Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 7 aprilie 2008  de functionare a Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 7 aprilie 2008 de functionare a Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 388 din 22 mai 2008

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Prezentul regulament stabileşte modul de organizare şi funcţionare a Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatãri forestiere, care au ca obiect de activitate exploatarea masei lemnoase pe picior din fondul forestier proprietate publicã, procedura şi condiţiile de atestare conform unei metodologii unitare.
(2) Comisia de atestare a operatorilor economici pentru exploatãri forestiere, denumitã în continuare comisie, este singura abilitatã sã emitã certificate de atestare pentru operatorii economici persoane juridice care solicitã atestarea în condiţiile prezentului regulament.
ART. 2
Obţinerea certificatului de atestare emis de cãtre comisie este obligatorie pentru persoanele juridice care desfãşoarã activitatea de exploatare forestierã sau prestãri de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior.
ART. 3
În sensul prezentului regulament, urmãtorii termeni se definesc astfel:
a) certificat de atestare/reatestare - documentul emis în condiţiile prevãzute de prezentul regulament, care dã dreptul posesorului acestuia sã desfãşoare activitatea de exploatare forestierã sau activitatea de prestãri de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior;
b) atestare - obţinerea certificatului de atestare în condiţiile prevãzute de prezentul regulament;
c) reatestare - obţinerea certificatului de reatestare de cãtre operatorul economic care anterior obţinerii acestuia a fost atestat pentru activitatea de exploatare forestierã.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea comisiei

