Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REZOLUŢIE MSC.423(98) din 15 iunie 2017  privind amendamentele la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REZOLUŢIE MSC.423(98) din 15 iunie 2017 privind amendamentele la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994)

EMITENT: Organizaţia Maritimă Internaţională
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1059 din 31 decembrie 2019
──────────
    Conţinută de ORDINUL nr. 296 din 24 decembrie 2019, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.059 din 31 decembrie 2019.
──────────
    Amendamente la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994)
    Comitetul de siguranţă maritimă,
    amintind articolul 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului,
    notând Rezoluţia MSC.36(63), prin care a adoptat Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză („Codul HSC 1994“), care a devenit obligatoriu conform capitolului X din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare („Convenţia“),
    notând, de asemenea, articolul VIII(b) şi regula X/1.1 din Convenţie privind procedura pentru amendarea Codului HSC 1994,
    luând in considerare, la cea de-a nouăzeci şi opta sesiune a sa, amendamentele la Codul HSC 1994 propuse şi difuzate în conformitate cu articolul VIII(b)(i) din Convenţie,
    1 adoptă, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenţie, amendamentele la Codul HSC 1994, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie;
    2 stabileşte, în conformitate cu articolul VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenţie, că aceste amendamente trebuie să fie considerate ca fiind acceptate la 1 iulie 2019, cu excepţia cazului în care, înainte de această dată, cel puţin o treime dintre guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total nu mai puţin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecţiile lor la amendamente;
    3 invită guvernele contractante la Convenţie să ia notă că, în conformitate cu articolul VIII(b)(vii)(2) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2020, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;
    4 solicită secretarului general, în sensul articolului VIII(b)(v) din Convenţie, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenţie copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinut în anexă;
    5 solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie.
    ANEXA 1

    la Rezoluţia MSC.423(98)
    Amendamente la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994)
    CAP. 8
    Mijloace şi dispozitive de salvare
    8.10 Ambarcaţiuni de salvare şi bărci de urgenţă
    1 Paragrafele 8.10.1.5 şi 8.10.1.6 se înlocuiesc cu următoarele:
    ".5 fără a aduce atingere prevederilor de la .4 de mai sus, nava trebuie să fie dotată cu suficiente bărci de salvare încât, în situaţia abandonării navei, având la bord numărul total de persoane pe care nava este autorizată să le transporte, să se asigure că:
.5.1 cel mult nouă plute de salvare prevăzute în conformitate cu 8.10.1.1 sunt adunate de fiecare barcă de salvare; sau
.5.2 dacă Administraţia consideră că bărcile de salvare pot remorca o pereche de astfel de plute de salvare simultan, atunci fiecare barcă de salvare poate aduna cel mult 12 plute de salvare prevăzute în conformitate cu 8.10.1.1; şi
.5.3 nava poate fi evacuată în timpul specificat în 4.8.
.6 nava cu lungime mai mică de 20 m poate fi exceptată de la dotarea cu o barcă de urgenţă, cu condiţia ca această navă să respecte toate cerinţele următoare:
.6.1 nava este prevăzută cu mijloace care să permită recuperarea unei persoane lipsite de ajutor din apă, cu corpul în poziţie orizontală sau apropiată de orizontală;
.6.2 recuperarea persoanei lipsite de ajutor poate fi observată de pe puntea de navigaţie; şi
.6.3 nava este suficient de manevrabilă pentru a se apropia şi recupera persoane în cele mai nefavorabile condiţii."


    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016