Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 20 aprilie 2017  de acordare a majorării pentru lucrări de excepţie sau misiuni speciale, pentru funcţionarii publici cu statut special din Ministerul Justiţiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME METODOLOGICE din 20 aprilie 2017 de acordare a majorării pentru lucrări de excepţie sau misiuni speciale, pentru funcţionarii publici cu statut special din Ministerul Justiţiei

EMITENT: Ministerul Justiţiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 512 din 3 iulie 2017

──────────
    Aprobate de Ordinul nr. 1.291/C din 20 aprilie 2017, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 512 din 3 iulie 2017.
──────────

    ART. 1
    Funcţionarii publici cu statut special din Ministerul Justiţiei - aparatul central - care execută lucrări de excepţie sau misiuni speciale, apreciate ca atare de către conducătorul acestuia, beneficiază de o majorare de până la 50% din salariul de bază prevăzut de legislaţia în vigoare la data de 31 decembrie 2009, denumită în continuare majorare.

    ART. 2
    Sunt considerate lucrări de excepţie acele lucrări care presupun:
    a) contribuţia la elaborarea sau implementarea unor politici publice, strategii, documentaţii speciale şi alte asemenea lucrări, cu impact la nivelul sistemului judiciar sau la nivel naţional;
    b) contribuţia la elaborarea unor propuneri legislative sau modificarea legislaţiei existente, de relevanţă în domeniul de activitate;
    c) aplicarea şi atragerea, prin documentaţiile întocmite, a altor resurse financiare decât cele de la bugetul de stat, precum şi utilizarea fondurilor respective pe baza unei bune gestiuni financiare;
    d) realizarea cu eficacitate şi eficienţă a altor lucrări complexe.


    ART. 3
    Sunt considerate misiuni speciale acele activităţi care presupun:
    a) participarea ca reprezentant al Ministerului Justiţiei la diverse negocieri şi proceduri de atribuire;
    b) participarea la diverse grupuri interministeriale guvernamentale, parlamentare sau internaţionale;
    c) desfăşurarea unor activităţi suplimentare în cadrul altor direcţii sau instituţii pentru care Ministerul Justiţiei are calitatea de ordonator principal de credite;
    d) participarea la misiuni internaţionale;
    e) contribuţii aduse în comisiile care monitorizează şi implementează strategii la nivelul ministerului;
    f) îndeplinirea altor atribuţii decât cele din fişa postului, cu grad ridicat de complexitate.


    ART. 4
    (1) Majorarea se acordă lunar, pentru o perioadă de maximum 6 luni, pentru cel mult 5% din numărul total de posturi prevăzute în statele de organizare, în limita a 30% din suma salariilor de bază, a salariilor funcţiilor de bază şi a indemnizaţiilor lunare de încadrare, cumulat pe total buget, pentru ordonatorul principal de credite.
    (2) După expirarea termenului prevăzut la alin. (1), majorarea se poate acorda aceloraşi persoane, în acelaşi procent sau într-un procent diferit, dacă sunt îndeplinite condiţiile legale şi dacă se respectă procedura reglementată la art. 5.

    ART. 5
    (1) Majorarea se acordă prin ordin al ministrului justiţiei, la propunerea scrisă a superiorului ierarhic, care va cuprinde, în mod obligatoriu, motivarea, procentul propus în funcţie de lucrările de excepţie sau misiunile speciale, precum şi perioada de acordare.
    (2) Propunerea de acordare a majorării se avizează de către conducătorul compartimentului din care face parte salariatul, de compartimentul de resurse umane, din punctul de vedere al încadrării în procentul de 5% prevăzut la art. 4 alin. (1), precum şi de compartimentul economic, din punct de vedere financiar.

    ART. 6
    (1) Majorarea nu se acordă:
    a) în toate situaţiile în care nu se acordă salariul de bază;
    b) în situaţia punerii la dispoziţie ca urmare a punerii în mişcare a acţiunii penale sau a trimiterii în judecată;
    c) când nu mai sunt îndeplinite criteriile de acordare.

    (2) Prevederile art. 5 se aplică în mod corespunzător şi pentru cazurile prevăzute la alin. (1).

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016