Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie din 7 decembrie 2016
Monitorul Oficial 1318 bis din 24 Decembrie 2024 (M. Of. 1318 bis/2024)
METODOLOGIE din 23 decembrie 2024 de finanţare a federaţiilor sportive naţionale şi a Comitetului Naţional Paralimpic pe baza programelor sportive de utilitate publică pe anul 2025 EMITENT: Agenţia Naţională pentru Sport PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1318 bis din 24 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 1.413 din 23 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1318 din 24 decembrie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1 prezenta metodologie reglementează următoarele aspecte privind finanţarea federaţiilor sportive naţionale şi a comitetului naţional paralimpic pe baza programelor sportive de utilitate publică: ● principiile care stau la baza finanţării federaţiilor sportive naţionale şi a comitetului naţional paralimpic pe baza programelor sportive de utilitate publică;● condiţiile de eligibilitate;● criteriile de finanţare;● cererea de finanţare;● evaluarea cererilor de finanţare pe baza condiţiilor de eligibilitate şi a criteriilor de finanţare;● contractul de finanţare;● atribuirea finanţării în limita bugetului aprobat;● ...
Monitorul Oficial 7 din 09 Ianuarie 2025 (M. Of. 7/2025)
CODUL SILVIC din 20 decembrie 2024 (Legea nr. 331/2024) EMITENT: Parlamentul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 7 din 9 ianuarie 2025
Parlamentul româniei adoptă prezenta lege.titlul idispoziţii generalecap. iobiectul de reglementare şi domeniul de aplicareart. 1fondul forestier naţional(1) terenurile cu destinaţie forestieră constituie fondul forestier naţional al româniei, denumit în continuare ffn, şi se supun prevederilor prezentei legi. (2) terenurile cu destinaţie forestieră sunt cele cuprinse în amenajamente silvice în vigoare la data de 1 ianuarie 1990, inclusiv cu modificările de suprafaţă, conform operaţiunilor de intrări-ieşiri efectuate şi/sau actelor administrative emise în condiţiile legii.(3) terenurile cu destinaţie forestieră au următoarele categorii de folosinţă:a) terenuri cu păduri;b) terenuri în curs de regenerare;c) terenuri destinate împăduririi: terenuri degradate şi terenuri ...
Monitorul Oficial 8 din 09 Ianuarie 2025 (M. Of. 8/2025)
ORDIN nr. 7.701 din 6 decembrie 2024 privind aprobarea Metodologiei pentru monitorizarea, evaluarea, identificarea, prevenirea şi combaterea segregării şcolare în învăţământul preuniversitar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 8 din 9 ianuarie 2025
Având în vedere prevederile art. 79 din legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din hotărârea guvernului nr. 731/2024 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cu modificările ulterioare,ministrul educaţiei emite prezentul ordin.art. 1se aprobă metodologia pentru monitorizarea, evaluarea, identificarea, prevenirea şi combaterea segregării şcolare în învăţământul preuniversitar, prevăzută în anexa*) care face parte integrantă din prezentul ordin. *) anexa se publică în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 8 bis, care se poate achiziţiona de la centrul pentru relaţii cu publicul din şos. panduri nr. 1, bloc p33, parter, sectorul 5, bucureşti.art. ...
Monitorul Oficial 3 din 03 Ianuarie 2025 (M. Of. 3/2025)
METODOLOGIE din 20 decembrie 2024 de alocare a fondurilor bugetare pentru finanţarea de bază şi finanţarea suplimentară a instituţiilor de învăţământ superior de stat din România, pentru anul 2025 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 3 din 3 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.845 din 20 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 3 din 3 ianuarie 2025.──────────art. 1(1) sumele stabilite pentru finanţarea de bază şi cea suplimentară, provenite de la bugetul ministerului educaţiei, sunt evidenţiate distinct în contractul instituţional al instituţiilor de învăţământ superior. În contract sunt specificate: numărul de studenţi (echivalenţi unitari) finanţaţi de la bugetul de stat pe cicluri de studii şi numărul de granturi doctorale finanţate. (2) contractele instituţionale pentru alocarea de fonduri bugetare sunt supuse controlului periodic efectuat de ministerul educaţiei (me) şi comisia naţională pentru finanţarea Învăţământului ...
Monitorul Oficial 1320 bis din 30 Decembrie 2024 (M. Of. 1320 bis/2024)
METODOLOGIE din 19 decembrie 2024 privind organizarea taberelor studenţeşti EMITENT: Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1320 bis din 30 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 25.191 din 19 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1320 din 30 decembrie 2024.────────── (a se vedea imaginea asociată) titlul inorme privind repartizarea locurilor în taberele studenţeşti pe perioada vacanţelor de vară şi de iarnă, pentru studenţii înscrişi la cursurile cu frecvenţă în instituţiile de învăţământ superior de statcap. idispoziţii generaleart. 1cadrul legal pentru organizarea taberelor studenţeşti este reprezentat de:1. legea tinerilor nr. 350/2006,cu modificările şi completările ulterioare;2. hotărârea guvernului nr. 22/2022 privind organizarea şi funcţionarea ministerului familiei, tineretului şi egalităţii de Şanse, cu modificările şi completările ulterioare;3. hotărârea guvernului nr. 259/2006 privind aprobarea ...
