Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT ORGANIZARE SI FUNCTIONARE din 18 august 2008  a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT ORGANIZARE SI FUNCTIONARE din 18 august 2008 a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 615 din 21 august 2008

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C., denumit în continuare I.S.C., este organizat şi funcţioneazã potrivit prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 707/2001 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 2
I.S.C. funcţioneazã în subordinea Guvernului României şi în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru.
ART. 3
I.S.C. este instituţie publicã cu personalitate juridicã, finanţatã integral din venituri proprii, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, şi îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu actele normative aplicabile în domeniu şi cu prezentul regulament.
ART. 4
În sensul prezentului regulament, urmãtorii termeni se definesc astfel:
a) construcţii - clãdirile de orice fel - social-culturale, administrative, industriale, comerciale, de cult, sportive, de învãţãmânt, sãnãtate, hotelurile, sediile instituţiilor publice etc. şi instalaţiile aferente acestora, drumurile, cãile ferate şi metroul, podurile, tunelurile şi celelalte lucrãri de artã, pistele de aviaţie, construcţiile hidrotehnice, amenajãrile portuare, turnurile, coşurile de fum, rezervoarele, lucrãrile tehnico-edilitare, reţelele de petrol şi gaze, construcţiile pentru transportul fluidelor, precum şi orice intervenţie asupra acestora;
b) fazã determinantã - stadiul fizic dupã care o lucrare de construire, odatã ajunsã, nu mai poate continua fãrã o analizã având la bazã concluzii formulate în scris de cãtre beneficiar, proiectant şi executant şi care se autorizeazã, dupã caz, de reprezentantul local al I.S.C.;
c) intervenţie asupra construcţiilor - orice lucrare de construire care este fãcutã în scopul transformãrii structurale şi/sau funcţionale, consolidãrii, reabilitãrii, modernizãrii sau demolãrii/desfiinţãrii parţiale sau totale a construcţiilor definite conform dispoziţiilor prevãzute la lit. a);
d) verificare - confirmarea prin examinare şi prezentare de probe obiective a faptului cã cerinţele esenţiale specificate au fost îndeplinite.

CAP. II
Atribuţii

ART. 5
I.S.C. are urmãtoarele atribuţii:
1. exercitã controlul statului privind realizarea cerinţelor esenţiale ale construcţiilor, respectiv rezistenţa mecanicã şi stabilitatea, securitatea în exploatare, securitatea la incendii, igiena, sãnãtatea oamenilor, refacerea şi protecţia mediului, izolaţia termicã, hidrofugã şi economia de energie, protecţia împotriva zgomotului, în toate etapele de proiectare, execuţie şi exploatare, în conformitate cu reglementãrile tehnice în vigoare;
2. exercitã controlul statului privind respectarea prevederilor actelor normative în vigoare în domeniul disciplinei în urbanism şi al amenajãrii teritoriului;
3. verificã la organele de specialitate ale administraţiei publice locale legalitatea emiterii autorizaţiilor de construire, conform reglementãrilor în vigoare;
4. avizeazã din punct de vedere tehnic, cu titlu gratuit, documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi, care se finanţeazã, potrivit legii, din fonduri publice sau din credite externe, contractate sau garantate de stat, ai cãror indicatori tehnico-economici se aprobã de Guvern în condiţiile prevãzute la <>art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile ulterioare, precum şi documentaţiile tehnico-economice aferente lucrãrilor de intervenţii la construcţii existente - reparaţii, modificãri, reabilitãri, consolidãri, restaurãri -, finanţate din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, pentru care, potrivit valorii determinate conform devizului general, exclusiv TVA, legislaţia în vigoare prevede organizarea de licitaţii deschise;
5. analizeazã şi autorizeazã fazele determinante ale construcţiilor, stabilite conform reglementãrilor tehnice sau legale; participã la fazele determinante, stabilite conform reglementãrilor în vigoare; verificã îndeplinirea de cãtre factorii implicaţi a cerinţelor de calitate cuprinse în proiectele de execuţie şi reglementãrile tehnice specifice şi autorizeazã continuarea execuţiei lucrãrilor de construcţii numai în cazul îndeplinirii acestor cerinţe;
6. emite acorduri pentru intervenţii asupra construcţiilor existente şi noi, inclusiv schimbarea destinaţiei acestora;
7. verificã respectarea reglementãrilor în vigoare privind organizarea şi funcţionarea staţiilor de betoane, balastierelor, carierelor, staţiilor de mixturi asfaltice;
8. verificã la operatorii economici cu activitate în construcţii, precum şi la producãtori, distribuitori şi la alte persoane responsabile pentru introducerea pe piaţã a produselor pentru construcţii respectarea prevederilor legale în vigoare ce reglementeazã controlul şi atestarea calitãţii produselor pentru construcţii;
9. verificã controlul intern al proceselor privind asigurarea calitãţii în construcţii la societãţile cu activitate în construcţii, respectiv proiectanţi, executanţi, consultanţi în construcţii, staţii de betoane, staţii de mixturi asfaltice, laboratoare de încercãri, elaboratori de agremente tehnice, organisme de certificare a sistemelor de calitate şi a produselor;
10. verificã respectarea reglementãrilor referitoare la recepţia construcţiilor, întocmirea, pãstrarea şi completarea Cãrţii tehnice a construcţiilor;
11. verificã modul de respectare a agrementelor tehnice, privind caracteristicile, domeniul şi condiţiile de utilizare ale produselor agrementate, astfel încât sã fie asigurate cerinţele de calitate a construcţiilor, şi poate dispune, dupã caz, reanalizarea sau suspendarea agrementelor tehnice;
12. verificã la proprietarii şi utilizatorii de construcţii respectarea reglementãrilor privind urmãrirea curentã a construcţiilor şi urmãrirea specialã în exploatare a construcţiilor, în cazurile când aceasta a fost stabilitã prin norme şi proiecte;
13. pentru punerea în siguranţã a vieţii oamenilor, I.S.C. dispune proprietarilor, administratorilor sau utilizatorilor, dupã caz:
a) efectuarea de expertize tehnice la construcţii, indiferent de forma de proprietate şi de destinaţia acestora, atunci când, în urma inspecţiei, se concluzioneazã astfel;
b) încetarea utilizãrii construcţiilor dupã producerea unor accidente tehnice sau dezastre, când în urma unei expertize se concluzioneazã cã este pusã în pericol viaţa cetãţenilor;
14. avizeazã programul anual de reglementãri tehnice în construcţii propus de structurile de resort ale Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, participã la elaborarea acestora, în condiţiile legii, şi a regulamentului intern;
15. iniţiazã proiecte de acte normative în domeniile de activitate şi în domeniile conexe;
16. iniţiazã, ori de câte ori este necesar, revizuirea reglementãrilor tehnice în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului, în scopul îmbunãtãţirii conţinutului acestora;
17. avizeazã, din punct de vedere tehnic, reglementãrile tehnice specifice înainte de supunerea acestora dezbaterii publice;
18. verificã şi ia mãsurile ce se impun pentru punerea în siguranţã a monumentelor şi siturilor istorice, precum şi a clãdirilor aflate în patrimoniul cultural, asigurând, în limita fondurilor disponibile, cofinanţarea lucrãrilor de proiectare şi execuţie pentru consolidarea şi restaurarea acestora în colaborare cu Ministerul Culturii şi Cultelor, prin Oficiul Naţional pentru Monumente Istorice;
19. colaboreazã cu instituţiile de învãţãmânt superior de specialitate, de cercetare, laboratoare de încercãri, în vederea elaborãrii de expertize, rapoarte de cercetare, rapoarte de încercãri, soluţii şi proiecte de consolidare etc., necesare în activitatea de control privind asigurarea cerinţelor esenţiale de rezistenţã mecanicã şi stabilitate a construcţiilor, izolarea termicã a acestora, punerea în siguranţã a construcţiilor şi a terenurilor aferente, precum şi la verificarea calitãţii produselor pentru construcţii;
20. preleveazã probe şi executã, direct sau prin terţi, încercãri de laborator necesare pentru fundamentarea unor rezultate şi concluzii proprii în controalele efectuate, scop în care se doteazã cu echipamente de laborator specifice, şi/sau colaboreazã cu instituţii de învãţãmânt superior de specialitate sau de cercetare;
21. dispune suspendarea funcţionãrii balastierelor şi carierelor care afecteazã rezistenţa şi stabilitatea construcţiilor din vecinãtatea acestora;
22. dispune suspendarea funcţionãrii, pânã la realizarea cerinţelor de calitate, a staţiilor de betoane, a staţiilor de mixturi asfaltice, a balastierelor şi a laboratoarelor de încercãri;
23. dispune sau propune, dupã caz, suspendarea ori retragerea atestatului pentru responsabilul tehnic cu execuţia, verificatorul de proiecte, expertul tehnic, în cazul nerespectãrii de cãtre aceştia a reglementãrilor legale privind cerinţele de asigurare a calitãţii în construcţii;
24. autorizeazã/atestã personalul de specialitate din construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
25. suspendã sau retrage autorizaţiile/atestatele personalului de specialitate autorizat/atestat de I.S.C., în cazul nerespectãrii cerinţelor de asigurare a calitãţii în construcţii; încetarea suspendãrii sau retragerii autorizaţiilor/atestatelor se face în baza regulamentelor în vigoare la data solicitãrii;
26. autorizeazã laboratoarele de analizã şi încercãri în activitatea de construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
27. primeşte şi rezolvã sau, dupã caz, transmite spre soluţionare celor în drept, potrivit competenţelor acestora, sesizãrile persoanelor fizice şi juridice cu privire la încãlcarea prevederilor legale şi a reglementãrilor tehnice în vigoare;
28. elaboreazã şi actualizeazã, ori de câte ori este necesar, normele interne, procedurile, instrucţiunile şi stabileşte mijloacele şi metodele pentru desfãşurarea activitãţii proprii; asigurã dotarea tehnicã necesarã realizãrii activitãţilor specifice;
29. publicã procedurile şi instrucţiunile privind activitãţile sale specifice, aprobate prin ordin al inspectorului general de stat al I.S.C.;
30. elaboreazã periodic sinteze şi evaluãri privind calitatea şi disciplina în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului, pe care le comunicã autoritãţilor şi instituţiilor publice cu atribuţii în domeniu;
31. organizeazã, cu avizul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului şi, dupã caz, al Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, cursuri de calificare pentru personalul cu studii medii şi de formare continuã şi perfecţionare profesionalã pentru personalul cu studii superioare în domeniul construcţiilor;
32. constatã contravenţiile şi infracţiunile în toate domeniile specifice de control, aplicã sancţiunile prevãzute de lege, respectiv sesizeazã organele abilitate potrivit legii şi, dupã caz, opreşte lucrãrile realizate în mod necorespunzãtor.
ART. 6
I.S.C. desfãşoarã activitãţi cu caracter specific privind:
a) redactarea de publicaţii de specialitate şi studii de sintezã;
b) instruiri în domeniul disciplinei în urbanism şi calitãţii în construcţii;
c) organizarea de manifestãri tehnice specifice activitãţii în domeniul construcţiilor şi acordarea de diplome de merit persoanelor fizice şi/sau juridice pentru activitatea desfãşuratã.
ART. 7
I.S.C. desfãşoarã orice alte activitãţi dispuse prin actele normative în vigoare sau prin decizii ale primului-ministru.

CAP. III
Organizare

ART. 8
(1) Organigrama I.S.C. şi numãrul maxim de posturi care poate fi utilizat de I.S.C. sunt prevãzute în anexa nr. 1.
(2) Organizarea internã a I.S.C. şi a structurilor subordonate se face potrivit statului de funcţii aprobat de cãtre inspectorul general de stat al I.S.C.
ART. 9
(1) În vederea aplicãrii în mod unitar la nivel naţional a prevederilor legale în domeniu, I.S.C. are în subordine inspectoratele teritoriale în construcţii, unitãţi fãrã personalitate juridicã.
(2) Structura organizatoricã a inspectoratelor teritoriale în construcţii este prevãzutã în anexa nr. 2.
(3) Structurile administrativ-teritoriale aflate în responsabilitatea inspectoratelor teritoriale în construcţii sunt prezentate în anexa nr. 3.
(4) Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul regulament.

CAP. IV
Organele de conducere

ART. 10
(1) Conducerea I.S.C. este asiguratã de Consiliul de conducere, compus din 5 membri numiţi prin decizie a primului-ministru.
(2) Conducerea executivã a I.S.C. este asiguratã de inspectorul general de stat al I.S.C., care este şi preşedintele Consiliului de conducere.
(3) Salarizarea inspectorului general de stat al I.S.C. este stabilitã prin decizie a primului-ministru.
(4) Indemnizaţia de şedinţã a fiecãruia dintre cei 5 membri ai Consiliului de conducere este stabilitã în procent de 30% din salariul preşedintelui Consiliului de conducere - inspector general de stat al I.S.C.
(5) Secretarul Consiliului de conducere se stabileşte prin ordin al inspectorului general de stat al I.S.C.
ART. 11
Consiliul de conducere are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
1. avizeazã propunerile inspectorului general de stat al I.S.C. pentru modificarea şi completarea prezentului regulament şi le înainteazã spre aprobare primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru;
2. aprobã raportul de activitate al I.S.C. pentru perioada anterioarã şi propunerile privind activitatea pentru perioada urmãtoare;
3. îşi însuşeşte bugetul de venituri şi cheltuieli al I.S.C. şi îl înainteazã spre aprobare primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru;
4. aprobã Regulamentul intern al I.S.C.;
5. aprobã numirea şi revocarea secretarului general, a directorilor generali şi a inspectorilor-şefi ai inspectoratelor teritoriale, la propunerea inspectorului general de stat al I.S.C.;
6. aprobã programul anual de investiţii al I.S.C.;
7. asigurã negocierea contractului colectiv de muncã cu reprezentanţii salariaţilor, în condiţiile legii;
8. aprobã închirierea de imobile/pãrţi ale imobilelor, necesare desfãşurãrii corespunzãtoare a activitãţii, precum şi închirierea cãtre terţi de imobile/pãrţi ale imobilelor aflate în patrimoniul I.S.C., la preţurile pieţei;
9. aprobã scoaterea din funcţiune şi valorificarea, în condiţiile legii, a bunurilor din patrimoniul I.S.C.;
10. aprobã lista şi tarifele pentru prestaţiile specifice executate, precum şi pentru autorizaţiile emise, prevãzute în prezentul regulament;
11. aprobã, numai pentru cazurile în care luarea unor decizii complexe impune cunoştinţe de specialitate, încheierea unor contracte cu experţi, consilieri sau consultanţi din afara I.S.C.; sumele cuvenite pentru aceste prestaţii vor fi prevãzute în bugetul de venituri şi cheltuieli;
12. poate delega, pe perioadã determinatã, o parte din atribuţiile sale preşedintelui acestuia sau altor persoane cu funcţii de conducere;
13. exercitã orice alte atribuţii care îi revin conform prevederilor legale, prezentului regulament sau potrivit deciziilor primului-ministru.
ART. 12
(1) Consiliul de conducere se întruneşte lunar sau la solicitarea preşedintelui ori a unei treimi din numãrul membrilor sãi, ori de câte ori este necesar.
(2) Şedinţa este prezidatã de preşedinte, iar în lipsa acestuia, de cãtre unul dintre membri, desemnat de preşedinte.
(3) Şedinţele Consiliului de conducere se desfãşoarã în prezenţa a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor sãi.
(4) Hotãrârile Consiliului de conducere se iau cu majoritatea membrilor acestuia.
ART. 13
Preşedintele Consiliului de conducere, în calitatea sa de inspector general de stat al I.S.C., are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
1. conduce întreaga activitate executivã a I.S.C.;
2. emite ordine, în condiţiile legii;
3. stabileşte organizarea internã a inspectoratelor teritoriale;
4. numeşte şi revocã secretarul general, directorii generali, inspectorii-şefi ai inspectoratelor teritoriale în construcţii şi adjuncţii acestora, pe baza aprobãrii Consiliului de conducere;
5. emite ordine privind angajarea sau concedierea personalului de conducere, de execuţie şi auxiliar din I.S.C.;
6. prezintã Consiliului de conducere spre însuşire proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al I.S.C. şi îl înainteazã primuluiministru spre aprobare, prin Cancelaria Primului-Ministru;
7. aprobã lista de investiţii pentru aparatul central şi inspectoratele teritoriale şi repartizeazã parcul auto pe fiecare inspectorat teritorial;
8. aprobã prin ordin procedurile şi instrucţiunile privind activitãţile specifice ale I.S.C.;
9. dispune, conform atribuţiilor, suspendarea atestatelor şi autorizaţiilor emise de I.S.C. pentru personalul de specialitate;
10. propune suspendarea de agremente tehnice în cazul în care se constatã nerespectarea caracteristicilor, a condiţiilor de fabricaţie şi de utilizare sau comportarea necorespunzãtoare în exploatare a produselor;
11. împuterniceşte directorul general al Direcţiei generale juridice sã reprezinte I.S.C., prin Direcţia contencios, în faţa instanţelor judecãtoreşti, parchetelor şi celorlalte organe administrative sau jurisdicţionale, sã semneze, în numele şi pe seama inspectorului general de stat al I.S.C., cererile adresate acestora, cãile de atac, apãrãrile, delegaţiile de reprezentare ale consilierilor juridici, precum şi celelalte acte cu caracter juridic;
12. poate delega o parte din atribuţii secretarului general, directorilor generali şi inspectorilor-şefi ai inspectoratelor teritoriale, în limita mandatului dat;
13. exercitã orice alte atribuţii care îi revin prin prezentul regulament, prin hotãrârile Consiliului de conducere, prin deciziile primului-ministru, precum şi din celelalte prevederi legale în vigoare.

CAP. V
Bugetul de venituri şi cheltuieli

ART. 14
(1) I.S.C. se finanţeazã integral din venituri proprii.
(2) În afara veniturilor constituite în temeiul prevederilor <>Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare, şi ale <>Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executãrii lucrãrilor de construcţii, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, I.S.C. poate realiza venituri şi din activitãţile de autorizare a laboratoarelor de încercãri în construcţii şi de autorizare/atestare a personalului de specialitate în construcţii, redactarea de publicaţii de specialitate, instruiri în domeniul ştiinţific de activitate, precum şi din închirierea sau vânzarea imobilelor/pãrţilor de imobil aflate în patrimoniul sãu, conform dispoziţiilor legale.
ART. 15
(1) Bugetul de venituri şi cheltuieli al I.S.C. este însuşit de Consiliul de conducere şi aprobat de primul-ministru, potrivit prevederilor legale.
(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli va asigura integral fondurile necesare pentru realizarea atribuţiilor prevãzute în prezentul regulament, în scopul desfãşurãrii activitãţii în conformitate cu legislaţia care reglementeazã domeniul de activitate, precum şi cu orice alte acte normative sau dispoziţii ale primului-ministru.
(3) Bugetul de venituri şi cheltuieli se rectificã ori de câte ori activitatea I.S.C. o impune, cu respectarea procedurilor de aprobare şi avizare prevãzute de lege.
(4) Bugetul de venituri şi cheltuieli va cuprinde, dupã caz, şi fondurile necesare pentru colaborãrile, cofinanţãrile şi expertizele ce vor fi realizate în vederea punerii în siguranţã a construcţiilor, în scopul protejãrii vieţii oamenilor.
(5) Excedentul anual rezultat din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli rãmâne la dispoziţia I.S.C. şi se reporteazã în anul urmãtor.
(6) I.S.C. poate efectua cheltuieli în valutã, în condiţiile prevãzute de actele normative cu incidenţã în materie.
(7) Pentru exercitarea controlului de stat cu privire la respectarea disciplinei în urbanism şi amenajarea teritoriului şi pentru aplicarea unitarã a prevederilor legale în domeniul calitãţii construcţiilor, parcul normat al I.S.C. este de 250 de autoturisme, cu o normã de combustibil de 350 litri/lunã/autoturism.

CAP. VI
Personalul

ART. 16
Personalul I.S.C. nu se încadreazã în categoria funcţionarilor publici.
ART. 17
(1) Personalul I.S.C. este personal contractual şi se supune prevederilor prezentului regulament, prevederilor legislaţiei generale a muncii, regulamentului intern şi contractului colectiv de muncã aplicabil.
(2) Personalul I.S.C. are obligaţia de a nu desfãşura nicio altã activitate care sã genereze conflicte de interese sau care sã fie incompatibilã cu funcţia îndeplinitã.
(3) Promovarea temporarã în funcţii de conducere se face prin ordin al inspectorului general de stat al I.S.C., potrivit contractului colectiv de muncã şi regulamentului intern aplicabil.
ART. 18
Personalul I.S.C. are atribuţii de inspecţie şi control, în baza reglementãrilor legale în vigoare şi potrivit domeniului de activitate.
ART. 19
Personalul I.S.C. beneficiazã de echipament de protecţie, în condiţiile legii.
ART. 20
Drepturile salariale şi celelalte drepturi evaluate sau evaluabile pecuniar ori de personal se stabilesc potrivit contractului colectiv de muncã aplicabil.

CAP. VII
Relaţiile

ART. 21
În vederea armonizãrii cu legislaţia internaţionalã, precum şi a luãrii mãsurilor de punere în siguranţã a construcţiilor, în scopul protejãrii vieţii oamenilor, I.S.C. poate încheia contracte sau convenţii de colaborare şi/sau de cooperare pe plan naţional şi/sau internaţional, în domeniul sãu de activitate, în condiţiile legii, cu alte organe/organisme similare, cu instituţii de învãţãmânt superior, de cercetare, precum şi cu persoane fizice sau juridice din ţarã şi/sau din strãinãtate.

CAP. VIII
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 22
În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului regulament, Consiliul de conducere va aproba un nou regulament intern al I.S.C.


ANEXA 1
la regulament

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII
Nr. total de posturi: 1.500, din care de conducere: 145


ORGANIGRAMA*)
Inspectoratului de Stat în Construcţii





┌─────────────────────────┐
│ CONSILIUL DE CONDUCERE │
└─────────────────────────┘
┌─────────────────────────┐
│INSPECTOR GENERAL DE STAT│
└─────┬──────┬───┬────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────┘ │ └────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ┌──────────────────────────┐ │ ┌───────────────────────────────────┐ │
│ │DIRECŢIA GENERALĂ JURIDICĂ│ │ │DIRECŢIA GENERALĂ DE CONTROL INTERN│ │
│ └──────────────────────────┘ │ └───────────────────────────────────┘ │
│ ┌─────────────────────┐ │ ┌──────────────────────────────────┐ │
┌───────────┴───────────┐ ┌─────────┴─────────┐ ┌─────────┴─────────┐ │┌─────────┴─────────┐ ┌────────────┐ ┌───────┴───────┐┌─────┴────┐
│Serviciul Resurse Umane│ │Direcţia Legislaţie│ │Direcţia Contencios│ ││Biroul Audit Public│ │ Direcţia │ │Biroul Probleme││Cabinet**)│
└───────────────────────┘ └───────────────────┘ └───────────────────┘ ││ Intern │ │Corp Control│ │ Speciale │└──────────┘
│└───────────────────┘ └────────────┘ └───────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────────┬──────────────────────────┐
┌──────────────┴───────────────┐ │ ┌────────────┴───────────┐ ┌────────────┴───────────┐
│DIRECŢIA GENERALĂ DE AVIZARE, │ ┌────────────┴────────────┐│ DIRECŢIA GENERALĂ DE │ │INSPECTORATE TERITORIALE│
│ATESTARE, AUTORIZARE, RELAŢII,│ │ SECRETAR GENERAL ││REGLEMENTARE ŞI POLITICI│ │ ÎN CONSTRUCŢII │
│ RECLAMAŢII ŞI SESIZĂRI │ └────────────┬────────────┘│DE CONTROL ŞI INSPECŢIE │ │ (8 structuri***) │
└──────────────┬───────────────┘ ┌───┘ └────────────┬───────────┘ └────────────────────────┘
│ │ └─────────────────┐
┌──────────┴─────────┐ ┌──┬──┬───────────┼───────────────────┐ ┌──────────┴─────────┐
┌─────────┴──────────┐┌────────┴────────┐ │ │ │ ┌────────┴─────────┐ │ ┌───────────┴─────────┐ ┌────────┴──────────┐
│ Direcţia Avizare, ││Direcţia Relaţii,│ │ │ │ │Direcţia Economicã│ │ │Direcţia Reglementare│ │Direcţia Sintezã şi│
│Autorizare, Atestare││ Reclamaţii şi │ │ │ │ └────────┬─────────┘ │ │Control şi Inspecţie │ │ Proceduri tehnice │
└─────────┬──────────┘│ Sesizãri │ │ │ │ │ │ └───────────┬─────────┘ └────────┬──────────┘
│ └────────┬────────┘ │ │ └──┐ │ │ │ │
└───────────┐ └─────────┐ │ └────┐│ └───────┐ └──────┐ └───────────────┐ └──────────┐
┌─────────────────┐ │┌─────────────┐ │┌───────┴──────┐││┌─────────────┐ │┌─────────────┐ │ ┌────────────────────┐ │┌──────────┐ │
│ Serviciul │ ││ Serviciul │ ││Biroul Control││││ Serviciul ├┐││ Serviciul ├─┐ │ │ Serviciul │ ││Serviciul ├─┐ │
│ Autorizare şi ├─┐ ││Reclamaţii şi├─┐ ││ Gestiune ││││ Financiar ││││Administrativ│ │ │ │ Supraveghere Piaţa ├─┐ ││ Sintezã │ │ │
│ Atestare │ │ ││ Sesizãri │ │ │└──────────────┘││└─────────────┘││└─────────────┘ │ │ │ Produselor pentru │ │ │└──────────┘ │ │
└─────────────────┘ ├─┘└─────────────┘ │ │ ││ ││ │ │ │ Construcţii │ │ │ ├─┘
┌─────────────────┐ │ ┌─────────────┐ ├─┘┌──────────────┐││┌─────────────┐││ ┌─────────────┐│ │ └────────────────────┘ │ │ │
│Serviciul Avizare├─┘ │Biroul Presã │ │ │ Serviciul ├┘││ Biroul ├┼┘ │ Biroul ├┼─┘ ┌────────────────────┐ │ │ ┌──────────┐│
└─────────────────┘ │şi Relaţii cu├─┘ │ Achiziţii │ ││ Salarizare ││ │Administrativ││ │ Serviciul │ │ │ │ Biroul ││
│ Publicul │ └──────────────┘ │└─────────────┘│ └─────────────┘│ │Reglementare Control│ │ │ │Proceduri ├┘
└─────────────┘ ┌─────────────┐ │┌─────────────┐│ ┌─────────────┐│ │ şi Inspecţie în ├─┼─┘ │ Tehnice │
│ Biroul │ ││ Serviciul ├┘ │ Biroul ├┘ │ Proiectare şi │ │ └──────────┘
│Investiţii şi├─┘│Contabilitate│ │Informatizare│ │ Execuţie │ │
│ Reparaţii │ └─────────────┘ └─────────────┘ └────────────────────┘ │
└─────────────┘ ┌────────────────────┐ │
│ Serviciul │ │
│Reglementare Control│ │
│ şi Inspecţie la ├─┘
│ Administraţia │
│ Publicã Localã │
└────────────────────┘


___________
*) Alte compartimente specifice pot fi infiintate prin ordin al inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat in Constructii.
**) Se organizeaza la nivel de directie.
***) Se organizeaza conform anexelor nr. 2 si 3.


ANEXA 2
la regulament

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a inspectoratului teritorial în construcţii
[8 structuri*)]





┌────────────────────────┐
│INSPECTOR TERITORIAL ŞEF│
└────────────┬───────────┘
┌─────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┐
┌─────────────┴──────────────┐ │ ┌─────────────┴──────────────┐
│INSPECTOR TERITORIAL ADJUNCT│ │ │INSPECTOR TERITORIAL ADJUNCT│
└────────────────────────────┘ │ └─────────────┬──────────────┘
┌──────────────────────────┐ │ │
│Serviciul Control Calitate│ │ │
│ Lucrãri de Construcţii │ │ │
│ (1 ... 10 structuri) │ │ │
└──────────────────────────┘ ┌─────────┼───────────┐ ┌────────────────┬─────────────┴────┬──────────────┐
┌────────┴───────┐ │ ┌─────────┴─────────┐ ┌──────┴───────┐ ┌──────┴───────┐ ┌────────┴─────┐ ┌──────┴──────┐
│Biroul Economic,│ │ │Biroul Consultanţã,│ │Biroul Control│ │Biroul Control│ │Compartimentul│ │ Biroul │
│ Informatizare, │ │ │ Emitere Avize şi │ │Disciplinã în │ │ Proiectare, │ │Relaţii, │ │Supraveghere │
│ Administrativ │ │ │ Acorduri │ │ Urbanism │ │ Verificare, │ │Reclamaţii │ │Piaţa Produse│
└────────┬───────┘ │ └───────────────────┘ └──────────────┘ │Expertizare în│ │şi Sesizãri │ └─────────────┘
│ └─────────────┐ │ Construcţii │ └──────────────┘
┌───────────────────┬─────────┴───────┐ │ └──────────────┘
┌───────┴───────────┐┌──────┴───────┐ ┌───────┴──────┐┌───────┴──────┐
│Compartimentul ││Compartimentul│ │Compartimentul││Compartimentul│
│Economic, ││Informatizare │ │Administrativ ││ Juridic │
│Achiziţii, Personal│└──────────────┘ └──────────────┘└──────────────┘
└───────────────────┘


___________
*) Organizare teritorialã conform anexei nr. 3.


ANEXA 3
la regulament

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII

STRUCTURILE ADMINISTRATIV-TERITORIALE
aflate în responsabilitatea inspectoratelor teritoriale în construcţii


┌────┬───────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┐
│Nr. │ Inspectorate teritoriale în construcţii │ Aria de activitate │
│crt.│ │ (judeţe) │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Botoşani │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Suceava │
│ │ ├───────────────────────┤
│ 1. │I.T.C. NORD-EST │Judeţul Iaşi │
│ │Sediu: municipiul Iaşi ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Neamţ │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Bacãu │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Vaslui │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Vrancea │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Galaţi │
│ │ ├───────────────────────┤
│ 2. │I.T.C. SUD-EST │Judeţul Buzãu │
│ │Sediu: municipiul Constanţa ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Brãila │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Tulcea │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Constanţa │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Argeş │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Prahova │
│ │ ├───────────────────────┤
│ 3. │I.T.C. SUD MUNTENIA │Judeţul Dâmboviţa │
│ │Sediu: municipiul Ploieşti ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Ialomiţa │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Cãlãraşi │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Giurgiu │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Teleorman │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Vâlcea │
│ │ ├───────────────────────┤
│ 4. │I.T.C. SUD-VEST OLTENIA │Judeţul Gorj │
│ │Sediu: municipiul Craiova ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Mehedinţi │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Olt │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Dolj │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Arad │
│ │ ├───────────────────────┤
│ 5. │I.T.C. VEST │Judeţul Timiş │
│ │Sediu: municipiul Timişoara ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Hunedoara │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Caraş-Severin │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Satu Mare │
│ │ ├───────────────────────┤
│ 6. │I.T.C. NORD-VEST │Judeţul Maramureş │
│ │Sediu: municipiul Oradea ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Bistriţa-Nãsãud│
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Sãlaj │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Bihor │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Cluj │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Mureş │
│ │ ├───────────────────────┤
│ 7. │I.T.C. CENTRU │Judeţul Harghita │
│ │Sediu: municipiul Braşov ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Alba │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Sibiu │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Covasna │
│ │ ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Braşov │
├────┼───────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 8. │I.T.C. BUCUREŞTI ILFOV │Municipiul Bucureşti │
│ │Sediu: municipiul Bucureşti ├───────────────────────┤
│ │ │Judeţul Ilfov │
└────┴───────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┘



----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016