Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 6.172 din 28 octombrie 2022  privind aprobarea Calendarului etapelor şi acţiunilor pentru stabilirea cifrei de şcolarizare în învăţământul preuniversitar dual şi în învăţământul profesional de stat pentru anul şcolar 2023-2024, a modelelor proiectelor cifrei de şcolarizare în învăţământul preuniversitar dual şi în învăţământul profesional de stat pentru avizarea de către Comitetul local de dezvoltare a parteneriatului social, Centrul Naţional de Dezvoltare a Învăţământului Profesional şi Tehnic şi unitatea administrativ-teritorială, precum şi a modelelor Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 6.172 din 28 octombrie 2022 privind aprobarea Calendarului etapelor şi acţiunilor pentru stabilirea cifrei de şcolarizare în învăţământul preuniversitar dual şi în învăţământul profesional de stat pentru anul şcolar 2023-2024, a modelelor proiectelor cifrei de şcolarizare în învăţământul preuniversitar dual şi în învăţământul profesional de stat pentru avizarea de către Comitetul local de dezvoltare a parteneriatului social, Centrul Naţional de Dezvoltare a Învăţământului Profesional şi Tehnic şi unitatea administrativ-teritorială, precum şi a modelelor "Situaţia solicitărilor operatorilor economici şi propunerea de cifră de şcolarizare la învăţământul profesional de stat, pentru anul şcolar 2023-2024" şi "Solicitare de şcolarizare în învăţământul profesional de stat pentru anul şcolar 2023-2024"

EMITENT: Ministerul Educaţiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1071 din 4 noiembrie 2022
    Având în vedere:
    - prevederile art. 23 din Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.732/2022;
    – prevederile art. 9 din Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului profesional de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 5.033/2016, cu modificările şi completările ulterioare,

    în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 369/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul educaţiei emite prezentul ordin.
    ART. 1
    Se aprobă Calendarul etapelor şi acţiunilor pentru stabilirea cifrei de şcolarizare în învăţământul preuniversitar dual şi în învăţământul profesional de stat pentru anul şcolar 2023-2024, prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 2
    Se aprobă modelele proiectelor cifrei de şcolarizare în învăţământul preuniversitar dual şi în învăţământul profesional de stat pentru avizarea de către Comitetul local de dezvoltare a parteneriatului social (CLDPS), Centrul Naţional de Dezvoltare a Învăţământului Profesional şi Tehnic (CNDIPT) şi unitatea administrativ-teritorială (UAT), prevăzute în anexele nr. 2-4 care fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 3
    Se aprobă modelul „Situaţia solicitărilor operatorilor economici şi propunerea de cifră de şcolarizare la învăţământul profesional de stat, pentru anul şcolar 2023-2024“, în vederea transmiterii de către unităţile de învăţământ la inspectoratele şcolare, prevăzut în anexa nr. 5 care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 4
    Se aprobă modelul „Solicitare de şcolarizare în învăţământul profesional de stat pentru anul şcolar 2023-2024“, prevăzut în anexa nr. 6 care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 5
    Direcţia generală învăţământ preuniversitar, Direcţia generală management resurse umane şi reţea şcolară, Direcţia generală minorităţi şi relaţia cu Parlamentul, Centrul Naţional de Dezvoltare a Învăţământului Profesional şi Tehnic, inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti şi unităţile de învăţământ preuniversitar care şcolarizează în învăţământul preuniversitar dual şi profesional de stat duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. 6
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul educaţiei,
                    Gigel Paraschiv,
                    secretar de stat


    Bucureşti, 28 octombrie 2022.
    Nr. 6.172.
    ANEXA 1

    CALENDARUL
    etapelor şi acţiunilor pentru stabilirea cifrei de şcolarizare în
    învăţământul preuniversitar dual şi în învăţământul profesional de stat
    pentru anul şcolar 2023-2024

