Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
HOTĂRÂRE nr. 819 din 11 iulie 2018 pentru modificarea Regulamentului privind modul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru recrutarea grefierilor arhivari, a grefierilor registratori şi a personalului conex, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 185/2007
EMITENT: Consiliul Superior al Magistraturii PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 693 din 8 august 2018
În temeiul prevederilor art. 133 alin. (5) şi (7) din Constituţia României, republicată, şi ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările ulterioare,
având în vedere dispoziţiile art. 9 alin. (2) din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea şi al personalului care funcţionează în cadrul Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, cu modificările şi completările ulterioare,
Plenul Consiliului Superior al Magistraturii h o t ă r ă ş t e:
ART. I
Regulamentul privind modul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru recrutarea grefierilor arhivari, a grefierilor registratori şi a personalului conex, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 185/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 255 din 17 aprilie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. Articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
"ART. 2
(1) La concurs poate participa persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
1. are cetăţenia română, domiciliul în România şi capacitate deplină de exerciţiu;
2. nu are antecedente penale, cazier fiscal şi se bucură de o bună reputaţie;
3. cunoaşte limba română;
4. este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei;
5. are studii medii (bacalaureat) sau studii superioare, după caz.
(2) Pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri arhivari şi grefieri registratori, pentru îndeplinirea condiţiei de absolvire a studiilor superioare, prevăzută la alin. (1) pct. 5, este necesară absolvirea de studii superioare juridice, studii superioare de administraţie publică sau studii de licenţă în arhivistică."
2. La articolul 8, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
"(3) La cererea de înscriere la concurs pentru postul de şofer se vor anexa o copie a permisului de conducere, categoriile B, BE, C, CE, după caz, precum şi datele referitoare la candidat cuprinse în evidenţa permiselor de conducere reţinute şi a sancţiunilor aplicate conducătorilor de autovehicule sau tramvaie prevăzută de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, comunicate candidatului, la cererea acestuia, de către autoritatea competentă."
ART. II
Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii,
judecător Simona Camelia Marcu
Bucureşti, 11 iulie 2018.
Nr. 819.
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: