Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
amendamente din 21 iunie 2013
Monitorul Oficial 778 bis din 27 Octombrie 2014 (M. Of. 778 bis/2014)
PROGRAM din 15 octombrie 2014 statistic naţional anual 2014*) EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 778 bis din 27 octombrie 2014
--------*) aprobat de hotărârea guvernului nr. 876/2014 publicată în monitorul oficial al româniei, partea i nr. 778 din 27 octombrie 2014.*font 9*cuprinsintroducere 1. statisticĂ economicĂ1.1. statistica agriculturii lucrĂri Şi cercetĂri statistice ce se vor realiza de cĂtre insproducţia vegetală la principalele culturiefectivele de animale existente la 1 decembrie şi producţia animalăefectivele de bovine existente la 1 iunieefectivele de porcine existente la 1 maiactivitatea economică a unităţilor agricole cu personalitate juridicănumărul poziţiilor înscrise în registrul agricol, utilaje, instalaţii pentruagricultură şi silvicultură, mijloace de transport şi construcţii agricoleexistente în gospodăriile populaţiei/exploataţiile ...
Monitorul Oficial 579 din 04 August 2014 (M. Of. 579/2014)
AMENDAMENTE DIN 21 IUNIE 2013 la Codul internaţional din 2000 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 2000) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014
Cap. 18cerinţe de exploatare1. după paragraful existent 18.5.3 se introduce un nou paragraf, după cum urmează:"18.5.4 membrii echipajului cu responsabilităţi de acces în spaţiu închis sau de salvare trebuie să participe la un exerciţiu de intrare în spaţiu închis şi de salvare, care trebuie să fie organizat la bordul navei cel puţin o dată la două luni."2. paragrafele existente 18.5.4 până la 18.5.10 se renumerotează cu, respectiv, 18.5.5 până la 18.5.11.3. prima frază din paragraful renumerotat 18.5.8.1 se modifică după cum urmează:"18.5.8.1 data când au loc adunările, detaliile cu privire la exerciţiile de abandon al navei şi exerciţiile în caz ...
REZOLUŢIA MSC.352(92) din 21 iunie 2013 privind amendamente la Codul internaţional din 2000 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 2000) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind articolul 28(b) al convenţiei privind crearea organizaţiei maritime internaţionale referitor la funcţiile comitetului,luând notă de rezoluţia msc.97(73), prin care a adoptat codul internaţional din 2000 pentru siguranţa navelor de mare viteză (codul hsc 2000), care a devenit obligatoriu în conformitate cu capitolul x din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas) (denumită în continuare convenţie),notând, de asemenea, articolul viii (b) şi regula x/1.2 ale convenţiei privind procedura de amendare a codului hsc 2000,luând în considerare amendamentele la codul hsc 2000 în cadrul celei de a nouăzeci şi doua sesiuni propuse şi difuzate ...
ORDIN nr. 1.206 din 22 iulie 2014 privind publicarea acceptării amendamentelor la Codul internaţional din 2000 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 2000), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.352(92) a Comitetului de siguranţă maritimă din 21 iunie 2013 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014
Având în vedere prevederile art. viii(b)(vi)(2)(bb) şi ale art. viii(b)(vii)(2) din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas 1974), la care românia a aderat prin decretul consiliului de stat nr. 80/1979, ale art. 2 din decizia consiliului 2013/267/ue din 13 mai 2013 privind poziţia care urmează să fie luată în numele uniunii europene în cadrul celei de a 65-a sesiuni a comitetului pentru protecţia mediului marin cu privire la modificarea sistemului de evaluare a stării navei şi în cadrul celei de a 92-a sesiuni a comitetului pentru siguranţă maritimă în ceea ce priveşte modificarea codului internaţional ...
AMENDAMENTE DIN 21 IUNIE 2013 la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014
Cap. 18cerinţe de exploatare1. după paragraful existent 18.5.3 se introduce un nou paragraf, după cum urmează:"18.5.4 membrii echipajului cu responsabilităţi de acces în spaţiu închis sau de salvare trebuie să participe la un exerciţiu de intrare în spaţiu închis şi de salvare, care trebuie să fie organizat la bordul navei cel puţin o dată la două luni."2. paragrafele existente 18.5.4 până la 18.5.10 se renumerotează cu, respectiv, 18.5.5 până la 18.5.11.3. prima frază din paragraful renumerotat 18.5.8 se modifică după cum urmează:"18.5.8 Înregistrări în jurnalul de borddata când au loc adunările, detaliile cu privire la exerciţiile de abandon al navei ...
REZOLUŢIA MSC. 351(92) din 21 iunie 2013 privind amendamente la Codul Internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind art. 28(b) din convenţia privind crearea organizaţiei maritime internaţionale, referitor la funcţiile comitetului,luând notă de rezoluţia msc.36(63), prin care s-a adoptat codul internaţional pentru siguranţa navelor de mare viteză (denumit în continuare codul hsc 1994), care a devenit obligatoriu conform capitolului x din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas) (denumită în continuare convenţia),notând, de asemenea, articolul viii(b) şi regula x/1.1 din convenţie cu privire la procedura de amendare a codului hsc 1994,luând în considerare amendamentele la codul hsc 1994, în cadrul celei de a nouăzeci şi doua sesiuni, propuse şi difuzate ...
ORDIN nr. 1.205 din 22 iulie 2014 privind publicarea acceptării amendamentelor la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.351(92) a Comitetului de siguranţă maritimă din 21 iunie 2013 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014
Având în vedere prevederile art. viii(b)(vi)(2)(bb) şi ale art. viii(b)(vii)(2) din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas 1974), la care românia a aderat prin decretul consiliului de stat nr. 80/1979, ale art. 2 din decizia consiliului 2013/267/ue din 13 mai 2013 privind poziţia care urmează să fie luată în numele uniunii europene în cadrul celei de a 65-a sesiuni a comitetului pentru protecţia mediului marin cu privire la modificarea sistemului de evaluare a stării navei şi în cadrul celei de a 92-a sesiuni a comitetului pentru siguranţă maritimă în ceea ce priveşte modificarea codului internaţional ...
Monitorul Oficial 551 din 25 Iulie 2014 (M. Of. 551/2014)
AMENDAMENTE DIN 21 IUNIE 2013 la Codul internaţional de management pentru exploatarea în siguranţă a navelor şi pentru prevenirea poluării (Codul internaţional de management al siguranţei - Codul I.S.M.) Partea A - Implementare EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 551 din 25 iulie 2014
Amendamente 6 resurse şi personal1 textul existent al paragrafului 6.2 se înlocuieşte cu următorul text:"6.2 compania trebuie să se asigure că fiecare navă:.1 dispune de personal navigant calificat, brevetat şi apt din punct de vedere medical în conformitate cu prevederile naţionale şi internaţionale; şi.2 dispune de echipaj corespunzător în scopul acoperirii tuturor aspectelor legate de menţinerea siguranţei operaţiunilor la bord*).____________*) se face referire la principiile de stabilire a echipajului minim de siguranţă, adoptate de organizaţie prinrezoluţia a.1047(27)."12 verificarea, examinarea şi evaluarea efectuate de către companie2 următorul nou paragraf 12.2 se introduce după paragraful 12.1 existent, iar paragrafele 12.2 până la ...
REZOLUŢIA MSC 353(92) din 21 iunie 2013 Amendamente la Codul internaţional de management pentru exploatarea în siguranţă a navelor şi pentru prevenirea poluării (Codul internaţional de management al siguranţei - Codul I.S.M.) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 551 din 25 iulie 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind articolul 28(b) din convenţia privind crearea organizaţiei maritime internaţionale referitor la funcţiile comitetului,luând notă de rezoluţia a.741(18), prin care adunarea a adoptat codul internaţional de management pentru exploatarea în siguranţă a navelor şi pentru prevenirea poluării (codul internaţional de management al siguranţei - codul i.s.m.) (denumit în continuare codul i.s.m.), care a devenit obligatoriu în temeiul capitolului ix al convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas) (denumită în continuare convenţia),notând, de asemenea, articolul viii(b) şi regula ix/1.1 ale convenţiei referitoare la procedura de amendare a codului i.s.m.,luând în considerare, la cea de-a ...
ORDIN nr. 1.197 din 16 iulie 2014 privind publicarea acceptării amendamentelor la Codul internaţional de management pentru exploatarea în siguranţă a navelor şi pentru prevenirea poluării (Codul internaţional de management al siguranţei - Codul I.S.M.), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.353(92) a Comitetului de siguranţă maritimă din 21 iunie 2013 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 551 din 25 iulie 2014
Având în vedere prevederile art. viii(b)(vi)(2)(bb) şi ale art. viii(b)(vii)(2) din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas 1974), la care românia a aderat prin decretul consiliului de stat nr. 80/1979, ale art. 2 din decizia consiliului 2013/267/ue din 13 mai 2013 privind poziţia care urmează să fie luată în numele uniunii europene în cadrul celei de a 65-a sesiuni a comitetului pentru protecţia mediului marin cu privire la modificarea sistemului de evaluare a stării navei şi în cadrul celei de a 92-a sesiuni a comitetului pentru siguranţă maritimă în ceea ce priveşte modificarea codului internaţional ...