┌────┬─────────────────────────┬──────────┐
│ │ │Perioada/ │
│ │ │Termenul │
│Nr. │Etapa/Acţiunea │de │
│crt.│ │finalizare│
│ │ │a etapei/ │
│ │ │acţiunii │
├────┴─────────────────────────┴──────────┤
│ETAPA 1 │
├─────────────────────────────────────────┤
│Informarea operatorilor economici şi a │
│autorităţilor publice locale cu privire │
│la Calendarul etapelor şi acţiunilor │
│pentru stabilirea cifrei de şcolarizare │
│în învăţământul preuniversitar dual şi în│
│învăţământul profesional de stat pentru │
│anul şcolar 2023-2024 │
├────┬─────────────────────────┬──────────┤
│ │Inspectoratele şcolare │ │
│ │judeţene/Inspectoratul │ │
│ │Şcolar al Municipiului │ │
│ │Bucureşti (ISJ/ISMB) │ │
│ │realizează, cu sprijinul │ │
│ │camerelor de comerţ şi al│ │
│ │instituţiilor │ │
│ │reprezentate în │ │
│ │comitetele locale de │ │
│ │dezvoltare a │ │
│ │parteneriatului social, │ │
│ │acţiuni de informare şi │ │
│ │popularizare în rândul │ │
│ │operatorilor economici şi│ │
│ │al unităţilor de │ │
│ │învăţământ profesional şi│ │
│ │tehnic privind calendarul│ │
│ │etapelor şi acţiunilor │ │
│ │pentru stabilirea cifrei │ │
│ │de şcolarizare în │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual şi în│ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │de stat pentru anul │ │
│ │şcolar 2023-2024. ISJ/ │ │
│ │ISMB publică pe site-ul │până la 7 │
│1. │instituţiei calendarul │noiembrie │
│ │etapelor şi acţiunilor │2022 │
│ │pentru stabilirea cifrei │ │
│ │de şcolarizare în │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual şi în│ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │de stat pentru anul │ │
│ │şcolar 2023-2024. │ │
│ │NOTĂ: │ │
│ │În toate acţiunile de │ │
│ │popularizare, precum şi │ │
│ │în anunţul publicat pe │ │
│ │site-urile │ │
│ │inspectoratelor şcolare, │ │
│ │operatorii economici vor │ │
│ │fi avertizaţi cu privire │ │
│ │la termenul-limită de │ │
│ │transmitere a │ │
│ │formularelor de │ │
│ │solicitare de şcolarizare│ │
│ │în învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual şi în│ │
│ │cel profesional de stat │ │
│ │pentru a putea fi luate │ │
│ │în considerare pentru │ │
│ │proiectul planului de │ │
│ │şcolarizare. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │ISJ/ISMB informează │ │
│ │autorităţile │ │
│ │administraţiei publice │ │
│ │locale cu privire la │ │
│ │rolurile acestora în │ │
│ │stabilirea cifrei de │ │
│ │şcolarizare şi încheierea│ │
│ │contractelor de │ │
│ │parteneriat pentru │ │
│ │învăţământul │până la 7 │
│2. │preuniversitar dual. │noiembrie │
│ │NOTĂ: │2022 │
│ │Autorităţile │ │
│ │administraţiei publice │ │
│ │locale vor fi informate │ │
│ │cu privire la necesitatea│ │
│ │încheierii contractelor │ │
│ │de parteneriat pentru │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual în │ │
│ │perioada menţionată în │ │
│ │prezentul calendar. │ │
├────┴─────────────────────────┴──────────┤
│ETAPA a 2-a │
├─────────────────────────────────────────┤
│Realizarea propunerilor privind locurile │
│în învăţământul preuniversitar dual şi în│
│învăţământul profesional de stat │
├─────────────────────────────────────────┤
│ETAPA 2 A │
│Învăţământ preuniversitar dual │
├────┬─────────────────────────┬──────────┤
│ │Operatorii economici │ │
│ │transmit la Centrul │ │
│ │Naţional de Dezvoltare a │ │
│ │Învăţământului │ │
│ │Profesional şi Tehnic │ │
│ │(CNDIPT) solicitările de │ │
│ │şcolarizare în │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual, │ │
│ │conform modelului de │ │
│ │solicitare din anexa nr. │ │
│ │2 la Metodologia de │ │
│ │organizare şi funcţionare│ │
│ │a învăţământului dual, │ │
│ │aprobată prin Ordinul │ │
│ │ministrului educaţiei nr.│ │
│ │5.732/2022. │ │
│ │NOTĂ: │ │
│ │Solicitările din partea │ │
│ │operatorilor economici se│ │
│ │vor transmite la CNDIPT │ │
│ │prin e-mail la adresa │ │
│ │tvet@tvet.ro sau fax 021 │până la 25│
│1. │3125498, cu respectarea │noiembrie │
│ │termenului-limită │2022 │
