Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULI SPECIFICE din 14 martie 2008  privind modelul si utilizarea logoului national (anexa 4)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULI SPECIFICE din 14 martie 2008 privind modelul si utilizarea logoului national (anexa 4)

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 227 din 25 martie 2008


ART. 1
(1) Logoul naţional este utilizat în scopul identificãrii pe piaţã a produselor agricole ori alimentare recunoscute ca specialitãţi tradiţionale garantate care au dobândit protecţie naţionalã şi garanteazã cã produsele care poartã acest logo îndeplinesc urmãtoarele condiţii:
a) sunt produse pe teritoriul României şi sunt comercializate în conformitate cu prevederile privind comercializarea produselor agricole sau alimentare care au dobândit protecţie naţionalã;
b) sunt certificate de un organism privat de inspecţie şi certificare agreat de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale;
c) sunt protejate pe teritoriul naţional conform prevederilor prezentului ordin.
(2) Odatã înregistratã specialitatea tradiţionalã garantatã la nivel comunitar, logoul comunitar va fi folosit conform art. 12 alin. (2) din Regulamentul (CE) nr. 509/2006.
(3) Reprezentarea graficã şi descrierea logoului naţional sunt prezentate în anexa nr. 4a), care face parte integrantã din prezentele reguli specifice.
(4) Logoul naţional cu scop informativ-publicitar are rolul de informare cu privire la produsele agricole ori alimentare recunoscute ca specialitãţi tradiţionale garantate protejate pe teritoriul României.
ART. 2
(1) Logoul naţional este proprietatea exclusivã a Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, urmând a fi înregistrat de titularul acestuia atât pe plan intern la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mãrci, cât şi pe plan internaţional la Organizaţia Mondialã de Proprietate Intelectualã ori în alte state şi/sau la alte organisme internaţionale, ori de câte ori aceastã înregistrare se dovedeşte necesarã pentru protecţia mãrcii şi a drepturilor conferite de aceasta.
(2) Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale asigurã gestiunea logoului naţional.
(3) Drepturile cu privire la logoul naţional nu pot fi transmise decât de cãtre titularul logoului. Logoul naţional nu poate face obiectul unei cesiuni sau al unui gaj ori al unei alte garanţii reale şi nici al unei executãri silite.
ART. 3
(1) Logoul naţional se înscrie/aplicã pe produs, pe etichetele şi/sau pe ambalajele produselor agricole ori alimentare recunoscute ca specialitãţi tradiţionale garantate protejate naţional, dupã caz.
(2) Alãturi de denumirea produsului respectiv se va menţiona înscrisul "SPECIALITATE TRADIŢIONALĂ PROTEJATĂ NAŢIONAL".
(3) Dreptul de utilizare a logoului naţional pe produse, pe etichetele şi ambalajele produselor agricole ori alimentare recunoscute ca specialitãţi tradiţionale garantate protejate naţional îl au producãtorii sau procesatorii care respectã prevederile din caietul de sarcini şi care sunt supuşi controlului şi certificãrii unui organism privat de inspecţie şi certificare agreat de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale.
ART. 4
În scopul promovãrii conceptului "Produse de calitate", persoanele fizice sau juridice înscriu logoul naţional în scop informativ-publicitar pe suporturile de comunicare şi informare, în legãturã directã cu activitatea şi/sau producerea de produse agricole ori alimentare recunoscute ca specialitãţi tradiţionale garantate protejate naţional.

ANEXA 4a
----------
la regulile specifice prevãzute în anexa nr. 4
-----------------------------------------------

Reprezentarea graficã şi descrierea logoului naţional

1. LOGO-UL NAŢIONAL ÎN CULORI SAU ALB-NEGRU

2. LOGO-UL NAŢIONAL ÎN NEGATIV:

3. LOGO-UL NAŢIONAL PE FOND DE CULOARE:

4. TIPĂRIREA
Pentru text, se va folosi fontul Courier New cu diacritice.

5. MĂRIREA LOGO-ULUI
Dimensiunea minimã a logo-ului va fi de 15 mm în diametru.

----------
NOTĂ(CTCE)
Imaginea Reprezentãrii grafice a logo-ului naţional se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 227 din 25 martie 2008, la paginile 13-14 (a se vedea imaginea asociatã).

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016