ART. 4
Membrii comisiei îşi pãstreazã calitatea de angajaţi ai instituţiilor de la care provin.
ART. 5
(1) Activitatea comisiei este condusã de un preşedinte şi un vicepreşedinte, aleşi prin vot secret dintre membrii acesteia la prima şedinţã de lucru, care va avea loc în maximum 10 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului regulament.
(2) În caz de modificare a componenţei comisiei în procent mai mare de 50%, la prima şedinţã de lucru se face realegerea preşedintelui şi a vicepreşedintelui.
ART. 6
(1) Secretariatul comisiei este asigurat din 4 persoane, astfel:
a) douã persoane din partea Asociaţiei Forestierilor din România - ASFOR, denumitã în continuare ASFOR;
b) o persoanã din partea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale;
c) o persoana din partea Regiei Naţionale a Pãdurilor - Romsilva.
(2) ASFOR asigurã, în condiţiile legii, susţinerea financiarã şi spaţiul pentru desfãşurarea activitãţii comisiei.
(3) Documentele pentru atestare/reatestare se depun la sediul ASFOR.
ART. 7
(1) Comisia este formata din 9 membri.
(2) Comisia funcţioneazã regulamentar în prezenţa preşedintelui sau a vicepreşedintelui şi a unui numãr de minimum 5 membri.
(3) Hotãrârile comisiei sunt legale dacã se iau prin votul majoritãţii simple a membrilor comisiei prevãzute la alin. (1).
ART. 8
Atribuţiile comisiei sunt urmãtoarele:
a) examinarea cererilor şi a documentelor prezentate pentru atestare/reatestare şi adoptarea hotãrârii cu privire la îndeplinirea condiţiilor de atestare;
b) eliberarea certificatului de atestare/reatestare pentru operatorii economici care îndeplinesc condiţiile prevãzute de prezentul regulament;
c) respingerea cererilor de atestare/reatestare pentru operatorii economici care nu îndeplinesc condiţiile prevãzute de prezentul regulament, cu motivarea respingerii şi comunicarea motivãrii solicitanţilor, prin secretariatul comisiei;
d) retragerea certificatelor de atestare/reatestare, în condiţiile legii;
e) stabilirea nivelului maxim al volumului anual de lemn pe picior posibil de exploatat, potrivit criteriilor cuprinse în anexa nr. III la ordin;
f) informarea trimestrialã a autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã şi a autoritãţii publice centrale sub a cãrei autoritate se desfãşoarã exploatarea masei lemnoase despre modul de desfãşurare a activitãţii comisiei şi despre hotãrârile adoptate.
ART. 9
Atribuţiile preşedintelui comisiei sunt urmãtoarele:
a) aprobarea graficelor cu programarea şedinţelor comisiei, la propunerea secretariatului;
b) semnarea, în conformitate cu hotãrârile comisiei, a certificatelor de atestare/reatestare sau, dupã caz, a comunicãrilor de respingere a cererilor de atestare/reatestare, cu motivaţia aferentã;
c) formularea propunerii de înlocuire a membrilor comisiei care nu îşi îndeplinesc atribuţiile prevãzute de prezentul regulament la autoritãţile care i-au desemnat;
d) semnarea tuturor documentelor care privesc activitatea comisiei;
e) informarea trimestrialã a autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã şi a autoritãţii publice sub a cãrei autoritate se desfãşoarã exploatarea masei lemnoase despre modul de desfãşurare a activitãţii comisiei şi despre hotãrârile adoptate.
ART. 10
(1) Vicepreşedintele comisiei coordoneazã activitatea secretariatului şi rãspunde de asigurarea condiţiilor normale de desfãşurare a activitãţilor curente.
(2) Vicepreşedintele comisiei exercitã atribuţiile preşedintelui, în lipsa acestuia.
(3) Vicepreşedintele analizeazã reclamaţiile fãcute de autoritãţile publice, persoanele fizice şi juridice şi propune comisiei adoptarea unor decizii referitoare la acestea.
ART. 11
Atribuţiile secretariatului comisiei sunt urmãtoarele:
a) primirea documentaţiilor necesare atestãrii/reatestãrii;
b) întocmirea graficului de şedinţe, pe care îl supune spre aprobare preşedintelui comisiei;
c) pregãtirea şedinţelor şi asigurarea logisticii necesare desfãşurãrii acestora;
d) inventarierea documentelor din dosarele prezentate pentru atestare/reatestare, completarea unei fişe pentru fiecare dosar şi returnarea dosarelor incomplete care au fost respinse de comisie;
e) redactarea certificatului de atestare/reatestare şi prezentarea acestuia spre semnare preşedintelui comisiei, conform hotãrârii acesteia;
f) întocmirea comunicãrilor cãtre operatorii economici cãrora li s-au respins cererile de atestare/reatestare, precizarea motivelor de respingere şi prezentarea acestora spre semnare preşedintelui comisiei;
g) ţinerea evidenţei dosarelor de atestare/reatestare într-un registru special şi reactualizarea, dupã fiecare şedinţã, a listei operatorilor economici atestaţi/reatestaţi, în ordine alfabeticã, pe suport electronic, precum şi a celor respinşi;
h) arhivarea dosarelor care au fost analizate de comisie;
i) comunicarea cãtre operatorii economici a hotãrârii comisiei privind retragerea certificatului de atestare/reatestare;
j) întocmirea procesului-verbal de şedinţã şi consemnarea modului în care se desfãşoarã lucrãrile comisiei;
k) redactarea hotãrârilor comisiei şi a celorlalte documente emise de aceasta;
l) comunicarea informaţiilor privind întocmirea documentaţiilor aferente cererilor de atestare/reatestare cãtre operatorii economici interesaţi.
ART. 12
Membrii comisiei au obligaţia sã anunţe conducerea comisiei, cu cel mult 5 zile lucrãtoare înainte de data şedinţei de lucru programate, despre neparticiparea la şedinţa de lucru, cu motivarea neparticipãrii.

CAP. III
Documentele necesare pentru atestare/reatestare

ART. 13
(1) În vederea obţinerii certificatului de atestare/reatestare, persoanele juridice au obligaţia de a depune la secretariatul comisiei documentaţia care trebuie sã cuprindã urmãtoarele:
a) cererea de atestare/reatestare, întocmitã conform modelului prezentat în anexa nr. 1;
b) statutul sau actul constitutiv, din care sã rezulte cã în obiectul de activitate este prevãzutã activitatea de exploatare forestierã, în copie;
c) actul de înregistrare a operatorului economic, în copie: sentinţa sau încheierea judecãtorului delegat de pe lângã oficiul registrului comerţului;
d) certificatul de înregistrare la oficiul registrului comerţului, în copie;
e) situaţia asigurãrii cu personal de specialitate angajat pe durata de valabilitate a certificatului de atestare pentru activitatea de exploatare a lemnului, semnatã de conducãtorul persoanei juridice şi vizatã de inspectoratul teritorial de muncã, conform modelului prezentat în anexa nr. 2, sau copia contractului individual de muncã vizat de inspectoratul teritorial de muncã;
f) copii de pe diplomele de absolvire/licenţã ale personalului de specialitate cu studii medii şi superioare, pentru un program normal de lucru sau parţial, dar nu mai puţin de 4 ore/zi, cu condiţia sã nu fie angajat decât la douã societãţi comerciale;
g) situaţia asigurãrii cu utilaje proprii specifice activitãţii de exploatare forestierã, şi anume: maşini multifuncţionale, fierãstraie mecanice, tractoare articulate forestiere, tractoare universale, funiculare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3, însoţitã de adeverinţa eliberatã de administraţia financiarã sau de primãrie, dupã caz, ori acte de vânzare-cumpãrare autentificate la notariat; operatorul economic trebuie sã facã dovada deţinerii de utilaje pentru exploatarea unui volum anual de minimum 5.000 mc;
h) situaţia contractãrii volumului de lemn pe picior în perioada ultimei atestãri/reatestãri, dacã se solicitã reatestarea, conform modelului prezentat în anexa nr. 4;
i) calculul capacitãţii anuale de exploatare forestierã;
j) copia cazierului tehnic de exploatare a masei lemnoase, completat la zi, numai pentru operatorii economici care solicitã reatestarea.
(2) Personalul de specialitate trebuie sã fie: maistru exploatare forestierã, tehnician, inginer în domeniul silviculturii.
(3) Operatorii economici la care asociaţii au studii medii sau superioare de specialitate vor prezenta numai diploma în copie.
ART. 14
(1) Prezentarea incompletã a documentelor prevãzute la art. 13 determinã respingerea cererii de atestare/reatestare a operatorului economic respectiv.
(2) Prezentarea de date false în documentele prevãzute la art. 13 determinã nulitatea certificatului de atestare, precum şi celelalte forme de rãspundere legalã.

CAP. IV
Procedura de atestare/reatestare

ART. 15
(1) Procedura de atestare/reatestare se desfãşoarã în urmãtoarele etape:
a) etapa I - inventarierea de cãtre secretariatul comisiei, cu minimum douã zile lucrãtoare înainte de data programãrii şedinţei comisiei, a documentelor din dosarele prezentate de operatorii economici în vederea atestãrii/reatestãrii, completarea unei fişe cu documentele din fiecare dosar şi propunerea cãtre comisie a analizãrii celor corespunzãtoare şi a respingerii dosarelor incomplete;
b) etapa a II-a - analiza de cãtre comisie a documentaţiilor înregistrate şi prezentate de secretariat, pentru operatorii economici care solicitã atestarea/reatestarea;
c) etapa a III-a - deliberarea comisiei privind atestarea/reatestarea operatorilor economici sau respingerea cererilor, cu precizarea motivelor care au condus la aceastã decizie;
d) etapa a IV-a - eliberarea certificatelor de atestare/reatestare.
(2) Şedinţa de analizã a documentaţiilor nu se desfãşoarã în prezenţa reprezentanţilor operatorilor economici.
ART. 16
(1) Hotãrârile adoptate de comisie se consemneazã în procese-verbale de şedinţã, fiind semnate de cãtre toţi membrii prezenţi.
(2) Procesele-verbale şi alte date necesare privind operatorii economici se înregistreazã într-un registru special.
(3) Procesele-verbale şi registrele prevãzute la alin. (2) se arhiveazã la secretariatul comisiei o perioadã de 2 ani de la data expirãrii valabilitãţii certificatelor de atestare emise în baza hotãrârilor comisiei consemnate în acestea.
ART. 17
(1) Membrii comisiei poartã întreaga rãspundere pentru hotãrârile luate.
(2) Hotãrârile comisiei cu privire la atestare/reatestare ori respingerea cererilor de atestare/reatestare sunt aduse la cunoştinţa celor interesaţi de cãtre secretariatul comisiei.
(3) Certificatele de atestare/reatestare se transmit operatorilor economici prin poştã cu confirmare de primire sau, dupã caz, prin delegat, prin grija secretariatului comisiei.
ART. 18
(1) Certificatele de atestare/reatestare a operatorilor economici se întocmesc conform modelului prezentat în anexa nr. 5.
(2) Certificatele de atestare/reatestare se elibereazã pentru o perioadã de 2 ani, cu obligaţia operatorului economic de a solicita reatestarea la schimbarea condiţiilor pentru care a fost atestat iniţial.
(3) Neîndeplinirea de cãtre operatorul economic a obligaţiei prevãzute la alin. (2) determinã retragerea certificatului de atestare/reatestare.
(4) În cazurile în care condiţiile şi criteriile de atestare/reatestare au suferit modificãri, cum ar fi mãrirea capacitãţii de exploatare, modificarea personalului de specialitate, remedierea deficienţelor care au determinat retragerea certificatului de atestare, operatorul economic are obligaţia sã solicite reatestarea, în termen de 20 de zile lucrãtoare de la schimbarea condiţiilor iniţiale, cu respectarea prevederilor prezentului regulament.
(5) În cazul în care operatorul economic nu îşi îndeplineşte obligaţia prevãzutã la alin. (4), comisia procedeazã la retragerea atestatului.
(6) În urma sesizãrilor primite sau din oficiu comisia analizeazã îndeplinirea condiţiilor şi criteriilor de atestare/reatestare de cãtre operatorul economic respectiv, cãruia îi solicitã documentele necesare, şi retrage, dacã este cazul, certificatul de atestare/reatestare emis.
(7) Operatorul economic cãruia i s-au solicitat documente în condiţiile prevãzute la alin. (6) este obligat sã le punã la dispoziţia secretariatului comisiei în termen de cel mult 20 de zile de la data primirii solicitãrii.
(8) Nepunerea la dispoziţia secretariatului comisiei a documentelor în condiţiile prevãzute la alin. (7) atrage retragerea certificatului de atestare/reatestare.
(9) În cazul pierderii/distrugerii/furtului certificatului de atestare/reatestare, comisia elibereazã un duplicat al acestuia, dupã publicarea de cãtre operatorul economic a unui anunţ în acest sens într-un cotidian de circulaţie naţionalã.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 19
Certificatele de atestare/reatestare eliberate anterior datei intrãrii în vigoare a prezentului ordin sunt valabile pânã la data expirãrii lor, dacã nu au fost retrase sau anulate.
ART. 20
Contestaţiile la hotãrârile comisiei se soluţioneazã conform legii.
ART. 21
(1) Deţinãtorii de fond forestier proprietate publicã sunt obligaţi sã consemneze volumul de lemn contractat, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4.
(2) Nerespectarea acestei dispoziţii atrage rãspunderi conform legislaţiei silvice.
ART. 22
(1) Constatarea încãlcãrilor privind îndeplinirea condiţiilor de atestare/reatestare prevãzute de prezentul regulament se face de cãtre personalul silvic cu atribuţii de control al Direcţiei generale de control silvic şi cinegetic din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale.
(2) Constatarea neîndeplinirii obligaţiilor ce revin operatorilor economici privind respectarea prezentului regulament se face de cãtre personalul silvic cu atribuţii de control din cadrul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi vânãtoare, în raza lor de competenţã.
(3) Unitãţile teritoriale ale Regiei Naţionale a Pãdurilor - Romsilva şi structurile silvice autorizate au obligaţia sã informeze inspectoratele teritoriale de regim silvic şi vânãtoare cu privire la eventualele încãlcãri ale prezentului regulament de cãtre operatorii economici.
ART. 23
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezentul regulament.

ANEXA 1
-------
la regulament
-------------

Operatorul economic ........(denumire, telefon, fax)...........
Nr. ............ din ..............

CERERE DE ATESTARE/REATESTARE

Nr. ..... din ..........

Subscrisa ............(denumirea operatorului economic şi forma juridicã)............, cu sediul în ............(localitatea, judeţul, strada, nr. etc.) ........., telefon ............, înfiinţatã prin ..........(tip, nr., data emiterii)............. şi înregistratã la oficiul registrului comerţului .................. la nr. .........., solicit eliberarea certificatului de atestare pentru execuţia de lucrãri de exploatãri forestiere. În susţinerea prezentei cereri, declar pe propria rãspundere urmãtoarele elemente cu privire la situaţia actualã a societãţii:
1. Date generale:
- actul constitutiv, statutul, contractul de asociere
- vechimea în activitatea de exploatare forestierã ........... ani
- codul fiscal ......................
- capitalul social subscris ...............
- banca .......................
2. Obiectul de activitate principal ..............., secundar .............
3. Volumul de lemn pe picior exploatat în anul ............. mc
4. Volumul de lemn pe picior de exploatat anual ............ mc
5. Numãrul total de salariaţi ..........., din care:
a) personal de specialitate în domeniul silviculturii:
- ingineri ............
- tehnicieni ..........
- maiştri .............
b) alte categorii de personal ..........
6. Baza materialã proprie (numãr):
- maşini multifuncţionale
- fierãstraie mecanice ..................
- tractoare articulate forestiere .......
- tractoare universale ..................
- funiculare ............................

Anexez la prezenta cerere documentele prevãzute de art. 13 din Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatãri forestiere, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale nr. 223/2008 şi Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 1.330/2008.

Semnãtura autorizatã şi ştampila
........................

ANEXA 2
-------
la regulament
-------------

Operatorul economic ............

SITUAŢIA
asigurãrii cu personal de specialitate angajat pe durata
de valabilitate a certificatului de atestare
pentru activitatea de exploatare a lemnului



┌────┬─────────┬────────┬───────┬───────────────┬──────────────────────────┐
│Nr. │Numele şi│ Data │Funcţia│ Pregãtirea │ Vechimea (ani) │
│crt.│prenumele│naşterii│ │de specialitate├───────────────┬──────────┤
│ │ │ │ │ │în specialitate│în unitate│
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────┼────────┼───────┼───────────────┼───────────────┼──────────┤
└────┴─────────┴────────┴───────┴───────────────┴───────────────┴──────────┘



Data completãrii Semnãtura autorizatã şi ştampila
................ .........................

ANEXA 3
-------
la regulament
-------------

Operatorul economic ...................

SITUAŢIA
asigurãrii cu utilaje proprii specifice
activitãţii de exploatare forestierã



┌────┬──────────────────┬──────────┬──────────┬─────────────┬─────────┬──────┐
│Nr. │Denumirea şi marca│ Anul de │ Anul │ Numãrul de │Gradul de│Obser-│
│crt.│ utilajului sau │fabricaţie│achiziţiei│înmatriculare│ uzurã % │vaţii │
│ │ atelajului │ │ │ (dupã caz) │ │ │
┼────┼──────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼──────┤
├────┼──────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼──────┤
├────┼──────────────────┼──────────┼──────────┼─────────────┼─────────┼──────┤
└────┴──────────────────┴──────────┴──────────┴─────────────┴─────────┴──────┘



NOTĂ:

Data completãrii Semnãtura autorizatã şi ştampila
................ .............................

ANEXA 4
-------
la regulament
-------------

SITUAŢIA*)
contractãrii volumului de lemn pe picior
în perioada atestãrii/reatestãrii
-----------
*) Însoţeşte certificatul de atestare a operatorului economic şi se completeazã, la fiecare contractare de masã lemnoasã pe picior, de cãtre organizatorul licitaţiei/negocierii.

Operatorul economic S.C. ....................
Certificat de atestare: seria ....... nr. ........din .........