│ │prevăzut în prezentul │ │
│ │calendar. │ │
│ │Eventuale solicitări din │ │
│ │partea operatorilor │ │
│ │economici adresate │ │
│ │unităţilor de învăţământ │ │
│ │sau inspectoratelor │ │
│ │şcolare vor fi │ │
│ │redirecţionate cu │ │
│ │celeritate la CNDIPT. │ │
│ │Nerespectarea │ │
│ │termenului-limită │ │
│ │prevăzut în prezentul │ │
│ │calendar pentru │ │
│ │transmiterea │ │
│ │solicitărilor din partea │ │
│ │operatorilor economici │ │
│ │conduce la riscul │ │
│ │necuprinderii │ │
│ │solicitărilor în │ │
│ │proiectul planului de │ │
│ │şcolarizare. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │CNDIPT centralizează │ │
│ │solicitările operatorilor│ │
│ │economici şi transmite │ │
│ │către inspectoratele │ │
│ │şcolare şi unităţile │ │
│ │administrativ-teritoriale│până la 2 │
│2. │pe raza cărora sa │decembrie │
│ │solicitat şcolarizarea │2022 │
│ │situaţia solicitărilor │ │
│ │operatorilor economici │ │
│ │pentru şcolarizare în │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │Inspectoratele şcolare │ │
│ │analizează împreună cu │ │
│ │unităţile de învăţământ │ │
│ │solicitările operatorilor│ │
│ │economici, în │ │
│ │conformitate cu │ │
│ │obligaţiile prevăzute la │ │
│ │art. 23 alin. (6)-(8) din│ │
│ │Metodologia de organizare│ │
│ │şi funcţionare a │ │
│ │învăţământului dual, │ │
│ │aprobată prin Ordinul │ │
│ │ministrului educaţiei nr.│ │
│ │5.732/2022, şi transmit │ │
│ │la CNDIPT situaţia cu │ │
│ │locurile propuse, ca │ │
│ │răspuns la aceste │ │
│ │solicitări, conform │ │
│ │anexelor nr. 2 şi 3 la │ │
│ │ordinul de aprobare a │ │
│ │prezentului calendar │până la 9 │
│3. │(fără avize, în această │decembrie │
│ │fază). │2022 │
│ │NOTĂ: │ │
│ │Anexele nr. 2 şi 3 la │ │
│ │ordin vor conţine în │ │
│ │rubrica „Observaţii“ │ │
│ │argumente obiective în │ │
│ │cazul în care numărul de │ │
│ │locuri din propunerea de │ │
│ │ofertă de şcolarizare nu │ │
│ │satisface integral │ │
│ │solicitarea de │ │
│ │şcolarizare din partea │ │
│ │operatorilor economici, │ │
│ │cu respectarea │ │
│ │precizărilor din art. 23 │ │
│ │alin. (6)-(8) din │ │
│ │Metodologia de organizare│ │
│ │şi funcţionare a │ │
│ │învăţământului dual, │ │
│ │aprobată prin Ordinul │ │
│ │ministrului educaţiei nr.│ │
│ │5.732/2022. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │CNDIPT analizează gradul │ │
│ │de satisfacere a │ │
│ │solicitărilor │ │
│ │operatorilor economici, │ │
│ │motivele de nesatisfacere│ │
│ │a acestora la nivel │ │
│ │judeţean/al municipiului │ │
│ │Bucureşti şi iniţiază, │ │
│ │după caz, demersuri │ │
│ │pentru identificarea │ │
│ │soluţiilor de satisfacere│până la 13│
│4. │la nivel regional a │decembrie │
│ │solicitărilor care, din │2022 │
│ │motive obiective, nu pot │ │
│ │fi satisfăcute la nivel │ │
│ │judeţean. CNDIPT │ │
│ │formulează propuneri │ │
│ │pentru creşterea gradului│ │
│ │de satisfacere a │ │
│ │solicitărilor │ │
│ │operatorilor economici, │ │
│ │pe care le transmite la │ │
│ │ISJ/ISMB. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │ISJ/ISMB definitivează │ │
│ │situaţia cu locurile │ │
│ │propuse pentru │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual şi │ │
│ │transmite situaţia la │ │
│ │CNDIPT conform anexelor │ │
│ │nr. 2 şi 3 la ordinul de │ │
│ │aprobare a prezentului │ │
│ │calendar (fără avizări, │ │
│ │în această fază). │ │
│ │NOTĂ: │ │
│ │În situaţia │ │
│ │nesoluţionării │ │
│ │propunerilor CNDIPT │ │
│ │pentru creşterea gradului│până la 16│
│5. │de satisfacere a │decembrie │
│ │solicitărilor │2022 │
│ │operatorilor economici, │ │
│ │ISJ/ISMB vor/va furniza │ │
│ │în rubrica „Observaţii“ a│ │
│ │anexelor nr. 2 şi 3 la │ │
│ │ordin argumentele pentru │ │
│ │care nu au fost │ │
│ │soluţionate, în raport cu│ │
│ │precizările din art. 23 │ │
│ │alin. (6)-(8) din │ │
│ │Metodologia de organizare│ │
│ │şi funcţionare a │ │
│ │învăţământului dual, │ │
│ │aprobată prin Ordinul │ │
│ │ministrului educaţiei nr.│ │
