Monitorul Oficial
Strategie 2009
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
Selectati luna pentru care doriti sa afisam strategie din 2009
Monitorul Oficial 721 din 26 Octombrie 2009 (M. Of. 721/2009)
STRATEGIE din 7 octombrie 2009 privind tranzitia de la televiziunea analogica terestra la cea digitala terestra si implementarea serviciilor multimedia digitale la nivel national EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 721 din 26 octombrie 2009
Strategie din 7 octombrie 2009 privind tranziţia de la televiziunea analogicã terestrã la cea digitalã terestrã şi implementarea serviciilor multimedia digitale la nivel naţional emitent: guvernul publicat În: monitorul oficial nr. 721 din 26 octombrie 2009 cap. 1 cadrul general obligaţiile asumate de românia în calitate de stat membru al uniunii europene, precum şi interesul major manifestat pentru creşterea gradului de satisfacţie a cerinţelor consumatorilor au determinat lansarea procesului ...
Monitorul Oficial 525 din 30 Iulie 2009 (M. Of. 525/2009)
STRATEGIA GUVERNAMENTALA din 8 aprilie 2009 de dezvoltare a comunicatiilor electronice in banda larga in Romania pentru perioada 2009-2015 EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL I nr. 525 din 30 iulie 2009
Strategia guvernamentalĂ? din 8 aprilie 2009 de dezvoltare a comunicaţiilor electronice în bandã largã în românia pentru perioada 2009-2015 emitent: guvernul publicat În: monitorul oficial i nr. 525 din 30 iulie 2009 i. introducere comunicaţiile electronice în bandã largã au devenit o prioritate la nivel mondial în a doua jumãtate a anilor 1990, ca rezultat al faptului cã societatea bazatã pe cunoaştere are un impact semnificativ asupra competitivitãţii, dezvoltãrii rapide a comunicaţiilor şi ...
Monitorul Oficial 411 din 16 Iunie 2009 (M. Of. 411/2009)
STRATEGIA NATIONALA din 27 mai 2009 privind implementarea serviciului universal in sectorul comunicatiilor electronice EMITENT: MINISTERUL COMUNICATIILOR SI SOCIETATII INFORMATIONALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 411 din 16 iunie 2009
1. introducere comunicaţiile reprezintã astãzi pentru românia, ca şi pentru majoritatea statelor lumii, un sector strategic al economiei naţionale. amploarea investiţiilor atrase, expansiunea rapidã şi mai ales capacitatea de a induce un efect multiplicativ de creştere economicã, prin potenţialul deosebit de stimulare a dezvoltãrii altor sectoare, au transformat în ultimii 20 de ani comunicaţiile în unul dintre cele mai importante motoare ale economiei, atât la nivelul fiecãruia dintre statele lumii, cât şi la nivel global. sectorul comunicaţiilor electronice cunoaşte în românia o orientare clarã cãtre un anumit profil concurenţial. astfel, dezvoltarea ofertelor bazate pe ...