┌────┬─────────┬─────────────┬────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Anul/ │Contractul**)│ Volumul contractat (mii mc) │ Viza deţinãtorului │
│crt.│Parchetul│Nr. ........ ├─────┬─────┬───┬─────────┬──────┼───────────┬───────────────┬───────────┤
│ │ │din ........ │Total│Rãşi-│Fag│Cvercinee│ Alte │ Volum │ Organizatorul │ Semnãtura │
│ │ │ │ │noase│ │ │specii│ cumulat │licitaţiei****)│şi ştampila│
│ │ │ │ │ │ │ │ │în anul***)│ │ │
├────┼─────────┼─────────────┼─────┼─────┼───┼─────────┼──────┼───────────┼───────────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├────┼─────────┼─────────────┼─────┼─────┼───┼─────────┼──────┼───────────┼───────────────┼───────────┤
├────┼─────────┼─────────────┼─────┼─────┼───┼─────────┼──────┼───────────┼───────────────┼───────────┤
├────┼─────────┼─────────────┼─────┼─────┼───┼─────────┼──────┼───────────┼───────────────┼───────────┤
└────┴─────────┴─────────────┴─────┴─────┴───┴─────────┴──────┴───────────┴───────────────┴───────────┘


------------
**) În coloana 2 se va menţiona tipul contractului şi se va nota, dupã cum urmeazã:
- (A) Contract de achiziţie masã lemnoasã pe picior
- (PS) Contract prestãri servicii de exploatare forestierã
***) Rezultã prin cumulul volumului contractat pentru anul în curs şi nu poate avea o valoare mai mare decât cea pentru care a fost emis certificatul de atestare.
****) Conform definiţiei din <>Hotãrârea Guvernului nr. 85/2004 pentru aprobarea Regulamentului de vânzare a masei lemnoase de cãtre deţinãtorii de fond forestier proprietate publicã, cãtre agenţii economici, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

Preşedintele comisiei de atestare,
..................................

ANEXA 5
-------
la regulament
-------------

- faţã -

ROMÂNIA
COMISIA DE ATESTARE A OPERATORILOR ECONOMICI
ÎN ACTIVITATEA DE EXPLOATARE FORESTIERĂ

CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE

Seria ..../Nr ......

Comisia de atestare a operatorilor economici pentru exploatãri forestiere, constituitã în baza prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.174/2006 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de vânzare a masei lemnoase de cãtre deţinãtorii de fond forestier proprietate publicã, cãtre agenţii economici, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 85/2004 ,
în urma desfãşurãrii procedurii de atestare conform prevederilor Ordinului ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale nr. 223/2008 şi Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 1.330/2008, emite prezentul

CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE

Operatorului economic ..........(denumirea şi forma juridicã)............, cu sediul în ..........(localitatea, judeţul, strada numãrul etc.).............., înfiinţat prin ...........(numãrul şi data emiterii acestuia)............. şi înregistrat la oficiul registrului comerţului la nr............
se atestã, prin prezentul certificat, cã are capacitatea de a exploata anual un volum brut de.............mii mc de lemn pe picior.
Prezentul certificat este valabil pânã la data de.............
Dosar.................
Preşedintele comisiei de atestare
...........................
L.S./S.S.


- verso -

Menţiuni cu ocazia revizuirii:


┌──────────┬──────────┬─────────────────────────┬──────────────────────┐
│ Anul │ Data │Capacitatea de exploatare│Semnãtura şi ştampila │
│revizuirii│revizuirii│ stabilitã la revizuire │preşedintelui comisiei│
│ │ │ [mii mc/an] │ │
├──────────┼──────────┼─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├──────────┼──────────┼─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 1 │ │ │ │
├──────────┼──────────┼─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 2 │ │ │ │
├──────────┼──────────┼─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 3 │ │ │ │
├──────────┼──────────┼─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 4 │ │ │ │
├──────────┼──────────┼─────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 5 │ │ │ │
└──────────┴──────────┴─────────────────────────┴──────────────────────┘


----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016