Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.905 din 28 septembrie 2022  pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 2.034/2016 privind aprobarea Procedurii de organizare, actualizare şi utilizare a Registrului unic de evidenţă a întreprinderilor sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.905 din 28 septembrie 2022 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 2.034/2016 privind aprobarea Procedurii de organizare, actualizare şi utilizare a Registrului unic de evidenţă a întreprinderilor sociale

EMITENT: Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1094 din 14 noiembrie 2022
    Având în vedere prevederile:
    - art. 27 şi 28 din Legea nr. 219/2015 privind economia socială, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Referatului nr. 1.874/DPOCMP din 13.09.2022,

    în temeiul art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale,
    ministrul muncii şi solidarităţii sociale emite următorul ordin:
    ART. I
    Anexa la Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 2.034/2016 privind aprobarea Procedurii de organizare, actualizare şi utilizare a Registrului unic de evidenţă a întreprinderilor sociale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 895 din 8 noiembrie 2016, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Marius-Constantin Budăi

    Bucureşti, 28 septembrie 2022.
    Nr. 1.905.
    ANEXA 1

    (Anexa la Ordinul nr. 2.034/2016)
    PROCEDURĂ
    de organizare, actualizare şi utilizare a Registrului unic de evidenţă a întreprinderilor sociale
    Prezenta procedură de organizare, actualizare şi utilizare a Registrului unic de evidenţă a întreprinderilor sociale şi de efectuare a înregistrărilor, denumită în continuare Procedură, reglementează punerea în aplicare a prevederilor art. 27 şi 28 din Legea nr. 219/2015 privind economia socială, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Lege.
    1. Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale, înfiinţat în vederea asigurării informaţiilor necesare cu privire la situaţia şi evoluţia domeniului economiei sociale la nivel naţional, denumit în continuare Registru, se administrează de către Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, prin Compartimentul economie socială.
    2. Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale este organizat în format tabelar de tip excel, urmând să se dezvolte o aplicaţie informatică corespunzătoare.
    3. Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale este organizat conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta procedură şi cuprinde următoarele secţiuni:
    a) Secţiunea 0. Judeţ sau Structură teritorială;
    b) Secţiunea A. Date de identificare persoană juridică de drept privat;
    c) Secţiunea B. Atestat de întreprindere socială;
    d) Secţiunea C. Marca socială;
    e) Secţiunea D. Date tehnice şi financiare;
    f) Secţiunea E. Abateri/Sancţiuni.

