Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie cadru din 29 mai 2024
Monitorul Oficial 15 bis din 10 Ianuarie 2025 (M. Of. 15 bis/2025)
ANEXĂ din 17 decembrie 2024 D8. Procesele de pregătire şi de achiziţie aferente PPP-urilor - Metodologie şi Ghid pentru Procesele de Pregătire şi de Achiziţie aferente PPP-urilor - REFORM/SC2021/077 EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 15 bis din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 6.695 din 17 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 15 din 10 ianuarie 2025.──────────acest proiect este realizat cu finanţare de la uniunea europeană prin institutul de suport tehnic şi cu cooperarea din partea dg reform a comisiei europene.abrevieriac autoritatea/entitatea contractantăacb analiză cost-beneficiuepec centrul european de expertiză în domeniul ppp-urilorafpc angajamente fiscale şi obligaţii contingenteuic unitatea internă de coordonare a proiectelor de pppipn invitaţie de participare la negociereipd invitaţie de participare la dialogmf ministerul finanţeloranap agenţia naţională pentru achiziţii publiceins institutul naţional de statisticăjoue jurnalul oficial al uniunii europeneueip unitatea de evaluare ...
ANEXĂ din 17 decembrie 2024 D7: Datoria Publică şi Deficitul - Metodologie şi Ghid pentru Identificarea şi Calculul Impactului PPP asupra Datoriei Publice şi Deficitului Bugetar - REFORM/SC2021/077 EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 15 bis din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 6.695 din 17 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 15 din 10 ianuarie 2025.──────────acest proiect este realizat cu finanţare de la uniunea europeană prininstrumentul de suport tehnic şi cu cooperare din partea dgreform a comisiei europene. (a se vedea imaginea asociată) abrevieri┌─────┬────────────────────────────────┐│pde │procedura de deficit excesiv │├─────┼────────────────────────────────┤│bei │banca europeană de investiţii │├─────┼────────────────────────────────┤│cpe │contract de performanţă ││ │energetică ...
ANEXĂ din 17 decembrie 2024 D6: Evaluarea Suportabilităţii - Metodologie şi Ghid pentru Evaluarea Suportabilităţii - REFORM/SC2021/077 EMITENT: Ministerul Finanţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 15 bis din 10 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 6.695 din 17 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 15 din 10 ianuarie 2025──────────abrevieridscr raportul de acoperire a serviciului datorieidsra contul de rezervă al serviciului datorieiepec centrul european de expertiză în domeniul ppp-urilorue uniunea europeanăafdc angajamente fiscale şi datorii contingentemf ministerul finanţelorcrÎ conturi de rezervă pentru întreţinereumip unitatea de management a investiţiilor publiceppp parteneriat public-privatcuprins1. scopul acestui document1.1. scopul acestui ghid1.2. ghid de lectură1.3. definiţie2. conceptul de suportabilitate Într-un ppp2.1. ce reprezintă suportabilitatea unui proiect?2.2. cine realizează evaluarea suportabilităţii?3. procesul de evaluare a suportabilitĂŢii3.1. abordarea pas cu pas a evaluării suportabilităţiianexa ...
Monitorul Oficial 72 din 29 Ianuarie 2025 (M. Of. 72/2025)
DECIZIA nr. 113 din 9 noiembrie 2024 referitoare la recunoaşterea încadrării activităţii în condiţii deosebite de muncă, conform art. 22 din Legea nr. 104/2003 EMITENT: Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 72 din 29 ianuarie 2025
Dosar nr. 2.102/1/2024┌──────────────┬───────────────────────┐│ │- vicepreşedintele ││mariana │Înaltei curţi de ││constantinescu│casaţie şi justiţie - ││ │preşedintele ││ │completului │├──────────────┼───────────────────────┤│carmen elena │- preşedintele secţiei ...
Monitorul Oficial 8 bis din 09 Ianuarie 2025 (M. Of. 8 bis/2025)
METODOLOGIE din 6 decembrie 2024 pentru monitorizarea, evaluarea, identificarea, prevenirea şi combaterea segregării şcolare în învăţământul preuniversitar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 8 bis din 9 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.701 din 6 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 8 din 9 ianuarie 2025.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează monitorizarea, identificarea, evaluarea şi prevenirea segregării şcolare, precum şi intervenţia în cazuri de segregare şcolară.(2) prezenta metodologie stabileşte cadrul general pentru acţiunile de prevenire şi monitorizare a segregării şcolare, calendarul monitorizării, precum şi acţiunile de prevenire a segregării şcolare sau de intervenţie în cazurile de segregare şcolară din unităţile de învăţământ preuniversitar. metodologia stabileşte obligaţiile privind desegregarea şcolară care revin unităţilor de învăţământ preuniversitar, inspectoratelor Şcolare judeţene,/inspectoratului Şcolar al municipiului bucureşti, ...
