Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 8 februarie 2024  de organizare şi funcţionare a Comitetului de organizare a funeraliilor de stat şi a componenţei acestuia    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 8 februarie 2024 de organizare şi funcţionare a Comitetului de organizare a funeraliilor de stat şi a componenţei acestuia

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 120 din 12 februarie 2024
──────────
    Aprobat prin HOTĂRÂREA nr. 112 din 8 februarie 2024, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 120 din 12 februarie 2024.
──────────
    ART. 1
    (1) Comitetul de organizare a funeraliilor de stat, denumit în continuare Comitetul, se convoacă de către şeful Cancelariei Prim-Ministrului în cazul decesului Preşedintelui României şi al foştilor şefi de stat ai României.
    (2) Comitetul mai poate fi convocat de şeful Cancelariei Prim-Ministrului pentru aprobarea sau modificarea Procedurii privind organizarea funeraliilor de stat.

    ART. 2
    (1) Comitetul are în componenţă reprezentanţi la nivel de secretari de stat sau înalţi funcţionari publici ai:
    a) Administraţiei Prezidenţiale;
    b) Secretariatului General al Guvernului;
    c) Cancelariei Prim-Ministrului;
    d) Ministerului Afacerilor Interne;
    e) Ministerului Afacerilor Externe;
    f) Ministerului Apărării Naţionale;
    g) Secretariatului de Stat pentru Culte;
    h) Serviciului de Protecţie şi Pază.

    (2) Desemnarea membrilor Comitetului se face prin ordin al conducătorului instituţiei pe care o reprezintă, în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului care aprobă prezentul regulament.

    ART. 3
    Comitetul îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) întocmeşte şi transmite spre aprobare Procedura privind organizarea funeraliilor de stat;
    b) modifică, dacă este cazul, la propunerea şefului Cancelariei Prim-Ministrului sau al unui membru al Comitetului, Procedura privind organizarea funeraliilor de stat;
    c) stabileşte măsurile care urmează a fi luate pentru organizarea activităţilor ceremoniei;
    d) estimează bugetul în vederea acoperirii cheltuielilor ocazionate de organizarea funeraliilor de stat;
    e) pregăteşte cartea de condoleanţe;
    f) invită la întrunirile Comitetului şi un membru al familiei defunctului;
    g) transmite Cancelariei Prim-Ministrului lista finală a participanţilor la ceremonie pentru a fi comunicată Administraţiei Prezidenţiale.


    ART. 4
    (1) Comitetul se întruneşte în şedinţe ori de câte ori este nevoie pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute la art. 3. Şedinţele Comitetului pot avea loc cu participarea fizică a membrilor sau în sistem online. Şedinţele vor fi convocate prin intermediul poştei electronice la iniţiativa şefului Cancelariei Prim-Ministrului.
    (2) În exercitarea atribuţiilor, Comitetul emite hotărâri, adoptate cu votul majorităţii membrilor prezenţi.

    ART. 5
    (1) Agenda fiecărei şedinţe a Comitetului se întocmeşte de către secretariatul tehnic, pe baza propunerilor formulate şi înaintate în acest sens de către membrii săi şi aprobate de către şeful Cancelariei Prim-Ministrului.
    (2) Comitetul îşi desfăşoară activitatea în spaţiul Centrului Operativ pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Palatului Victoria.
    (3) Secretariatul tehnic, relaţiile publice şi de protocol ale Comitetului sunt asigurate de Cancelaria Prim-Ministrului şi de Secretariatul General al Guvernului.

    ART. 6
    Procedura privind organizarea funeraliilor de stat se aprobă prin ordin comun al secretarului general al Guvernului, al şefului Cancelariei Prim-Ministrului, al ministrului afacerilor interne şi al ministrului apărării naţionale, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului care aprobă prezentul Regulament.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016