Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 469 din 5 noiembrie 2020  privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 22/2017     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 469 din 5 noiembrie 2020 privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 22/2017

EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1055 din 10 noiembrie 2020
    Ţinând cont de Avizul Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei nr. 148.245/2020,
    luând în considerare Referatul de aprobare al Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 815.635/2020,
    în temeiul prevederilor art. 14 alin. (1^1) şi al art. 16 alin. (7) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice emite prezentul ordin.
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 22/2017, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 112 şi 112 bis din 9 februarie 2017, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 12, litera d) se abrogă.
    2. La articolul 12, litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "e) Direcţia resurse umane, comunicare şi relaţii cu publicul exercită atribuţiile de recrutare, dezvoltare şi gestionare a resurselor umane, managementul documentelor şi drepturilor de personal, inclusiv politica de securitate şi sănătate în muncă; asigură implementarea şi urmărirea sistemului de control intern managerial şi aplicarea cadrului legislativ anticorupţie; gestionează relaţiile dezvoltate de către instituţie şi asigură vizibilitatea acesteia, la nivel naţional şi internaţional, prin intermediul mijloacelor specifice, în condiţiile legii;"

    3. La articolul 12, litera g) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "g) Direcţia preţuri, tarife elaborează normele metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a preţurilor şi tarifelor pentru serviciile comunitare de utilităţi publice, din competenţa de reglementare a A.N.R.S.C.; elaborează normele metodologice de calculare a tarifelor distincte pentru gestionarea deşeurilor şi a taxelor şi tarifelor distincte pentru utilizatori; propune spre avizare/aprobare preţurile şi tarifele conform competenţelor conferite de lege; propune spre avizare formulele de ajustare tarifară şi strategiile de tarifare aferente proiectelor multianuale de investiţii dezvoltate de operatori în sistemele de alimentare cu apă şi de canalizare, conform competenţelor conferite de lege;"

    4. La articolul 12, după litera i) se introduce o nouă literă, litera j), cu următorul cuprins:
    "j) Biroul IT gestionează sistemul informatic intern."

    5. La articolul 18 alineatul (1), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "d) orice alte sume încasate în condiţiile legii, precum şi din contribuţiile datorate de:"

    6. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Încadrarea personalului pe posturile prevăzute în noua structură organizatorică se face în termen de maximum 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, prin decizie a preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, cu respectarea prevederilor legale.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice,
                    Ionel Tescaru

    Bucureşti, 5 noiembrie 2020.
    Nr. 469.
    ANEXA 1

    *) Anexa este reprodusă în facsimil
    (Anexa nr. 1 la regulament)
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
    a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice
 (a se vedea imaginea asociată)
    NOTĂ:
    Agenţiile teritoriale sunt organizate la nivel de serviciu.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016