Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 813 din 13 noiembrie 2019  pentru modificarea pct. 3.5 din Metodologia de analiză cost-beneficiu pentru investiţiile în infrastructura de apă, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 677/2017     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 813 din 13 noiembrie 2019 pentru modificarea pct. 3.5 din Metodologia de analiză cost-beneficiu pentru investiţiile în infrastructura de apă, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 677/2017

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 926 din 18 noiembrie 2019
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ARTICOL UNIC
    Punctul 3.5 din Metodologia de analiză cost-beneficiu pentru investiţiile în infrastructura de apă, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 677/2017, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 770 din 28 septembrie 2017, cu modificările ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "3.5. Determinarea nivelului de cofinanţare din partea UE [cunoscut anterior drept «calculul diferenţei de finanţat (Funding Gap)»]
    Pentru perioada 2014-2020, art. 61 al Regulamentului (UE) 1.303/2013 prevede că determinarea nivelului de cofinanţare a UE pentru proiectele generatoare de venit va presupune trei alternative:
    - aplicarea proporţională a veniturilor nete actualizate (cunoscută anterior ca metoda diferenţei de finanţat);
    – rată forfetară;
    – scăderea ratei de cofinanţare pentru o axă prioritară selectată.
    În scenariul «Aplicarea proporţională a veniturilor nete actualizate», rata de sprijin este calculată drept partea din investiţie care nu poate fi acoperită prin veniturile nete generate de proiect, ambele exprimate la valoarea netă actualizată, mecanism cunoscut din perioada 2007-2013.
    Asistenţa efectivă va fi calculată ca produsul costului de investiţie eligibil conform «diferenţei de finanţat» (Funding Gap) şi al ratelor de cofinanţare specificate în PO relevant.
    Pentru proiectele finanţate prin POIM 2014-2020, în cazul aplicării ratei forfetare, rata se stabileşte de către autoritatea de management POIM în baza unei metodologii juste, echitabile şi verificabile, bazată pe date istorice corecte şi complete. Metodologia trebuie verificată de către Autoritatea de audit şi notificată către Comisia Europeană.
    În timp ce creşterile tarifare bazate pe metoda de stabilire a tarifului din secţiunea anterioară reprezintă baza de proiecţie a veniturilor incrementale ale proiectului, costurile utilizate în analiza fluxului de numerar actualizat pentru calculul diferenţei de finanţat (a se vedea secţiunea următoare) ar putea să nu includă elemente contabile fără efect de trezorerie, cum ar fi amortizarea şi rezervele pentru situaţii neprevăzute.
    Pe de altă parte, costurile de înlocuire care urmează a fi suportate în timpul perioadei de analiză (de exemplu, pentru echipamentele electromecanice cu o durată de viaţă economică mai scurtă) sunt incluse în calculul diferenţei de finanţare, drept costuri (actualizate) de operare şi întreţinere."




                    PRIM-MINISTRU
                    LUDOVIC ORBAN
                    Contrasemnează:
                    Ministrul fondurilor europene,
                    Ioan Marcel Boloş
                    Ministrul lucrărilor publice, dezvoltării şi administraţiei,
                    Ion Ştefan
                    Ministrul mediului, apelor şi pădurilor,
                    Costel Alexe
                    Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
                    Nechita-Adrian Oros
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Vasile-Florin Cîţu

    Bucureşti, 13 noiembrie 2019.
    Nr. 813.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016