Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
INSTRUCTIUNI Nr. 7 din 31 octombrie 1995 cu privire la continutul minim al materialului publicitar pentru promovarea titlurilor de participare ale fondurilor de investitii
ART. 1 În vederea promovãrii titlurilor de participare ale fondurilor de investiţii, societãţile de administrare vor întocmi materiale publicitare cu urmãtorul conţinut minim de informaţii: 1. denumirea completa a fondului de investiţii, a societãţii de administrare, a societãţii de depozitare; sediul acestora şi numãrul de telefon al persoanei desemnate de societatea de administrare pentru relaţii cu publicul; modalitatea de procurare a prospectului; 2. denumirea autoritãţii publice care reglementeazã activitatea fondului de investiţii, numãrul autorizaţiei acestuia şi a societãţii de administrare; 3. domeniile în care se vor investi fondurile de investiţii (o anumitã arie geograficã, o anumitã ramura, un anume segment al pieţei financiare etc.), riscurile asociate domeniului; în situaţia în care investiţia nu este realizabila imediat, se va mentiona acest fapt; 4. comisionul anual, exprimat în procent din valoarea activelor nete ale fondului de investiţii, perceput de societatea de administrare, asa cum este menţionat în contractul de administrare; 5. preţul de vînzare a titlului - se va specifica dacã la valoarea activului net la zi a titlului se adauga un comision de cumpãrare; 6. modalitatea de rãscumpãrare a titlului (termenul de plata de la data depunerii cererii, comisionul de rãscumpãrare); 7. performanţele anterioare ale fondului de investiţii trebuie prezentate astfel încît: - sa se precizeze ca acestea nu constituie o garanţie pentru cele viitoare; - sa fie indicate valorile medii, iar, dacã sînt menţionate valorile maxime, obligatoriu trebuie precizate şi cele minime; - sa se menţioneze sursa utilizata (bilanţuri contabile, situaţii financiare etc.); - sa nu fie defaimate performanţele altor fonduri de investiţii sau ale altor titluri de participare; - folosirea opiniilor unor investitori trebuie sa aibã acordul acestora; 8. se va interzice garantarea investiţiei, cu excepţia cazului în care exista un contract legal cu o instituţie care îşi asuma aceasta obligaţie; 9. se interzic estimarile privind performanţele viitoare ale fondului de investiţii. ART. 2 La transmiterea materialului spre autorizare la Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, societatea de administrare va indica numele persoanei responsabile cu întocmirea materialului publicitar în conformitate cu principiile enunţate şi cu cadrul minim de informaţii. Aceasta persoana va actualiza permanent datele folosite în material, va pãstra evidenta surselor acestor date şi le va pune la dispoziţia organelor de control ale Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, la solicitarea acestora.
---------------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email