Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 7 februarie 2022  de organizare şi funcţionare al Consiliului de mediere al personalului militar în rezervă şi în retragere    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 7 februarie 2022 de organizare şi funcţionare al Consiliului de mediere al personalului militar în rezervă şi în retragere

EMITENT: Ministerul Apărării Naţionale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 149 din 15 februarie 2022
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. M.25 din 7 februarie 2022, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 149 din 15 februarie 2022.
──────────
    ART. 1
    Consiliul de mediere al personalului militar în rezervă şi în retragere, denumit în continuare Consiliul, îşi desfăşoară activitatea ca organ consultativ în scopul asigurării ministrului apărării naţionale a consultanţei de specialitate în domeniile de interes specifice militarilor în rezervă şi în retragere.

    ART. 2
    Consiliul funcţionează la nivelul Cabinetului ministrului, pe lângă structura de consilieri ai ministrului apărării naţionale, activitatea sa fiind coordonată de către un consilier desemnat de ministrul apărării naţionale.

    ART. 3
    (1) Consiliul este compus din militari trecuţi în rezervă sau în retragere din Ministerul Apărării Naţionale, recunoscuţi pentru expertiza şi experienţa lor în domeniile de interes specifice.
    (2) Consiliul este format din câte un reprezentant al asociaţiilor şi fundaţiilor care au dobândit statutul de utilitate publică şi care îşi desfăşoară activitatea în domeniile de responsabilitate ale Ministerului Apărării Naţionale şi un reprezentant desemnat prin acordul celorlalte asociaţii şi fundaţii care îşi desfăşoară activitatea în domeniile de responsabilitate ale instituţiei militare.
    (3) La şedinţele Consiliului, din partea instituţiei militare participă consilierul prevăzut la art. 2, precum şi reprezentanţii următoarelor structuri: Departamentul pentru relaţia cu Parlamentul şi calitatea vieţii personalului, Direcţia generală financiar-contabilă, Direcţia generală juridică, Direcţia informare şi relaţii publice şi Casa de pensii sectorială.
    (4) Participarea membrilor Consiliului la şedinţe este opţională şi neremunerată.
    (5) Consiliul îşi desfăşoară activitatea în prezenţa a minimum jumătate plus unu din numărul total de membri.

    ART. 4
    Asociaţiile şi fundaţiile prevăzute la art. 3 alin. (2) transmit reprezentanţii desemnaţi să facă parte din Consiliu anual, până la data de 31 martie, la Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul.

    ART. 5
    Accesul la informaţiile vehiculate în cadrul Consiliului se face cu respectarea prevederilor actelor normative din domeniul informaţiilor clasificate.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016