Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT nr. A.N.S.-2 din 18 septembrie 2008  privind organizarea şi funcţionarea Comisiei superioare pentru acte normative specifice a Ministerului Apărării Naţionale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT nr. A.N.S.-2 din 18 septembrie 2008 privind organizarea şi funcţionarea Comisiei superioare pentru acte normative specifice a Ministerului Apărării Naţionale

EMITENT: Ministerul Apărării Naţionale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 619 din 1 iulie 2025
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. M.94 din 18 septembrie 2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 619 din 1 iulie 2025.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    Prezentul regulament stabileşte obiectivele, organizarea, atribuţiile şi funcţionarea Comisiei superioare pentru acte normative specifice a Ministerului Apărării Naţionale şi se adresează membrilor comisiei şi persoanelor care participă la şedinţele acesteia.

    ART. 2
    Comisia superioară pentru acte normative specifice a Ministerului Apărării Naţionale, denumită în continuare Comisia superioară, este structura cu caracter deliberativ constituită la nivelul Ministerului Apărării Naţionale în scopul analizării şi avizării proiectelor de acte normative specifice, elaborate de către structurile iniţiatoare conform domeniilor de responsabilitate, care se aprobă de către ministrul apărării naţionale. Comisia superioară se subordonează ministrului apărării naţionale.

    ART. 3
    (1) Biroul expertizare din Statul Major al Apărării asigură secretariatul Comisiei superioare.
    (2) Proiectul actului normativ specific care urmează să fie analizat şi avizat în şedinţa Comisiei superioare este denumit în continuare proiect.
    (3) Structurile iniţiatoare de acte normative specifice care elaborează şi prezintă în şedinţa Comisiei superioare proiecte de acte normative specifice sunt denumite în continuare structuri iniţiatoare.
    (4) Ofiţerul din cadrul Biroului expertizare care asigură expertizarea din punctul de vedere al tehnicii legislative a proiectelor de acte normative specifice şi prezintă un punct de vedere referitor la acestea în cadrul şedinţei Comisiei superioare este denumit în continuare ofiţer de proiect.

    ART. 4
    Comisia superioară îşi desfăşoară activitatea pe baza „A.N.S.-1, Regulamentul privind elaborarea actelor normative specifice, doctrinelor şi manualelor militare în Ministerul Apărării Naţionale“, aprobat prin Ordinul ministrului apărării nr. M.S. 68/2008, cu modificările şi completările ulterioare, a prezentului regulament şi a „Planului cu actele normative specifice care urmează să fie avizate de Comisia superioară pentru acte normative specifice a Ministerului Apărării Naţionale în anul ....“, denumit în continuare plan.

    CAP. II
    Obiectivele, organizarea şi atribuţiile Comisiei superioare
    SECŢIUNEA 1
    Obiectivele Comisiei superioare
    ART. 5
    Obiectivul fundamental al activităţii Comisiei superioare îl constituie managementul procesului de elaborare a actelor normative specifice într-un sistem integrat la nivel naţional şi compatibil cu cel al statelor membre NATO şi UE, cu tratatele şi înţelegerile la care România este parte.

    ART. 6
    Obiectivele operaţionale sunt următoarele:
    a) realizarea cadrului normativ adecvat care să susţină şi să direcţioneze funcţionarea sistemului militar, precum şi modernizarea sa continuă;
    b) perfecţionarea reglementărilor referitoare la coordonarea procesului de elaborare, modificare, completare, republicare şi/sau abrogare a actelor normative specifice;
    c) implicarea responsabilă a structurilor iniţiatoare, a autorităţilor de decizie şi a structurilor specializate, de la toate nivelurile, în procesul de elaborare, modificare, completare, republicare şi/sau abrogare a actelor normative specifice;
    d) elaborarea actelor normative specifice şi realizarea compatibilităţii acestora cu cele similare din armatele statelor membre NATO şi UE;
    e) aplicarea unitară şi riguroasă, de către structurile iniţiatoare, a prevederilor „A.N.S.-1, Regulamentul privind elaborarea actelor normative specifice, doctrinelor şi manualelor militare în Ministerul Apărării Naţionale“, aprobat prin Ordinul ministrului apărării nr. M.S. 68/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
    f) utilizarea unei terminologii unitare în conţinutul actelor normative specifice în conformitate cu reglementările naţionale în vigoare şi publicaţiile militare NATO şi UE.


    SECŢIUNEA a 2-a
    Organizarea Comisiei superioare
    ART. 7
    (1) Comisia superioară are următoarea componentă:
    a) preşedinte - se numeşte de către ministrul apărării naţionale, dintre şefii structurilor centrale;
    b) vicepreşedinte - se alege dintre membrii cu gradul cel mai mare;
    c) membri;
    d) secretar - este şeful structurii specializate care asigură secretariatul Comisiei superioare.

    (2) Membrii Comisiei superioare sunt următorii:
    a) locţiitorul şefului Departamentului pentru politica de apărare, planificare şi relaţii internaţionale;
    b) locţiitorul şefului Departamentului pentru relaţia cu Parlamentul şi calitatea vieţii personalului;
    c) locţiitorul şefului Direcţiei generale pentru armamente;
    d) locţiitorul şefului Statului Major al Apărării;
    e) locţiitorul secretarului general;
    f) locţiitorul directorului general al Direcţiei generale de informaţii a apărării;
    g) şeful Direcţiei generale management resurse umane;
    h) şeful Direcţiei generale financiar-contabile;
    i) directorul Direcţiei instanţelor militare;
    j) şeful Corpului de control şi inspecţie;
    k) şeful Direcţiei audit intern;
    l) şeful Direcţiei medicale;
    m) locţiitorul comandantului (rectorului) Universităţii Naţionale de Apărare;
    n) şeful Secţiei avize juridice din Direcţia generală juridică;
    o) şeful Direcţiei domenii şi infrastructuri;
    p) şeful Direcţiei de prevenire şi investigare a corupţiei şi fraudelor;
    q) şeful Direcţiei informare şi relaţii publice.


    ART. 8
    (1) Secretariatul Comisiei superioare realizează actualizarea permanentă a componenţei nominale a comisiei.
    (2) Pentru actualizarea componenţei Comisiei superioare, structurile sunt obligate să comunice, în scris, anual şi ori de câte ori apar modificări, numele şi modalităţile de contactare a reprezentantului acestora.

    SECŢIUNEA a 3-a
    Atribuţiile Comisiei superioare
    ART. 9
    Comisia superioară are următoarele atribuţii:
    a) analizează proiectele care intră în competenţa de aprobare a ministrului apărării naţionale şi decide avizarea sau respingerea acestora în cadrul şedinţelor;
    b) analizează şi avizează planul Comisiei superioare;
    c) analizează, în lunile februarie şi august, modul de îndeplinire a planului şi activitatea desfăşurată pentru elaborarea actelor normative specifice la nivelul Ministerului Apărării Naţionale;
    d) monitorizează corelarea actelor normative specifice cu cele de nivel naţional şi modul de implementare a standardelor militare NATO şi UE în conţinutul acestora;
    e) sprijină implicarea structurilor iniţiatoare şi a autorităţilor de decizie în procesul de elaborare, modificare şi/sau completare, reeditare sau abrogare a actelor normative specifice;
    f) analizează, în cadrul şedinţelor extraordinare, actele normative specifice urgente, de importanţă majoră pentru activitatea Ministerului Apărării Naţionale, invitând, după caz, factori de decizie din structurile centrale ale ministerului, precum şi reprezentanţi ai instituţiilor militare de învăţământ şi cercetare ştiinţifică.


    ART. 10
    Preşedintele Comisiei superioare are următoarele atribuţii:
    a) coordonează activităţile secretariatului referitoare la organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Comisiei superioare;
    b) conduce şedinţele Comisiei superioare;
    c) coordonează elaborarea planului, pe care îl verifică şi semnează;
    d) analizează proiectele primite pentru avizare şi, după caz, bazele de calcul pentru editare şi difuzare şi poate prezenta, în cadrul şedinţelor, puncte de vedere asupra acestora;
    e) analizează, în lunile februarie şi august, împreună cu vicepreşedintele comisiei, modul de respectare a planului şi stabileşte măsuri pentru eliminarea disfuncţiilor apărute;
    f) stabileşte datele şi ordinea de zi ale şedinţelor extraordinare ale Comisiei superioare şi le comunică secretarului;
    g) aprobă propunerile membrilor comisiei de a invita specialişti militari sau civili la şedinţele Comisiei superioare, pentru susţinerea proiectelor care se analizează;
    h) ia la cunoştinţă şi decide asupra activităţii Comisiei superioare prezentate în sintezele semestriale întocmite de secretariatul comisiei;
    i) semnează „Decizia Comisiei superioare pentru acte normative specifice a Ministerului Apărării Naţionale din ....“, denumită în continuare decizia comisiei, avizele, inclusiv cele date în regim de urgenţă, precum şi alte documente referitoare la activitatea comisiei;
    j) decide asupra solicitărilor de replanificare, introducere sau scoatere din plan a proiectelor.


    ART. 11
    Vicepreşedintele Comisiei superioare are următoarele atribuţii:
    a) conduce nemijlocit întocmirea planului, pe care îl verifică şi prezintă preşedintelui Comisiei superioare în vederea semnării;
    b) întocmeşte, împreună cu secretarul comisiei, sintezele semestriale şi le prezintă pentru decizie preşedintelui Comisiei superioare;
    c) prezintă preşedintelui Comisiei superioare, spre aprobare, invitarea la şedinţe a unor specialişti militari sau civili pentru susţinerea proiectelor care se analizează;
    d) conduce, în absenţa preşedintelui, şedinţele Comisiei superioare;
    e) semnează, în absenţa preşedintelui, documentele referitoare la activitatea Comisiei superioare;
    f) îndeplineşte atribuţiile preşedintelui Comisiei superioare în absenţa acestuia.


    ART. 12
    Membrii Comisiei superioare au următoarele atribuţii:
    a) analizează proiectul planului şi formulează puncte de vedere asupra acestuia;
    b) analizează proiectele, referatele de aprobare şi, după caz, bazele de calcul pentru editarea şi difuzarea acestora, formulează observaţii şi propuneri pentru îmbunătăţirea lor, le prezintă, pentru aprobare, şefilor structurilor proprii şi le expediază structurilor iniţiatoare;
    c) analizează „Tabelul cu propunerile însuşite şi neînsuşite referitoare la proiectul ....“, denumit în continuare tabel cu propunerile însuşite şi neînsuşite, şi prezintă şefilor structurilor proprii punctele de vedere referitoare la fiecare problemă a ordinii de zi a şedinţei Comisiei superioare;
    d) participă la şedinţele Comisiei superioare, prezintă punctele de vedere ale structurilor pe care le reprezintă şi îşi exprimă poziţia, prin vot, faţă de fiecare punct al ordinii de zi;
    e) informează şefii structurilor din care fac parte şi structurile iniţiatoare subordonate sau coordonate despre deciziile luate în Comisia superioară;
    f) sprijină ducerea la îndeplinire a deciziilor Comisiei superioare referitoare la structurile din care fac parte;
    g) propun măsuri pentru îmbunătăţirea activităţilor de elaborare, modificare, completare, reeditare sau abrogare a actelor normative specifice.


    ART. 13
    Secretarul Comisiei superioare are următoarele atribuţii:
    a) redactează proiectul planului, pe care îl prezintă pentru analizare vicepreşedintelui Comisiei superioare;
    b) monitorizează fluxul documentelor de la structurile iniţiatoare la membrii şi secretariatul Comisiei superioare;
    c) coordonează verificarea structurii proiectelor din punctul de vedere al respectării normelor de tehnică legislativă şi formularea punctelor de vedere de către ofiţerul de proiect;
    d) întocmeşte avizul scris pentru actele normative specifice analizate în şedinţele ordinare, extraordinare sau avizate în procedura regimului de urgenţă;
    e) redactează documentele necesare organizării şedinţelor Comisiei superioare;
    f) coordonează organizarea şedinţelor Comisiei superioare;
    g) convoacă, pe baza hotărârii preşedintelui, şedinţele extraordinare ale Comisiei superioare, conform prevederilor art. 23 alin. (9) din „A.N.S.-1, Regulamentul privind elaborarea actelor normative specifice, doctrinelor şi manualelor militare în Ministerul Apărării Naţionale“, aprobat prin Ordinul ministrului apărării nr. M.S. 68/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
    h) analizează, la ordinul preşedintelui comisiei, solicitările de schimbare a lunii de analizare, scoatere ori introducere în plan a unor proiecte de acte normative specifice, întocmeşte un punct de vedere referitor la solicitarea primită, îl prezintă acestuia şi comunică structurii iniţiatoare hotărârea luată;
    i) redactează, semnează şi prezintă preşedintelui Comisiei superioare decizia comisiei, în care se consemnează hotărârile luate în cadrul şedinţelor;
    j) întocmeşte, semestrial, în lunile februarie şi august, împreună cu vicepreşedintele, sinteza cu principalele probleme rezultate din activitatea comisiei, pe care o prezintă în plenul şedinţei;
    k) organizează convocarea de planificare pentru elaborarea „Planului cu actele normative specifice care urmează să fie avizate de Comisia superioară pentru acte normative specifice a Ministerului Apărării Naţionale în anul ...“, conform prevederilor art. 26 alin. (4) din „A.N.S.-1, Regulamentul privind elaborarea actelor normative specifice, doctrinelor şi manualelor militare în Ministerul Apărării Naţionale“, aprobat prin Ordinul ministrului apărării nr. M.S. 68/2008, cu modificările şi completările ulterioare.


    CAP. III
    Activitatea Comisiei superioare
    ART. 14
    (1) Activitatea Comisiei superioare se desfăşoară prin şedinţe ordinare sau extraordinare, astfel:
    a) şedinţele ordinare - sunt stabilite prin plan, în funcţie de solicitările structurilor iniţiatoare, şi se desfăşoară, de regulă, lunar;
    b) şedinţele extraordinare - se desfăşoară pentru analizarea proiectelor urgente, neplanificate şi de importanţă majoră pentru activitatea Ministerului Apărării Naţionale; şedinţele extraordinare se convoacă de către secretariat, cu aprobarea preşedintelui comisiei.

    (2) Algoritmul activităţilor desfăşurate pentru analizarea şi avizarea unui proiect de act normativ specific este prezentat în anexa nr. 1.

    ART. 15
    (1) Datele referitoare la desfăşurarea fiecărei şedinţe a Comisiei superioare se transmit, de către secretarul comisiei, membrilor comisiei, structurilor iniţiatoare şi invitaţilor cu cel puţin 15 zile înaintea desfăşurării şedinţei.
    (2) Ordinea de zi pentru şedinţa următoare se comunică la ultima şedinţă de către secretarul comisiei, pe baza planului.

    ART. 16
    La analizarea proiectului în şedinţa Comisiei superioare participă, de regulă, şeful colectivului de elaborare.

    ART. 17
    Când, din motive bine întemeiate, un membru titular nu poate participa la şedinţele comisiei, în locul acestuia va fi prezent înlocuitorul legal sau altă persoană stabilită de şeful structurii, care va fi în măsură să prezinte şi să susţină punctul de vedere al structurii pe care o reprezintă; comunicarea modificării se transmite secretarului Comisiei superioare cu cel puţin 7 zile înaintea desfăşurării şedinţei.

    ART. 18
    (1) Comisia superioară analizează proiectele şi ia decizii în prezenţa a cel puţin 2/3 din membri.
    (2) Când sunt mai puţin de 2/3 din membri, şedinţa Comisiei superioare se suspendă şi se replanifică la o dată stabilită de preşedintele comisiei, la propunerea secretarului.

    ART. 19
    (1) Secretarul Comisiei superioare, înainte de deschiderea şedinţei, face prezenţa şi prezintă situaţia preşedintelui, împreună cu propunerea de desfăşurare sau amânare a şedinţei.
    (2) Preşedintele Comisiei superioare anunţă dacă sunt îndeplinite condiţiile pentru desfăşurarea şedinţei şi prezintă ordinea de zi.
    (3) După prezentarea ordinii de zi, solicită propuneri pentru completarea acesteia şi o supune aprobării comisiei.
    (4) După aprobarea ordinii de zi, preşedintele Comisiei superioare propune programul de desfăşurare a şedinţei referitor la durata prezentării proiectelor, stabilirea pauzelor şi durata discuţiilor.
    (5) Preşedintele Comisiei superioare solicită propuneri în legătură cu programul de desfăşurare a şedinţei, după care îl supune la vot.

    ART. 20
    (1) După aprobarea programului de desfăşurare a şedinţei se trece la primul punct al ordinii de zi.
    (2) Se dă cuvântul şefului colectivului de elaborare pentru a prezenta, oral şi în format electronic, proiectul care se analizează; la şedinţă pot participa şi alţi membri din colectivul de elaborare.
    (3) Ofiţerul de proiect prezintă punctul de vedere al Biroului expertizare.
    (4) Se trece la întrebări, răspunsuri şi discuţii referitoare la proiectul analizat.
    (5) Membrii Comisiei superioare pot adresa întrebări şefului colectivului de elaborare a proiectului asupra unor probleme referitoare la proiect.
    (6) Şeful colectivului de elaborare a proiectului sau un membru al colectivului răspunde întrebărilor primite.
    (7) Se trece la discuţii referitoare la proiect; discuţiile, în cadrul şedinţei Comisiei superioare, se desfăşoară pe baza proiectului în forma refăcută, a tabelului cu propuneri însuşite şi neînsuşite şi a punctului de vedere prezentat de către ofiţerul de proiect.
    (8) Punctele de vedere cuprind propuneri noi care să îmbunătăţească forma iniţială a proiectului, în concordanţă cu reglementările în vigoare, şi aprecierea finală de avizare sau respingere.
    (9) După prezentarea punctelor de vedere, preşedintele Comisiei superioare supune la vot avizarea sau respingerea proiectului analizat; propunerea de avizare sau de respingere se consemnează în decizia comisiei.
    (10) Reprezentanţii structurii iniţiatoare prezenţi la şedinţă reţin, în vederea completării proiectului, propunerile şi observaţiile votate în cadrul discuţiilor purtate în plenul şedinţei.
    (11) Celelalte puncte ale ordinii de zi, în care se analizează proiecte, se desfăşoară în acelaşi mod ca primul punct.

    ART. 21
    (1) Propunerile de îmbunătăţire a proiectului se supun aprobării prin vot de către membrii Comisiei superioare.
    (2) În situaţia în care sunt două sau mai multe propuneri diferite care se referă la aceeaşi problemă, se supun aprobării în ordinea în care au fost prezentate.

    ART. 22
    (1) Dacă forma sau conţinutul proiectului trebuie să fie îmbunătăţite, aceasta însemnând refacerea substanţială sau schimbarea concepţiei generale a proiectului, Comisia superioară poate decide refacerea acestuia.
    (2) Refacerea proiectului şi prezentarea la Comisia superioară se fac în termen de cel mult 60 de zile de la data când a fost respins, respectându-se aceleaşi reguli ca în cazul unui proiect nou.

    ART. 23
    (1) Deciziile se consideră adoptate dacă se întruneşte consensul membrilor titulari/înlocuitorilor acestora, pe baza votului favorabil sau nefavorabil exprimat de aceştia.
    (2) La şedinţa Comisiei superioare pot fi invitaţi specialişti din domeniile analizate, precum şi reprezentanţi ai asociaţiilor militare în rezervă şi în retragere, legal constituite.
    (3) Persoanele prevăzute la alin. (2) pot participa la dezbateri şi pot formula propuneri.

    ART. 24
    Discuţiile purtate în cadrul şedinţei Comisiei superioare se consemnează în decizia comisiei.

    ART. 25
    (1) Decizia comisiei se întocmeşte de către secretarul Comisiei superioare în maximum 5 zile de la data desfăşurării şedinţei, în exemplar unic, semnat de preşedinte şi secretar.
    (2) Decizia comisiei cuprinde: data desfăşurării şedinţei, ordinea de zi, problemele adoptate la fiecare punct şi hotărârea finală de avizare, de refacere sau de respingere a proiectelor analizate, împreună cu menţiunea de întrunire sau neîntrunire a consensului asupra proiectului respectiv.

    ART. 26
    Membrii Comisiei superioare pot consulta, la cerere, documentele Comisiei superioare.

    ART. 27
    Avizul comisiei, solicitat cu respectarea prevederilor art. 93 din „A.N.S.-1, Regulamentul privind elaborarea actelor normative specifice, doctrinelor şi manualelor militare în Ministerul Apărării Naţionale“, aprobat prin Ordinul ministrului apărării nr. M.S. 68/2008, cu modificările şi completările ulterioare, are caracter consultativ şi se emite în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la data desfăşurării şedinţei.

    ART. 28
    Când un proiect a fost avizat în cadrul şedinţei Comisiei superioare şi a primit avizul scris, iar înainte de aprobare, din cauza modificării unor acte normative la nivel naţional, trebuie să i se aducă modificări, se solicită, din nou, avizul comisiei.

    CAP. IV
    Dispoziţii finale
    ART. 29
    Pentru îndeplinirea atribuţiilor care îi revin, potrivit specificului activităţii, Comisia superioară colaborează cu structuri militare sau civile, conform diagramei de relaţii prezentate în anexa nr. 2.

    ART. 30
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA 1

    la regulament
    (art. 14)
    ALGORITMUL
    activităţilor desfăşurate pentru analizarea şi
    avizarea unui proiect de act normativ specific
    Activităţile pentru analizarea şi avizarea unui proiect de act normativ specific sunt:
    1. primirea de către membrii şi secretarul Comisiei superioare a proiectului de act normativ specific, împreună cu referatul de aprobare, avizul comisiei proprii şi, după caz, baza de calcul pentru editare şi difuzare şi avizul Consiliului de standardizare şi interoperabilitate al Ministerului Apărării Naţionale, cu 45 de zile înainte de data desfăşurării şedinţei de avizare;
    2. trimiterea propunerilor pentru completarea sau refacerea proiectului de act normativ specific în maximum 30 de zile;
    3. primirea formei refăcute a proiectului de act normativ specific, împreună cu tabelul cu propunerile însuşite şi neînsuşite, referatul de aprobare şi, după caz, baza de calcul pentru editare şi difuzare, de către membrii şi secretarul Comisiei superioare, cu 8 zile înainte de data desfăşurării şedinţei de avizare şi, în condiţiile art. 87 alin. (1) din „A.N.S.-1, Regulamentul privind elaborarea actelor normative specifice, doctrinelor şi manualelor militare în Ministerul Apărării Naţionale“, aprobat prin Ordinul ministrului apărării nr. M.S. 68/2008, cu modificările şi completările ulterioare, cel târziu cu 3 zile înainte de data desfăşurării şedinţei de avizare;
    4. formularea punctului de vedere al structurii de specialitate care asigură secretariatul Comisiei superioare; se execută de către ofiţerul de proiect;
    5. analizarea şi avizarea proiectului de act normativ specific în şedinţa Comisiei superioare. Prezentarea proiectului de act normativ specific se face de către şeful colectivului de elaborare, cu ajutorul mijloacelor de proiecţie;
    6. primirea proiectului de act normativ specific completat conform deciziei Comisiei superioare de către secretarul comisiei pentru obţinerea avizului scris, în maximum 7 zile de la data desfăşurării şedinţei de avizare;
    7. expertizarea formei finale a proiectului de act normativ specific de către ofiţerul de proiect, întocmirea şi trimiterea avizului scris structurii iniţiatoare; se realizează de către secretariatul comisiei.


    ANEXA 2

    la regulament
    (art. 29)
    *) Anexa nr. 2 la regulament este reprodusă în facsimil.
    DIAGRAMA DE RELAŢII
    a Comisiei superioare
 (a se vedea imaginea asociată)

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016