Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENTUL din 18 iunie 2018  sitului de importanţă comunitară ROSCI0187 Pajiştile lui Suciu    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENTUL din 18 iunie 2018 sitului de importanţă comunitară ROSCI0187 Pajiştile lui Suciu

EMITENT: Ministerul Mediului
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 619 din 18 iulie 2018
──────────
    Aprobat prin Ordinul nr. 586 din 18 iunie 2018, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 619 din 18 iulie 2018.
──────────
    ART. 1
    Situl de importanţă comunitară ROSCI0187 Pajiştile lui Suciu, denumit în continuare sit, a fost desemnat, conform Ordinului ministrului mediului şi dezvoltării durabile nr. 1.964/2007 privind instituirea regimului de arie naturală protejată a siturilor de importanţă comunitară, ca parte integrantă a reţelei ecologice europene Natura 2000 în România, cu modificările ulterioare, cu scopul de a menţine o stare favorabilă de conservare pentru specia Vipera ursinii rakosiensis, specie prioritară la nivel european.

    ART. 2
    Aria naturală protejată face parte din categoria siturilor de importanţă comunitară, scopul sitului fiind conservarea, menţinerea şi, acolo unde este cazul, readucerea într-o stare de conservare favorabilă a speciilor de animale, plante şi habitate de interes conservativ prevăzute în anexele nr. 2, 3, 4A şi 4B ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 3
    Limitele sitului de importanţă comunitară ROSCI0187 Pajiştile lui Suciu sunt puse la dispoziţia factorilor interesaţi pe pagina web a Ministerului Mediului (www.mmediu.ro), în format shapefile, având sistem de referinţă geografică în sistemul naţional de proiecţie Stereografic 1970.

    ART. 4
    Situl este situat în judeţul Alba, pe teritoriul următoarelor unităţi administrativ-teritoriale: Blaj, Bucerdea Grânoasă, Fărău, Hopârta, Jidvei, Lopadea Nouă, Rădeşti, Sâncel, Teiuş, Şona, în regiunea biogeografică continentală.

    ART. 5
    Responsabilitatea administrării sitului de importanţă comunitară ROSCI0187 Pajiştile lui Suciu revine custodelui desemnat de către Agenţia Naţională pentru Arii Naturale Protejate, pe baza actului adiţional la convenţia de custodie.

    ART. 6
    Riveranii sunt obligaţi să acorde drept de servitute, având în vedere zone anume stabilite, de comun acord cu Administraţia Naţională „Apele Române“, fără a percepe taxe pentru:
    a) trecerea sau circulaţia personalului cu atribuţii de serviciu în gospodărirea apelor, în scopul îndeplinirii acestora;
    b) amplasarea, în albie şi pe maluri, de borne, repere, aparate de măsură şi control sau alte aparate ori instalaţii necesare executării de studii privind regimul apelor, precum şi accesul pentru întreţinerea instalaţiilor destinate acestor activităţi;
    c) transportul şi depozitarea temporară a materialelor şi utilajelor pentru intervenţii operative privind apărarea împotriva inundaţiilor;
    d) transportul şi depozitarea temporară de materiale, utilaje, precum şi circulaţia acestora şi a personalului, în cazul executării de lucrări de întreţinere şi de reparaţii.


    ART. 7
    Accesul/Vizitarea sitului se poate face solitar sau în grupuri organizate. Pe parcursul vizitării sitului sunt interzise acţiuni care ar putea pune în pericol elementele de biodiversitate protejate, respectiv:
    a) distrugerea sau degradarea panourilor informative, a indicatoarelor, precum şi a plăcilor, stâlpilor sau a semnelor de marcaj de pe traseele turistice;
    b) intrarea în incinta oricărui stabiliment atribuit conservării biodiversităţii, loc îngrădit, pieţe de monitoring, semnalizate prin orice mijloace;
    c) aprinderea focului sau orice alte activităţi care pot provoca incendii;
    d) modificarea ecosistemelor de care depind speciile şi habitatele de interes conservativ;
    e) poluarea sub orice formă a apelor de suprafaţă şi subterane.


    ART. 8
    Circulaţia autovehiculelor, motocicletelor şi a altor mijloace motorizate este permisă numai pe drumurile publice şi cele forestiere până în dreptul indicatoarelor, semnelor sau barierelor care limitează accesul. Restricţiile de acces nu se aplică vehiculelor care deservesc interesele de management ale sitului ale administratorilor/proprietarilor de terenuri din zonă şi vehiculelor destinate activităţilor specifice de gospodărire a apelor.

    ART. 9
    Pentru diminuarea deranjului asupra biodiversităţii şi evitarea accidentelor în sit, viteza maximă de deplasare pe drumurile de exploatare agricolă şi forestieră este de 5 km/h.

    ART. 10
    Circulaţia cu biciclete în scop de agrement pe alte drumuri din sit decât cele amenajate acestui scop, cât şi circulaţia acestora într-o manieră ce deranjează publicul sunt interzise.

    ART. 11
    Personalul custodelui, împuternicit cu legitimaţie de custode, are dreptul de acces şi control pe terenurile din cuprinsul sitului.

    ART. 12
    Pe terenurile care fac parte din fondul forestier inclus în sit se vor executa numai lucrările prevăzute de amenajamentele silvice aprobate, cu respectarea zonelor de protecţie stabilite de-a lungul cursurilor de apă prin Legea apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 13
    Se interzice înlocuirea speciilor native cu specii alogene de arbori atât pe terenurile care fac parte din fondul forestier, cât şi pe terenurile din afara fondului forestier, fiind încurajată înfiinţarea unor arborete formate din specii native specifice zonei.

    ART. 14
    Activităţile de gospodărire a vânatului se vor organiza şi desfăşura în conformitate cu Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu prevederile Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 15
    Introducerea speciilor alohtone de interes cinegetic se poate face numai în conformitate cu prevederile legale din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu avizul custodelui.

    ART. 16
    Planurile de management cinegetic vor fi corelate cu măsurile de management ale sitului.

    ART. 17
    Gestionarul fondului cinegetic are obligaţia de a anunţa cu o săptămână înainte custodele ariei naturale protejate despre intenţia de organizare a evaluării faunei de interes cinegetic, respectiv cu privire la perioada acesteia.

    ART. 18
    Activităţile privind protecţia fondului piscicol, pescuitul şi acvacultura se supun prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare, şi Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 23/2008 privind pescuitul şi acvacultura, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 317/2009, cu modificările şi completările ulterioare, şi a celorlalte prevederi legale privind pescuitul şi acvacultura.

    ART. 19
    Se interzice popularea habitatelor naturale din cuprinsul sitului cu specii exotice de peşti. Orice activitate de populare cu specii de faună piscicolă se va face cu acordul custodelui, asigurându-se că speciile exotice nu vor ajunge în habitate acvatice naturale.

    ART. 20
    Orice activitate de capturare a resurselor acvatice vii se va face numai cu avizul custodelui, în conformitate cu prevederile legale.

    ART. 21
    (1) Păşunatul pe teritoriul sitului de importanţă comunitară ROSCI0187 Pajiştile lui Suciu se desfăşoară cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare şi cu avizul anual al custodelui.
    (2) Utilizarea raţională a pajiştilor şi păşunilor pentru cosit şi/sau păşunat se face numai cu animalele domestice proprietate a membrilor comunităţilor ce deţin aceste păşuni sau care deţin dreptul de utilizare a acestora în orice formă recunoscută prin legislaţia naţională în vigoare, astfel încât să nu fie afectate habitatele naturale şi speciile de floră şi faună sălbatică.
    (3) În cazul în care proprietarul sau administratorul păşunilor este altul decât utilizatorul acestora, este obligatorie încheierea de contracte de păşunat între aceştia.
    (4) În contracte se specifică în mod obligatoriu: numărul de animale pe specii, perioadele de păşunat, suprafeţele şi limitele acestora, precum şi obligaţiile utilizatorului privind locul de târlire, modul de gospodărire a surselor de apă, drumuri de acces, toate aceste informaţii trebuie să fie prezentate custodelui în vederea avizării.

    ART. 22
    Păşunatul se supune următoarelor reglementări:
    a) păşunatul animalelor domestice este reglementat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 86/2014, cu modificările şi completările ulterioare. Custodele are dreptul de a verifica în teren respectarea gradului de încărcare cu animale a acestor păşuni pentru stabilirea impactului acestei activităţi asupra biodiversităţii şi pentru stabilirea unor eventuale restricţii în zonele afectate;
    b) amplasarea de stâne şi locuri de târlire se va face la o distanţă de minimum 300 m de malul apelor sau a habitatelor umede şi numai cu avizul custodelui;
    c) sunt interzise păşunatul în zonele forestiere, precum şi tranzitarea pădurilor cu animale domestice;
    d) este interzisă schimbarea categoriei de folosinţă a terenurilor naturale în zonele cu specii de interes comunitar;
    e) este interzisă incendierea pajiştilor, fâneţelor şi stufărişurilor. De asemenea sunt interzise aprinderea şi eliberarea lampioanelor pe teritoriul ariei naturale protejate şi în proximitate, la mai puţin de 1 km.