Monitorul Oficial 20 din 13 Ianuarie 2025 (M. Of. 20/2025)
METODOLOGIE din 20 decembrie 2024 privind înfiinţarea şi organizarea programelor de studii universitare de licenţă "Educaţie timpurie" EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 20 din 13 ianuarie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.841 din 20 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 20 din 13 ianuarie 2025.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1programul de studii universitare de licenţă „educaţie timpurie“ este programul de studii organizat în vederea accesului absolvenţilor la o carieră didactică în învăţământul preuniversitar şi certifică competenţele didactice corespunzătoare funcţiei didactice de profesor pentru educaţie timpurie.art. 2programul de studii universitare de licenţă „educaţie timpurie“ pregăteşte resursa umană pentru o carieră didactică în educaţia timpurie, formată din învăţământul antepreşcolar - pentru copii antepreşcolari cu vârste cuprinse între 3 luni şi 3 ani şi pentru preşcolar - ...
Monitorul Oficial 7 din 09 Ianuarie 2025 (M. Of. 7/2025)
CODUL SILVIC din 20 decembrie 2024 (Legea nr. 331/2024) EMITENT: Parlamentul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 7 din 9 ianuarie 2025
Parlamentul româniei adoptă prezenta lege.titlul idispoziţii generalecap. iobiectul de reglementare şi domeniul de aplicareart. 1fondul forestier naţional(1) terenurile cu destinaţie forestieră constituie fondul forestier naţional al româniei, denumit în continuare ffn, şi se supun prevederilor prezentei legi. (2) terenurile cu destinaţie forestieră sunt cele cuprinse în amenajamente silvice în vigoare la data de 1 ianuarie 1990, inclusiv cu modificările de suprafaţă, conform operaţiunilor de intrări-ieşiri efectuate şi/sau actelor administrative emise în condiţiile legii.(3) terenurile cu destinaţie forestieră au următoarele categorii de folosinţă:a) terenuri cu păduri;b) terenuri în curs de regenerare;c) terenuri destinate împăduririi: terenuri degradate şi terenuri ...
Monitorul Oficial 1320 bis din 30 Decembrie 2024 (M. Of. 1320 bis/2024)
METODOLOGIE din 19 decembrie 2024 privind organizarea taberelor studenţeşti EMITENT: Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1320 bis din 30 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 25.191 din 19 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1320 din 30 decembrie 2024.────────── (a se vedea imaginea asociată) titlul inorme privind repartizarea locurilor în taberele studenţeşti pe perioada vacanţelor de vară şi de iarnă, pentru studenţii înscrişi la cursurile cu frecvenţă în instituţiile de învăţământ superior de statcap. idispoziţii generaleart. 1cadrul legal pentru organizarea taberelor studenţeşti este reprezentat de:1. legea tinerilor nr. 350/2006,cu modificările şi completările ulterioare;2. hotărârea guvernului nr. 22/2022 privind organizarea şi funcţionarea ministerului familiei, tineretului şi egalităţii de Şanse, cu modificările şi completările ulterioare;3. hotărârea guvernului nr. 259/2006 privind aprobarea ...
Monitorul Oficial 1271 din 17 Decembrie 2024 (M. Of. 1271/2024)
AMENDAMENT din 18 septembrie 2024 convenit între Guvernul României şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, prin scrisoarea semnată la Bruxelles la 16 septembrie 2024 şi la Bucureşti la 18 septembrie 2024, şi rectificat prin scrisoarea semnată la Bucureşti la 29 octombrie 2024 şi la 1 noiembrie 2024, la Acordul de împrumut (Program pe bază de rezultate în sectorul sanitar din România) dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnat la New York la 23 septembrie 2019, amendat şi actualizat prin Scrisoarea de amendament semnată între România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare la Bucureşti la 31 iulie 2020 şi la 26 august 2020 EMITENT: Act Internaţional PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1271 din 17 decembrie 2024
──────────aprobat prin hotĂrÂrea nr. 1.592 din 12 decembrie 2024, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1271 din 17 decembrie 2024.──────────banca mondialăbird/ida/grupul băncii mondialeanna akhalkatsi,director, Ţările uniunii europeneregiunea europa şi asia centralăexcelenţei sale,domnul marcel-ioan boloş, ...
Monitorul Oficial 1268 din 17 Decembrie 2024 (M. Of. 1268/2024)
METODOLOGIE din 19 noiembrie 2024 de asigurare a omologării mijloacelor de învăţământ EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1268 din 17 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.442 din 19 noiembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1268 din 17 decembrie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie stabileşte cadrul general privind asigurarea omologării mijloacelor de învăţământ de către ministerul educaţiei, denumit în continuare me, în scopul utilizării acestora în sistemul naţional de învăţământ preuniversitar de stat, particular şi confesional, în conformitate cu legislaţia în vigoare.art. 2prezenta metodologie reglementează: a) scopul, principiile utilizării şi importanţa mijloacelor de învăţământ în procesul educaţional;b) categoriile de mijloace de învăţământ pentru care se poate solicita obţinerea omologării în vederea utilizării lor în sistemul de învăţământ ...








