Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina: Monitorul Oficial 285 din 21 Mai 2013 Twitter Facebook

Monitorul Oficial 285 din 21 Mai 2013

Monitorul Oficial 285 din 21 Mai 2013 (M. Of. 285/2013)

1. PROIECT DE LEGE-CADRU nr. 211 din 29 martie 2013 privind statutul cetatenilor Republicii Moldova pe teritoriul Romaniei EMITENT: PARLAMENTUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 21 mai 2013

IniŢiative legislative ale cetĂŢenilor   potrivit legii nr. 189/1999   expunere de motive privind iniţiativa legislativă a cetăţenilor pentru promovarea proiectului de lege-cadru privind statutul cetăţenilor republicii moldova pe teritoriul românieiaderarea româniei la organizaţia tratatului atlanticului de nord şi la uniunea europeană a permis îmbunătăţirea condiţiilor de securitate şi, respectiv, de dezvoltare şi integrare europeană, iar apropierea de republica moldova este continuarea firească în procesul de dezvoltare şi afirmare a naţiunii române.proiectul de lege, dincolo de implicaţiile sale politice, priveşte dezvoltarea comună culturală, educaţională, socială şi economică a cetăţenilor din cele două state, precum şi alte aspecte.republica moldova reprezintă, sub aspectul structurii etnice, cel de-al doilea stat ...

2. REGULAMENT din 7 mai 2013 de organizare si functionare a Directiei secretariat general si protocol EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 21 mai 2013

Cap. idispoziţii generaleart. 1direcţia secretariat general şi protocol îşi desfăşoară activitatea în baza prevederilor ordonanţei de urgenţă a guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea ministerului afacerilor interne, aprobată cu modificări prin legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale hotărârii guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele ministerului afacerilor interne, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale prezentului regulament.art. 2direcţia secretariat general şi protocol este unitate de specialitate a aparatului central al ministerului afacerilor interne, denumit în continuare minister, fără personalitate juridică, la nivel de direcţie, cu competenţă teritorială generală în domeniul său de activitate, ...

3. ORDIN nr. 53 din 7 mai 2013 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Directiei secretariat general si protocol EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 21 mai 2013

Având în vedere prevederile art. 12 alin. (3) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea ministerului afacerilor interne, aprobată cu modificări prin legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale hotărârii guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele ministerului afacerilor interne, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (5) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 30/2007, aprobată cu modificări prin legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:art. 1se aprobă regulamentul de organizare şi funcţionare a direcţiei secretariat general şi protocol, prevăzut în anexa ...

4. NORME din 9 mai 2013 de organizare si desfasurare a programelor de pregatire pentru obtinerea specializarilor in domenii complementare specialitatii de baza de catre asistentii medicali generalisti si asistentii medicali de pediatrie EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 21 mai 2013

Cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezentele norme reglementează organizarea şi desfăşurarea programelor de pregătire pentru obţinerea specializărilor în domenii complementare specialităţii de bază, denumite în continuare programe de specializare, de către asistenţii medicali generalişti şi asistenţii medicali de pediatrie.(2) lista specialităţilor pentru care se organizează programe de specializare a asistenţilor medicali generalişti şi asistenţilor medicali de pediatrie este prevăzută în anexa nr. 1 la norme.art. 2(1) programele de specializare se organizează la nivel naţional de ministerul sănătăţii, prin Şcoala naţională de sănătate publică, management şi perfecţionare în domeniul sanitar bucureşti (snspmpdsb), şi se desfăşoară numai în centrele universitare care au instituţii ...

5. ORDIN nr. 613 din 9 mai 2013 privind aprobarea Normelor de organizare si desfasurare a programelor de pregatire pentru obtinerea specializarilor in domenii complementare specialitatii de baza de catre asistentii medicali generalisti si asistentii medicali de pediatrie EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 21 mai 2013

Având în vedere referatul de aprobare al direcţiei generale resurse umane şi certificare nr. e.n. 4.680/2013,în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (2) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea ordinului asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din românia,în temeiul dispoziţiilor hotărârii guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea ministerului sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite prezentul ordin.art. 1se aprobă normele de organizare şi desfăşurare a programelor de pregătire pentru obţinerea specializărilor în domenii ...

6. REGULAMENT din 7 mai 2013 de organizare si functionare a Directiei generale pentru indrumarea si controlul institutiei prefectului EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 21 mai 2013

Cap. idispoziţii generaleart. 1(1) direcţia generală pentru îndrumarea şi controlul instituţiei prefectului, denumită în continuare direcţia generală, este structura de specialitate a aparatului central al ministerului afacerilor interne, denumit în continuare ministerul, fără personalitate juridică, având competenţă în domeniul îndrumării metodologice şi controlului ierarhic de specialitate asupra activităţii prefecţilor, subprefecţilor şi a personalului din cadrul instituţiilor prefectului.(2) direcţia generală asigură în activitatea sa aplicarea legilor, a ordonanţelor şi a hotărârilor guvernului, a ordinelor şi a instrucţiunilor emise de ministrul afacerilor interne, precum şi a dispoziţiilor secretarului de stat care coordonează direcţia generală, în domeniul său de competenţă.art. 2direcţia generală este ...

7. ORDIN nr. 51 din 7 mai 2013 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Directiei generale pentru indrumarea si controlul institutiei prefectului EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 21 mai 2013

Având în vedere hotărârea guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele ministerului afacerilor interne, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (5) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea ministerului afacerilor interne, aprobată cu modificări prin legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:art. 1se aprobă regulamentul de organizare şi funcţionare a direcţiei generale pentru îndrumarea şi controlul instituţiei prefectului, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.art. 2la data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 225/2010 ...

8. REGULAMENT din 7 mai 2013 de organizare si functionare a Unitatii de politici publice EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 21 mai 2013

Cap. idispoziţii generaleart. 1unitatea de politici publice, denumită în continuare unitate, este organizată şi funcţionează conform prevederilor ordonanţei de urgenţă a guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea ministerului afacerilor interne, aprobată cu modificări prin legea nr. 15/2008, ale hotărârii guvernului nr. 775/2005 pentru aprobarea regulamentului privind procedurile de elaborare, monitorizare şi evaluare a politicilor publice la nivel central, cu modificările ulterioare, şi ale hotărârii guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele ministerului afacerilor interne, cu modificările şi completările ulterioare.art. 2unitatea este structura de specialitate a aparatului central al ministerului afacerilor interne, denumit în continuare minister, fără personalitate juridică, ...

9. ORDIN nr. 52 din 7 mai 2013 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Unitatii de politici publice EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 21 mai 2013

Având în vedere prevederile art. 12 alin. (3) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea ministerului afacerilor interne, aprobată cu modificări prin legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale hotărârii guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele ministerului afacerilor interne, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (5) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 30/2007, aprobată cu modificări prin legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:art. 1se aprobă regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţii de politici publice, prevăzut în anexa care ...

Cautare document
Club Legislatia Muncii
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5
 

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice