Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.288 din 28 iulie 2021  pentru modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului privind sprijinirea eficienţei energetice şi a gestionării inteligente a energiei în infrastructura de iluminat public, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 1.162/2020     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.288 din 28 iulie 2021 pentru modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului privind sprijinirea eficienţei energetice şi a gestionării inteligente a energiei în infrastructura de iluminat public, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 1.162/2020

EMITENT: Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 760 din 4 august 2021
    Luând în considerare Referatul Administraţiei Fondului pentru Mediu nr. 382/ST/5.07.2021 pentru modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului privind sprijinirea eficienţei energetice şi a gestionării inteligente a energiei în infrastructura de iluminat public, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 1.162/2020, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 12 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2011 privind stabilirea cadrului instituţional şi autorizarea Guvernului, prin Ministerul Finanţelor Publice, de a scoate la licitaţie certificatele de emisii de gaze cu efect de seră atribuite României la nivelul Uniunii Europene, aprobată prin Legea nr. 163/2012, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 57 alin. (1), (4) şi (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 43/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor,
    ministrul mediului, apelor şi pădurilor emite prezentul ordin:
    ART. I
    Ghidul de finanţare a Programului privind sprijinirea eficienţei energetice şi a gestionării inteligente a energiei în infrastructura de iluminat public, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 1.162/2020, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 471 din 3 iunie 2020, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 4 alineatul (1), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "d) cererea de decontare - solicitarea beneficiarului adresată în scris Autorităţii sau transmisă prin intermediul poştei electronice, în baza căreia se face decontarea cheltuielilor eligibile efectuate şi prevăzute prin contractul de finanţare nerambursabilă, anexă la contractul pentru finanţare nerambursabilă;"

    2. La articolul 20, alineatele (2) şi (8) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) Cererile de decontare se depun conform graficului de finanţare, în interiorul duratei de implementare a proiectului. Cererile de decontare se depun la sediul Autorităţii sau prin intermediul poştei electronice.
    ...........................................................................
(8) Ulterior verificării conformităţii documentelor aferente ultimei cereri de decontare, personalul Autorităţii va efectua o vizită la amplasamentele pe care s-a modernizat şi/sau s-a extins sistemul de iluminat şi se va întocmi o notă de control. Efectuarea vizitelor se realizează prin eşantionare, într-un procent din totalul contractelor de finanţare, care urmează a fi stabilit în baza unor indicatori (criterii) prin reglementări/ proceduri interne ale Autorităţii."

    3. La articolul 21 alineatul (1), partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(1) Beneficiarul finanţării depune la sediul Autorităţii sau prin intermediul poştei electronice la adresa furnizată de Autoritate cereri de decontare însoţite de următoarele documente obligatorii:"

    4. La articolul 21 alineatul (1), literele f) şi o) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "f) documente care atestă achitarea integrală a facturilor finanţate la cererea de decontare anterioară (extrase de cont cu viza instituţiei financiare însoţite de ordine de plată); la ultima cerere de decontare, beneficiarul va prezenta în termen de 30 de zile de la efectuarea ultimei plăţi de către Autoritate dovada achitării sumei finanţate, precum şi a contribuţiei proprii şi a cheltuielilor neeligibile; documentele se vor prezenta în copii certificate «conform cu originalul»“;
    ............................................................................
o) proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, semnat de o comisie numită în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 273/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările şi completările ulterioare - pentru proiectele care necesită emiterea autorizaţiei de construire, în copie certificată «conform cu originalul»“;."

    5. La articolul 21, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:
    "(1^1) Documentele transmise prin intermediul poştei electronice vor fi certificate «conform cu originalul» de către beneficiar."

    6. La articolul 21, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
    "(3) Instrucţiunea cuprinzând modul de transmitere prin intermediul poştei electronice a cererii de decontare şi a documentelor anexate acesteia se elaborează şi se aprobă la nivelul Administraţiei Fondului pentru Mediu şi se aduce la cunoştinţa persoanelor interesate prin publicarea pe site-ul instituţiei."

    7. La anexa nr. 2, la articolul 3, punctul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "3. Prima cerere de decontare se va depune în maximum 6 luni de la data semnării contractului. În cadrul prezentului contract, Beneficiarul poate depune la sediul Autorităţii sau prin intermediul poştei electronice maximum 3 cereri de decontare."

    8. La anexa nr. 2, la articolul 5, punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "1. să depună la sediul Autorităţii sau prin intermediul poştei electronice cererile de decontare potrivit art. 3 pct. 3, fără a depăşi durata de implementare a proiectului; în cazul depunerii cererii de decontare prin intermediul poştei electronice, aceasta va fi semnată cu semnătură electronică calificată de către reprezentantul legal sau împuternicitul acestuia;"

    9. La anexa nr. 2, în anexa nr. 3 la contract, după ultimul paragraf se introduce un nou paragraf, cu următorul cuprins:
    "Totodată, declar pe propria răspundere că am realizat conformitatea documentelor prevăzute în anexa nr. 4 la contractul de finanţare şi îmi asum răspunderea tuturor informaţiilor conţinute în prezenta cerere de decontare."

    10. La anexa nr. 2, în anexa nr. 4 la contract, partea introductivă a punctului 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "1. Beneficiarul finanţării depune la sediul Autorităţii sau prin intermediul poştei electronice la adresa furnizată de Autoritate cereri de decontare însoţite de următoarele documente obligatorii:"

    11. La anexa nr. 2, în anexa nr. 4 la contract, literele f) şi n) de la punctul 1 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "f) documente care atestă achitarea integrală a facturilor finanţate la cererea de decontare anterioară (extrase de cont cu viza instituţiei financiare însoţite de ordine de plată); la ultima cerere de decontare, Beneficiarul va prezenta în termen de 30 de zile de la efectuarea ultimei plăţi de către Autoritate dovada achitării sumei finanţate, precum şi a contribuţiei proprii şi a cheltuielilor neeligibile; documentele se vor prezenta în copii certificate «conform cu originalul»;
    .........................................................................
n) proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, semnat de o comisie numită în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 273/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările şi completările ulterioare - pentru proiectele care necesită emiterea autorizaţiei de construire, în copie certificată «conform cu originalul»;"

    12. La anexa nr. 2, în anexa nr. 4 la contract, după punctul 1 se introduce un nou punct, punctul 1^1, cu următorul cuprins:
    "1^1. Documentele transmise prin intermediul poştei electronice vor fi certificate «conform cu originalul» de către beneficiar"



    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul mediului, apelor şi pădurilor,
                    Tánczos Barna

    Bucureşti, 28 iulie 2021.
    Nr. 1.288.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016