Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 321 din 9 februarie 2023  pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii nr. 5/2020 privind aprobarea modului de administrare, finanţare şi implementare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI adulţi/copii şi terapie intensivă nou-născuţi    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 321 din 9 februarie 2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii nr. 5/2020 privind aprobarea modului de administrare, finanţare şi implementare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI adulţi/copii şi terapie intensivă nou-născuţi

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 125 din 14 februarie 2023
    Văzând Referatul de aprobare nr. AR 2.592/2023 al Serviciului medicină de urgenţă din cadrul Direcţiei generale asistenţă medicală,
    având în vedere:
    - prevederile art. 100 alin. (5) şi (6) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Adresa Spitalului Clinic „Dr. I. Cantacuzino“ nr. 22.629 din 15.12.2021, înregistrată la Ministerul Sănătăţii cu nr. SMU 2.165 din 22.12.2021, şi Minuta Colectivului de lucru al AP-ATI nr. SMU 2.222 din 28.11.2022;
    – Adresa Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie „Leon Daniello“ Cluj-Napoca nr. 1.868 din 8.04.2022, înregistrată la Ministerul Sănătăţii cu nr. SMU 542 din 11.04.2022, şi Minuta Colectivului de lucru al AP-ATI nr. SMU 2.222 din 28.11.2022;
    – Adresa Spitalului Municipal Vulcan nr. 1.341 din 1.03.2022, înregistrată la Ministerul Sănătăţii cu nr. SMU 1.498 din 19.09.2022, şi Minuta Colectivului de lucru al AP-ATI nr. SMU 2.222 din 28.11.2022;
    – Adresa Spitalului de Boli Infecţioase şi Psihiatrie Baia Mare nr. 5.307 din 4.10.2022, înregistrată la Ministerul Sănătăţii cu nr. DGAM 589 din 6.10.2022, şi Minuta Colectivului de lucru al AP-ATI nr. SMU 2.222 din 28.11.2022;
    – Adresa Direcţiei de Sănătate Publică Timiş nr. 1.067 din 13.01.2022, înregistrată la Ministerul Sănătăţii cu nr. SMU 56 din 14.01.2022, şi Minuta Colectivului de lucru al AP-ATI nr. SMU 2.222 din 28.11.2022;
    – adresa Spitalului Judeţean de Urgenţă Slatina nr. 20.047 din 22.06.2022, înregistrată la Ministerul Sănătăţii cu nr. SMU 1.061 din 13.07.2022, şi Minuta Colectivului de lucru al AP-ATI nr. SMU 2.222 din 28.11.2022;
    – Adresa Spitalului Judeţean de Urgenţă Ploieşti, înregistrată la Ministerul Sănătăţii cu nr. SMU 2.209 din 30.12.2021, şi Minuta Colectivului de lucru al AP-ATI nr. SMU 2.222 din 28.11.2022;
    – Adresa Comisiei de specialitate ATI din 26.01.2022, înregistrată la Ministerul Sănătăţii cu nr. AR 1.076 din 26.01.2022, şi Minuta Colectivului de lucru al AP-ATI nr. SMU 2.222 din 28.11.2022,

    în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul ministrului sănătăţii nr. 5/2020 privind aprobarea modului de administrare, finanţare şi implementare a acţiunilor prioritare pentru monitorizarea, tratamentul şi îngrijirea pacienţilor critici din secţiile ATI adulţi/copii şi terapie intensivă nou-născuţi, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 15 din 10 ianuarie 2020, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 20, punctul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "12. contractarea serviciilor de service şi mentenanţă preventivă pentru aparatura şi echipamentele medicale din dotarea secţiilor ATI, precum şi achiziţionarea de kituri şi piese de schimb. Contractele de service pot fi «Service cu piese de schimb incluse cu reînnoire anuală» sau contracte de service tip «Service la cerere cu sau fără piese de schimb incluse», după cum urmează:
    12.1. obligativitatea prestatorilor de servicii de a prezenta:
    a) autorizaţie de la producător pentru efectuarea serviciilor de service şi mentenanţă (în cazul în care agentul economic este altul decât producătorul echipamentului medical);
    b) echipa de service (inginerii de service) să deţină certificat/diplomă/aviz autorizat de producător pentru efectuarea serviciilor de service şi mentenanţă pentru echipamentul respectiv;
    c) agentul comercial să dispună şi să prezinte infrastructura necesară pentru efectuarea serviciilor de service şi mentenanţă pentru echipamentele vizate (echipamente de diagnoză, calibrare, revizie etc.);
    12.2. echipamentele eligibile pentru această categorie:
    a) aparate de anestezie cu monitor inclus;
    b) ventilatoare mecanice (inclusiv ventilatoare de transport, ventilatoare noninvazive);
    c) monitoare funcţii vitale (inclusiv monitoare de transport, staţii centrale de monitorizare);
    d) sisteme extracorporeale (CRRT, ECMO etc.);
    e) echipamente din sfera «Laborator medical» (de exemplu, echipamente Point of Care, RT-PCR, extractoare etc.);
    f) echipamente din sfera «Radiologie şi imagistică medicală» (de exemplu, RX mobil, ecografe etc.);
    g) echipamente din sfera «Neonatologie» (de exemplu, incubatoare, ventilatoare mecanice tip «neonatologie» etc.);
    h) sisteme automate de administrare tratament (seringă automată, infuzomat, pompă peristaltică, pompă de nutriţie etc.);
    i) sisteme pentru intubaţie dificilă (videolaringoscop, fibrobronhoscop etc.);
    j) alte echipamente din sfera «Anestezie şi Terapie Intensivă» (sisteme de prevenţie TVP, sisteme de încălzire pacient cu flux de aer, defibrilator, EKG, paturi TI, etc.)."

    2. La articolul 24 litera a), punctul 57 se abrogă.
    3. La articolul 24 litera a), după punctul 119 se introduc patru noi puncte, punctele 120-123, cu următorul cuprins:
    "120. Spitalul Clinic «Dr. I. Cantacuzino» Bucureşti;
121. Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie «Leon Daniello» Cluj-Napoca;
122. Spitalul Municipal Vulcan;
123. Spitalul de Boli Infecţioase şi Psihiatrie Baia Mare;"

    4. La articolul 24 litera b), după punctul 25 se introduc două noi puncte, punctele 26 şi 27, cu următorul cuprins:
    "26. Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii «Louis Ţurcanu»;
27. Spitalul Judeţean de Urgenţă Slatina"



    ART. II
    Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi spitalele care derulează AP-ATI, indiferent de subordonare, vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul sănătăţii,
                    Cătălin Vişean,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 9 februarie 2023.
    Nr. 321.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016