Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT nr. 12 din 6 iulie 2020  pentru modificarea Regulamentului Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 10/2016 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT nr. 12 din 6 iulie 2020 pentru modificarea Regulamentului Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 10/2016 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară

EMITENT: Autoritatea de Supraveghere Financiară
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 603 din 9 iulie 2020
    În temeiul prevederilor art. 7 alin. (2), art. 14 şi art. 15 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 93/2012 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 113/2013, cu modificările şi completările ulterioare,
    în urma deliberărilor Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară din cadrul şedinţei din data de 1 iulie 2020,
    Autoritatea de Supraveghere Financiară emite următorul regulament:
    ART. I
    Regulamentul Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 10/2016 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.006 din 15 decembrie 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 52, punctul 5 va avea următorul cuprins:
    "5. Direcţia de comunicare şi relaţii interinstituţionale;"

    2. La capitolul IV, secţiunea a 5^1-a, cuprinzând articolele 82^1-82^4, va avea următorul cuprins:
    " SECŢIUNEA a 5^1-a
    Direcţia de comunicare şi relaţii interinstituţionale
    ART. 82^1
    Obiectivele Direcţiei de comunicare şi relaţii interinstituţionale sunt:
    1. elaborarea strategiei de comunicare externă şi internă a A.S.F., pe termen mediu şi lung, în concordanţă cu scopul, misiunea şi obiectivele strategice ale A.S.F.;
    2. promovarea şi consolidarea imaginii A.S.F., atât pe plan intern, cât şi internaţional, în colaborare cu structurile organizatorice de specialitate ale A.S.F.;
    3. asigurarea relaţiei cu instituţiile statului - Guvern, Parlament, ministere, alte autorităţi ale administraţiei publice centrale, alţi parteneri instituţionali ai A.S.F., precum şi cu alte instituţii interne şi internaţionale (de exemplu, EIOPA, ESMA, IOSCO, IAIS etc.);
    4. asigurarea sprijinului pentru dezvoltarea de strategii, programe, protocoale şi acorduri de colaborare cu instituţii publice, mediul academic, entităţi din pieţele financiare nonbancare, organisme neguvernamentale şi alte organizaţii;
    5. realizarea funcţiei de interfaţă a A.S.F. cu mass-media, asigurând relaţia cu reprezentanţii presei, în scopul informării acestora privind teme de interes referitoare la activitatea A.S.F.
    ART. 82^2
    Relaţiile funcţionale ale Direcţiei de comunicare şi relaţii interinstituţionale sunt:
    1. de subordonare faţă de preşedintele A.S.F.;
    2. de colaborare cu structurile organizatorice ale A.S.F.
    ART. 82^3
    Direcţia de comunicare şi relaţii interinstituţionale are în componenţă Serviciul comunicare şi relaţii interinstituţionale.
    ART. 82^4
    Atribuţiile specifice Serviciului comunicare şi relaţii interinstituţionale sunt:
    1. contribuie la buna desfăşurare şi la dezvoltarea dialogului cu partenerii instituţionali ai A.S.F. prin participarea la pregătirea şi organizarea întâlnirilor de lucru ale grupurilor interinstituţionale;
    2. oferă sprijinul necesar membrilor executivi şi neexecutivi ai Consiliului A.S.F. în ceea ce priveşte comunicarea publică şi relaţiile interinstituţionale;
    3. elaborează comunicatele de presă ale A.S.F. şi orice alte documente necesare asigurării relaţiei cu mass-media, urmând a le supune spre aprobare preşedintelui A.S.F.;
    4. colaborează cu Direcţia relaţii cu publicul, petiţii şi educaţie financiară în cadrul campaniilor de educaţie financiară derulate de A.S.F.;
    5. asigură organizarea evenimentelor A.S.F., inclusiv a conferinţelor de presă şi a evenimentelor din cadrul campaniilor de educaţie financiară;
    6. asigură prezenţa A.S.F. în mediul online, prin publicarea de informaţii de interes pe reţelele sociale (Linkedin, Facebook, Instagram etc); strategia şi conţinutul editorial se supun spre aprobare preşedintelui A.S.F.;
    7. monitorizează presa şi realizează rapoarte zilnice în vederea evaluării corecte şi complete a modului în care este percepută imaginea A.S.F. şi a pieţelor supravegheate, identifică eventuale riscuri în legătură cu acestea, astfel cum sunt percepute de către mass-media, şi propune soluţii pentru clarificarea problemelor identificate;
    8. asigură publicarea în presă a deciziilor A.S.F. şi/sau a altor materiale, conform dispoziţiilor legale, şi/sau ale Consiliului A.S.F. sau ale preşedintelui A.S.F.;
    9. coordonează activitatea de comunicare a informaţiilor solicitate de mass-media, în strânsă colaborare cu direcţiile de specialitate din cadrul A.S.F., urmând a supune aceste documente spre aprobare preşedintelui;
    10. elaborează, gestionează şi actualizează standardele de formatare şi imagine vizuală ale A.S.F.;
    11. gestionează şi actualizează, din punct de vedere editorial şi grafic, paginile de internet şi intranet ale A.S.F., conform solicitărilor preşedintelui A.S.F. şi/sau ale structurilor organizatorice de specialitate din cadrul A.S.F., după caz;
    12. gestionează şi coordonează totalitatea activităţilor şi programelor de comunicare internă la nivelul A.S.F. (comunicări interne, acţiuni pentru angajaţi, programe C.S.R. etc.);
    13. coordonează din punct de vedere editorial şi grafic toate publicaţiile A.S.F (rapoarte de piaţă, rapoarte anuale, rapoarte de stabilitate, materiale de educaţie financiară etc.);
    14. realizează Buletinul lunar al A.S.F. şi Suplimentul Buletinului lunar, când este necesar, pe baza informaţiilor primite de la structurile organizatorice de specialitate ale A.S.F.;
    15. asigură, conform prevederilor Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, implementarea şi ducerea la îndeplinire a măsurilor în vederea exercitării liberului acces, din oficiu sau la cerere, la informaţii de interes public al oricărei persoane;
    16. prezintă Consiliului A.S.F. informări lunare (sau ori de câte ori este nevoie) privind potenţiale riscuri reputaţionale şi de imagine, cu relevanţă pentru activitatea de comunicare şi relaţii interinstituţionale;
    17. îndeplineşte orice alte atribuţii cu caracter specific domeniului de activitate, prevăzute de reglementările în vigoare sau dispuse de conducerea ierarhică."

    3. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul regulament.


    ART. II
    Prezentul regulament se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data de 10 iulie 2020.



                    Preşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară,
                    Nicu Marcu

    Bucureşti, 6 iulie 2020.
    Nr. 12.
    ANEXA 1

    *) Anexa este reprodusă în facsimil.
    (Anexa la Regulamentul nr. 10/2016)
 (a se vedea imaginea asociată)
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016