│ │5.732/2022. │ │
├────┴─────────────────────────┴──────────┤
│ETAPA 2 B │
│Învăţământ profesional │
├────┬─────────────────────────┬──────────┤
│ │Operatorii economici │ │
│ │înaintează unităţilor de │ │
│ │învăţământ profesional şi│ │
│ │tehnic sau │ │
│ │inspectoratelor şcolare │ │
│ │solicitările de │ │
│ │şcolarizare în │ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │de stat pentru anul │ │
│ │şcolar 2023-2024, conform│ │
│ │modelului prevăzut în │ │
│ │anexa nr. 6 la ordin. │ │
│ │NOTĂ: │ │
│ │ISJ/ISMB transmit/ │până la 25│
│1. │transmite solicitările │noiembrie │
│ │primite de la operatorii │2022 │
│ │economici la unităţile de│ │
│ │învăţământ nominalizate │ │
│ │în solicitările │ │
│ │operatorilor economici │ │
│ │sau, în absenţa │ │
│ │nominalizării de către │ │
│ │operatorii economici a │ │
│ │unei unităţi de │ │
│ │învăţământ, la unităţi de│ │
│ │învăţământ care pot │ │
│ │cuprinde în oferta │ │
│ │educaţională calificările│ │
│ │solicitate. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │Unităţile de învăţământ │ │
│ │profesional şi tehnic │ │
│ │înaintează la ISJ/ISMB │ │
│ │Situaţia solicitărilor │ │
│ │operatorilor economici şi│ │
│ │propunerile de cifre de │ │
│ │şcolarizare în │ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │de stat pentru anul │ │
│ │şcolar 2023-2024, conform│ │
│ │anexei nr. 5 la ordinul │ │
│ │de aprobare a prezentului│ │
│ │calendar, împreună cu │ │
│ │contractele-cadru │ │
│ │încheiate. │ │
│ │NOTĂ: │ │
│ │În conformitate cu art. 8│ │
│ │din Metodologia de │ │
│ │organizare şi funcţionare│ │
│ │a învăţământului │până la 2 │
│2. │profesional de stat, │decembrie │
│ │aprobată prin Ordinul │2022 │
│ │ministrului educaţiei │ │
│ │naţionale şi cercetării │ │
│ │ştiinţifice nr. 5.033/ │ │
│ │2016, cu modificările şi │ │
│ │completările ulterioare, │ │
│ │unităţile de învăţământ │ │
│ │au obligaţia să anexeze │ │
│ │la propunerea privind │ │
│ │planul de şcolarizare │ │
│ │contracte-cadru încheiate│ │
│ │cu operatori economici/ │ │
│ │instituţii publice, cu │ │
│ │respectarea modelului │ │
│ │contractului-cadru │ │
│ │stabilit prin Ordinul │ │
│ │ministrului educaţiei │ │
│ │naţionale şi cercetării │ │
│ │ştiinţifice nr. 5.033/ │ │
│ │2016, cu modificările şi │ │
│ │completările ulterioare. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │ISJ/ISMB centralizează │ │
│ │situaţiile transmise de │ │
│ │unităţile de învăţământ │ │
│ │şi analizează gradul de │ │
│ │satisfacere a │ │
│ │solicitărilor. ISJ/ISMB │ │
│ │identifică împreună cu │ │
│ │unităţile de învăţământ │ │
│ │soluţii pentru asigurarea│ │
│ │unui grad de satisfacere │ │
│ │cât mai înalt a │ │
│ │solicitărilor │ │
│ │operatorilor economici. │ │
│ │ISJ/ISMB transmit/ │ │
│ │transmite la CNDIPT │ │
│ │situaţia cu locurile │ │
│ │propuse la învăţământul │ │
│ │profesional de stat, ca │ │
│ │răspuns la solicitările │ │
│ │operatorilor economici, │ │
│ │conform anexei nr. 4 la │ │
│ │ordinul de aprobare a │până la 9 │
│3. │prezentului calendar │decembrie │
│ │(fără avizări, în această│2022 │
│ │fază). │ │
│ │NOTĂ: │ │
│ │ISJ/ISMB completează │ │
│ │anexa nr. 4 la ordin cu │ │
│ │toate solicitările │ │
│ │operatorilor economici, │ │
│ │indiferent dacă pentru │ │
│ │acestea sunt sau nu sunt │ │
│ │alocate locuri în │ │
│ │situaţia cu locurile │ │
│ │propuse. Anexa nr. 4 la │ │
│ │ordin va conţine în │ │
│ │rubrica „Observaţii“ │ │
│ │argumente obiective în │ │
│ │cazul în care numărul de │ │
│ │locuri din propunerea de │ │
│ │ofertă de şcolarizare nu │ │
│ │satisface integral │ │
│ │solicitarea de │ │
│ │şcolarizare din partea │ │
│ │operatorilor economici. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │CNDIPT analizează gradul │ │
│ │de satisfacere a │ │
│ │solicitărilor │ │
│ │operatorilor economici, │ │
│ │motivele de nesatisfacere│ │
│ │a acestora la nivel │până la 13│
│4. │judeţean şi formulează │decembrie │
│ │propuneri pentru │2022 │
│ │creşterea gradului de │ │
│ │satisfacere a │ │
│ │solicitărilor │ │
│ │operatorilor economici, │ │
│ │pe care le transmite la │ │
│ │ISJ/ISMB. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │ISJ/ISMB definitivează │ │
│ │situaţia cu locurile │ │
│ │propuse la învăţământul │ │
│ │profesional de stat, în │ │
│ │urma propunerilor │ │
│ │formulate de CNDIPT, │ │
│ │conform anexei nr. 4 la │ │
│ │ordin (fără avizări, în │ │
│ │această fază). │ │
│ │NOTĂ: │ │
│ │În situaţia │până la 16│
│5. │nesoluţionării │decembrie │
│ │propunerilor CNDIPT │2022 │
│ │pentru creşterea gradului│ │
│ │de satisfacere a │ │
│ │solicitărilor │ │
│ │operatorilor economici, │ │
│ │ISJ/ISMB vor/va furniza │ │
│ │în rubrica „Observaţii“ a│ │
│ │anexei nr. 4 la ordin │ │
│ │argumentele pentru care │ │
│ │acestea nu au fost │ │
│ │soluţionate. │ │
├────┴─────────────────────────┴──────────┤
│ETAPA a 3-a │
│Analiza şi avizarea propunerilor de │
│locuri în proiectul cifrei de şcolarizare│
│la învăţământul profesional şi tehnic │
├────┬─────────────────────────┬──────────┤
│ │ISJ/ISMB organizează │ │
│ │şedinţă a Comitetului │ │
│ │local de dezvoltare a │ │
│ │parteneriatului social │ │
│ │(CLDPS) pentru analiza şi│ │
│ │avizarea numărului de │ │
│ │locuri pentru │ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │de stat şi pentru │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual. │ │
│ │La şedinţa CLDPS │ │
│ │participă şi │ │
│ │reprezentanţii CNDIPT, ai│ │
│ │operatorilor economici │19-23 │
│1. │care au solicitat │decembrie │
│ │şcolarizare în │2022 │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual, ai │ │
│ │unităţilor │ │
│ │administrativ-teritoriale│ │
│ │pe raza cărora s-a │ │
│ │solicitat şcolarizarea în│ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual de │ │
│ │către operatorii │ │
│ │economici, precum şi │ │
│ │directorii unităţilor de │ │
│ │învăţământ propuse să │ │
│ │şcolarizeze în │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │ISJ/ISMB transmit/ │ │
│ │transmite la unităţile de│ │
│ │învăţământ şi la │ │
│ │unităţile │ │
│ │administrativ-teritoriale│ │
│ │pe raza cărora se află │ │
│ │unităţile de învăţământ │ │
│ │respective proiectul │ │
│ │cifrei de şcolarizare la │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual, │ │
│ │avizat de CLDPS şi │ │
│ │CNDIPT, conform modelului│ │
│ │din anexa nr. 2 la │ │
│ │ordinul de aprobare a │19-23 │
│2. │prezentului calendar. ISJ│decembrie │
│ │/ISMB transmit/transmite │2022 │
│ │la unităţile de │ │
│ │învăţământ Proiectul │ │
│ │cifrei de şcolarizare la │ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │de stat, avizat de CLDPS │ │
│ │şi CNDIPT, conform anexei│ │
│ │nr. 4 la ordin. ISJ/ISMB │ │
│ │transmit/transmite la │ │
│ │CNDIPT proiectul cifrei │ │
│ │de şcolarizare la │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual şi │ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │de stat, conform anexelor│ │
│ │nr. 2-4 la ordin. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │Unităţile de învăţământ │ │
│ │care au cifră de │ │
│ │şcolarizare pentru │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual │ │
│ │încheie contractele de │până la 13│
│3. │parteneriat cu operatorii│ianuarie │
│ │economici şi cu unitatea │2023 │
│ │administrativ-teritorială│ │
│ │pe raza căreia se află │ │
│ │unitatea de învăţământ şi│ │
│ │transmit la inspectoratul│ │
│ │şcolar copii ale │ │
│ │contractelor. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │ISJ/ISMB organizează │ │
│ │şedinţă a CLDPS pentru │ │
│ │analiza şi avizarea │ │
│ │proiectului cifrei de │ │
│ │şcolarizare pentru │ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │şi tehnic (învăţământ │ │
│ │postliceal, învăţământ │ │
│ │liceal filiera │ │
│ │tehnologică, învăţământ │ │
│ │profesional de stat, │ │
│ │învăţământ preuniversitar│ │
│ │dual, stagii de pregătire│ │
│ │practică). La şedinţa │ │
│ │CLDPS participă │ │
