Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.503 din 26 septembrie 2018  privind aprobarea nivelului cotizaţiei anuale plătite de sportivii legitimaţi la Aeroclubul României  şi al tarifelor percepute de Aeroclubul României în cazul activităţilor pentru terţi    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.503 din 26 septembrie 2018 privind aprobarea nivelului cotizaţiei anuale plătite de sportivii legitimaţi la Aeroclubul României şi al tarifelor percepute de Aeroclubul României în cazul activităţilor pentru terţi

EMITENT: Ministerul Transporturilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 863 din 11 octombrie 2018
    Ţinând cont de Referatul Direcţiei transport aerian nr. 29.799 din 30.07.2018,
    având în vedere dispoziţiile art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 567/1991 privind organizarea şi funcţionarea Aeroclubului României, republicată, cu modificările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) pct. 31 şi art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul transporturilor emite următorul ordin:
    ART. 1
    Se aprobă nivelul cotizaţiei anuale plătite de sportivii legitimaţi la Aeroclubul României şi al tarifelor percepute de Aeroclubul României în cazul activităţilor pentru terţi, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 2
    (1) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    (2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 1.482/2012 pentru aprobarea nivelului cotizaţiei anuale plătite de sportivii legitimaţi la Aeroclubul României şi al tarifelor aplicate de Aeroclubul României în cazul activităţilor pentru terţi, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 691 din 8 octombrie 2012, se abrogă.



                    Ministrul transporturilor,
                    Lucian Şova

    Bucureşti, 26 septembrie 2018.
    Nr. 1.503.
    ANEXA 1

    Cotizaţia anuală plătită de sportivii legitimaţi la Aeroclubul României
    şi tarifele percepute de Aeroclubul României în cazul activităţilor pentru terţi
    A Cotizaţia anuală pentru sportivii legitimaţi la Aeroclubul Românei: 15 euro/an
    B Zboruri
    B1 Ore zbor

┌────────────────────────────┬───┬─────┐
│Ora de zbor cu avionul tip │486│€/oră│
│AN2 + CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │240│€/oră│
│AN2 fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │213│€/oră│
│PZL - Wilga 35 A │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │131│€/oră│
│PZL - Wilga 35 A fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │348│€/oră│
│GA-8 │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │213│€/oră│
│GA-8 fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │140│€/oră│
│Zlin 142 │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │95 │€/oră│
│Zlin 142 fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │180│€/oră│
│Zlin 242 │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │125│€/oră│
│Zlin 242 fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │181│€/oră│
│Zlin 526/726 │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │136│€/oră│
│Zlin 526/726 fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │420│€/oră│
│Extra 300 L │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │281│€/oră│
│Extra 300 L fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │435│€/oră│
│Extra 330 SC │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │312│€/oră│
│Extra 330 SC fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │351│€/oră│
│Zlin 50 │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │234│€/oră│
│Zlin 50SC fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │128│€/oră│
│IAR 46/46S │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul tip │102│€/oră│
│IAR 46/46S fără CLU │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu motoplanorul │69 │€/oră│
│tip IS 28 M 2/IAR 34 │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu motoplanorul │ │€/oră│
│tip IS 28 M 2/IAR 34 fără │51 │zbor │
│CLU │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu avionul │113│€/oră│
│ultrauşor (ULM) │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu ULM fără CLU │90 │€/oră│
│ │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu planorul tip │ │€/oră│
│IS 28 B2 cu instructor, fără│76 │zbor │
│remorcaj │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Tur de pistă cu planorul tip│ │€/tur│
│IS 28 B2 cu instructor, fără│9 │pista│
│remorcaj │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu planorul tip │51 │€/oră│
│IS 29 fără remorcaj │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu planorul tip │67 │€/oră│
│IAR 35 fără remorcaj │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu planorul SZD │ │€/oră│
│54-2 Perkoz fără instructor,│60 │zbor │
│fără remorcaj │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu planorul SZD │70 │€/oră│
│59 fără remorcaj │ │zbor │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu planorul tip │ │€/oră│
│Discus 2a/Jantar fără │41 │zbor │
│remorcaj │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Ora de zbor cu balonul │425│€/oră│
│ │ │zbor │
└────────────────────────────┴───┴─────┘



┌────────────────────────────┬──┬──────┐
│Ora de instrucţie │ │€/oră/│
│(instructor cu aeronavă │20│instr.│
│privată) - orice tip de │ │zbor │
│aeronavă │ │ │
├────────────────────────────┼──┼──────┤
│Curs teoretic │4 │€/oră │
└────────────────────────────┴──┴──────┘




    C Lansări/Salturi
    C1 Lansări

┌───────────────────────────┬─┬────────┐
│Lansare la automosor │5│€/ │
│ │ │lansare │
├───────────────────────────┼─┼────────┤
│Lansare la turnul de │4│€/ │
│paraşutism │ │lansare │
└───────────────────────────┴─┴────────┘



    C2 Salturi

┌────────────────────────────┬───┬─────┐
│Salturi │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt cu paraşuta de la H = │13 │€/ │
│1.200 m │ │salt │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt instrucţie cu paraşuta │16 │ │
│de la H = 1.200 m │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt cu paraşuta de la H = │15 │€/ │
│1.500 m │ │salt │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt instrucţie cu paraşuta │18 │ │
│de la H = 1.500 m │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt cu paraşuta de la H = │17 │€/ │
│2.000 m │ │salt │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt instrucţie cu paraşuta │20 │ │
│de la H = 2.000 m │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt cu paraşuta de la H = │19 │€/ │
│2.500 m │ │salt │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt instrucţie cu paraşuta │21 │ │
│de la H = 2.500 m │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt cu paraşuta de la H = │23 │€/ │
│3.000 m │ │salt │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt instrucţie cu paraşuta │25 │ │
│de la H = 3.000 m │ │ │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Salt cu paraşuta în tandem │140│€/ │
│ │ │salt │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Filmare salt │30 │€/ │
│ │ │salt │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Închiriere paraşută (tariful│8 │€/ │
│include pliajul) │ │salt │
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Pliere paraşută │3 │€/ │
│ │ │pliaj│
├────────────────────────────┼───┼─────┤
│Închiriere paraşută salvare │10 │€/zi │
│(exclusiv pliajul paraşutei)│ │ │
└────────────────────────────┴───┴─────┘




    D Servicii de navigaţie aeriană şi conexe acestora (planificare de zbor, informare meteo şi aeronautică, coordonare zbor ACC-APP-MApN, deschiderea şi închiderea activităţii de zbor, obţinerea autorizaţiei de survol al municipiului Bucureşti, consultanţă privind serviciile de navigaţie aeriană şi serviciile conexe acestora)

┌───────────────────────┬───┬──────────┐
│Obţinerea autorizaţiei │ │€/ │
│de survol al │20 │solicitare│
│municipiului Bucureşti │ │ │
├───────────────────────┼───┼──────────┤
│Consultanţă privind │ │ │
│serviciile de navigaţie│5 │€/oră │
│aeriană şi conexe │ │ │
│acestora │ │ │
├───────────────────────┼───┼──────────┤
│Rezervare de spaţiu │30 │€/ │
│aerian prin NOTAM │ │solicitare│
├───────────────────────┼───┼──────────┤
│Tarif pe zi pentru │ │ │
│serviciile de navigaţie│ │ │
│aeriană şi serviciile │10 │€/zi │
│conexe acestora pentru │ │ │
│aeronave motorizate │ │ │
│MTOW < 5.700 kg │ │ │
├───────────────────────┼───┼──────────┤
│Abonament lunar pentru │ │ │
│serviciile de navigaţie│ │ │
│aeriană şi serviciile │15 │€/lună │
│conexe acestora pentru │ │ │
│aeronave motorizate │ │ │
│MTOW < 5.700 kg │ │ │
├───────────────────────┼───┼──────────┤
│Abonament anual pentru │ │ │
│serviciile de navigaţie│ │ │
│aeriană şi serviciile │100│€/an │
│conexe acestora pentru │ │ │
│aeronave motorizate │ │ │
│MTOW < 5.700 kg │ │ │
└───────────────────────┴───┴──────────┘


    Coordonare zbor

┌──────────────────────────────┬──┬────┐
│Zboruri în interes propriu şi/│32│€/ │
│sau particulare │ │lună│
├──────────────────────────────┼──┼────┤
│Zboruri şcoală şi/sau de lucru│79│€/ │
│aerian │ │lună│
├──────────────────────────────┼──┼────┤
│Zboruri în interes propriu şi/│2 │€/zi│
│sau particulare │ │ │
├──────────────────────────────┼──┼────┤
│Zboruri şcoală şi/sau de lucru│4 │€/zi│
│aerian │ │ │
└──────────────────────────────┴──┴────┘




