Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 8 aprilie 2009  de organizare si functionare al Institutului de Drept Public si Stiinte Administrative al Romaniei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 8 aprilie 2009 de organizare si functionare al Institutului de Drept Public si Stiinte Administrative al Romaniei

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 243 din 13 aprilie 2009

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Institutul de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României, denumit în continuare Institutul, este instituţie publicã, cu personalitate juridicã, sub control parlamentar.
(2) Institutul îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu dispoziţiile <>Legii nr. 246/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Institutului de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României şi ale prezentului regulament de organizare şi funcţionare, denumit în continuare Regulamentul.
ART. 2
(1) Cheltuielile curente şi de capital ale Institutului se finanţeazã din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat.
(2) Veniturile proprii ale Institutului provin din chirii, publicaţii, prestaţii editoriale, studii, proiecte, valorificãri ale lucrãrilor rezultate din activitãţile proprii, taxe de participare la cursuri, fonduri externe nerambursabile, sponsorizãri, donaţii şi alte venituri încasate în condiţiile legii.
(3) Cuantumul taxelor de participare la cursurile organizate de Institut se stabileşte de cãtre consiliul ştiinţific al acestuia.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea Institutului

ART. 3
(1) Membrii Institutului sunt membri activi şi membri de onoare, aceştia putând fi cetãţeni români şi/sau cetãţeni strãini.
(2) Poate deveni membru activ orice persoanã fizicã ce îndeplineşte cel puţin una dintre cerinţele prevãzute la <>art. 1 alin. (3) din Legea nr. 246/2007 .
(3) Poate deveni membru de onoare orice persoanã fizicã ce s-a remarcat prin realizãri în domeniul ştiinţelor juridice, administrative şi/sau economice ori prin contribuţii aduse la dezvoltarea ştiinţelor din domeniile de activitate ale Institutului şi la afirmarea prestigiului acestuia.
ART. 4
(1) Calitatea de membru al Institutului se dobândeşte şi înceteazã prin decizie a consiliului ştiinţific.
(2) În vederea dobândirii calitãţii de membru activ al Institutului, persoanele prevãzute la <>art. 1 alin. (3) din Legea nr. 246/2007 formuleazã o cerere care se adreseazã consiliului ştiinţific.
(3) Cererea de dobândire a calitãţii de membru activ este însoţitã de urmãtoarele documente:
a) actul de identitate, în copie;
b) curriculum vitae;
c) lista lucrãrilor ştiinţifice publicate şi/sau comunicate;
d) recomandarea din partea a cel puţin 3 membri ai Institutului;
e) alte documente, dupã caz, din care sã rezulte respectarea dispoziţiilor prevãzute la <>art. 1 alin. (3) din Legea nr. 246/2007 .
(4) Dosarele candidaţilor se analizeazã, în şedinţã, de consiliul ştiinţific, care poate decide acordarea sau neacordarea calitãţii de membru activ al Institutului. În cazul admiterii cererii, calitatea de membru activ al Institutului se dobândeşte la data adoptãrii deciziei de cãtre consiliul ştiinţific.
(5) Decizia privind acordarea sau neacordarea calitãţii de membru activ al Institutului se comunicã celui în cauzã, în scris, în termen de 30 de zile de la data adoptãrii. Decizia privind neacordarea calitãţii de membru activ al Institutului trebuie sã fie motivatã.
ART. 5
(1) Calitatea de membru de onoare al Institutului se dobândeşte la propunerea a cel puţin 3 membri ai consiliului ştiinţific ori la propunerea unor instituţii de cercetare sau de învãţãmânt superior acreditate, din ţarã ori din strãinãtate.
(2) Dosarele candidaţilor cuprind documentele prevãzute la art. 4 alin. (3) lit. a)-c) şi propunerea de acordare a calitãţii de membru de onoare şi se analizeazã, în şedinţã, de consiliul ştiinţific care decide acordarea sau neacordarea acestei calitãţi.
(3) Dispoziţiile prevãzute la art. 4 alin. (5) se aplicã în mod corespunzãtor.
ART. 6
(1) Calitatea de membru al Institutului înceteazã prin:
a) retragere;
b) excludere.
(2) Cererea de retragere a calitãţii de membru al Institutului se adreseazã consiliului ştiinţific, este personalã şi nu trebuie motivatã. În acest caz, calitatea de membru al Institutului înceteazã la data înregistrãrii cererii.
(3) Excluderea se poate decide de consiliul ştiinţific în urmãtoarele situaţii:
a) neparticiparea la douã şedinţe consecutive ale adunãrii generale;
b) neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasã a îndatoririlor prevãzute în prezentul regulament;
c) desfãşurarea de activitãţi sau participarea la acţiuni care compromit sau aduc prejudicii Institutului.
(4) Decizia de excludere trebuie sã fie motivatã şi se comunicã, în scris, celui exclus, în termen de 30 de zile de la data adoptãrii.
(5) Împotriva deciziei de excludere, persoana exclusã poate face contestaţie, în termen de 10 zile de la comunicarea acesteia. Contestaţia suspendã de drept decizia atacatã şi se soluţioneazã de cãtre adunarea generalã a Institutului, în prima şedinţã a acesteia. Adunarea generalã admite sau respinge contestaţia, prin hotãrâre definitivã.
(6) În cazul respingerii contestaţiei, calitatea de membru al Institutului înceteazã la data adoptãrii hotãrârii de cãtre adunarea generalã.
ART. 7
Membrii Institutului au urmãtoarele drepturi:
a) sã participe la lucrãrile adunãrii generale a Institutului;
b) sã participe la activitãţile Institutului;
c) sã participe la luarea hotãrârilor sau a deciziilor, dupã caz, în condiţiile prezentului regulament;
d) sã interpeleze conducerea Institutului asupra unor probleme de interes pentru acesta.
ART. 8
Membrii Institutului au urmãtoarele îndatoriri:
a) sã acţioneze în interesul Institutului, apãrând şi promovând scopul, obiectivele şi identitatea acestuia;
b) sã contribuie prin activitatea lor la progresul ştiinţelor juridice, administrative şi/sau economice şi sã se implice în activitãţile Institutului;
c) sã participe la activitãţile structurilor din care fac parte şi ale adunãrii generale a Institutului;
d) sã nu desfãşoare activitãţi şi sã nu participe la acţiuni care compromit sau aduc prejudicii Institutului;
e) alte îndatoriri stabilite de adunarea generalã.
ART. 9
(1) Activitãţile de cercetare ştiinţificã se realizeazã prin intermediul urmãtoarelor departamente:
a) Departamentul de armonizare a dreptului intern cu dreptul comunitar;
b) Departamentul administraţiei publice centrale;
c) Departamentul de administraţie publicã localã şi organizarea administrativã a teritoriului;
d) Departamentul pentru studierea organizãrii şi funcţionãrii sistemului judiciar.
(2) Atribuţiile Institutului în materia specializãrii şi perfecţionãrii profesionale, a relaţiilor de colaborare, precum şi a organizãrii şi desfãşurãrii programelor se realizeazã prin intermediul urmãtoarelor departamente:
a) Departamentul pentru formare şi perfecţionare continuã;
b) Departamentul strategii şi programe.
ART. 10
(1) Activitatea Institutului este asiguratã prin aparatul propriu de lucru, organizat în departamente, servicii, birouri, compartimente şi alte structuri.
(2) Are calitatea de funcţionar public, potrivit <>Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, numai personalul care desfãşoarã activitãţi ce implicã exercitarea prerogativelor de putere publicã de cãtre Institut, stabilite în temeiul legii.
(3) În cadrul departamentelor prevãzute la art. 9 alin. (1) se încadreazã personalul de cercetare, cu statut de personal contractual, potrivit dispoziţiilor legale în materie, care îşi desfãşoarã activitatea sub autoritatea directorului de departament.
(4) În cadrul structurilor prevãzute la alin. (1) şi în cadrul departamentelor prevãzute la art. 9 alin. (2) se încadreazã funcţionari publici, în condiţiile <>Legii nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi personal contractual, potrivit dispoziţiilor legale în materie.
(5) Salarizarea personalului aparatului propriu de lucru al Institutului care are calitatea de funcţionar public se face potrivit dispoziţiilor privind salarizarea funcţionarului public parlamentar.
(6) Personalul contractual din cadrul Institutului este salarizat în conformitate cu prevederile din domeniul salarizãrii personalului contractual din sectorul bugetar.
(7) Vicepreşedintele Institutului este indemnizat potrivit dispoziţiilor privind indemnizaţiile pentru personalul din instituţii publice din subordinea Guvernului, fiind asimilat cu adjunctul conducãtorului instituţiei.
ART. 11
(1) Adunarea generalã se întruneşte, la convocarea preşedintelui Institutului, în şedinţã ordinarã, anual, şi în şedinţã extraordinarã, ori de câte ori este necesar. Adunarea generalã se convoacã în şedinţã extraordinarã şi la solicitarea a cel puţin 1/3 din numãrul membrilor sãi sau a consiliului ştiinţific.
(2) Adunarea generalã este legal constituitã în prezenţa a cel puţin 2/3 din numãrul membrilor sãi.
(3) În cazul în care cvorumul membrilor nu este întrunit, şedinţa se suspendã, adunarea generalã urmând a fi reconvocatã. La a doua convocare, adunarea generalã este legal constituitã în prezenţa a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor sãi.
(4) În situaţia în care, la a doua convocare, adunarea generalã nu este legal constituitã, şedinţa se suspendã, adunarea generalã urmând a fi reconvocatã. La a treia convocare, adunarea generalã este legal constituitã indiferent de numãrul membrilor prezenţi.
ART. 12
Adunarea generalã a Institutului are urmãtoarele atribuţii principale:
a) alege preşedintele, prin vot secret, dintre membrii Institutului;
b) alege vicepreşedintele şi directorii departamentelor prevãzute la art. 9, prin vot secret, dintre membrii Institutului;
c) solicitã Senatului validarea alegerii consiliului ştiinţific, a preşedintelui şi a vicepreşedintelui Institutului;
d) determinã prioritãţile de cercetare ştiinţificã din domeniile de activitate ale Institutului;
e) avizeazã proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului;
f) stabileşte mãsuri de îmbunãtãţire şi dezvoltare a activitãţii Institutului;
g) aprobã rapoartele ştiinţifice anuale, întocmite de consiliul ştiinţific, pe care Institutul le prezintã Parlamentului şi, dupã caz, Guvernului sau Consiliului Superior al Magistraturii;
h) aprobã rapoartele anuale de activitate a Institutului, pe care le trimite spre analizã comisiilor parlamentare de specialitate;
i) alte atribuţii prevãzute în prezentul regulament.
ART. 13
(1) În exercitarea atribuţiilor sale, adunarea generalã adoptã hotãrâri, în cadrul şedinţelor ordinare sau extraordinare, care se semneazã de cãtre preşedinte.
(2) Hotãrârile adunãrii generale se adoptã cu votul a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor prezenţi, cu excepţia acelor hotãrâri pentru adoptarea cãrora este prevãzutã o altã majoritate.
(3) Votul membrilor Institutului este personal şi poate fi deschis sau secret. Adunarea generalã stabileşte regulile de funcţionare şi modalitatea de vot, în afara cazului în care prin prezentul regulament se stabileşte o anumitã procedurã de vot.
ART. 14
(1) Consiliul ştiinţific se compune din 9 membri, care au calitatea de membru de onoare sau membru activ al Institutului, persoane fizice române şi/sau strãine, dupã cum urmeazã:
a) preşedinte;
b) vicepreşedinte;
c) directorii departamentelor prevãzute la art. 9;
d) un membru activ al Institutului.
(2) Membrii consiliului ştiinţific sunt aleşi de adunarea generalã cu votul a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor Institutului, pentru un mandat de 3 ani, şi pot fi realeşi.
ART. 15
(1) Consiliul ştiinţific se întruneşte, la convocarea preşedintelui Institutului, în şedinţã ordinarã, trimestrial, şi în şedinţã extraordinarã, ori de câte ori este necesar. Consiliul ştiinţific se convoacã în şedinţã extraordinarã şi la solicitarea a cel puţin 1/3 din numãrul membrilor sãi.
(2) Consiliul ştiinţific este legal întrunit dacã sunt prezente cel puţin 2/3 din numãrul membrilor sãi.