│ │reprezentanţii CNDIPT, ai│ │
│ │operatorilor economici │ │
│ │care au solicitat │ │
│ │şcolarizare în │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual, ai │ │
│ │unităţilor │ │
│ │administrativ-teritoriale│ │
│ │pe raza cărora s-a │ │
│ │solicitat şcolarizarea în│ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual de │ │
│ │către operatorii │ │
│ │economici şi directorii │ │
│ │unităţilor de învăţământ │ │
│ │propuse să şcolarizeze în│ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual. │ │
│ │NOTĂ: │ │
│ │Cifrele de şcolarizare │ │
│ │pentru învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual │16-19 │
│4. │avizate în şedinţele │ianuarie │
│ │CLDPS din luna decembrie │2023 │
│ │sunt verificate şi │ │
│ │primesc avizul pentru │ │
│ │includerea în proiectul │ │
│ │planului de şcolarizare │ │
│ │doar în condiţiile │ │
│ │existenţei contractelor │ │
│ │de parteneriat încheiate │ │
│ │între unităţile de │ │
│ │învăţământ, operatorii │ │
│ │economici şi unitatea │ │
│ │administrativ-teritorială│ │
│ │pe raza căreia se află │ │
│ │unitatea de învăţământ. │ │
│ │Aceeaşi condiţionare se │ │
│ │aplică şi în ceea ce │ │
│ │priveşte existenţa │ │
│ │contractelor-cadru pentru│ │
│ │formarea profesională a │ │
│ │elevilor prin │ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │de stat, încheiate │ │
│ │conform Ordinului │ │
│ │ministrului educaţiei │ │
│ │naţionale şi cercetării │ │
│ │ştiinţifice nr. 5.033/ │ │
│ │2016, cu modificările şi │ │
│ │completările ulterioare. │ │
│ │Cifrele de şcolarizare │ │
│ │pentru învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual şi │ │
│ │pentru învăţământul │ │
│ │profesional de stat │ │
│ │avizate în şedinţele │ │
│ │CLDPS din luna decembrie │ │
│ │nu vor fi supuse unor noi│ │
│ │analize şi avizări decât │ │
│ │în cazuri speciale. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │ISJ/ISMB aprobă proiectul│până la 19│
│5. │cifrei de şcolarizare în │ianuarie │
│ │consiliul de │2023 │
│ │administraţie. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │ISJ/ISMB transmit/ │ │
│ │transmite proiectul │ │
│ │cifrei de şcolarizare la │ │
│ │Ministerul Educaţiei şi │ │
│ │la CNDIPT. Proiectul │ │
│ │cifrei de şcolarizare │ │
│ │transmis la CNDIPT va fi │ │
│ │însoţit de copii ale │ │
│ │contractelor de │ │
│ │parteneriat încheiate de │ │
│ │unităţile de învăţământ │ │
│ │cu operatorii economici │ │
│ │şi cu unitatea │ │
│ │administrativ-teritorială│ │
│ │pe raza căreia se află │ │
│ │unitatea de învăţământ, │ │
│ │pentru învăţământul │ │
│ │preuniversitar dual. │ │
│ │Proiectul cifrei de │ │
│ │şcolarizare cuprinde │ │
│ │anexele nr. 2-4 la │ │
│ │ordinul de aprobare a │ │
│ │prezentului calendar, │până la 20│
│6. │precum şi anexele la │ianuarie │
│ │planul de şcolarizare │2023 │
│ │referitoare la │ │
│ │învăţământul liceal, │ │
│ │profesional, │ │
│ │preuniversitar dual şi │ │
│ │postliceal, conform │ │
│ │metodologiei privind │ │
│ │fundamentarea cifrei de │ │
│ │şcolarizare pentru │ │
│ │învăţământul │ │
│ │preuniversitar de stat, │ │
│ │evidenţa efectivelor de │ │
│ │antepreşcolari, │ │
│ │preşcolari şi elevi │ │
│ │şcolarizaţi în unităţile │ │
│ │de învăţământ particular,│ │
│ │precum şi emiterea │ │
│ │avizului conform în │ │
│ │vederea organizării │ │
│ │reţelei unităţilor de │ │
│ │învăţământ preuniversitar│ │
│ │pentru anul şcolar │ │
│ │2023-2024. │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────┤
│ │CNDIPT transmite către │ │
│ │Ministerul Educaţiei │ │
│ │Situaţia centralizatoare │ │
│ │a proiectului cifrei de │ │
│ │şcolarizare pentru │ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │de stat şi învăţământul │27 │
│7. │preuniversitar dual, │ianuarie │
│ │precum şi Nota de │2023 │
│ │informare privind │ │
│ │avizarea de către CLDPS │ │
│ │şi CNDIPT a cifrei de │ │
│ │şcolarizare pentru │ │
│ │învăţământul profesional │ │
│ │şi tehnic. │ │
└────┴─────────────────────────┴──────────┘