    E Servicii aerodrom

┌──────────────────────┬───┬───────────┐
│Parcare aeronavă sub │4 │€/zi/ │
│1.500 kg MTOM │ │aeronavă │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Parcare aeronavă peste│7 │€/zi/ │
│1.500 kg MTOM │ │aeronavă │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament lunar pentru│ │€/lună/ │
│parcare aeronavă sub │75 │aeronavă │
│1.500 kg MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament lunar pentru│ │€/lună/ │
│parcare aeronavă peste│110│aeronavă │
│1.500 kg MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Parcare în hangar │ │€/zi/ │
│aeronavă sub 1.500 kg │8 │aeronavă │
│MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Parcare în hangar │ │€/zi/ │
│aeronavă peste 1.500 │15 │aeronavă │
│kg MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament lunar pentru│ │ │
│parcare în hangar │112│€/lună/ │
│aeronavă sub 1.500 kg │ │aeronavă │
│MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament lunar pentru│ │ │
│parcare în hangar │250│€/lună/ │
│aeronavă peste 1.500 │ │aeronavă │
│kg MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Aterizare/decolare │ │€/aterizare│
│aeronavă sub 1.500 kg │2 │/aeronavă │
│MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament zilnic │ │ │
│aterizare/decolare │8 │€/aterizare│
│pentru aeronavă sub │ │/zi │
│1.500 kg MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament lunar │ │ │
│aterizare/decolare │60 │€/lună/ │
│pentru aeronavă sub │ │aeronavă │
│1.500 kg MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Aterizare/decolare │ │€/aterizare│
│aeronavă peste 1.500 │6 │/aeronavă │
│kg MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament zilnic │ │ │
│aterizare/decolare │20 │€/zi/ │
│pentru aeronavă peste │ │aeronavă │
│1.500 kg MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament lunar │ │ │
│aterizare/decolare │160│€/lună/ │
│pentru aeronavă peste │ │aeronavă │
│1.500 kg MTOM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Parcare autovehicul, │1 │€/zi/ │
│remorcă sub 3.500 kg │ │autovehicul│
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament lunar pentru│ │€/lună/ │
│parcare autovehicul, │21 │autovehicul│
│remorcă (sub 3.500 kg)│ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Parcare autovehicul, │2 │€/zi/ │
│remorcă peste 3.500 kg│ │autovehicul│
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Abonament lunar pentru│ │€/lună/ │
│parcare autovehicul, │40 │autovehicul│
│remorcă peste 3.500 kg│ │ │
└──────────────────────┴───┴───────────┘



    F Servicii de certificare tehnică aeronautică
    F1 Certificate şi inspecţii

┌──────────────────────┬───┬───────────┐
│Eliberare document de │ │ │
│certificare de │10 │€/ │
│navigabilitate │ │certificare│
│paraşută │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Eliberare certificat │ │ │
│de omologare pentru │100│€/document │
│aeronave ultrauşoare │ │ │
│motorizate (ULM) │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Eliberare certificat │ │ │
│de identificare pentru│12 │€/document │
│ULM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Eliberare autorizaţie │12 │€/document │
│de zbor pentru ULM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Eliberare certificat │ │ │
│de funcţionare pentru │60 │€/ │
│aparatele de lansare │ │certificare│
│la zbor │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Inspecţia de │ │ │
│navigabilitate în zbor│ │€/inspecţie│
│a unui planor, │50 │/aeronavă │
│motoplanor (simplă │ │ │
│comandă) sau aerostat │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Inspecţia de │ │ │
│navigabilitate în zbor│ │€/inspecţie│
│a unui planor sau │75 │/aeronavă │
│motoplanor (dublă │ │ │
│comandă) │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Inspecţie de │ │ │
│navigabilitate la sol │ │€/oră/ │
│a unui planor, │20 │aeronavă │
│motoplanor sau │ │ │
│aerostat │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Inspecţie de │ │ │
│navigabilitate la sol │15 │€/inspecţie│
│a paraşutei │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Inspecţie de │ │ │
│navigabilitate în salt│ │ │
│a paraşutei (nu │24 │€/inspecţie│
│include tariful de │ │ │
│închiriere a aeronavei│ │ │
│pentru salt) │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Prelungire certificat │ │ │
│de omologare pentru │27 │€/document │
│ULM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Prelungire anexă │ │ │
│certificat de │12 │€/document │
│identificare pentru │ │ │
│ULM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Prelungire autorizaţie│12 │€/document │
│de zbor pentru ULM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Prelungire certificat │ │ │
│de funcţionare pentru │45 │€/ │
│aparatele de lansare │ │certificare│
│la zbor │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Consultanţă pentru │ │ │
│înmatriculare/ │ │ │
│identificare/radiere/ │9 │€/oră │
│navigabilitate pentru │ │ │
│aeronave/baloane cu │ │ │
│aer cald/paraşute │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Inspecţie la sol │ │ │
│aeronave ultrauşoare │ │ │
│motorizate ULM │17 │€/aeronavă │
│(motodeltaplane, │ │ │
│motoparaşute) │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Inspecţie în zbor │ │€/inspecţie│
│aeronave ultrauşoare │25 │/aeronavă │
│motorizate ULM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Rezervare însemne │ │ │
│aeronave ultrauşoare │15 │€/document │
│motorizate ULM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Rezervare însemne │ │ │
│aeronave ultrauşoare │65 │€/document │
│motorizate ULM │ │ │
│(preferenţial) │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Eliberare livret │ │ │
│aeronave ultrauşoare │10 │€/document │
│motorizate ULM │ │ │
├──────────────────────┼───┼───────────┤
│Eliberare certificat │ │ │
│de înregistrare/ │ │ │
│neînregistrare │10 │€/document │
│aeronave ultrauşoare │ │ │
│motorizate (ULM) │ │ │
└──────────────────────┴───┴───────────┘



    F2 Activităţi de inginerie în managementul continuităţii navigabilităţii

┌─────────────────────────┬───┬────────┐
│Evaluare de │ │ │
│navigabilitate aeronave -│ │€/ │
│prelungire certificat de │150│aeronavă│
│evaluare a │ │ │
│navigabilităţii (CEN) │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Evaluare de │ │€/ │
│navigabilitate aeronave -│200│aeronavă│
│eliberare CEN │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Evaluare de │ │€/ │
│navigabilitate balon - │100│aeronavă│
│prelungire CEN │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Evaluare de │ │€/ │
│navigabilitate balon - │150│aeronavă│
│emitere CEN │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Elaborare program de │200│€/ │
│întreţinere balon │ │program │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Elaborare program de │200│€/ │
│întreţinere planor │ │program │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Elaborare program de │ │€/ │
│întreţinere avion sau │300│program │
│motoplanor │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Asigurarea continuităţii │ │ │
│navigabilităţii la balon │100│€/an │
│sau planor │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Asigurarea continuităţii │ │ │
│navigabilităţii la avion │200│€/an │
│sau motoplanor │ │ │
└─────────────────────────┴───┴────────┘




    G Certificare personal aeronautic şi personal tehnic
    G1 Acordarea calificării sau a autorizaţiei de pilot sau paraşutist (care intră în competenţa Aeroclubului României)

┌───────────────────────┬──┬───────────┐
│Examinare teoretică │28│€/ │
│ │ │certificare│
├───────────────────────┼──┼───────────┤
│Examinare practică (nu │ │€/ │
│include tariful de │25│certificare│
│închiriere a aeronavei)│ │ │
└───────────────────────┴──┴───────────┘



    G2 Revalidare, reînnoire a licenţei/calificării/categoriei/autorizaţiei pentru piloţi sau paraşutişti sau alte autorizaţii care intră în competenţa Aeroclubului României

┌───────────────────────┬──┬───────────┐
│Examinare teoretică │20│€/ │
│ │ │certificare│
├───────────────────────┼──┼───────────┤
│Examinare practică (nu │ │€/ │
│include tariful de │25│certificare│
│închiriere a aeronavei)│ │ │
└───────────────────────┴──┴───────────┘



    G3 Acordarea calificării/autorizaţiei de instructor, de încercător sau de recepţie şi control pentru piloţi şi paraşutişti sau alte autorizaţii speciale (care intră în competenţa Aeroclubului României)

┌───────────────────────┬──┬───────────┐
│Examinare teoretică │57│€/ │
│ │ │certificare│
├───────────────────────┼──┼───────────┤
│Examinare practică (nu │ │ │
│include tariful de │45│€/ │
│închiriere a aeronavei/│ │certificare│
│paraşutei pentru salt) │ │ │
└───────────────────────┴──┴───────────┘



    G4

┌───────────────────────┬──┬───────────┐
│Formulare atestate │ │ │
│capotă/sistem suspensie│3 │€/formular │
│pasager pentru paraşute│ │ │
├───────────────────────┼──┼───────────┤
│Eliberare licenţe/ │ │€/ │
│anexe, certificate, │10│certificare│
│atestate │ │ │
├───────────────────────┼──┼───────────┤
│Eliberare licenţe/ │ │ │
│anexe, certificate, │10│€/ │
│atestate la schimbare │ │certificare│
│de nume, adresă │ │ │
├───────────────────────┼──┼───────────┤
│Eliberare duplicat │ │ │
│licenţe/anexe, │ │€/ │
│certificate, atestate │20│certificare│
│în urma pierderii/ │ │ │
│deteriorării │ │ │
└───────────────────────┴──┴───────────┘



    G5 Certificare personal tehnic

┌───────────────────────┬──┬───────────┐
│Mecanic manevrant turn │20│€/ │
│paraşutism │ │certificare│
├───────────────────────┼──┼───────────┤
│Mecanic întreţinere │ │ │
│aparate de lansare la │20│€/ │
│zbor a planoarelor - │ │certificare│
│automosoare │ │ │
├───────────────────────┼──┼───────────┤
│Remorcher automosor │20│€/ │
│ │ │certificare│
├───────────────────────┼──┼───────────┤
│Tehnician întreţinere │20│€/ │
│şi reparaţii paraşute │ │certificare│
└───────────────────────┴──┴───────────┘




    H Activităţi de întreţinere şi service aeronave

┌───────────────────────┬─────┬────────┐
│Cântărire şi centraj │120 │€/ │
│ │ │aeronavă│
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Nivelare şi reglare │ │ │
│bracaje pentru aeronave│96 │€/oră │
│biplane │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Nivelare şi reglare │ │ │
│bracaje pentru aeronave│64 │€/oră │
│monoplane │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Consultanţă pentru │ │ │
│obţinerea de │ │ │
│certificate, │12 │€/oră │
│autorizări, autorizaţii│ │ │
│staţii radio │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Oră manoperă mecanic de│16 │€/oră │
│aviaţie │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Oră manoperă inginer de│24 │€/oră │
│aviaţie │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Oră manoperă inginer │50 │€/oră │
│proiectare │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 300 de ore│ │€/ │
│de zbor la celula │800 │lucrare │
│avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │€/ │
│de zbor la celula │672 │lucrare │
│avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 12 luni la│320 │€/ │
│celula avionului AN-2 │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │256 │€/ │
│exploatarea de iarnă la│ │lucrare │
│celula avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │256 │€/ │
│exploatarea de vară la │ │lucrare │
│celula avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 300 de ore│ │€/ │
│de funcţionare la │672 │lucrare │
│motorul avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 200 de ore│ │€/ │
│de funcţionare la │512 │lucrare │
│motorul avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │€/ │
│de funcţionare la │448 │lucrare │
│motorul avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 12 luni la│256 │€/ │
│motorul avionului AN-2 │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Schimb motor avion AN-2│880 │€/ │
│ │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │224 │€/ │
│exploatarea de iarnă la│ │lucrare │
│motorul avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │224 │€/ │
│exploatarea de vară la │ │lucrare │
│motorul avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 300 de ore│ │€/ │
│de funcţionare la │224 │lucrare │
│elicea avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │€/ │
│de funcţionare la │128 │lucrare │
│elicea avionului AN-2 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Schimb elice avion AN-2│128 │€/ │
│ │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 500 de ore│ │€/ │
│de zbor la celula │1.152│lucrare │
│avionului WILGA 35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 200 de ore│ │€/ │
│de zbor la celula │768 │lucrare │
│avionului WILGA 35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │€/ │
│de zbor la celula │672 │lucrare │
│avionului WILGA 35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │€/ │
│de zbor la celula │384 │lucrare │
│avionului WILGA 35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 18 luni la│ │€/ │
│celula avionului WILGA │320 │lucrare │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de iarnă la│384 │lucrare │
│celula avionului WILGA │ │ │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de vară la │384 │lucrare │
│celula avionului WILGA │ │ │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 400 de ore│ │ │
│de funcţionare la │1.152│€/ │
│motorul avionului WILGA│ │lucrare │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 300 de ore│ │ │
│de funcţionare la │672 │€/ │
│motorul avionului WILGA│ │lucrare │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 200 de ore│ │ │
│de funcţionare la │864 │€/ │
│motorul avionului WILGA│ │lucrare │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │ │
│de funcţionare la │640 │€/ │
│motorul avionului WILGA│ │lucrare │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │ │
│de funcţionare la │384 │€/ │
│motorul avionului WILGA│ │lucrare │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 18 luni la│ │€/ │
│motorul avionului WILGA│320 │lucrare │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Schimb motor avion │640 │€/ │
│WILGA 35 A │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de iarnă la│320 │lucrare │
│motorul avionului WILGA│ │ │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de vară la │320 │lucrare │
│motorul avionului WILGA│ │ │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │ │
│de funcţionare la │192 │€/ │
│elicea avionului WILGA │ │lucrare │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 12 luni la│ │€/ │
│elicea avionului WILGA │192 │lucrare │
│35 A │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Schimb elice la avionul│160 │€/ │
│WILGA 35 A │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │ │
│de zbor la celula │800 │€/ │
│avionului ZLIN 142/526/│ │lucrare │
│726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │ │
│de zbor la celula │256 │€/ │
│avionului ZLIN 142/526/│ │lucrare │
│726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de iarnă la│288 │lucrare │
│celula avionului ZLIN │ │ │
│142/526/726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control anual la celula│ │€/ │
│avionului ZLIN 142/526/│800 │lucrare │
│726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după doi ani la│ │€/ │
│celula avionului ZLIN │1.024│lucrare │
│142/526/726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după nouă ani │ │€/ │
│la celula avionului │128 │lucrare │
│ZLIN 526/726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Inspecţie de tip A la │ │€/ │
│celula avionului ZLIN │800 │lucrare │
│142 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Inspecţie de tip B la │ │€/ │
│celula avionului ZLIN │3.200│lucrare │
│142 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control IEAB după 6 ani│ │€/ │
│la celula avionului │256 │lucrare │
│ZLIN 142 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control IEAB după 12 │ │€/ │
│ani la celula avionului│480 │lucrare │
│ZLIN 142 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │ │
│de funcţionare la │192 │€/ │
│motorul avionului ZLIN │ │lucrare │
│142/526/726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Schimb motor la avionul│480 │€/ │
│ZLIN 142/526/726 │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control motor la un 1 │ │€/ │
│an la avionul ZLIN 142/│160 │lucrare │
│526/726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de iarnă la│256 │lucrare │
│motorul avionului ZLIN │ │ │
│142/526/726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 500 de ore│ │ │
│de funcţionare la │256 │€/ │
│elicea avionului ZLIN │ │lucrare │
│142 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 200 de ore│ │ │
│de funcţionare la │160 │€/ │
│elicea avionului ZLIN │ │lucrare │
│142/526/726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │ │
│de funcţionare la │64 │€/ │
│elicea avionului ZLIN │ │lucrare │
│142/526/726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │ │
│de funcţionare la │32 │€/ │
│elicea avionului ZLIN │ │lucrare │
│142/526/726 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Schimb elice la avionul│64 │€/ │
│ZLIN 142/526/726 │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │€/ │
│de zbor la celula │256 │lucrare │
│avionului IAR 46 S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │€/ │
│de zbor la celula │160 │lucrare │
│avionului IAR 46 S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 12 luni la│ │€/ │
│celula avionului IAR 46│288 │lucrare │
│S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 6 luni la │ │€/ │
│celula avionului IAR 46│192 │lucrare │
│S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de iarnă la│160 │lucrare │
│celula avionului IAR 46│ │ │
│S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de vară la │160 │lucrare │
│celula avionului IAR 46│ │ │
│S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 600 de ore│ │ │
│de funcţionare la │512 │€/ │
│motorul avionului IAR │ │lucrare │
│46 S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 200 de ore│ │ │
│de funcţionare la │384 │€/ │
│motorul avionului IAR │ │lucrare │
│46 S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │ │
│de funcţionare la │160 │€/ │
│motorul avionului IAR │ │lucrare │
│46 S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │ │
│de funcţionare la │128 │€/ │
│motorul avionului IAR │ │lucrare │
│46 S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 12 luni la│ │€/ │
│motorul avionului IAR │160 │lucrare │
│46 S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Schimb motor la avionul│800 │€/ │
│IAR 46 S │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de iarnă la│256 │lucrare │
│motorul avionului IAR │ │ │
│46 S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │ │€/ │
│exploatarea de vară la │256 │lucrare │
│motorul avionului IAR │ │ │
│46 S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 12 luni la│ │€/ │
│elicea avionului IAR 46│128 │lucrare │
│S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control 100 de ore │ │€/ │
│elicea avionului IAR 46│128 │lucrare │
│S │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Schimb elice la avionul│96 │€/ │
│IAR 46 S │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 500 de ore│ │€/ │
│de zbor la celula │384 │lucrare │
│motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │€/ │
│de zbor la celula │800 │lucrare │
│motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │€/ │
│de zbor la celula │384 │lucrare │
│motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 12 luni la│384 │€/ │
│celula motoplanorului │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │192 │€/ │
│exploatarea de iarnă la│ │lucrare │
│celula motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │192 │€/ │
│exploatarea de vară la │ │lucrare │
│celula motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 500 de ore│ │€/ │
│de funcţionare la │1.024│lucrare │
│motorul motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 250 de ore│ │€/ │
│de funcţionare la │384 │lucrare │
│motorul motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│ │€/ │
│de funcţionare la │320 │lucrare │
│motorul motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │€/ │
│de funcţionare la │192 │lucrare │
│motorul motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 25 de ore │ │€/ │
│de funcţionare la │96 │lucrare │
│motorul motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 12 luni la│96 │€/ │
│motorul motoplanorului │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Schimb motor la │512 │€/ │
│motoplanor │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Reparaţie parţială după│1.024│€/ │
│5 ani la motoplanor │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │96 │€/ │
│exploatarea de iarnă la│ │lucrare │
│motorul motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │96 │€/ │
│exploatarea de vară la │ │lucrare │
│motorul motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 500 de ore│ │€/ │
│de funcţionare la │192 │lucrare │
│elicea motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 50 de ore │ │€/ │
│de funcţionare la │64 │lucrare │
│elicea motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 25 de ore │ │€/ │
│de funcţionare la │64 │lucrare │
│elicea motoplanorului │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 12 luni la│64 │€/ │
│elicea motoplanorului │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control după 100 de ore│256 │€/ │
│de zbor la planor │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control tip R 1 la │320 │€/ │
│planor │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control tip R 2 la │384 │€/ │
│planor │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control tip R 6 la │512 │€/ │
│planor │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Control de sănătate la │640 │€/ │
│structura planorului │ │lucrare │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │160 │€/ │
│exploatarea de iarnă la│ │lucrare │
│planor │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Lucrări regulamentare │ │ │
│de trecere la │160 │€/ │
│exploatarea de vară la │ │lucrare │
│planor │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Buletin service │ │€/ │
│SB-IS-28B2-AR-03 rev. 1│400 │document│
│română + engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Buletin service │ │€/ │
│SB-IS-28B2-AR-04 rev. 1│500 │document│
│română + engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de zbor şi │ │€/ │
│întreţinere IS-28B2 ED.│200 │document│
│3 Amd 43, ED. 2 Amd 29 │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de reparaţie │400 │€/ │
│IS-28B2 Ed. 1 rev. 9 │ │document│
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Buletin service │ │€/ │
│BS-IS-29D/D2-05-15 │400 │document│
│română + engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de zbor IS-29D │ │€/ │
│Ed.2/1973 Amd 17/1976 │200 │document│
│română + engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de reparaţii │ │ │
│planor IS-29D Ed.1/1973│400 │€/ │
│Amd 2/11.2005 română + │ │document│
│engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de zbor şi │ │ │
│exploatare planor │ │€/ │
│IS-29D2 Ed. 4 Amd 11/ │200 │document│
│11.2005, Amd 12/10.2010│ │ │
│română + engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de zbor şi │ │ │
│întreţinere planor │ │€/ │
│IS-29D2 Ed. 5 Amd 22/ │200 │document│
│10.2008, Amd 23/10.2010│ │ │
│română + engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de reparaţie │400 │€/ │
│planor IS-29D2 │ │document│
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de zbor şi │ │ │
│întreţinere IS-28M2 │ │€/ │
│68HP Ed. 2 Amd 31, Ed. │200 │document│
│3 Amd 14 română + │ │ │
│engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de reparaţii │ │€/ │
│IS-28M2 68 HP Ed. 1 Amd│400 │document│
│3 română + engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de zbor şi │ │ │
│întreţinere IS-28M2 │200 │€/ │
│80HP Ed. 1 Amd 12 │ │document│
│română + engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de zbor IS-28M2G│ │ │
│Ed. 03.1995 Amd 3, Ed. │200 │€/ │
│04.1995 Amd 5 română + │ │document│
│engleză │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de întreţinere │ │€/ │
│IS-28M2G Ed. 01.1995 │400 │document│
│Amd 2 română + germană │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de zbor │ │ │
│IS-28M2GR Ed. 08.1997 │200 │€/ │
│Amd 5 română + engleză,│ │document│
│Ed. 10.1997 germană │ │ │
├───────────────────────┼─────┼────────┤
│Manual de întreţinere │ │ │
│IS-28M2GR Ed.08.1997 │400 │€/ │
│Amd 6 română + engleză,│ │document│
│Ed.11.1997 germană │ │ │
└───────────────────────┴─────┴────────┘



