Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 111 din 21 decembrie 2006  privind finantarea unor proiecte de investitii care necesita o perioada mai lunga de un an pana la finalizare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 111 din 21 decembrie 2006 privind finantarea unor proiecte de investitii care necesita o perioada mai lunga de un an pana la finalizare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.031 din 27 decembrie 2006

Având în vedere necesitatea demarãrii cât mai urgente, începând cu anul 2007, a unor proiecte de investiţii prioritare, care nu mai necesitã amânare, presupun perioade de realizare mai lungi de un an şi a cãror finanţare nu poate fi realizatã prin prevederea alocãrilor bugetare necesare în bugetele ordonatorilor principali de credite ai bugetului de stat, ţinând cont de constrângerile bugetare existente,

în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta ordonanţã de urgenţã.

ART. 1
Prevederile prezentei ordonanţe de urgenţã se aplicã proiectelor de investiţii şi altor cheltuieli asimilate investiţiilor ai cãror beneficiari sunt ordonatori principali de credite ai bugetului de stat şi care se realizeazã pe o perioadã mai mare de un an, plãţile aferente urmând a se efectua, de la momentul finalizãrii obiectivului de investiţii, eşalonat pe mai mulţi ani.
ART. 2
(1) Ordonatorii principali de credite ai bugetului de stat prezintã anual, spre aprobare, ca anexe la bugetele proprii, proiectele de investiţii prevãzute la art. 1, a cãror finanţare se asigurã potrivit prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţã.
(2) În aplicarea prevederilor alin. (1), ordonatorii principali de credite detaliazã fiecare proiect de investiţii pe credite de angajament şi credite bugetare, iar în cadrul acestora sumele se eşaloneazã pe ani în funcţie de perioada în care se efectueazã angajamentele legale şi plãţile aferente acestora.
ART. 3
(1) Ordonatorii principali de credite încheie angajamente legale în vederea finalizãrii proiectelor de investiţii, cu încadrarea în sumele aprobate pentru creditele de angajament, potrivit prevederilor art. 2 alin. (2).
(2) Pentru investiţiile realizate în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţã plãţile se efectueazã de cãtre ordonatorii principali de credite din creditele bugetare aprobate acestora potrivit prevederilor art. 2 alin. (2), de la momentul finalizãrii proiectelor de investiţii, eşalonat pe mai mulţi ani.
(3) Finanţarea proiectelor de investiţii prevãzute la art. 1 se realizeazã de cãtre instituţii financiare pânã la momentul finalizãrii acestora, prin efectuarea de plãţi cãtre furnizori/contractanţi, pe baza certificãrii de cãtre ordonatorii principali de credite a respectãrii condiţiilor contractuale stabilite în vederea realizãrii proiectelor de investiţii.
(4) Selecţia instituţiilor financiare care vor finanţa proiectele de investiţii, în conformitate cu alin. (3), se face potrivit legislaţiei în vigoare, ordonatorii principali de credite şi Ministerul Finanţelor Publice aprobând condiţiile de finanţare oferite de cãtre instituţiile financiare, premergãtor încheierii documentaţiei aferente finanţãrii.
(5) Creditele bugetare prevãzute la alin. (2) cuprind ratele scadente rezultate din rambursarea finanţãrilor aferente realizãrii investiţiilor finalizate, prevãzute la alin. (3), precum şi costurile asociate acestora, respectiv dobânzi, comisioane şi alte costuri aferente acestor finanţãri.
ART. 4
(1) Prin derogare de la <>art. 20 din Legea datoriei publice nr. 313/2004 , în scopul asigurãrii finanţãrii proiectelor de investiţii, conform art. 3 alin. (3), Ministerul Finanţelor Publice poate utiliza instrumente şi tehnici specifice de administrare a riscurilor şi obligaţiilor financiare, decurgând din contractele încheiate de beneficiarii proiectelor de investiţii, prin încheierea unor acorduri cu instituţiile finanţatoare.
(2) Cheltuielile sau veniturile obţinute de Ministerul Finanţelor Publice în urma efectuãrii operaţiunilor conform alin. (1) reprezintã cheltuieli, respectiv venituri ale bugetului de stat.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 21 decembrie 2006.
Nr. 111.
----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016