Monitorul Oficial 1320 din 30 Decembrie 2024 (M. Of. 1320/2024)
METODOLOGIE din 29 noiembrie 2024 de raportare, colectare şi prelucrare a datelor, inclusiv a datelor cu caracter personal, privind stocurile, operaţiunile comerciale, prescrierea şi eliberarea medicamentelor de uz uman, precum şi a datelor privind distribuţia acestora în afara teritoriului României, operatorii asociaţi şi persoanele împuternicite de către operator, condiţiile şi limitele de acces la datele cu caracter personal, măsurile şi garanţiile privind securitatea şi confidenţialitatea datelor şi informaţiilor din Sistemul electronic de raportare, precum şi modul de îndeplinire a măsurilor necesare în vederea informării persoanelor vizate asupra operaţiunilor de prelucrare şi modul de exercitare a drepturilor persoanelor vizate, în conformitate cu dispoziţiile art. 804^1 alin. (7) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii EMITENT: Ministerul Sănătăţii PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1320 din 30 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 5.813/56/2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1320 din 30 decembrie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează raportarea, colectarea şi prelucrarea datelor, inclusiv a datelor cu caracter personal, privind stocurile, operaţiunile comerciale, prescrierea şi eliberarea medicamentelor de uz uman, precum şi a datelor privind distribuţia acestora în afara teritoriului româniei, operatorii asociaţi şi persoanele împuternicite de către operator, condiţiile şi limitele de acces la datele cu caracter personal, măsurile şi garanţiile privind securitatea şi confidenţialitatea datelor şi informaţiilor din sistemul electronic de raportare, precum şi modul de îndeplinire a măsurilor ...
Monitorul Oficial 1305 bis din 23 Decembrie 2024 (M. Of. 1305 bis/2024)
Monitorul Oficial 1251 bis din 12 Decembrie 2024 (M. Of. 1251 bis/2024)
METODOLOGIE-CADRU din 2 decembrie 2024 privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2025-2026 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1251 bis din 12 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.495 din 2 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1.251 din 12 decembrie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează:a) condiţiile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar;b) organizarea şi desfăşurarea etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar;c) recrutarea, selecţia şi angajarea personalului didactic de predare în învăţământul preuniversitar, precum şi eliberarea din funcţie a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar.(2) prin localitate, în sensul prezentei metodologii, se înţelege: comună, oraş, municipiu, municipiul bucureşti.(3) prin isj/ismb, în cuprinsul prezentei metodologii, se înţelege inspectorat şcolar ...
Monitorul Oficial 1268 din 17 Decembrie 2024 (M. Of. 1268/2024)
METODOLOGIE din 19 noiembrie 2024 de asigurare a omologării mijloacelor de învăţământ EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1268 din 17 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.442 din 19 noiembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1268 din 17 decembrie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie stabileşte cadrul general privind asigurarea omologării mijloacelor de învăţământ de către ministerul educaţiei, denumit în continuare me, în scopul utilizării acestora în sistemul naţional de învăţământ preuniversitar de stat, particular şi confesional, în conformitate cu legislaţia în vigoare.art. 2prezenta metodologie reglementează: a) scopul, principiile utilizării şi importanţa mijloacelor de învăţământ în procesul educaţional;b) categoriile de mijloace de învăţământ pentru care se poate solicita obţinerea omologării în vederea utilizării lor în sistemul de învăţământ ...
Monitorul Oficial 1249 din 11 Decembrie 2024 (M. Of. 1249/2024)
METODOLOGIE din 4 decembrie 2024 de organizare şi funcţionare a serviciilor de educaţie timpurie complementare EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1249 din 11 decembrie 2024
──────────aprobată prin hotĂrÂrea nr. 1.563 din 4 decembrie 2024, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1249 din 11 decembrie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1În sistemul naţional de educaţie funcţionează atât servicii standard, cât şi servicii complementare pentru educaţie timpurie, adresate copiilor cu vârste între 3 luni şi 6 ani.art. 2serviciile de educaţie timpurie complementare vizează o serie de aspecte care se constituie în premise ale competenţelor-cheie formate, dezvoltate şi diversificate pe traseul şcolarizării ulterioare:a) dezvoltarea liberă, integrală şi armonioasă a personalităţii copilului, în funcţie de ritmul propriu şi de nevoile sale, sprijinind formarea autonomă şi creativă a acestuia; ...