    4. Funcţionarii publici din cadrul compartimentelor de economie socială de la nivelul agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv de la nivelul Agenţiei Municipale pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti, denumite în continuare agenţia de ocupare, au obligaţia de a completa Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale cu date despre întreprinderile sociale şi întreprinderile sociale de inserţie atestate, respectiv certificate, după caz, conform prevederilor Legii nr. 219/2015, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 219/2015 privind economia socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 585/2016, cu modificările şi completările ulterioare, denumite în continuare norme.
    5. Întreprinderile sociale se evidenţiază în registru după eliberarea atestatului de întreprindere socială, denumit în continuare atestat, prin completarea informaţiilor prevăzute la secţiunile A „Date de identificare persoană juridică de drept privat“ şi B „Atestat de întreprindere socială“.
    6. Prin persoană juridică de drept privat se înţelege întreprinderea socială atestată sau/şi certificată, după caz, care face obiectul înscrierii în Registru.
    7. Actualizarea Registrului unic de evidenţă a întreprinderilor sociale se face ori de câte ori intervine o modificare în situaţia întreprinderii sociale/întreprinderii sociale de inserţie în secţiunile A „Date de identificare persoană juridică de drept privat“, B „Atestat de întreprindere socială“ şi, după caz, secţiunea C „Marca socială“.
    8. În cazul în care întreprinderea socială solicită acordarea mărcii sociale, denumită în continuare marcă, şi i se eliberează certificatul de întreprindere socială de inserţie, se actualizează Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale cu informaţiile prevăzute la secţiunea C „Marca socială“ şi secţiunea D „Date tehnice şi financiare“ la rubricile privind: nr. total de angajaţi/membri, nr. total de angajaţi/membri din grupul vulnerabil, procent timp de lucru angajaţi/membri din grupul vulnerabil din total timp de lucru angajaţi/membri, nr. total de voluntari, formele de sprijin de care beneficiază întreprinderea socială/întreprinderea socială de inserţie.
    9. Datele privind numărul total de angajaţi/membri, numărul total de angajaţi/membri din grupul vulnerabil, procent timp de lucru angajaţi/membri din grupul vulnerabil din total timp de lucru angajaţi/membri, formele de sprijin de care beneficiază întreprinderea socială/întreprinderea socială de inserţie se actualizează odată cu depunerea raportului anual în termenul prevăzut de lege şi norme sau ori de câte ori intervine vreo modificare, conform documentelor prezentate de întreprinderea socială/întreprinderea socială de inserţie.
    10. Informaţiile privind numărul total de angajaţi/membri din secţiunea D „Date tehnice şi financiare“ se vor obţine prin însumarea tuturor persoanelor menţionate în anexa nr. 7 la norme, care se depune odată cu cererea pentru obţinerea mărcii sociale şi se completează în Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale odată cu eliberarea certificatului de întreprindere socială de inserţie.
    11. Informaţiile privind numărul total de angajaţi din grupurile vulnerabile din secţiunea D se vor obţine prin însumarea persoanelor din grupurile vulnerabile completate în anexa nr. 7 la norme, care se depune odată cu cererea pentru obţinerea mărcii sociale şi corelarea cu datele din contractele şi documentele prin care se atestă apartenenţa la grupul vulnerabil.
    12. Procentul reprezentând timp de lucru angajaţi vulnerabili din total timp de lucru angajaţi din secţiunea D se completează o singură dată, cu prilejul verificării îndeplinirii criteriilor de acordare a certificatului de întreprindere socială de inserţie, prin raportarea numărului total de ore lucrate aferent persoanelor aparţinând grupului vulnerabil şi numărul total de ore lucrate aferent tuturor angajaţilor, înmulţit cu 100. Calculul se va realiza pe baza datelor prezentate în anexa nr. 7 la norme de către persoana juridică de drept privat corelat cu informaţiile din contractele de muncă prezentate.
    13. Raportul dintre nivelurile de salarizare din secţiunea D „Date tehnice şi financiare“ se completează după eliberarea certificatului, prin identificarea celui mai mic şi a celui mai mare salariu din anexa nr. 7 la norme, depusă de persoana juridică de drept privat/întreprinderea socială, şi raportarea celor două niveluri de salarizare.
    14. Informaţiile de la pct. 10-13 se completează în Registru după eliberarea certificatului de întreprindere socială de inserţie, fiind verificată îndeplinirea criteriilor prevăzute de lege, şi se actualizează anual, pe baza rapoartelor anuale depuse de întreprinderea socială de inserţie.
    15. Înregistrarea formelor de sprijin prevăzute de cadrul legal se înscrie doar în baza dovezilor acordării formelor de sprijin care se prezintă la agenţiile de ocupare odată cu depunerea raportului anual de activitate sau la anunţul voluntar de către întreprinderile sociale/întreprinderile sociale de inserţie.
    16. Informaţiile referitoare la abateri şi sancţiuni prevăzute în secţiunea E se completează pe baza datelor din procesele-verbale întocmite de către organele de control prevăzute la art. 22 din norme şi transmise compartimentelor pentru economie socială din cadrul agenţiilor judeţene şi agenţiei municipiului Bucureşti.
    17. În vederea actualizării Registrului unic de evidenţă a întreprinderilor sociale cu informaţii privind abaterile constatate şi sancţiunile aplicate, organele de control ale Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, ale Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă şi ale Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, menţionate la art. 22 din norme, transmit copiile proceselor-verbale de control, în termen de 10 zile lucrătoare de la întocmirea acestora, compartimentelor pentru economie socială din cadrul agenţiilor de ocupare.
    18. Pentru înscrierea în Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale, documentele prevăzute în prezenta procedură vor fi scanate şi stocate într-o bază de date electronică gestionată de compartimentul pentru economie socială din cadrul agenţiei de ocupare.
    19. Documentele care vor fi înscrise sau care stau la baza înregistrărilor în Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale şi vor fi stocate în baza de date electronică prevăzută la pct. 18 vor fi în format PDF, iar denumirea va fi în funcţie de document:
    a) pentru extrasul raportului social anual: RS_cod judeţ_denumire persoană juridică;
    b) pentru extrasul situaţiilor financiare anuale: SF_cod judeţ_denumire persoană juridică;
    c) pentru procesele-verbale de control: PVC_cod judeţ_denumire persoană juridică;
    d) pentru documente care atestă apartenenţa la grupul vulnerabil: DGV_cod judeţ nume/prenume/persoană;
    e) pentru documentele care atestă o formă de sprijin: FS_cod judeţ_denumire persoană juridică.

    20. Prin denumire persoană juridică de la pct. 19 se înţelege denumirea întreprinderii sociale/întreprinderii sociale de inserţie.
    21. În cazul în care denumirea persoanei juridice conţine un număr foarte mare de caractere, care nu permite salvarea fişierului PDF pentru documentele prevăzute la pct. 16 şi 19, în locul denumirii se poate utiliza CUI-ul persoanei juridice, astfel:
    a) pentru extrasul raportului social anual: RS_cod judeţ_CUI persoană juridică;
    b) pentru extrasul situaţiilor financiare anuale: SF_cod judeţ_CUI persoană juridică;
    c) pentru procesele-verbale de control: PVC_cod judeţ_CUI persoană juridică;
    d) pentru situaţii financiare anuale: SF_cod judeţ_CUI persoană juridică;
    e) pentru documentele care atestă o formă de sprijin: FS_cod judeţ_CUI persoană juridică.

    22. În vederea îndeplinirii obligaţiilor prevăzute la pct. 2 din prezenta procedură, agenţiile de ocupare vor transmite lunar Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale actualizat, până la data de 5 a fiecărei luni pentru luna anterioară, în format editabil/tabelar, la compartimentul pentru economie socială din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă.
    23. În vederea aplicării dispoziţiilor art. 23 şi 26 din Legea nr. 219/2015, Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă transmite trimestrial/anual date şi informaţii din Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale către Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale, Compartimentul economie socială.
    24. Registrul se va utiliza pentru a întocmi rapoarte privind situaţia şi evoluţia domeniului de economie socială de către Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă la nivel naţional şi de către agenţiile judeţene, respectiv agenţia municipiului Bucureşti, la nivel teritorial.
    25. Registrul se va publica, în extras, lunar, pe pagina web a Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, până la data de 15 a fiecărei luni.
    26. Extrasul Registrului va conţine informaţiile prevăzute în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta procedură.
    ANEXA 1

    la procedură
    REGISTRUL UNIC
    de evidenţă a întreprinderilor sociale

┌──────────────────────────────────────┐
│CUPRINS REGISTRU │
├─────────────┬────────────────────────┤
│Secţiunea 0 │Judeţ sau structură │
│ │teritorială │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Număr curent │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Denumirea persoanei │
│ │juridice │
│ ├────────────────────────┤
│ │CUI/CIF │
│ ├────────────────────────┤
│ │Data înfiinţării │
│ ├────────────────────────┤
│ │Domeniul principal de │
│ │activitate economică - │
│ │cod CAEN │
│ ├────────────────────────┤
│ │Domeniul de activitate │
│ │fără cod CAEN │
│ ├────────────────────────┤
│Secţiunea A. │Categorie întreprindere │
│Date de │socială │
│identificare ├───────────┬────────────┤
│persoană │ │Localitate │
│juridică de │ ├────────────┤
│drept privat │ │Judeţ │
│ │ │(sector) │
│ │Date ├────────────┤
│ │privind │Strada │
│ │sediul şi ├────────────┤
│ │date de │Număr │
│ │contact ├────────────┤
│ │ │Telefon │
│ │ ├────────────┤
│ │ │E-mail │
│ │ ├────────────┤
│ │ │Website │
│ ├───────────┴────────────┤
│ │Nume şi prenume │
│ │administrator sau │
│ │reprezentant legal │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Număr şi dată cerere │
│ │atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată notă de │
│ │constatare │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată decizie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Serie atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată eliberare atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată expirare atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Perioadă valabilitate │
│ │atestat conform │
│ │prelungirii │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată cerere │
│ │prelungire atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată notă de │
│ │constatare │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată decizie │
│ ├────────────────────────┤
│Secţiunea B. │Dată obţinere atestat │
│Atestat de │nou (dacă este cazul) │
│întreprindere├────────────────────────┤
│socială │Motiv obţinere atestat │
│ │nou │
│ ├────────────────────────┤
│ │Serie atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată suspendare atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv suspendare atestat│
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată anulare suspendare │
│ │în caz de contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv anulare suspendare│
│ │în caz de contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată retragere atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv retragere atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată anulare retragere │
│ │în caz de contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv anulare retragere │
│ │în caz de contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată renunţare la │
│ │atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Status atestat │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Număr şi dată cerere │
│ │marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată notă de │
│ │constatare │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată decizie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv respingere │
│ │acordare marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Serie certificat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr certificat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată eliberare │
│ │certificat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată expirare certificat│
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată cerere │
│ │pentru o marcă nouă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată notă de │
│ │constatare │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată decizie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată obţinere marcă nouă│
│ │(dacă este cazul) │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv obţinere marcă │
│ │nouă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Serie certificat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr certificat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată eliberare │
│ │certificat │
│ ├────────────────────────┤
│Secţiunea C. │Dată suspendare marcă │
│Marca socială├────────────────────────┤
│ │Motiv suspendare marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată decizie de│
│ │suspendare marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată anulare suspendare │
│ │în caz de contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv anulare suspendare│
│ │în caz de contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată încetare suspendare│
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată decizie │
│ │încetare suspendare │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată retragere marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv retragere marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată anulare retragere │
│ │în caz de contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv anulare retragere │
│ │în caz de contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Data renunţării la marcă│
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată anulare marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv anulare marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată încetare anulare │
│ │marcă în caz de │
│ │contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Motiv încetare anulare │
│ │marcă în caz de │
│ │contestaţie │
│ ├────────────────────────┤
│ │Status certificat │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Număr total angajaţi la │
│ │finele anului │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr total membri la │
│ │finele anului │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr total angajaţi/ │
│ │membri │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr total angajaţi/ │
│ │membri din grupul │
│ │vulnerabil │
│ ├────────────────────────┤
│ │Procent timp de lucru │
│ │angajaţi/membri din │
│ │grupul vulnerabil din │
│ │total timp de lucru │
│ │angajaţi/membri │
│ ├────────────────────────┤
│ │Raportul între │
│ │nivelurile de salarizare│
│Secţiunea D. ├────────────────────────┤
│Date tehnice │Număr total voluntari la│
│şi financiare│finele anului │
│ ├────────────────────────┤
│ │Categorii de grupuri │
│ │vulnerabile angajate │
│ ├────────────────────────┤
│ │Forme de sprijin de care│
│ │beneficiază angajatorul │
│ ├───────────┬────────────┤
│ │ │Venituri │
│ │ │totale în │
│ │ │anul fiscal │
│ │ │anterior din│
│ │ │activităţi │
│ │Date cu │economice │
│ │privire la │(lei) │
│ │activitatea├────────────┤
│ │persoanei │Pierderi/ │
│ │juridice │Deficit │
│ │ │înregistrat │
│ │ │(e) în anul │
│ │ │fiscal │
│ │ │anterior │
│ │ │(lei) │
├─────────────┼───────────┼────────────┤
│ │ │Profit/ │
│ │ │Excedent │
│ │ │înregistrat │
│ │ │în anul │
│ │ │fiscal │
│ │ │anterior │
│ │ │(lei) │
│ ├───────────┴────────────┤
│ │Extras raport social │
│ │anual │
│ ├───────────┬────────────┤
│ │anul 1 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 2 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 3 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 4 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 5 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 6 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul n │ │
│ ├───────────┴────────────┤
│ │Situaţii financiare │
│ │anuale │
│ ├───────────┬────────────┤
│ │anul 1 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 2 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 3 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 4 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 5 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul 6 │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │anul n │ │
├─────────────┼───────────┴────────────┤
│ │Abateri conform art. 29 │
│ │din Legea nr. 219/2015 │
│ ├────────────────────────┤
│ │Organul de control care │
│ │a constatat abaterea │
│ ├────────────────────────┤
│Secţiunea E. │Numărul documentului │
│Abateri/ │(proces-verbal/notă) de │
│Sancţiuni │control │
│ ├────────────────────────┤
│ │Sancţiuni aplicate │
│ │întreprinderii sociale │
│ ├────────────────────────┤
│ │Valoare sancţiune/amendă│
│ │(lei) │
└─────────────┴────────────────────────┘



    ANEXA 2

    la procedură
    Registrul unic de evidenţă a întreprinderilor sociale
    - extras -

┌──────────────────────────────────────┐
│CUPRINS REGISTRU │
├─────────────┬────────────────────────┤
│ │Judeţ sau structură │
│Secţiunea 0 │teritorială │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr curent │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Denumirea persoanei │
│ │juridice │
│ ├────────────────────────┤
│ │CUI/CIF │
│ ├────────────────────────┤
│ │Data înfiinţării │
│ ├────────────────────────┤
│ │Domeniul principal de │
│ │activitate economică - │
│ │cod CAEN │
│ ├────────────────────────┤
│ │Domeniul de activitate │
│Secţiunea A. │fără cod CAEN │
│Date de ├────────────────────────┤
│identificare │Categorie întreprindere │
│persoană │socială │
│juridică de ├───────────┬────────────┤
│drept privat │ │Localitate │
│ │ ├────────────┤
│ │ │Judeţ │
│ │ │(sector) │
│ │Date ├────────────┤
│ │privind │Strada │
│ │sediul şi ├────────────┤
│ │date de │Număr │
│ │contact ├────────────┤
│ │ │Telefon │
│ │ ├────────────┤
│ │ │E-mail │
│ │ ├────────────┤
│ │ │Website │
├─────────────┼───────────┴────────────┤
│ │Serie atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Data eliberării │
│ │atestatului │
│ ├────────────────────────┤
│ │Data expirării │
│ │atestatului │
│ ├────────────────────────┤
│ │Data valabilităţii │
│ │atestatului conform │
│ │prelungirii │
│ ├────────────────────────┤
│Secţiunea B. │Data obţinerii unui nou │
│Atestat de │atestat (dacă este │
│întreprindere│cazul) │
│socială ├────────────────────────┤
│ │Motiv obţinere atestat │
│ │nou │
│ ├───────────┬────────────┤
│ │Serie │ │
│ │atestat │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │Număr │ │
│ │atestat │ │
│ ├───────────┼────────────┤
│ │Dată │ │
│ │atestat │ │
│ ├───────────┴────────────┤
│ │Dată suspendare atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată retragere atestat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Status atestat │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Serie certificat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr certificat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Data eliberării │
│ │certificatului │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată expirare certificat│
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr şi dată cerere │
│ │pentru o nouă marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată obţinere a unei │
│ │mărci noi (dacă este │
│ │cazul) │
│Secţiunea C. ├────────────────────────┤
│Marca socială│Motiv obţinere marcă │
│ │nouă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Serie certificat nou │
│ ├────────────────────────┤
│ │Număr certificat nou │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată certificat nou │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată suspendare marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată retragere marcă/ │
│ │certificat │
│ ├────────────────────────┤
│ │Dată anulare marcă │
│ ├────────────────────────┤
│ │Status certificat/marcă │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Nr. total angajaţi la │
│ │finele anului │
│ ├────────────────────────┤
│ │Nr. total membri la │
│ │finele anului │
│ ├────────────────────────┤
│ │Nr. total voluntari la │
│ │finele anului │
│ ├────────────────────────┤
│ │Nr. total angajaţi/ │
│ │membri │
│ ├────────────────────────┤
│ │Nr. total angajaţi/ │
│ │membri din grupul │
│ │vulnerabil │
│ ├────────────────────────┤
│ │Procent timp de lucru │
│ │angajaţi/membri din │
│ │grupul vulnerabil din │
│ │total timp de lucru │
│ │angajaţi/membri │
│ ├────────────────────────┤
│ │Raportul între │
│ │nivelurile de salarizare│
│Secţiunea D. ├────────────────────────┤
│Date tehnice │Categorii de grupuri │
│şi financiare│vulnerabile angajate │
│ ├────────────────────────┤
│ │Forme de sprijin de care│
│ │beneficiază angajatorul │
│ ├───────────┬────────────┤
│ │ │Venituri │
│ │ │totale în │
│ │ │anul fiscal │
│ │ │anterior │
│ │ │(lei) │
│ │ ├────────────┤
│ │ │Pierderi/ │
│ │ │Deficit │
│ │Date cu │înregistrat │
│ │privire la │(e) în anul │
│ │activitatea│fiscal │
│ │persoanei │anterior │
│ │juridice │(lei) │
│ │ ├────────────┤
│ │ │Profit/ │
│ │ │Excedent │
│ │ │înregistrat │
│ │ │în anul │
│ │ │fiscal │
│ │ │anterior │
│ │ │(lei) │
├─────────────┼───────────┴────────────┤
│ │Abateri conform art. 29 │
│ │din Legea nr. 219/2015 │
│ ├────────────────────────┤
│ │Organul de control care │
│Secţiunea E. │a constatat abaterea │
│Abateri/ ├────────────────────────┤
│Sancţiuni │Sancţiuni aplicate │
│ │întreprinderii sociale │
│ ├────────────────────────┤
│ │Valoare sancţiune/amendă│
│ │(lei) │
└─────────────┴────────────────────────┘



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016