    ART. 23
    (1) Sunt interzise aratul şi discuitul terenurilor pe care s-a semnalat specia Vipera ursinii rakosiensis.
    (2) Este interzisă cosirea mecanică a terenurilor care sunt habitate pentru specia Vipera ursinii rakosiensis. Se permite doar cosirea manuală cu asigurarea unei înălţimi de 10 cm pentru vegetaţia de pajişte. Se interzice cosirea în lunile iulie-august.
    (3) Însămânţarea terenurilor se poate face doar cu specii locale.

    ART. 24
    Culturile agricole nu sunt permise pe terenurile agricole care se suprapun peste habitatul speciei Vipera ursinii rakosiensis.

    ART. 25
    Cultivarea terenurilor agricole pe care sunt aplicate substanţe chimice se va face cu menţinerea unei zone tampon cu lăţimea de minimum 10 metri faţă de malurile apelor din sit.

    ART. 26
    Colectarea/Recoltarea de specii de floră şi faună se poate face doar în scop ştiinţific şi numai cu acordul scris al custodelui, cu excepţia speciilor comune de plante folosite în scop medicinal şi în limita capacităţii de suport a ecosistemelor. Acestea se pot colecta:
    a) de către membrii comunităţilor locale, în cantităţi mici necesare uzului familial;
    b) în scop comercial pe baza unei documentaţii care să cuprindă speciile, cantităţile, perioadele şi locaţiile exacte de colectare în conformitate cu Ordinul ministrului mediului şi dezvoltării rurale nr. 410/2008 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a activităţilor de recoltare, capturare şi/sau achiziţie şi/sau comercializare, pe teritoriul naţional sau la export, a florilor de mină, a fosilelor de plante şi fosilelor de animale vertebrate şi nevertebrate, precum şi a plantelor şi animalelor din flora şi, respectiv, fauna sălbatice şi a importului acestora, cu modificările şi completările ulterioare.


    ART. 27
    Recoltarea humusului şi a solului este interzisă pe întreaga suprafaţă a ariei naturale protejate.

    ART. 28
    Regimul construcţiilor este stabilit prin planurile generale de urbanism ale localităţilor care au suprafeţe din ariile naturale protejate incluse în teritoriile lor administrative. Pe teritoriul sitului realizarea de construcţii permanente sau temporare se face cu respectarea legislaţiei de mediu în vigoare, cu avizul custodelui şi în baza actelor de reglementare emise de către autorităţile competente din domeniul gospodăririi apelor.

    ART. 29
    Orice plan sau proiect care nu are o legătură directă ori nu este necesar pentru managementul ariei naturale protejate de interes comunitar, dar care ar putea afecta în mod semnificativ aria, singur sau în combinaţie cu alte planuri ori proiecte, este supus unei evaluări adecvate a efectelor potenţiale asupra ariei naturale protejate de interes comunitar, avându-se în vedere obiectivele de conservare a acesteia, conform prevederilor art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 30
    Administratorii căilor de comunicaţii rutiere au obligaţia de a nu afecta habitatele naturale în cazul executării lucrărilor de întreţinere care pot afecta zonele din afara amprizei drumului.

    ART. 31
    Este interzisă degradarea refugiilor, adăposturilor, podeţelor sau a oricărei alte construcţii sau amenajări de pe teritoriul sitului.

    ART. 32
    Cercetarea ştiinţifică în sit are ca scop cunoaşterea şi conservarea biodiversităţii şi a celorlalte componente ale mediului fizico-geografic şi sociocultural.

    ART. 33
    Activitatea de cercetare ştiinţifică pe teritoriul sitului se va desfăşura cu avizul custodelui, care sprijină logistic, la solicitare şi în măsura posibilităţilor, activitatea de cercetare.

    ART. 34
    Persoanele şi instituţiile care derulează activităţi de cercetare pe teritoriul sitului vor transmite custodelui rezultatele cercetării, articolele ştiinţifice, rapoartele de cercetare sau orice rezultate ale cercetării.

    ART. 35
    Recoltarea de probe şi eşantioane pentru temele de cercetare ştiinţifică, analize sau ca material educativ se poate face numai cu acordul custodelui, solicitantul fiind obligat să pună la dispoziţia custodelui informaţiile privind calitatea, cantitatea şi locul de prelevare al probelor.

    ART. 36
    Acţiunile de repopulare cu specii de plante şi animale dispărute se pot face numai pe baza unor studii avizate de unităţi de cercetare şi cu avizul Comisiei pentru Ocrotirea Monumentelor Naturii din cadrul Academiei Române.

    ART. 37
    Introducerea de specii alohtone în sit este interzisă.

    ART. 38
    Deschiderea de trasee turistice, întreţinerea marcajelor turistice şi amplasarea panourilor indicatoare şi informative se fac numai cu avizul custodelui şi după omologarea acestora conform prevederilor legale.

    ART. 39
    Vizitarea ariei naturale protejate este permisă numai pe potecile marcate. Accesul pe alte trasee nemarcate se face cu acordul prealabil al custodelui.

    ART. 40
    Camparea este permisă în locurile special amenajate sau marcate în acest sens, excepţie fac personalul custodelui, persoanelor sau administraţiilor care desfăşoară activităţi de cercetare avizate de custode.

    ART. 41
    Săparea de şanţuri în jurul corturilor sau utilizarea de materiale de origine vegetală sub corturi, precum ferigi, muşchi şi altele asemenea, este interzisă.

    ART. 42
    Organizarea de competiţii şi manifestări de grup de orice fel, cursuri sau tabere, care presupun accesul pe teren în sit, se face numai cu avizul custodelui.

    ART. 43
    Pentru organizarea în terenurile extravilane de festivaluri, jocuri, concursuri sportive, tabere, cei interesaţi vor solicita în prealabil custodelui un punct de vedere/avizul din care să rezulte că nu vor fi afectate specii sau habitate de interes conservativ.

    ART. 44
    Focurile de tabără sunt permise doar în vetre special amenajate în acest scop în perimetrele permise pentru campare, cu lemn de foc asigurat de administratorii locului de campare. Se vor respecta normele de prevenire şi stingere a incendiilor.

    ART. 45
    Este strict interzisă perturbarea liniştii în sit prin orice fel de mijloace: pocnitori, artificii, folosirea de echipamente audio şi altele asemenea.

    ART. 46
    Sunt interzise activităţile din perimetrul sitului care pot să genereze poluarea sau deteriorarea habitatelor, precum şi perturbări ale speciilor pentru care a fost desemnată aria.

    ART. 47
    Pentru speciile de plante şi animale sălbatice terestre, acvatice şi subterane, care se află sub regim strict de protecţie al Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 49/2011, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi speciile incluse în listele şi cărţile roşii naţionale şi care trăiesc atât pe teritoriul sitului, cât şi în afara lui, sunt interzise:
    a) orice formă de recoltare, capturare, ucidere, distrugere sau vătămare a exemplarelor aflate în mediul lor natural, în oricare dintre stadiile ciclului lor biologic;
    b) perturbarea intenţionată în cursul perioadei de reproducere, de creştere, de hibernare şi de migraţie;
    c) deteriorarea, distrugerea şi/sau culegerea intenţionată a cuiburilor şi/sau ouălor din natură;
    d) deteriorarea şi/sau distrugerea locurilor de reproducere ori de odihnă;
    e) recoltarea florilor şi a fructelor, culegerea, tăierea, dezrădăcinarea sau distrugerea cu intenţie a acestor plante în habitatele lor naturale, în oricare dintre stadiile ciclului lor biologic;
    f) deţinerea, transportul, vânzarea sau schimburile în orice scop, precum şi oferirea spre schimb sau vânzare a exemplarelor luate din natură, în oricare dintre stadiile ciclului lor biologic.


    ART. 48
    Regimul deşeurilor se reglementează astfel:
    a) este interzisă abandonarea sau depozitarea deşeurilor de orice natură în perimetrul sitului;
    b) este interzisă abandonarea sau depozitarea substanţelor toxice în perimetrul sitului sau în imediata apropiere a acestuia, fiind obligatorie menţinerea unei distanţe de 500 m faţă de limita sitului;
    c) depozitarea temporară a deşeurilor se va face cu respectarea condiţiilor legale, astfel încât să nu existe posibilitate de acces a câinilor sau a animalelor sălbatice;
    d) autorităţile administraţiei publice locale de pe raza sitului au responsabilitatea asigurării colectării şi transportul deşeurilor menajere din localităţi la punctele de colectare a deşeurilor;
    e) autorităţile administraţiei publice locale de pe raza sitului au responsabilitatea de a desfiinţa depozitele ilegale de deşeuri aflate pe teritoriul lor administrativ;
    f) deţinătorii de terenuri cu orice titlu de proprietate din cuprinsul sitului au obligaţia de a asigura luarea măsurilor de curăţare a terenurilor.


    ART. 49
    Se interzice tăierea vegetaţiei sălbatice din habitatele naturale ale speciei Vipera ursinii rakosiensis.

    ART. 50
    Perturbarea liniştii este strict interzisă. Pentru organizarea de festivaluri, jocuri, concursuri sportive, tabere, cei interesaţi vor cere avizul custodelui.

    ART. 51
    Comercializarea produselor alimentare, amplasarea tonetelor în sit, fără aprobare scrisă de la custode, sunt interzise.

    ART. 52
    Este interzisă prelevarea de apă în scop industrial sau cu caracter industrial, din habitatele de pe suprafaţa sitului, fără avizul custodelui şi al autorităţii competente din domeniul gospodăririi apelor.

    ART. 53
    Planurile, programele, proiectele şi activităţile ce se implementează sitului se supun avizării custodelui. Instituţiile publice pot desfăşura activităţi sau lucrări de protecţie civilă, fără a solicita punctul de vedere sau avizul custodelui, în situaţia în care aceste activităţi şi lucrări nu se supun procedurii de evaluare a impactului asupra mediului.

    ART. 54
    Fotografierea sau filmarea în scop comercial fără aprobarea custodelui este interzisă.

    ART. 55
    Modalitatea de emitere a avizului custodelui se realizează conform Ordinului viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 1.447/2017 privind aprobarea Metodologiei de atribuire în administrare şi custodie a ariilor naturale protejate.

    ART. 56
    Orice studii care planifică activităţi de exploatare a resurselor naturale de pe suprafaţa ariei naturale protejate, cum ar fi studii care planifică activităţi silvice (amenajamente şi alte studii sumare), agricole, geotehnice, turistice, piscicole, cinegetice, geologice, orice proiect care planifică lucrări de construcţii de orice tip, activităţi sportive, se supun în mod obligatoriu de către proiectanţi, spre avizare custodelui. Avizarea este absolut necesară în vederea verificării de către custode a încadrării activităţilor planificate de studiile sau proiectele menţionate mai sus în prevederile planului de management al ariei naturale protejate.

    ART. 57
    Încălcarea dispoziţiilor prezentului regulament atrage, după caz, răspunderea contravenţională, penală, materială sau civilă conform legislaţiei în vigoare.

    ART. 58
    Încălcarea prevederilor din prezentul regulament constituie contravenţie dacă faptele nu au fost săvârşite astfel încât, potrivit legii penale, să constituie infracţiuni.

    ART. 59
    Indiferent de natura răspunderii, urmările prejudiciilor aduse mediului prin încălcarea prezentului regulament vor fi înlăturate de făptaş, indiferent de culpă, restabilind condiţiile anterioare producerii prejudiciului. Costurile pentru repararea prejudiciului vor fi suportate de autorul prejudiciului, în conformitate cu principiul poluatorul/distrugătorul plăteşte.

    ART. 60
    Cuantumul amenzilor este cel stabilit prin legislaţia specifică privind protecţia mediului, respectiv privind regimul ariilor naturale protejate în vigoare.

    ART. 61
    Sancţiunile stabilite pentru încălcarea prezentului regulament se pot aplica atât persoanelor fizice, cât şi juridice.

    ART. 62
    Aplicarea şi verificarea respectării prezentului regulament se fac de către custode şi de către personalul organelor statului cu competenţe în zonă.

    ART. 63
    Custodele are obligaţia de a sesiza instituţiile abilitate despre orice încălcare a prezentului regulament, a cărei soluţionare nu ţine de competenţa sa.

    ART. 64
    Persoanele fizice sau juridice, care desfăşoară activităţi/proiecte/planuri pe suprafaţa sitului, au obligaţia de a se legitima la solicitarea custodelui în situaţia în care sunt constatate încălcări ale prevederilor prezentului regulament sau a altor prevederi pentru care custodele are competenţe să le aplice.

    ART. 65
    Pentru asigurarea managementului eficient al sitului, orice persoană fizică sau juridică are obligaţia de a furniza informaţiile şi datele solicitate de custode, de a permite şi facilita controlul activităţilor ai căror titulari sunt, de a permite prelevarea de probe şi de a se legitima la solicitarea personalului custodelui.

    ART. 66
    În cazul producerii de fenomene de forţă majoră, precum inundaţii, incendii, calamităţi, epizootii, focare de infecţii şi altele asemenea, instituţiile abilitate intervin conform prevederilor legale, iar custodele va participa activ, în măsura posibilităţilor, la acţiunile de alertare şi mobilizare în vederea prevenirii şi eliminării efectelor unor asemenea evenimente.

    ART. 67
    Prezentul regulament poate fi modificat la propunerea custodelui şi aprobat de către autoritatea competentă pentru protecţia mediului.

    ART. 68
    Prezentul regulament poate fi consultat de către factorii interesaţi pe pagina proprie de internet a custodelui.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016