    I Servicii auxiliare

┌─────────────────────────┬───┬────────┐
│Închiriere cameră cu 1 │10 │€/pat/ │
│sau 2 paturi │ │noapte │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Închiriere cameră cu 3 │8 │€/pat/ │
│sau mai multe paturi │ │noapte │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Închiriere autocisternă │80 │€/auto/ │
│MAZ │ │100 km │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Închiriere loc campare │4 │€/cort/ │
│cort │ │noapte │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Închiriere alimentator │20 │€/zi │
│mobil carburanţi │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Închiriere rezervor │30 │€/lună/ │
│carburanţi │ │1.000 l │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Închiriere rezervor │ │€/lună/ │
│carburanţi cu staţie de │100│1.000 l │
│alimentare │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Tractare bannere cu │ │ │
│aeronavă tip ULM │83 │€/oră │
│(suplimentar faţă de │ │ │
│tariful orei de zbor) │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Tractare bannere cu avion│ │ │
│(suplimentar faţă de │105│€/oră │
│tariful orei de zbor) │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Tarif închiriere sală de │18 │€/oră │
│sport │ │ │
├─────────────────────────┼───┼────────┤
│Eliberare copii după │ │ │
│documente din dosarul │ │ │
│pilotului sau aeronavei │0,1│€/ │
│(la solicitarea │ │document│
│proprietarului, direct │ │ │
│sau prin împuternicire) │ │ │
└─────────────────────────┴───┴────────┘



    NOTE:
    1. Proprietarii sau deţinătorii de aeronave civile beneficiază de gratuitate pentru serviciile de la lit. D şi E, pentru zborurile care se efectuează în interesul Aeroclubului României.
    2. Proprietarii sau deţinătorii de aeronave civile care deţin un contract în termen de valabilitate cu Aeroclubul României pentru servicii de parcare în hangar (hangarare) aeronavă beneficiază de o reducere de 25% a tarifelor pentru decolare/aterizare (lit. E).
    3. Sportivii legitimaţi la Aeroclubul României, componenţi ai loturilor judeţene şi naţionale, deţinători de aeronave, şi care nu sunt legitimaţi la alte cluburi aeronautice, alţii decât cei prevăzuţi la art. 4 alin. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 567/1991 privind organizarea şi funcţionarea Aeroclubului României, republicată, cu modificările ulterioare, beneficiază de o reducere de 50% a tarifelor de la lit. D, E şi H. Sportivii legitimaţi la Aeroclubul României vor da o declaraţie pe propria răspundere privind cluburile la care mai sunt legitimaţi.
    4. Serviciile de parcare şi parcare în hangar de la lit. E se vor oferi în limita spaţiului disponibil. Tarifarea se va face dacă staţionarea pe aerodrom este de peste 3 ore. Parcarea şi hangararea se fac fără asumarea răspunderii Aeroclubului României pentru eventualele deteriorări produse aeronavelor pe perioada staţionării sau parcării.
    5. La lit. C, pentru salt din avionul AN2, echipajul minim este de 10 paraşutişti. Pentru salt din avionul Wilga 35, echipajul minim este de 3 paraşutişti performeri sau 2 începători şi instructor; din avionul GA-8 echipajul minim este de 5 paraşutişti. Zborurile sau salturile cu paraşuta se vor face în concordanţă cu cursurile de pregătire în zbor/salt cu paraşuta aprobate, proprii Aeroclubului României.
    6. Salturile de la lit. C2 nu includ închirierea paraşutei.
    7. Pentru tarifele de la lit. D, plata pe zi se va face la casieriile aerocluburilor teritoriale sau la sediul central ori prin ordin de plată, în contul Aeroclubului României deschis la Trezoreria Sectorului 1, înaintea prestării serviciului.
    8. Cursurile teoretice vor avea minimum durata impusă de reglementările în vigoare.
    9. Tarifele pentru certificarea planoarelor nu conţin tariful aferent remorcajului.
    10. Pentru zborurile şi salturile acrobatice sau demonstrative, tarifele se majorează cu 25%.
    11. La zborul în simplă comandă pe planor, din tariful orei de zbor se va scădea tariful orei de instrucţie, adică 20 €/oră instrucţie.
    12. Tarifele pentru certificarea paraşutelor nu conţin tariful aferent saltului cu paraşuta.
    13. În cazul decolărilor şi aterizărilor efectuate în afara orelor de serviciu ale aerodromurilor, tariful de aterizare/decolare se va majora cu 50%.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016