    ANEXA 2

    Avizat, CLDPS
    Preşedinte/Vicepreşedinte,
    ...................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    Avizat, CNDIPT
    Inspector,
    ...................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    Avizat
    Reprezentant al unităţii administrativ-teritoriale,
    ..............................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    PROIECTUL CIFREI DE ŞCOLARIZARE
    în învăţământul preuniversitar dual pentru anul şcolar 2023-2024,
    de pe raza unităţii administrativ-teritoriale ......, judeţul ......^1)

┌────┬────────────┬───┬───────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│ │ │ │Datele de │Persoana de contact din │ │ │
│ │ │ │contact ale │partea operatorului │Solicitarea de şcolarizare │Repartizarea cifrei de şcolarizare în │
│ │Denumirea │CIF│operatorului │economic │ │învăţământul dual │
│Nr. │operatorului│/ │economic │ │ │ │
│crt.│economic │CUI├───────┬───────┼──────────┬──────┬───────┼────────┬────────────┬──────────┼──────┬─────────────┬──────────┬──────────┤
│ │ │ │ │ │Numele şi │ │ │Domeniul│Calificarea │Nr. de │Nr. de│Gradul de │Unitatea │Observaţii│
│ │ │ │e-mail │telefon│prenumele,│e-mail│telefon│de bază │profesională│locuri │locuri│satisfacere a│de │^2) │
│ │ │ │ │ │funcţia │ │ │ │ │solicitate│ │solicitărilor│învăţământ│ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴───────┴───────┴──────────┴──────┴───────┴────────┴────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴──────┴─────────────┴──────────┴──────────┘


    Inspector şcolar general,
    ...............................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    Inspector şcolar pentru învăţământul profesional şi tehnic,
    ...............................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    ^1) Se completează câte o situaţie centralizată pentru fiecare unitate administrativ-teritorială pe raza căreia au fost înregistrate solicitări ale operatorilor economici.
    ^2) Se completează cu argumente în cazul în care numărul de locuri din propunerea de ofertă de şcolarizare nu satisface integral solicitarea de şcolarizare din partea operatorilor economici.

    ANEXA 3

    Avizat, CLDPS
    Preşedinte/Vicepreşedinte,
    ...................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    Avizat, CNDIPT
    Inspector,
    ...................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    PROIECTUL CIFREI DE ŞCOLARIZARE
    în învăţământul preuniversitar dual pentru anul şcolar 2023-2024, din judeţul .............

┌────┬────────────┬───┬───────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│ │ │ │Datele de │Persoana de contact din │ │ │
│ │ │ │contact ale │partea operatorului │Solicitarea de şcolarizare │Repartizarea cifrei de şcolarizare în │
│ │Denumirea │CIF│operatorului │economic │ │învăţământul dual │
│Nr. │operatorului│/ │economic │ │ │ │
│crt.│economic │CUI├───────┬───────┼──────────┬──────┬───────┼────────┬────────────┬──────────┼──────┬─────────────┬──────────┬──────────┤
│ │ │ │ │ │Numele şi │ │ │Domeniul│Calificarea │Nr. de │Nr. de│Gradul de │Unitatea │Observaţii│
│ │ │ │e-mail │telefon│prenumele,│e-mail│telefon│de bază │profesională│locuri │locuri│satisfacere a│de │^1) │
│ │ │ │ │ │funcţia │ │ │ │ │solicitate│ │solicitărilor│învăţământ│ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴───────┴───────┴──────────┴──────┴───────┴────────┴────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴──────┴─────────────┴──────────┴──────────┘


    Inspector şcolar general,
    ..................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    Inspector şcolar pentru învăţământul profesional şi tehnic,
    ..................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    ^1) Se completează cu argumente în cazul în care numărul de locuri din propunerea de ofertă de şcolarizare nu satisface integral solicitarea de şcolarizare din partea operatorilor economici.

    ANEXA 4

    Avizat, CLDPS
    Preşedinte/Vicepreşedinte,
    ...................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    Avizat, CNDIPT
    Inspector,
    ...................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    PROIECTUL CIFREI DE ŞCOLARIZARE
    în învăţământul profesional de stat, pentru anul şcolar 2023-2024, din judeţul .............

┌────┬────────────┬───┬───────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│ │ │ │Datele de │Persoana de contact din │ │ │
│ │ │ │contact ale │partea operatorului │Solicitarea de şcolarizare │Repartizarea cifrei de şcolarizare în │
│ │Denumirea │CIF│operatorului │economic │ │învăţământul profesional │
│Nr. │operatorului│/ │economic │ │ │ │
│crt.│economic │CUI├───────┬───────┼──────────┬──────┬───────┼────────┬────────────┬──────────┼──────┬─────────────┬──────────┬──────────┤
│ │ │ │ │ │Numele şi │ │ │Domeniul│Calificarea │Nr. de │Nr. de│Gradul de │Unitatea │Observaţii│
│ │ │ │e-mail │telefon│prenumele,│e-mail│telefon│de bază │profesională│locuri │locuri│satisfacere a│de │^1) │
│ │ │ │ │ │funcţia │ │ │ │ │solicitate│ │solicitărilor│învăţământ│ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼───────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴───────┴───────┴──────────┴──────┴───────┴────────┴────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┼──────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴──────┴─────────────┴──────────┴──────────┘


    Inspector şcolar general,
    ...................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    Inspector şcolar pentru învăţământul profesional şi tehnic,
    .................................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    ^1) Se completează cu argumente în cazul în care numărul de locuri din propunerea de ofertă de şcolarizare nu satisface integral solicitarea de şcolarizare din partea operatorilor economici.

    ANEXA 5

    Unitatea de învăţământ: .........................
    SITUAŢIA
    solicitărilor operatorilor economici şi propunerea de cifră de şcolarizare la învăţământul profesional de stat
    pentru anul şcolar 2023-2024^1)

┌────┬────────────┬───┬──────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ │ │ │Datele de │Persoana de contact din │ │Repartizarea cifrei de │
│ │ │ │contact ale │partea operatorului │Solicitarea de şcolarizare │şcolarizare în învăţământul │
│ │Denumirea │CIF│operatorului │economic │ │profesional │
│Nr. │operatorului│/ │economic │ │ │ │
│crt.│economic │CUI├──────┬───────┼──────────┬──────┬───────┼────────┬────────────┬──────────┼──────┬─────────────┬──────────┤
│ │ │ │ │ │Numele şi │ │ │Domeniul│Calificarea │Nr. de │Nr. de│Gradul de │Observaţii│
│ │ │ │e-mail│telefon│prenumele,│e-mail│telefon│de bază │profesională│locuri │locuri│satisfacere a│^2) │
│ │ │ │ │ │funcţia │ │ │ │ │solicitate│ │solicitărilor│ │
├────┼────────────┼───┼──────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼──────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼──────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼──────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼──────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼──────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼──────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼────────┼────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴──────┴───────┴──────────┴──────┴───────┴────────┴────────────┼──────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴──────┴─────────────┴──────────┘


    Director,
    ........................
    (numele şi prenumele)
    Semnătura
    ^1) Se completează toţi operatorii economici care au solicitat şcolarizare în învăţământul profesional prin comunicare direct cu unitatea de învăţământ, precum şi operatorii economici care s-au adresat inspectoratului şcolar, iar acesta a direcţionat solicitările lor către unitatea de învăţământ.
    ^2) Se completează cu argumente în cazul în care numărul de locuri din propunerea de ofertă de şcolarizare nu satisface integral solicitarea de şcolarizare din partea operatorilor economici.

    ANEXA 6

    ...................
    (Antet operator economic)
    ....................
    (Nr. de înregistrare)
    SOLICITARE DE ŞCOLARIZARE
    în învăţământul profesional de stat pentru anul şcolar 2023-2024
    1. Date privind operatorul economic
    1.1. Denumirea operatorului economic: .................................................
    1.2. CIF/CUI: ..................................................................................
    1.3. Adresa: ...................................................................................
    1.4. Date de contact:
    Telefon: ..........................., fax: .............................
    E-mail: ...................................................
    Pagină web: ...........................................

    1.5. Persoana de contact:
    Numele şi prenumele: .................................................................
    Funcţia: ...................................................................................
    Date de contact:
    Telefon: ......................, fax: ...........................
    E-mail: .....................


    2. Solicitarea de şcolarizare
    Solicităm includerea următoarelor calificări în planul de şcolarizare pentru învăţământul profesional în anul şcolar ..................

┌─────────────────────────┬────────────┐
│Calificarea/Calificările │Numărul de │
│profesională(e) │locuri │
│solicitată(e)^1 │solicitate │
├─────────────────────────┼────────────┤
│ │ │
└─────────────────────────┴────────────┘



    3. Precizări privind unitatea de învăţământ parteneră
    Avem o unitate de învăţământ parteneră/cu care dorim să colaborăm pentru practica elevilor din învăţământul profesional în anul şcolar ................. în calificările mai sus menţionate.
    da [ ] Precizaţi unitatea de învăţământ parteneră ............................................
    nu [ ]

    4. Precizări privind asigurarea stagiilor de practică a elevilor la operatorul de practică

┌──────────────────┬───────────────────┐
│Calificarea/ │Vom asigura │
│Calificările │efectuarea │
│profesională(e) │stagiilor de │
│solicitată(e) │practică a │
│ │elevilor. │
├──────────────────┼───────┬───────────┤
│ │Da/Nu^2│Observaţii^│
│ │ │3 │
├──────────────────┼───────┼───────────┤
│ │ │ │
└──────────────────┴───────┴───────────┘



    Data: .....................
    Reprezentant legal,
    Funcţia ...............................................................
    Numele şi prenumele .........................................
    Semnătură [ştampilă] ..........................................
    ^1 Se completează conform Nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învăţământul preuniversitar, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 844/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
    ^2 Pentru fiecare calificare solicitată, vă rugăm să menţionaţi „DA“ (în cazul în care veţi asigura practica elevilor în firma dumneavoastră) sau „NU“ (în cazul în care nu puteţi asigura practica elevilor în firma dumneavoastră).
    ^3 Vă rugăm să includeţi în coloana „Observaţii“ eventuale menţiuni pe care le consideraţi relevante privind susţinerea de către firma dumneavoastră a practicii elevilor la firma dumneavoastră sau la unitatea de învăţământ şi eventuale alte facilităţi/forme de sprijin pentru elevi oferite de firmă.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016