Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina: Monitorul Oficial 389 din 29 Iunie 2013 Twitter Facebook

Monitorul Oficial 389 din 29 Iunie 2013

Monitorul Oficial 389 din 29 Iunie 2013 (M. Of. 389/2013)

1. ORDIN nr. 47 din 28 iunie 2013 pentru desemnarea furnizorilor de ultima instanta care au obligatia de a furniza energie electrica clientilor finali aflati in situatia de a nu li se mai asigura furnizarea din motive neimputabile acestora EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 389 din 29 iunie 2013

Având în vedere prevederile art. 5 alin. (1) lit. d) şi ale art. 9 alin. (1) lit. h) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 33/2007 privind organizarea şi funcţionarea autorităţii naţionale de reglementare în domeniul energiei, aprobată cu modificări şi completări prin legea nr. 160/2012, prevederile art. 54 şi al art. 96 alin. (5) din legea energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012, precum şi prevederile regulamentului privind furnizarea de ultimă opţiune a energiei electrice, aprobat prin ordinul preşedintelui autorităţii naţionale de reglementare în domeniul energiei nr. 14/2007,preşedintele autorităţii naţionale de reglementare în domeniul energiei emite următorul ordin:art. ...

2. ORDONANTA DE URGENTA nr. 76 din 26 iunie 2013 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 389 din 29 iunie 2013

Având în vedere că prin scrisorile de întrerupere a plăţilor din luna iulie 2012, dar şi prin cea de presuspendare a plăţilor din luna decembrie 2012 transmise de comisia europeană către autorităţile române nu au mai putut fi decontate cheltuieli din fonduri structurale, ceea ce pe termen mediu şi lung are impact asupra gradului de dezangajare automată a fondurilor aprobate româniei în domeniul transporturilor,întrucât pentru evitarea dezangajării fondurilor alocate româniei în domeniul transporturilor au fost luate o serie de măsuri în ceea ce priveşte introducerea unor proiecte majore pentru finanţare din fondul de coeziune precum linia de metrou a bucureştiului, ...

3. ORDONANTA DE URGENTA nr. 74 din 26 iunie 2013 privind unele masuri pentru imbunatatirea si reorganizarea activitatii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 389 din 29 iunie 2013

Având în vedere necesitatea consolidării cadrului legal privind lupta împotriva evaziunii,ţinând seama de importanţa existenţei unui mecanism unic de control care să înlăture paralelismele şi să elimine astfel evaluarea fiscală diferită sau chiar contrară a aceleiaşi operaţiuni economice,apreciind că neluarea de urgenţă a unor măsuri de îmbunătăţire a activităţii ministerului finanţelor publice - agenţia naţională de administrare fiscală şi a structurilor sale conduce la neîndeplinirea obiectivelor asumate de românia, legate de rezolvarea problemei arieratelor, reducerea evaziunii fiscale şi creşterea veniturilor colectate,având în vedere angajamentul asumat de românia în raport cu fondul monetar internaţional prin scrisoarea suplimentară de intenţie transmisă în ...

4. ORDONANTA DE URGENTA nr. 73 din 26 iunie 2013 privind ratificarea Scrisorii de intentie semnate de autoritatile romane la Bucuresti la 10 iunie 2013, aprobata prin Decizia Consiliului director al Fondului Monetar International din 26 iunie 2013 EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 389 din 29 iunie 2013

Având în vedere:- faptul că în data de 26 iunie 2013 prin decizia consiliului director al fondului monetar internaţional s-a aprobat încheierea aranjamentului stand-by de tip preventiv curent;- necesitatea finalizării demersurilor legislative interne concomitent cu finalizarea aranjamentului stand-by de tip preventiv curentşi luând în considerare faptul că aceste elemente constituie o situaţie extraordinară, a cărei reglementare nu poate fi amânată,în temeiul art. 115 alin. (4) din constituţia româniei, republicată,guvernul româniei adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.articol unicse ratifică scrisoarea de intenţie*) semnată de autorităţile române la bucureşti la 10 iunie 2013, aprobată prin decizia consiliului director al fondului monetar internaţional din ...

5. ORDONANTA DE URGENTA nr. 68 din 26 iunie 2013 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 389 din 29 iunie 2013

Având în vedere faptul că aplicarea dispoziţiilor ordonanţei de urgenţă a guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată cu modificări şi completări prin legea nr. 269/2009, cu modificările ulterioare, a generat numeroase contestaţii şi litigii,în considerarea faptului că, în prezent, majoritatea instituţiilor publice de cultură se confruntă cu dificultăţi în derularea actului managerial, generate, în parte, de interpretarea şi de aplicarea neunitară a legii, precum şi de existenţa unor lacune sau inadvertenţe legislative,în considerarea problemelor existente în reglementarea actuală, a controverselor apărute în aplicarea ordonanţei de urgenţă sus-menţionate, după modificarea acesteia prin legea de aprobare, care generează ...

Cautare document
Club Legislatia Muncii
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5
 

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice