Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 - DJ 191C“, prevăzuţi în anexa la prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor aprobate potrivit prevederilor prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: Ministrul transporturilor, Alexandru-Răzvan Cuc p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Sirma Caraman, secretar de stat Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici Bucureşti, 31 iulie 2019. Nr. 547. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN 1F, km 79+625 - DJ 191C" Titular: Ministerul Transporturilor Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A./Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Cluj Amplasament: judeţul Sălaj
┌─────────────────────────┬────┬───────┐
│Valoarea totală a │ │ │
│investiţiei (inclusiv │ │ │
│T.V.A.): │mii │241.983│
│(în preţuri valabile la │lei │ │
│data de 28.09.2018/1 euro│ │ │
│= 4,6637 lei), │ │ │
├─────────────────────────┼────┼───────┤
│- din care: C+M (inclusiv│mii │211.227│
│T.V.A.): │lei │ │
├─────────────────────────┼────┼───────┤
│Eşalonarea investiţiei: │ │ │
├─────────────────────┬───┼────┼───────┤
│Anul I │INV│mii │120.992│
│ │ │lei │ │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│ │C+M│mii │105.614│
│ │ │lei │ │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│Anul II │INV│mii │120.991│
│ │ │lei │ │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│ │C+M│mii │105.613│
│ │ │lei │ │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│Capacităţi: │ │ │ │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│Lungime │ │km │5,535 │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│Lăţime platformă │ │m │10,00/ │
│ │ │ │13,50 │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│Din care: - parte │ │m │7,00/ │
│carosabilă │ │ │10,50 │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│- separator fluxuri │ │m │1,50 │
│de circulaţie │ │ │ │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│Structuri: │ │buc.│7 │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│Intersecţii tip │ │buc.│2 │
│giraţie: │ │ │ │
├─────────────────────┼───┼────┼───────┤
│Durata de realizare a│ │luni│24 │
│investiţiei: │ │ │ │
└─────────────────────┴───┴────┴───────┘
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.