Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
 REGULAMENT din 9 noiembrie 2018 de organizare şi funcţionare şi a structurii organizatorice ale Autorităţii Naţionale pentru Formare Profesională Iniţială în Sistem Dual din România
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 9 noiembrie 2018  de organizare şi funcţionare şi a structurii organizatorice ale Autorităţii Naţionale pentru Formare Profesională Iniţială în Sistem Dual din România    Twitter Facebook
Cautare document

 REGULAMENT din 9 noiembrie 2018 de organizare şi funcţionare şi a structurii organizatorice ale Autorităţii Naţionale pentru Formare Profesională Iniţială în Sistem Dual din România

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 970 din 16 noiembrie 2018
──────────
    Aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 901 din 9 noiembrie 2018, publicat în Monitorul oficial, Partea I, nr. 970 din 16 noiembrie 2018.
──────────
    ART. 1
    (1) Autoritatea Naţională pentru Formare Profesională Iniţială în Sistem Dual din România, denumită în continuare Autoritatea, funcţionează ca instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului.
    (2) Sediul Autorităţii este în municipiul Bucureşti, Str. Transilvaniei nr. 2, etaj 4-5, sectorul 1.

    ART. 2
    Autoritatea este condusă de un preşedinte, cu rang de secretar de stat, ajutat de doi vicepreşedinţi, cu rang de subsecretar de stat, numiţi şi eliberaţi din funcţie în condiţiile legii.

    ART. 3
    Preşedintele Autorităţii îndeplineşte, în condiţiile legii, următoarele atribuţii principale:
    a) organizează, conduce şi controlează activitatea structurilor Autorităţii;
    b) coordonează procesul de elaborare a reglementărilor specifice aflate în sfera de competenţă a Autorităţii;
    c) aprobă metodologii privind certificarea profesională iniţială a absolvenţilor din sistemul de învăţământ dual;
    d) asigură colaborarea cu ministerele, autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, instituţii similare din străinătate, pentru îndeplinirea atribuţiilor ce revin Autorităţii, potrivit legii;
    e) stabileşte, la nivelul Autorităţii, numărul de personal pe direcţii/servicii/birouri/compartimente de specialitate, precum şi în cadrul birourilor regionale, fără personalitate juridică, în funcţie de necesităţile funcţionale şi în limita numărului de posturi aprobate;
    f) aprobă operaţiuni de plăţi şi încasări în numele Autorităţii;
    g) aprobă lista de investiţii în limita fondurilor alocate prin bugetul de cheltuieli;
    h) acordă delegările de competenţă şi împuternicirile de reprezentare vicepreşedinţilor şi personalului Autorităţii încadrat pe funcţii de execuţie, în condiţiile legii;
    i) aprobă rapoartele de audit public intern;
    j) aprobă notele de control întocmite de compartimentul audit/control intern.


    ART. 4
    Vicepreşedinţii Autorităţii îndeplinesc atribuţiile stabilite de preşedintele Autorităţii şi împreună cu acesta, asigură colaborarea cu ministerele, autorităţile administraţiei publice centrale şi locale şi cu instituţiile similare din străinătate, în scopul îndeplinirii atribuţiilor Autorităţii reglementate de dispoziţiile legale în vigoare.

    ART. 5
    (1) Numărul maxim de posturi al Autorităţii este de 50 de posturi, exclusiv preşedintele, vicepreşedinţii şi cabinetul preşedintelui.
    (2) Autoritatea este organizată pe direcţii, servicii şi birouri ale căror atribuţii se stabilesc prin regulamentul intern, aprobat prin ordin al preşedintelui Autorităţii.
    (3) Numărul de posturi necesar pentru fiecare structură de specialitate din cadrul Autorităţii se stabileşte prin ordin al preşedintelui Autorităţii, în conformitate cu prevederile legale.
    (4) Statul de funcţii al Autorităţii se aprobă prin ordin al preşedintelui Autorităţii, cu avizul secretarului general al Guvernului.
    (5) Atribuţiile, sarcinile şi responsabilităţile posturilor din structura de personal a Autorităţii se stabilesc prin fişele de post, aprobate de preşedintele Autorităţii.
    (6) Autoritatea are în structură 8 birouri regionale organizate în conformitate cu dispoziţiile art. 6 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 59/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Formare Profesională Iniţială în Sistem Dual din România, care sunt coordonate de un vicepreşedinte.
    (7) În subordinea preşedintelui Autorităţii este constituit Consiliul consultativ, organism fără personalitate juridică.
    (8) Structura, componenţa şi atribuţiile Consiliului consultativ se stabilesc prin ordin al preşedintelui Autorităţii.

    ART. 6
    (1) Autoritatea îndeplineşte atribuţiile prevăzute la art. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 59/2018.
    (2) Autoritatea îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute expres în alte acte normative.

    ART. 7
    Autoritatea are în dotare un parc propriu de mijloace de transport, cu respectarea prevederilor legale care vizează numărul de mijloace de transport.


    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016