(3) În cazul în care cvorumul membrilor nu este întrunit, şedinţa se suspendã, consiliul ştiinţific urmând a fi reconvocat. La a doua convocare, consiliul ştiinţific este legal constituit dacã sunt prezenţi cel puţin 5 dintre membrii sãi.
ART. 16
(1) Consiliul ştiinţific are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigurã punerea în executare a hotãrârilor adunãrii generale;
b) aprobã statul de personal, structura posturilor din aparatul propriu de lucru al Institutului şi fişa postului, având în vedere şi dispoziţiile <>art. III din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 229/2008 privind mãsuri pentru reducerea unor cheltuieli la nivelul administraţiei publice;
c) decide cu privire la orientarea, realizarea şi coordonarea activitãţii desfãşurate în cadrul departamentelor prevãzute la art. 9;
d) asigurã editarea "Revistei de Drept public", continuatoare a "Revistei de Drept public", care a apãrut în perioada 19261943, editatã de Institutul de Ştiinţe Administrative, fondat în 1925, şi numeşte membrii colegiului de redacţie;
e) organizeazã reuniunile ştiinţifice anuale ale membrilor Institutului şi asigurã editarea lucrãrilor acestora;
f) pentru organizarea şi desfãşurarea de cursuri postuniversitare, decide asocierea cu instituţii de învãţãmânt superior sau cu instituţii de profil din ţarã, acreditate în acest scop, precum şi cu instituţii similare din strãinãtate, în condiţiile legii;
g) decide cu privire la organizarea şi desfãşurarea de cursuri de specializare şi de perfecţionare, altele decât cele prevãzute la lit. f);
h) decide cu privire la afilierea Institutului la organisme ştiinţifice internaţionale;
i) avizeazã raportul anual de activitate, întocmit de cãtre preşedinte, şi îl prezintã adunãrii generale a Institutului. Acest raport prezintã activitãţile realizate de Institut în anul precedent şi evalueazã rezultatele în raport cu obiectivele desemnate şi cu calendarul fixat, utilizarea resurselor şi funcţionarea generalã a Institutului;
j) întocmeşte şi supune spre avizare adunãrii generale proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului;
k) stabileşte criteriile de evaluare a dosarelor candidaţilor, de care se ţine seama la adoptarea deciziei privind acordarea sau neacordarea calitãţii de membru al Institutului;
l) aprobã încheierea de contracte cu persoane fizice sau juridice, în vederea obţinerii de venituri proprii, care se folosesc pentru realizarea scopului Institutului;
m) încheie acte juridice, în numele şi pe seama Institutului;
n) aprobã regulamentul de ordine interioarã al Institutului;
o) alte atribuţii stabilite de adunarea generalã sau prevãzute în prezentul regulament.
(2) Consiliul ştiinţific rãspunde în faţa adunãrii generale a Institutului pentru întreaga activitate.
(3) Consiliul ştiinţific poate delega oricãruia dintre membrii sãi exercitarea atribuţiilor prevãzute la alin. (1) lit. e)-g) şi l) şi m).
ART. 17
(1) În exercitarea atribuţiilor sale, consiliul ştiinţific adoptã decizii, în cadrul şedinţelor ordinare sau extraordinare, cu votul a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor prezenţi.
(2) Votul este personal şi, de regulã, deschis. Membrii consiliului ştiinţific pot decide ca votul sã fie secret.
(3) Deciziile consiliului ştiinţific se semneazã de cãtre preşedinte.
ART. 18
(1) Preşedintele Institutului este specialist de înaltã competenţã şi reputaţie în domeniile de activitate ale Institutului, cu titlul ştiinţific de doctor, şi are rang de subsecretar de stat.
(2) Mandatul preşedintelui înceteazã la expirarea duratei pentru care a fost ales sau dacã este în imposibilitatea de a-şi îndeplini atribuţiile mai mult de 90 de zile, constatatã prin decizie a consiliului ştiinţific, ori la depunerea demisiei.
ART. 19
(1) Preşedintele Institutului îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) conduce lucrãrile adunãrii generale şi şedinţele consiliului ştiinţific la care participã;
b) aprobã numirea, modificarea, suspendarea şi/sau încetarea raporturilor de serviciu ori, dupã caz, a raporturilor de muncã ale personalului Institutului, în condiţiile legii;
c) alte atribuţii încredinţate de adunarea generalã sau de consiliul ştiinţific ori prevãzute în prezentul regulament.
(2) Preşedintele îşi poate delega unele atribuţii vicepreşedintelui sau, dupã caz, secretarului general al Institutului.
ART. 20
(1) Vicepreşedintele Institutului este specialist de înaltã competenţã şi reputaţie în domeniile de activitate ale Institutului, cu titlul ştiinţific de doctor.
(2) Vicepreşedintele Institutului este vicepreşedintele consiliului ştiinţific.
(3) Vicepreşedintele îndeplineşte atribuţiile specifice coordonãrii departamentelor prevãzute la art. 9, precum şi atribuţiile stabilite de cãtre consiliul ştiinţific sau de cãtre preşedinte.
(4) Vicepreşedintele înlocuieşte preşedintele Institutului în cazul prevãzut la <>art. 9 alin. (5) din Legea nr. 246/2007 , precum şi în orice altã situaţie, în baza delegãrii acordate de cãtre preşedinte.
(5) Dispoziţiile prevãzute la art. 18 alin. (2) se aplicã în mod corespunzãtor şi vicepreşedintelui.
(6) Vicepreşedintele Institutului rãspunde pentru întreaga sa activitate în faţa preşedintelui, a consiliului ştiinţific şi a adunãrii generale.
ART. 21
(1) Secretarul general este membru al Institutului şi îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigurã colaborarea cu alte instituţii şi autoritãţi, în condiţiile legii;
b) coordoneazã şi asigurã buna funcţionare a unor structuri din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului, potrivit organigramei;
c) asigurã comunicarea hotãrârilor adoptate de adunarea generalã, a deciziilor adoptate de consiliul ştiinţific şi a ordinelor emise de preşedinte, dupã caz;
d) asigurã redactarea şi comunicarea ordinii de zi a şedinţelor consiliului ştiinţific şi ale adunãrii generale şi redactarea proceselor-verbale de şedinţã;
e) asigurã ţinerea evidenţei lucrãrilor şi arhivarea documentelor;
f) coordoneazã elaborarea rapoartelor şi sintezelor privind activitatea Institutului sau a structurilor acestuia;
g) asigurã pregãtirea lucrãrilor pentru şedinţele adunãrii generale şi ale consiliului ştiinţific şi verificã realizarea mãsurilor stabilite;
h) aplicã sancţiunile disciplinare personalului din aparatul propriu de lucru aflat sub conducerea sa, în condiţiile legii şi ale prezentului regulament;
i) face propuneri preşedintelui de numire, modificare, suspendare şi/sau încetare a raporturilor de serviciu ori, dupã caz, a raporturilor de muncã ale personalului Institutului;
j) coordoneazã activitatea de editare a studiilor, proiectelor şi publicaţiilor, realizate de Institut potrivit <>art. 3 alin. (2) din Legea nr. 246/2007 ;
k) controleazã activitatea structurilor din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului, aflate în coordonarea sa, şi ia mãsurile necesare desfãşurãrii corespunzãtoare a acesteia.
(2) Secretarul general îndeplineşte orice alte atribuţii încredinţate de preşedinte, consiliul ştiinţific sau adunarea generalã ori prevãzute în prezentul regulament.
(3) În realizarea atribuţiilor sale, secretarul general emite dispoziţii.
(4) Pentru întreaga sa activitate, secretarul general rãspunde în faţa preşedintelui şi a consiliului ştiinţific.
ART. 22
(1) Departamentele Institutului prevãzute la art. 9 sunt conduse de cãtre directori de departament.
(2) Dispoziţiile art. 20 alin. (1) se aplicã în mod corespunzãtor şi directorilor departamentelor prevãzute la art. 9.
(3) În domeniul lor de activitate, departamentele Institutului au urmãtoarele atribuţii principale:
a) realizeazã cercetãri fundamentale şi sectoriale în domeniul lor de activitate, sens în care efectueazã şi sondaje de opinie, anchete administrative etc.;
b) fac propuneri pentru direcţiile prioritare de cercetare şi pentru comenzi de cercetare;
c) avizeazã ofertele de cercetare ştiinţificã primite din partea autoritãţilor publice şi fac propuneri consiliului ştiinţific pentru finanţarea acestora;
d) evalueazã rezultatul activitãţilor ştiinţifice, precum şi contribuţiile cercetãrilor la perfecţionarea legislaţiei şi armonizarea dreptului intern cu dreptul comunitar;
e) întocmesc şi prezintã consiliului ştiinţific un raport anual de activitate;
f) întocmesc programele de activitate şi le prezintã spre aprobare consiliului ştiinţific;
g) alte atribuţii stabilite de consiliul ştiinţific sau adunarea generalã.
