Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie din 19 septembrie 2012
Monitorul Oficial 679 din 01 Octombrie 2012 (M. Of. 679/2012)
PROTOCOL din 19 septembrie 2012 avand drept obiect Metodologia privind remuneratia datorata de organismele de televiziune titularilor de drepturi de autor pentru radiodifuzarea operelor scrise gestionate de Societatea Autorilor si Editorilor Romani de Opere Stiintifice - PERGAM EMITENT: OFICIUL ROMAN PENTRU DREPTURILE DE AUTOR PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 679 din 1 octombrie 2012
Prezentul protocol s-a încheiat între părţile:societatea autorilor şi editorilor români de opere Ştiinţifice - pergam, cu sediul în municipiul bucureşti, bd. mircea vodă nr. 35, bl. m27, et. 6, ap. 17, sectorul 3, cif ro25900377, înregistrată în registrul asociaţiilor şi fundaţiilor cu nr. 73/11.08.2009, cont iban ro80 rncb 0090 1113 2293 0002, bcr sucursala lipscani, reprezentată legal prin marinescu ana-maria, în calitate de director general, pe de o parte, şiarca - asociaţia română de comunicaţii audiovizuale, cu sediul în municipiul bucureşti, intrarea victor eftimiu nr. 5-7, et. 9, ap. 58, sectorul 1, cod fiscal 7965700, reprezentată legal prin george chiriţă, ...
Monitorul Oficial 664 din 20 Septembrie 2012 (M. Of. 664/2012)
METODOLOGIE DIN 19 SEPTEMBRIE 2012 de intocmire, completare si valorificare a raportului de evaluare a dezvoltarii fizice, socio-emotionale, cognitive, a limbajului si a comunicarii, precum si a dezvoltarii capacitatilor si atitudinilor de invatare, la finalul clasei pregatitoare EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 664 din 20 septembrie 2012
Cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează întocmirea, completarea şi valorificarea raportului de evaluare a dezvoltării fizice, socio-emoţionale, cognitive, a limbajului şi a comunicării, precum şi a dezvoltării capacităţilor şi atitudinilor de învăţare, la finalul clasei pregătitoare.(2) raportul de evaluare a dezvoltării fizice, socio-emoţionale, cognitive, a limbajului şi a comunicării, precum şi a dezvoltării capacităţilor şi atitudinilor de învăţare, la finalul clasei pregătitoare, denumit în continuare raportul de evaluare, se completează pentru toţi elevii din clasele pregătitoare din cadrul unităţilor de învăţământ de stat sau particular.(3) scopul întocmirii raportului de evaluare la finalul clasei pregătitoare îl reprezintă orientarea şi optimizarea ...
ORDIN nr. 5.773 din 19 septembrie 2012 pentru aprobarea Metodologiei de intocmire, completare si valorificare a raportului de evaluare a dezvoltarii fizice, socio-emotionale, cognitive, a limbajului si a comunicarii, precum si a dezvoltarii capacitatilor si atitudinilor de invatare, la finalul clasei pregatitoare EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 664 din 20 septembrie 2012
În baza prevederilor art. 74 alin. (1) din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,în conformitate cu hotărârea guvernului nr. 1.401/2009 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea centrului naţional de evaluare şi examinare, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul hotărârii guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.art. 1se aprobă metodologia de întocmire, completare şi valorificare a raportului de evaluare a dezvoltării fizice, socio-emoţionale, cognitive, a limbajului şi a comunicării, precum şi a dezvoltării capacităţilor şi atitudinilor de învăţare, la ...
Monitorul Oficial 657 din 17 Septembrie 2012 (M. Of. 657/2012)
METODOLOGIA-CADRU din 13 septembrie 2012 de organizare a programelor de formare psihopedagogica in vederea certificarii competentelor pentru profesia didactica EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 657 din 17 septembrie 2012
Cap. iorganizarea programelor de formare psihopedagogicăart. 1(1) organizarea programelor de formare psihopedagogică urmăreşte certificarea competenţelor specifice pentru profesia didactică.(2) certificarea competenţelor pentru profesia didactică se poate obţine la două niveluri, respectiv:a) nivelul i (iniţial) care acordă absolvenţilor de studii universitare dreptul să ocupe posturi didactice în învăţământul preşcolar, primar şi gimnazial, cu condiţia acumulării unui minimum de 30 de credite transferabile din programul de formare psihopedagogică;b) nivelul ii (de aprofundare) care acordă absolvenţilor de studii universitare dreptul să ocupe posturi didactice în învăţământul liceal, postliceal şi superior, cu satisfacerea a două condiţii: (i) acumularea unui minimum de 60 de credite transferabile ...
