Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ORDIN nr. 213 din 31 august 2012 pentru modificarea Ordinului ministrului administratiei si internelor nr. 156/2012 privind coordonarea activitatii si delegarea unor competente in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor
În temeiul art. 7 alin. (5) şi (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul administraţiei şi internelor emite următorul ordin:
ART. I Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 156/2012 privind coordonarea activităţii şi delegarea unor competenţe în cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 427 din 27 iunie 2012, se modifică după cum urmează:
1. Articolul 2 va avea următorul cuprins: "Art. 2. - Ministrul administraţiei şi internelor coordonează: a) Direcţia generală audit intern; b) Corpul de control al ministrului; c) Direcţia Generală Anticorupţie; d) Direcţia Generală de Informaţii şi Protecţie Internă."
2. Articolul 3 va avea următorul cuprins: "Art. 3. - Ministrul delegat pentru administraţie coordonează: a) Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici; b) Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, pentru realizarea atribuţiilor prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) pct. 25 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare."
3. La articolul 5, alineatul (1) va avea următorul cuprins: "Art. 5. - (1) Secretarul de stat (pentru relaţia cu comunităţile locale) coordonează: a) Direcţia generală pentru relaţia cu comunităţile locale; b) Unitatea centrală pentru reforma administraţiei publice; c) Direcţia pentru dezvoltarea capacităţii administrative; d) Direcţia pentru politici fiscale şi bugetare locale; e) Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice; f) Centrul Informatic Naţional al Ministerului Administraţiei şi Internelor (e-administraţie); g) Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, pentru realizarea atribuţiilor prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) pct. 23 şi 27 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare; h) Arhivele Naţionale."
4. La articolul 6 alineatul (1), litera d) se abrogă.
5. La articolul 8, alineatul (1) va avea următorul cuprins: "Art. 8. - (1) Secretarul general coordonează: a) Direcţia generală management resurse umane; b) Direcţia generală financiară; c) Direcţia generală logistică; d) Direcţia generală pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei; e) Direcţia medicală; f) Secretariatul General; g) Institutul pentru Studii de Ordine Publică; h) Academia de Poliţie «Alexandru Ioan Cuza»; i) Casa de Pensii Sectorială a Ministerului Administraţiei şi Internelor; j) Clubul Sportiv «Dinamo» Bucureşti; k) Societatea Comercială COMICEX - S.A.; l) structura de securitate."
ART. II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul administraţiei şi internelor, Mircea Duşa
Contrasemnează: --------------- Ministrul delegat pentru administraţie, Radu Stroe
Bucureşti, 31 august 2012. Nr. 213. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email