizorul serviciului încurajează beneficiarii să-şi │ │ │ │
│exprime opinia asupra oricăror aspecte care privesc │ │ │ │
│activităţile derulate │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.6 Serviciul se acordă cu respectarea prevederilor unui │ │ │ │
│Cod de etică │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.7 Furnizorul serviciului se asigură că personalul │ │ │ │
│cunoaşte şi aplică Codul de etică │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│STANDARDUL 2 PROTECŢIA ÎMPOTRIVA ABUZURILOR ŞI NEGLIJĂRII │TOTAL: 4 │TOTAL: │ │
│Furnizorul serviciului ia măsuri pentru prevenirea şi │ │ │ │
│combaterea oricăror forme de tratament abuziv, neglijent, │ │ │ │
│degradant asupra beneficiarilor │ │ │ │
│Rezultate aşteptate: Beneficiarii sunt protejaţi împotriva │ │ │ │
│abuzurilor, neglijării, discriminării sau tratamentului │ │ │ │
│degradant sau inuman │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.1 Furnizorul serviciului utilizează o procedură proprie │ │ │ │
│pentru identificarea, semnalarea şi soluţionarea cazurilor │ │ │ │
│de abuz şi neglijenţă în rândurile propriilor beneficiari │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.2 Furnizorul serviciului organizează sesiuni de │ │ │ │
│instruire a personalului propriu privind cunoaşterea şi │ │ │ │
│combaterea formelor de abuz şi neglijare │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.3 Furnizorul serviciului aplică prevederile legale cu │ │ │ │
│privire la semnalarea, către organismele/instituţiile │ │ │ │
│competente, a oricărei situaţii de abuz şi neglijare │ │ │ │
│identificată şi ia toate măsurile de remediere, în regim │ │ │ │
│de urgenţă │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.4 Furnizorul serviciului consemnează şi notifică │ │ │ │
│incidentele deosebite petrecute în procesul de furnizare a │ │ │ │
│serviciilor │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│MODUL IV MANAGEMENT ŞI RESURSE UMANE (Standarde 1-2) │ 12 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│STANDARD 1 ADMINISTRARE, ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE │ │ │ │
│Furnizorul serviciului respectă prevederile legale privind │ │ │ │
│organizarea şi funcţionarea sa │ │ │ │
│Rezultate aşteptate: Beneficiarii primesc servicii într-un │ │ │ │
│centru care funcţionează în condiţiile legii │ 7 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.1 Serviciul este coordonat de personal de conducere │ │ │ │
│competent. │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.2 Serviciul funcţionează conform prevederilor │ │ │ │
│regulamentului propriu de organizare şi funcţionare │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.3 Furnizorul serviciului asigură instruirea personalului│ │ │ │
│în vederea cunoaşterii procedurilor utilizate │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.4 Furnizorul serviciului aplică normele legale privind │ │ │ │
│gestionarea şi administrarea resurselor financiare, │ │ │ │
│materiale şi umane │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.5 Furnizorul serviciului se asigură că beneficiarii şi │ │ │ │
│orice persoană interesată, precum şi instituţiile publice │ │ │ │
│cu responsabilităţi în domeniul protecţiei sociale, cunosc │ │ │ │
│activitatea şi performanţele sale │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.6 Furnizorul serviciului facilitează participarea │ │ │ │
│personalului şi a beneficiarilor la stabilirea obiectivelor│ │ │ │
│şi priorităţilor de dezvoltare, în vederea creşterii │ │ │ │
│calităţii serviciilor │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S1.7 Furnizorul serviciului asigură comunicarea şi │ │ │ │
│colaborarea permanentă cu serviciul public de asistenţă │ │ │ │
│socială de la nivelul primăriei şi de la nivel judeţean, │ │ │ │
│cu alte instituţii publice locale şi organizaţii ale │ │ │ │
│societăţii civile active din comunitate, în folosul │ │ │ │
│beneficiarilor │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│STANDARD 2 RESURSE UMANE │TOTAL: 5 │TOTAL: │ │
│Furnizorul serviciului dispune de o structură de personal │ │ │ │
│capabil să asigure serviciul respectiv │ │ │ │
│Rezultate aşteptate: Beneficiarii sunt asistaţi de personal│ │ │ │
│suficient şi competent │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.1 Structura de personal corespunde din punct de vedere │ │ │ │
│al calificării cu activităţile derulate │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.2 Furnizorul serviciului respectă dispoziţiile legale │ │ │ │
│privind angajarea personalului. │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.3 Furnizorul serviciului întocmeşte fişe de post pentru │ │ │ │
│personalul angajat │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.4 Furnizorul serviciului realizează anual evaluarea │ │ │ │
│personalului │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│S2.5 Furnizorul serviciului se asigură că personalul │ │ │ │
│propriu are create oportunităţile şi condiţiile necesare │ │ │ │
│creşterii performanţelor profesionale │ 1 │ │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────┤
│PUNCTAJ TOTAL: │ 38 │ │ │
└───────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┴─────────────┴────────────────────────────────────────────┘