ORDIN nr. 5.745 din 13 septembrie 2012 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare a programelor de formare psihopedagogica in vederea certificarii competentelor pentru profesia didactica EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 657 din 17 septembrie 2012
Având în vedere faptul că prima promoţie de studenţi admişi la studii universitare de licenţă conform legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, finalizează studiile în anul universitar 2013-2014 şi pot accede la studiile universitare de master didactic începând cu anul universitar 2014-2015,în conformitate cu prevederile hotărârii guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 237 din legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.art. 1se aprobă metodologia-cadru de organizare a programelor de formare psihopedagogică în vederea ...
METODOLOGIE din 10 septembrie 2012 privind studiul in limba materna si al Limbii si literaturii materne, al Limbii si literaturii romane, studiul Istoriei si traditiilor minoritatilor nationale si al Educatiei muzicale in limba materna EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 657 din 17 septembrie 2012
Cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie a fost elaborată în baza prevederilor legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare legea nr. 1/2011, ale constituţiei româniei, republicată, precum şi ale convenţiilor şi înţelegerilor internaţionale ratificate de românia.art. 2Învăţământul cu predare în limbile minorităţilor naţionale este garantat de art. 32 alin. (3) din constituţia româniei, republicată, de legea nr. 1/2011 şi de alte tratate, declaraţii, recomandări, convenţii internaţionale, ratificate de românia.art. 3În sensul prezentei metodologii, prin învăţământ cu predare în limbile minorităţilor naţionale se înţelege tipul de învăţământ în cadrul căruia, potrivit legii nr. 1/2011, toate disciplinele ...
ORDIN nr. 5.671 din 10 septembrie 2012 pentru aprobarea Metodologiei privind studiul in limba materna si al Limbii si literaturii materne, al Limbii si literaturii romane, studiul Istoriei si traditiilor minoritatilor nationale si al Educatiei muzicale in limba materna EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 657 din 17 septembrie 2012
În baza prevederilor art. 22 alin. (6) din hotărârea guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 46 alin (6) din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.art. 1se aprobă metodologia privind studiul în limba maternă şi al limbii şi literaturii materne, al limbii şi literaturii române, studiul istoriei şi tradiţiilor minorităţilor naţionale şi al educaţiei muzicale în limba maternă, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.art. 2direcţia generală învăţământ în limbile minorităţilor, relaţia ...
Monitorul Oficial 656 din 17 Septembrie 2012 (M. Of. 656/2012)
METODOLOGIE din 31 august 2012 de organizare si desfasurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacanteaza pe parcursul anului scolar 2012-2013 in unitatile de invatamant preuniversitar de stat EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 656 din 17 septembrie 2012
Cap. idispoziţii generaleart. 1(1) coordonarea metodologică a concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi particular este asigurată de ministerul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului.(2) conform art. 95 alin. (1) lit. l) şi m) din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, inspectoratele şcolare asigură:a) consiliere şi asistenţă unităţilor de învăţământ în gestionarea resurselor umane, a posturilor didactice, legalitatea organizării şi desfăşurării concursurilor de ocupare a posturilor didactice;b) gestionarea, reactualizarea şi publicarea bazei de date privind cadrele didactice calificate rămase nerepartizate şi posturile didactice/catedrele din unităţile de învăţământ preuniversitar de ...
ORDIN nr. 5.624 din 31 august 2012 pentru aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacanteaza pe parcursul anului scolar 2012-2013 in unitatile de invatamant preuniversitar de stat EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 656 din 17 septembrie 2012
În baza prevederilor art. 254 alin. (19) din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,în conformitate cu prevederile metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.560/2011, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul hotărârii guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.art. 1se aprobă metodologia de organizare şi desfăşurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului şcolar 2012-2013 în ...
Monitorul Oficial 654 din 14 Septembrie 2012 (M. Of. 654/2012)
ORDIN nr. 5.608 din 31 august 2012 privind organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2013-2014 EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 654 din 14 septembrie 2012
În baza prevederilor art. 94 alin. (2) lit. e) din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale ordinului ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 3.753/2011 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii în sistemul naţional de învăţământ, cu modificările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 22 alin. (6) din hotărârea guvernului nr. 536/2011 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.art. 1se aprobă calendarul admiterii în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2013-2014, prevăzut în anexa care face parte integrantă din ...








