Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
PROTOCOL din 27 iunie 1997 armonizand Conventia internationala privind cooperarea pentru siguranta navigatiei aeriene EUROCONTROL din 13 decembrie 1960, dupa efectuarea unor modificari*)
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROTOCOL din 27 iunie 1997  armonizand Conventia internationala privind cooperarea pentru siguranta navigatiei aeriene EUROCONTROL din 13 decembrie 1960, dupa efectuarea unor modificari*)    Twitter Facebook
Cautare document

PROTOCOL din 27 iunie 1997 armonizand Conventia internationala privind cooperarea pentru siguranta navigatiei aeriene EUROCONTROL din 13 decembrie 1960, dupa efectuarea unor modificari*)

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 41 din 29 ianuarie 1999

--------
*) Traducere.

Republica Federala Germania, Republica Austria, Regatul Belgiei, Republica Bulgaria, Republica Cipru, Republica Croatia, Regatul Danemarcei, Regatul Spaniei, Republica Franceza, Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, Republica Grecia, Republica Ungaria, Irlanda, Republica Italia, Marele Ducat de Luxemburg, Republica Malta, Principatul Monaco, Regatul Norvegiei, Regatul Olandei, Republica Portugalia, Romania, Republica Slovacia, Republica Slovenia, Regatul Suediei, Confederatia Elvetiana, Republica Ceha, Republica Turcia,
considerand ca marirea traficului aerian, necesitatea de a centraliza la nivel european actiunile politice nationale ale fiecarui stat european si ca evolutia tehnologica a traficului aerian fac necesara o revizuire a Conventiei internationale EUROCONTROL privind cooperarea pentru siguranta navigatiei aeriene din 13 decembrie 1960, asa cum a fost amendata prin Protocolul de modificare din 12 februarie 1981, in scopul crearii unui sistem european uniform de gestionare a traficului aerian pentru controlul traficului aerian general in spatiul european, precum pe si in imprejurimile aeroporturilor,
considerand ca este de dorit sa se intareasca cooperarea intre statele din cadrul EUROCONTROL, in vederea organizarii eficace si a gestionarii in deplina siguranta a spatiului aerian pentru utilizatorii atat civili, cat si militari, pornind de la principiul fundamental ca spatiul aerian ar trebui considerat, din punctul de vedere al utilizatorilor lui, ca un sistem omogen, in special prin elaborarea unor politici, obiective, planuri, standarde si specificatii comune, precum si printr-o politica comuna in domeniul tarifelor de ruta, in stransa consultare cu utilizatorii serviciilor de trafic aerian si tinand seama de imperativele apararii,
considerand necesitatea de a asigura tuturor utilizatorilor spatiului aerian maximum de eficacitate la un cost minim compatibil cu nivelul necesar de siguranta si cu necesitatea de a minimiza efectele negative asupra mediului prin armonizarea si integrarea serviciilor insarcinate cu managementul traficului aerian in Europa,
considerand ca partile contractante recunosc necesitatea de a armoniza si integra sistemele lor de management al circulatiei aeriene in scopul crearii unui sistem european uniform de management al traficului aerian,
considerand importanta initiativelor locale in materie de gestionare a traficului aerian, in special la nivelul aeroporturilor,
considerand ca punerea in aplicare, in conformitate cu recomandarile Organizatiei Aviatiei Civile Internationale, in special in ceea ce priveste echitatea si transparenta, a unui sistem comun de tarife de ruta consolideaza bazele financiare ale sistemului european uniform de management al traficului aerian si faciliteaza consultarea utilizatorilor,
considerand ca EUROCONTROL constituie pentru partile contractante organul de cooperare in domeniul gestiunii traficului aerian,
dorind sa largeasca si sa intareasca cooperarea cu institutiile europene sau internationale care sunt interesate in realizarea obiectivelor incredintate EUROCONTROL in vederea imbunatatirii eficacitatii sale,
considerand, in consecinta, ca este oportuna crearea unui sistem european de management al traficului aerian, a carui functionare sa se intinda dincolo de limitele teritoriale ale fiecarei parti contractante, la intregul spatiu aerian acoperit prin conventie,
considerand ca este important pentru partile contractante sa ofere Organizatiei mijloacele juridice necesare pentru buna indeplinire a obiectivelor sale, in special in domeniul recuperarii tarifelor de ruta si al gestiunii fluxului traficului aerian,
recunoscand ca ar fi benefic sa se separe, in masura posibilitatilor, functiile sale de prestari de servicii pentru a permite Organizatiei sa se achite de sarcini in bune conditii de siguranta si eficacitate,
dorind sa incurajeze alte state europene sa devina membre ale acestei organizatii internationale,
au cazut de acord asupra urmatoarelor dispozitii:

ART. 1
Conventia internationala privind cooperarea pentru siguranta navigatiei aeriene EUROCONTROL, din 13 decembrie 1960, asa cum a fost amendata prin Protocolul din 6 iulie 1970, el insusi modificat prin Protocolul din 21 noiembrie 1978, si toate amendate prin Protocolul din 12 februarie 1981, denumita in continuare Conventia este inlocuita cu versiunea armonizata a textului conventiei, anexat la prezenta, care regrupeaza textele ramase in vigoare ale conventiei si modificarile introduse de Conferinta diplomatica din 27 iunie 1997.
ART. 2
1. Prezentul protocol este deschis spre semnare de catre toate statele care sunt parti la conventie la data de 27 iunie 1997.
El este, de asemenea, deschis, inainte de data intrarii in vigoare, spre semnare de catre oricare stat invitat la Conferinta diplomatica, in cursul careia a fost adoptat, si de catre oricare alt stat autorizat de catre Comisia permanenta printr-o decizie unanima sa il semneze.
2. Prezentul protocol va fi supus ratificarii, acceptarii sau aprobarii. Instrumentele de ratificare, de acceptare sau de aprobare vor fi depuse la Guvernul Regatului Belgiei.
3. Prezentul protocol va intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2000, sub rezerva ca toate statele-parti la conventie sa il fi ratificat, acceptat sau aprobat pana la acea data. Daca aceasta conditie nu poate fi indeplinita, el va intra in vigoare fie la 1 iulie fie la 1 ianuarie, care vor urma depunerii ultimului instrument de ratificare, de acceptare sau de aprobare, dupa cum depunerea va avea loc in primul sau in al doilea semestru al anului.
4. Pentru oricare stat semnatar al prezentului protocol care nu este parte la conventie si pentru care instrumentul de ratificare, de acceptare sau de aprobare este depus dupa intrarea in vigoare a prezentului protocol, acesta va intra in vigoare pentru acel stat in prima zi a celei de a doua luni de la data depunerii instrumentului sau de ratificare, de acceptare sau de aprobare.
5. Orice stat semnatar al prezentului protocol care nu este parte la conventie devine, prin ratificarea, acceptarea sau aprobarea acestui protocol, de asemenea, parte la conventie.
6. Guvernul Regatului Belgiei va notifica guvernelor celorlalte state-parti la conventie si oricarui stat semnatar al acestui protocol despre fiecare semnare, fiecare depunere a unui instrument de ratificare, de acceptare sau de aprobare si despre fiecare data de intrare in vigoare a prezentului protocol, in conformitate cu paragrafele 3 si 4.
ART. 3
Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentului protocol, Protocolul din 6 iulie 1970, asa cum a fost modificat prin Protocolul din 21 noiembrie 1978 si de art. XXXVIII al Protocolului din 12 februarie 1981, este inlocuit de Anexa III (intitulata "Dispozitii fiscale") la versiunea coordonata a textului conventiei anexate.
ART. 4
Incepand cu intrarea in vigoare a prezentului protocol, Acordul multilateral privind tarifele de ruta din 12 februarie 1981 este abrogat si inlocuit cu dispozitiile pertinente ale versiunii armonizate a textului conventiei anexate la protocol, inclusiv cu Anexa IV (intitulata "Dispozitii privind sistemul comun de tarife de ruta") la versiunea coordonata a textului conventiei anexate.
ART. 5
Guvernul Regatului Belgiei va inregistra prezentul protocol la secretarul general al Organizatiei Natiunilor Unite, in conformitate cu art. 102 al Cartei Natiunilor Unite, si la Consiliul Organizatiei Aviatiei Civile Internationale, conform art. 83 al Conventiei privind Aviatia Civila Internationala, semnata la Chicago la 7 decembrie 1944.
Drept care, subsemnatii plenipotentiari, dupa prezentarea imputernicirilor lor depline care au fost recunoscute ca valide, au semnat prezentul protocol.
Incheiat la Bruxelles la 27 iunie 1997, in limbile germana, engleza, bulgara, croata, daneza, spaniola, franceza, greaca, ungara, italiana, olandeza, norvegiana, portugheza, romana, slovaca, slovena, suedeza, ceha si turca, intr-un singur exemplar care va ramane depus la arhivele Guvernului Regatului Belgiei, care va trimite copii autentificate guvernelor celorlalte state semnatare. In caz de nepotrivire intre texte, textul in limba franceza prevaleaza.

Pentru Republica Federala Germania,
Pentru Republica Austria,
Pentru Regatul Belgiei,
Pentru Republica Bulgaria,
Pentru Republica Cipru,
Pentru Republica Croatia,
Pentru Regatul Danemarcei,
Pentru Regatul Spaniei,
Pentru Republica Franceza,
Pentru Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord,
Pentru Republica Grecia,
Pentru Republica Ungaria,
Pentru Irlanda,
Pentru Republica Italia,
Pentru Marele Ducat de Luxemburg,
Pentru Republica Malta,
Pentru Principatul Monaco,
Pentru Regatul Norvegiei,
Pentru Regatul Olandei,
Pentru Republica Portugheza,
Pentru Romania,
Pentru Republica Slovacia,
Pentru Republica Slovenia,
Pentru Regatul Suediei,
Pentru Confederatia Elvetiana,
Pentru Republica Ceha,
Pentru Republica Turcia,

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016