ART. 23
(1) Conducerea structurilor din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului se asigurã de directori, şefi de servicii, şefi de birouri sau, dupã caz, şefi de compartimente, care organizeazã, coordoneazã şi rãspund de activitatea structurii pe care o conduc şi asigurã buna colaborare cu alte structuri.
(2) Conducãtorii structurilor din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului au urmãtoarele atribuţii comune:
a) verificã şi rãspund de lucrãrile efectuate în cadrul structurilor pe care le conduc;
b) verificã modul în care personalul din subordine îşi îndeplineşte îndatoririle profesionale şi de serviciu şi propun secretarului general, în condiţiile legii, stimularea persoanelor cu activitate meritorie, mãsurile corespunzãtoare pentru prevenirea sãvârşirii de abateri disciplinare şi iniţierea procedurii de aplicare a sancţiunilor disciplinare persoanelor care comit astfel de abateri;
c) rãspund de repartizarea echilibratã a sarcinilor personalului din subordine;
d) întocmesc programele de activitate ale structurilor şi le prezintã spre aprobare vicepreşedintelui sau secretarului general, dupã caz;
e) stabilesc mãsurile necesare şi urmãresc îndeplinirea în mod corespunzãtor a obiectivelor din programele de activitate;
f) urmãresc şi rãspund de elaborarea corespunzãtoare şi la termenele stabilite a lucrãrilor repartizate;
g) repartizeazã personalului din subordine lucrãrile primite de la preşedinte, vicepreşedinte sau secretarul general;
h) evalueazã activitatea profesionalã a personalului din subordine;
i) urmãresc pãstrarea confidenţialitãţii de cãtre personalul din subordine cu privire la lucrãrile efectuate şi rãspund de pãstrarea integritãţii fizice a lucrãrilor din cadrul structurii pe care o conduc.
(3) Conducãtorii structurilor din cadrul aparatului propriu de lucru al Institutului îndeplinesc orice alte atribuţii încredinţate de preşedinte, vicepreşedinte sau secretarul general, dupã caz, ori stabilite prin fişa postului.
(4) Atribuţiile personalului Institutului sunt prevãzute în fişa postului.

CAP. III
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 24
(1) Institutul dispune de o dotare cu mijloace tehnice şi materiale necesare desfãşurãrii activitãţii în condiţii corespunzãtoare.
(2) Numãrul de autoturisme şi consumul maxim de carburanţi ale Institutului se stabilesc potrivit legii.
ART. 25
(1) La adunarea generalã de constituire a Institutului se convoacã membrii adunãrii generale a Asociaţiei Institutul de Ştiinţe Administrative "Paul Negulescu" care şi-au manifestat în scris voinţa de a deveni membrii ai Institutului şi îndeplinesc condiţiile prevãzute la <>art. 1 alin. (3) din Legea nr. 246/2007 .
(2) Convocarea membrilor prevãzuţi la alin. (1) se face de cãtre preşedintele Asociaţiei Institutul de Ştiinţe Administrative "Paul Negulescu".
(3) Lucrãrile adunãrii generale a Institutului vor fi conduse, pânã la alegerea organelor de conducere ale Institutului, de un prezidiu format din membri ai consiliului ştiinţific al Asociaţiei Institutul de Ştiinţe Administrative "Paul Negulescu".
ART. 26
Sintagma "Institutul de Drept Public şi Ştiinţe Administrative al României" nu poate fi folositã de nicio altã instituţie publicã sau privatã în cuprinsul denumirii acesteia.
ART. 27
Sigla Institutului se aprobã de cãtre consiliul ştiinţific.
ART. 28
Prezentul regulament poate fi modificat prin hotãrâre a Guvernului, la propunerea adunãrii generale a Institutului.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016